Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування копіювально-розмножувальної техніки, принтерів від Державна податкова служба України.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-22-006471-a
Id Tender 15ffc979ffc44193823d909369af6719
План UA-P-2025-07-22-007532-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 22.07.2025 13:56
Остання зміна 15.08.2025 19:54
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
841 312.33 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
8 413.12 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.07.2025 13:55 до 30.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 22.07.2025 13:55
до 27.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.07.2025 13:55
до 27.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.07.2025 13:14
до 15.08.2025 19:54
Залишилось 3 днів 20 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.08.2025 10:15
до 21.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 15.08.2025 19:54
-
Період уточнень
з 22.07.2025 13:55 до 27.07.2025 00:00
Період оскарження
з 22.07.2025 13:55 до 27.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.07.2025 13:14 до 15.08.2025 19:54
Період кваліфікації
з 30.07.2025 13:14 до 15.08.2025 19:54
Основні параметри
Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування копіювально-розмножувальної техніки, принтерів
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
841 312.33 грн.
Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування копіювально-розмножувальної техніки, принтерів
Назва предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування копіювально-розмножувальної техніки, принтерів
Очікувана вартість
841 312.33 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8413,12
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.07.2025 12:45
Закінчення аукціону
30.07.2025 13:14
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування копіювально-розмножувальної техніки, принтерів
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Львівська площа, 6,8
Дата постачання по
31.12.2025 13:54
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Післяплата
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТДВ "ІБФ ЛДС"
Пропозиція:
839 812 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИМАЛО ІГОР ВАЛЕРІЙОВИЧ
Пропозиція:
766 315 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРС ТРЕЙД"
Пропозиція:
791 100 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.07.2025 12:45
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.07.2025 13:56
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Буланий Павло Петрович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Bulanyi Pavlo
Електронна пошта
Телефон
+380444814869
Замовник
ЄДРПОУ
43005393
Назва (англійською мовою)
State Tax Service of Ukraine
Повна назва
Державна податкова служба України
Повна назва (англійською мовою)
State Tax Service of Ukraine
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Київ
Адреса
Площа Львівська, 8
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування копіювально-розмножувальної техніки, принтерів
Період вимог/скарг з 05.08.2025 10:15 по 11.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.07.2025 13:14 по 07.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Не виправив виявлені після розкриття невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення невідповідностей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Документи кваліфікації
05.08.2025 10:15
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
30.07.2025 13:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.07.2025 13:50
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.07.2025 13:50
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Фізичною особою – підприємцем Грималом І.В. (РНОКПП: 2776506071) (далі – ФОП Гримало І.В.) було надано довідку щодо відсутності підстав у відмові учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених у пункті 47 особливостей, яка не повною мірою за змістом відповідає встановленій формі (Додаток 2.2 до тендерної документації). 1.2. У складі тендерної пропозиції ФОП Гримала І.В. надано сертифікат (ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT)), зареєстрований у Реєстрі Системи сертифікатів «УКРЄВРОСЕРТ» за № 8О059-232712-01, який є дійсним до 10.01.2027, однак його чинність підтверджується шляхом щорічного наглядового аудиту. Останнє підтвердження чинності, що наведене в сертифікаті, дійсне лише до 11.12.2025, що не охоплює повністю 2025 рік, як вимагається умовами тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Додатки 2, 2.2, 6 до тендерної документації. 2.2. Додатки 4, 6 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати оновлену довідку щодо відсутності підстав у відмові учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених у пункті 47 особливостей, за формою (змістом) згідно з Додатком 2.2 до тендерної документації. 3.2. Завантажити документ, а саме офіційне роз’яснення, видане уповноваженим на надання таких роз’яснень органом, або лист безпосередньо від органу сертифікації про фактичну чинність згаданого вище сертифіката до кінця 2025 року, яка базується на своєчасно проведеному щорічному наглядовому аудиті.
Створено
01.08.2025 16:11
Надати до
02.08.2025 16:11
Період вимог/скарг з 12.08.2025 17:57 по 18.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.08.2025 10:15 по 03.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей.
Документи кваліфікації
12.08.2025 17:56
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
11.08.2025 12:32
Електроний протокол про продовження строку
05.08.2025 10:15
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.07.2025 13:50
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.07.2025 13:50
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
З метою більш детального розгляду та аналізу тендерної пропозиції УО ДПС було прийнято відповідне протокольне рішення.
Дата продовження строку розгляду
11.08.2025 12:31
Дата кінця розгляду
03.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Відповідно до пунктів 1.1, 1.2 розділу 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі» Додатка 2 до тендерної документації ТОВ «КРС ТРЕЙД» (далі – Учасник) мав надати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання щонайменше одного аналогічного договору за 2022-2025 роки, копію договору(ів), а також документи, що підтверджують його (їх) виконання у повному обсязі. Однак згадані документи надані не були. 1.2. У складі тендерної пропозиції Учасником було надано довідки про відсутність підстав, визначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей від 29.07.2025 б/н, які не відповідають за змістом встановленій формі та стосуються лише абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей, а не пункту 47 Особливостей в цілому. 1.3. У складі своєї тендерної пропозиції Учасником надано згоду з проєктом договору, проте у тексті довідки помилково зазначено «Додаток 3» замість Додатка 5. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Підпункти 1.1, 1.2 пункту 1 Таблиці 1 Додатка 2 до тендерної документації, Додаток 6 до тендерної документації. 2.2. Додаток 2.2 до тендерної документації, Додаток 6 до тендерної документації. 2.3. Пункт 1 Розділу ІІІ до тендерної документації, Додаток 6 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати довідку за формою, визначеною Додатком 2.1 до тендерної документації, а також на підтвердження інформації, зазначеної у довідці, Учасник повинен надати: - копію (копії) аналогічного (аналогічних) договору (договорів), інформація про який (які) наведена в довідці; - копії документів (згідно з умовами договору (договорів)), що підтверджують виконання договору (договорів) у повному обсязі. 3.2. Завантажити оновлену довідку щодо відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених у пункті 47 Особливостей (бажано за формою (змістом), встановленою у тендерній документації). 3.3. Завантажити оновлену письмову згоду учасника з проєктом договору, визначеним саме у Додатку 5 до тендерної документації.
Створено
11.08.2025 12:36
Надати до
12.08.2025 12:36
Період вимог/скарг з 15.08.2025 19:54 по 21.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.08.2025 17:57 по 20.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;. тендерна пропозиція не відповідає вимогам, встановленим в тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Зміст
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей; тендерна пропозиція не відповідає вимогам, встановленим в тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Документи кваліфікації
15.08.2025 19:53
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
12.08.2025 17:57
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.07.2025 13:50
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.07.2025 13:50
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
841 312.33 грн.
Період подання пропозицій
до 30.07.2025 00:00
Замовник:
Державна податкова служба України
Контактний телефон:
+380444814869
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
841 312.33 грн.
Період подання пропозицій
до 30.07.2025 00:00
Замовник:
Державна податкова служба України
Контактний телефон:
+380444814869
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності