Показати схожі тендери

Закупівля Послуги централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та послуги технічної підтримки від Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Черкаській області.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-07-22-005415-a
Id Tender fde970e59f9a49f2bb4c953a94402dee
План UA-P-2025-07-21-002963-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 22.07.2025 13:07
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
488 880 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Основні параметри
Послуги централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та послуги технічної підтримки
послуги
Підстава для використання процедури
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обгрунтування використання процедури
Застосування виключення: положеннями Особливостей встановлено, що придбання замовниками товарів i послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить aбo перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним cyб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником, тобто замовник застосовує виняток i укладає прямий договір. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу Х Прикінцеві та перехідні положення Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону від 19.09.2019 № 114-IX (зі змінами) (далі — Закон), договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей. Дотримуючись принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби замовника, прийнято рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі послуг та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави абзацу 4 підпункту 5 пункту 13 Особливостей. Відповідно до статті 151 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» у судах, Вищій раді правосуддя, Вищій кваліфікаційній комісії суддів України, Державній судовій адміністрації України, їх органах та підрозділах функціонує Єдина судова інформаційно-телекомунікаційна система. На виконання вимог Закону України «Про судоустрій і статус судів», положень Кримінального процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України рішенням Ради суддів України від 02.04.2015 № 25 (зі змінами і доповненнями, внесеними рішенням Ради судів України) затверджено Положення про автоматизовану систему документообігу суду (далі - Положення). Відповідно до Положення, автоматизована система документообігу суду – сукупність комп’ютерних програм і відповідних програмно-апаратних комплексів судів та Державної судової адміністрації України, що забезпечує функціонування документообігу суду, обіг інформації між судами різних інстанцій та спеціалізацій, передачу інформації до центральних баз даних залежно від спеціалізації судів, захист від несанкціонованого доступу тощо. Положенням визначено порядок функціонування автоматизованої системи документообігу в судах загальної юрисдикції, що забезпечує великий функціонал завдань визначених законодавством, в тому числі автоматизацію технологічних процесів обробки інформації в судових установах. Підпунктом 1.2.1 пункту 1.2. Розділу І Положення адміністратором автоматизованої системи визначено Державне підприємство «Інформаційні судові системи». Концепцію Програми інформатизації місцевих та апеляційних судів і проекту побудови Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи (далі — Програма) розроблено на виконання Закону України «Про Національну програму інформатизації», з урахуванням норм Законів України «Про судоустрій і статус суддів», «Про доступ до судових рішень», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення поетапного впровадження Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи» та Положення про порядок функціонування окремих підсистем (модулів) Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи, затвердженого рішенням Вищої ради правосуддя від 17.08.2021 №1845/0/15-21 (із змінами і доповненнями). Реалізація Програми сприятиме покращенню організаційного забезпечення та підвищенню рівня інформатизації діяльності судів, органів та установ системи правосуддя, сформує передумови для функціонування і подальшого розвитку ЄСІТС, сприятиме відкритості і покращенню взаємодії судів та органів судової влади з іншими державними інституціями, забезпеченню доступності правосуддя для фізичних та юридичних осіб, а також оптимізації витрат бюджетних коштів. Пріоритетними напрямами Програми є наступні: - розвиток інформаційно-комунікаційної бази місцевих та апеляційних судів та органів і установ систем правосуддя; - забезпечення сталого функціонування прикладних програмних систем (у тому числі, вже впроваджених підсистем (модулів) ЄСІТС), програмно- технічних комплексів та інформаційної інфраструктури судів, органів і установ у системі правосуддя; - автоматизація діяльності судів, органів і установ у системі правосуддя. Створення нових, доопрацювання (модернізація) існуючих підсистем (модулів) ЄСІТС, їх впровадження та розвиток; - модернізація та нарощування інформаційно-комунікаційної інфраструктури, забезпечення захисту інформації та кіберзахисту. У рамках пріоритетних напрямів передбачена реалізація розвитку інформаційно - комунікаційної бази місцевих та апеляційних судів, органів і установ у системі правосуддя, а саме: забезпечення серверним, комп’ютерним та мережевим обладнанням відповідно до нормативів забезпечення засобами інформатизації, затверджених у встановленому порядку; Забезпечення сталого функціонування прикладних програмних систем (у тому числі вже впроваджених підсистем (модулів) ЄСІТС), програмно- технічних комплексів та інформаційної інфраструктури судів, органів і установ у системі правосуддя: супроводження прикладного програмного забезпечення; централізоване адміністрування мереж та обладнання судів; забезпечення доставки абонентам судових повісток в електронному вигляді; супроводження та адміністрування центрального інформаційного сховища; супроводження та адміністрування впроваджених підсистем (модулів) ЄСІТС; забезпечення функціонування захищеної телекомунікаційної мережі; технічна підтримка та навчання користувачів. Автоматизація діяльності судів, органів і установ у системі правосуддя. Створення нових, доопрацювання (модернізація) існуючих підсистем (модулів) ЄСІТС, їх впровадження та розвиток: створення і впровадження нових підсистем (модулів) ЄСІТС, а саме: електронного документообігу, Єдиного державного реєстру виконавчих документів, Електронного архіву, Судової практики, тощо; доопрацювання (модернізація) впроваджених підсистем (модулів) ЄСІТС та їх розвиток (розширення функціональності), а саме: Електронний кабінет, Електронний суд, веб - портал судової влади України, Єдиний державний реєстр судових рішень, автоматизована взаємодія з іншими автоматизованими системами, тощо. Модернізація та нарощування інформаційно-комунікаційної інфраструктури, забезпечення захисту інформації та кіберзахисту: облаштування телекомунікаційної інфраструктури та побудова резервних каналів зв’язку; впровадження програмних і програмно - апаратних засобів захисту інформації; побудова та державна експертиза комплексних систем захисту інформації ЄСІТС та ЦОД; облаштування основного та резервного ЦОД (з можливістю організації у наступних планових періодах третього ЦОД) для забезпечення достатнього рівня відмовостійкості. Протягом останніх років Державним підприємством «Інформаційні судові системи» в місцевих загальних судах здійснюється: підтримка працездатності локальних обчислювальних мереж (перепроектовується за необхідністю існуюча ієрархічної кабельної системи, що включає в себе всі необхідні пасивні та активні компоненти для створення середовища передачі інформації за технологією Ethernet з пропускною здатністю 100 Мbit/сек; налагоджуються мережеві інтерфейси та правила комутації пакетів для робочих станцій, серверів та іншого мережевого обладнання з метою здійснення надійного та безпечного обміну інформацією в локальній обчислювальній мережі); супроводження підключення до всесвітньої мережі Інтернет та підтримується доступ до всесвітньої мережі Інтернет шляхом отримання Замовником доступу до глобальної інформаційної системи з використанням технологій ADSL, Ethernet, Fiber Optic Channel; підтримка працездатності маршрутизаторів створення резервних копій системних налаштувань та відновлення після збоїв, оновлення внутрішнього ПЗ структури комутаторів за наявності мережевого кластеру; забезпечення поштовими скриньками працівників судів за допомогою поштових локальних та глобальних серверів; підтримка працездатності логічної структури обміну даними за допомогою віртуальної приватної захищеної мережі (VPN); підтримка працездатності єдиної мережі передачі даних абонентів з використанням кодованих віртуальних каналів. Здійснення моніторингу працездатності та збору статистичних показників активного мережевого обладнання за допомогою спеціалізованої системи моніторингу, налаштування та підтримка її працездатності (проведення віддаленої діагностики серверних систем, у разі необхідності оптимізації роботи у відповідності до технічних характеристик для забезпечення надійної та ефективної роботи; забезпечення необхідних технічних заходів для виявленні комп’ютерних вірусів з метою їх ліквідації; забезпечення моніторингу технічної працездатності в суді відповідного серверного обладнання, комутуючого обладнання локальних обчислювальних мереж, маршрутизаторів та модемів підключених до мережі Інтернет; забезпечення моніторингу використання співробітниками суду доступу до мережі Інтернет); адміністрування баз даних та забезпечення обміну інформацією між центральної базою даних та локальними базами даних (зберігання та підтримка в актуальному стані баз даних; захист баз даних від знищення, пошкодження або несанкціонованого доступу; забезпечення надсилання судових рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень); послуги технічної підтримки (консультаційна підтримка; поточне адміністрування мережевого обладнання; поточне адміністрування серверного обладнання (контролери домену, поштові сервери, сервер автоматизованої системи документообігу). Таким чином, можна зробити висновок про те, що ДІІ «Інформаційні судові системи» є первинним постачальником послуг засобами, що інтегровані з автоматизованою системою документообігу суду, крім цього, Підприємством реалізовано повний набір механізмів, що забезпечує надання зазначених послуг. Пунктом 1 наказу ДСА України від 22.09.2022 № 333 (зі змінами від 10.11.2023 наказ №523) державне підприємство «Інформаційні судові системи» визначено адміністратором таких функціональних підсистем (модулів) Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи та (або) інших інформаційних систем і сервісів судової влади: єдиний державний реєстр судових рішень; автоматизована система документообігу суду та її центральна база даних; сервіс обміну обліково-інформаційними картками, електронними документами суду з центральною базою даних автоматизованої системи документообігу суду; захищена телекомунікаційна мережа, яка забезпечує передавання інформації між судами та центрами обробки даних; сервіс доставки учасникам судового процесу судових повісток в електронній формі; структура доменних імен court.gov.ua та сервіс електронної пошти ДСА України, судів, органів і установ у системі правосуддя в цьому адресному просторі; модуль автоматизованої взаємодії з іншими автоматизованими системами Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи; система та сервіси, власником яких є ДСА України: локальної мережі, сервіс служби каталогів Active Directory, сервіс спільного доступу та збереження файлів, автоматизована інформаційна система «Фінанси», інформаційно-правова система ЛІГА:ЗАКОН, система «Кадри-WEB», сервер формування судової статистики, сервіс IP-телефонії, сервіс організації віддаленого доступу, а також інших інформаційних систем, відповідальність за адміністрування яких покладено на державне підприємство «Інформаційні судові системи» наказами або дорученнями ДСА України; комп’ютерних мереж, програмно-технічних комплексів та інформаційної інфраструктури судів, органів і установ у системі правосуддя. Пункт 2 наказу ДСА України від 22.09.2022 № 333 (зі змінами від 10.11.2023 наказ №523) встановлює, що адміністратор несе відповідальність за забезпечення безперервного функціонування, супроводження та адміністрування зазначених інформаційних систем і сервісів, забезпечує належний рівень технічної підтримки, обробки запитів і консультування користувачів відповідно до розпоряджень ДСА України та взятих на себе договірних зобов’язань. Відсутність конкуренції — це відсутність змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Таке визначення випливає з поняття «конкуренція» визначеному Законом України «Про захист економічної конкуренції». Конкуренція може бути відсутня у випадку неможливості отримання рівноцінної послуги чи товару, що зумовлено рядом факторів, як то застосування специфічної технології, використання прав інтелектуальної власності тощо. Враховуючи викладене, запланована закупівля характеризується саме відсутністю конкурентоспроможних пропозицій з технічних та організаційних причин. Водночас, наказ ДСА України від 22.09.2022 № 333 (зі змінами від 10.11.2023 наказ №523) не передбачає можливості забезпечення адміністрування визначених наказом інформаційних систем і сервісів, у тому числі, захищеної телекомунікаційної мережі, будь-яким іншим підприємством, установою чи організацією, окрім державного підприємства «Інформаційні судові системи». Крім цього, відповідно до наказу ДСА України від 22.09.2022 № 333 (зі змінами від 10.11.2023 наказ №523) відповідальність за забезпечення безперервного функціонування, супроводження та адміністрування зазначених у наказі інформаційних систем і сервісів покладається також виключно на державне підприємство «Інформаційні судові системи». Для забезпечення безперебійної роботи судової системи будь-яка система електронного суду повинна тісно інтегруватися з інформаційною системою, вже існуючою у судах України. На сьогоднішній день Державним підприємством «Інформаційні судові системи» напрацьовано унікальний досвід щодо обробки значних масивів даних, розробки форматів та протоколів обміну даними у електронному вигляді, реалізації та впровадження центральних сервісів обміну повідомленнями та відповідних електронних сервісів, створення відповідних інтерфейсів користувача та вирішення технічних та організаційних питань. Тому слід звернути увагу, що використовуючи надбаний досвід та технології, підприємство має можливість створити таку інтеграцію, не порушуючи налагоджених виробничих процесів у судах. Для забезпечення централізованого адміністрування роботи систем та технічної підтримки інформаційних технологій мають бути організовані регіональні служби технічної підтримки у кожному обласному центрі. Підприємство має власну розгалужену систему технічної підтримки для забезпечення безперебійної роботи органів та установ системи правосуддя, яка реалізована у наявності регіональної служби підтримки в кожній області України. Здійснення закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу зумовлено тим, що можлива зміна адміністратора системи скоріш за все унеможливить супровід та технічну підтримку, що в свою чергу призведе до призупинення автоматичного внесення судових рішень, збільшення навантаження на співробітників суду для ведення інформаційно – довідкової роботи у суді, виникнення необхідності в конвертації даних, що накопичувалися в системі, ускладнення роботи з центральною базою даних, яка містить всі документи, що створюються у судовій системи. Керуючись вищевикладеним, оскільки через відсутність конкуренції з технічних причин закупівля послуги централізованого адміністрування роботи систем та технічна підтримка інформаційних технологій, може бути здійснена лише у певного постачальника - Державного підприємства «Інформаційні судові системи», замовник застосовує виключення абзацу 4, підпункту 5, пункту 13 Особливостей без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу та укладає прямий договір. Згідно з висновком № 620 комплексного експертного дослідження від 3 січня 2025 року, виконаного Науково-дослідним інститутом інтелектуальної власності обрання процедури закупівлі шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу при проведенні Територіальними управліннями Державної судової адміністрації України закупівлі послуги централізованого адміністрування роботи систем та технічна підтримка інформаційних технологій у Державного підприємства «Інформаційні судові системи» відповідно до абзацу 4, підпункту 5, пункту 13 Особливостей - відсутність конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником є обґрунтованою. Документами, що підтверджують наявність умов здійснення закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу з підстав відсутності конкуренції, а саме: роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи, можуть вважатися Накази Державної судової адміністрації України від 22.09.2022 № 333, від 10.11.2023 №523, рішення Ради суддів України від 02.04.2015 № 25; Висновок № 620 комплексного експертного дослідження від 3 січня 2025 року, виконаного Науково-дослідним інститутом інтелектуальної власності.
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань
Код ДК 021:2015
72220000-3 - Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
18000, Україна, Черкаська область, Багачевський міський суд Черкаської області - вул. Будівельна, 1, м. Богачеве, Черкаської області, Городищенський районний суд Черкаської області - вул. Першого Травня, 9, м. Городище, Черкаської області, Драбівський районний суд Черкаської області -вул. Шевченка, 13, селище Драбів, Черкаської області, Жашківський районний суд Черкаської області - вул. Благовісна, 8, м. Жашків, Черкаської області, Звенигородський районний суд Черкаської області - проспект Шевченка, 12-А, м. Звенигородка, Черкаської області, Золотоніський міськрайонний суд Черкаської області - вул. Шевченка, 76, м. Золотоноша, Черкаської області, Кам’янський районний суд Черкаської області - вул. Захисників України, 45, м. Кам’янка, Черкаської області, Канівський міськрайонний суд Черкаської області - вул. Успенська, 22, м. Канів, Черкаської області, Калинопільський районний суд Черкаської області - вул. Вільного козацтва, 38, селище Калинопіль, Черкаської області, Корсунь-Шевченківський районний суд черкаської області - вул. Веділіна О., 61/4, м. Корсунь-Шевченківський, Черкаської області, Лисянський районний суд Черкаської області - вул. Незалежності, 4, селище Лисянка, Черкаської області, Маньківський районний суд Черкаської області - вул. Соборна, 8, селище Маньківка, Черкаської області, Монастирищенський районний суд Черкаської області - вул. Соборна, 98, м. Монастирище, Черкаської області, Смілянський міськрайонний суд Черкаської області - вул. Пилипа Орлика, 15, м. Сміла, Черкаської області, Тальнівський районний суд Черкаської області – вул. Соборна, 42, м. Тальне, Черкаської області, Уманський міськрайонний суд Черкаської області - вул. Кизила А., 18, м. Умань, Черкаської області, Христинівський районний суд Черкаської області - вул. Соборна, 27-А, м. Христинівка, Черкаської області, Чигиринський районний суд Черкаської області - вул. Петра Дорошенка, 47, м. Чигирин, Черкаської області, Чорнобаївський районний суд Черкаської області - вул. Центральна, 134, селище Чорнобай, Черкаської області, Шполянський районний суд Черкаської області - вул. Соборна, 36 Б, м. Шпола, Черкаської області, Черкаський районний суд Черкаської області, - вул. Гоголя, 316, м. Черкаси, Соснівський районний суд м. Черкаси, - вул. Гоголя, 316, м. Черкаси, Придніпровський районний суд м. Черкаси, - вул. Гоголя, 316, м. Черкаси, Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Черкаській області - вул. Гоголя, 316, м. Черкаси., відповідно договору
Дата постачання з
01.07.2025 12:55
Дата постачання по
31.12.2025 12:55
Документи закупівлі
22.07.2025 13:05
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Панченко Інна Ігорівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380472311537
Факс
+380472373341
Сайт:
https://court.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
26261092
Повна назва
Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Черкаській області
Поштовий індекс
18015
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
Черкаси
Адреса
вул. Гоголя, 316
Кваліфікація
Договір
UA-2025-07-22-005415-a-b1
Підписаний і діє
Номер
93-25
488 880 грн.
407 400 грн.
З ПДВ
Підписано
22.07.2025
Строк дії договору з
01.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань
Номенклатура
Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Черкаській області
Повна назва
Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Черкаській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26261092

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Державне підприємство "Інформаційні судові системи"
Повна назва
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34614292

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
488 880 грн.
Замовник:
Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Черкаській області
Контактний телефон:
+380472311537
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
488 880 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Черкаській області
Контактний телефон:
+380472311537
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності