Показати схожі тендери

Закупівля Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття ліцею № 18 Деснянського району міста Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Братиславська, 14-А у Деснянському районі м. Києва від Ліцей № 18 Деснянського району міста Києва.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-22-002973-a
Id Tender 3f49b3d8db8d45aebdf9ab28e99318ef
План UA-P-2025-07-22-003124-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 22.07.2025 12:10
Остання зміна 28.08.2025 16:27
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
37 120 980.62 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
371 209.81 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.07.2025 12:09 до 06.08.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 22.07.2025 12:09
до 03.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.07.2025 12:09
до 03.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.08.2025 09:00
до 15.08.2025 12:10
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.08.2025 12:10
до 21.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.08.2025 12:10
до 28.08.2025 16:27
Період уточнень
з 22.07.2025 12:09 до 03.08.2025 00:00
Період оскарження
з 22.07.2025 12:09 до 03.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.08.2025 09:00 до 15.08.2025 12:10
Період кваліфікації
з 06.08.2025 09:00 до 15.08.2025 12:10
Основні параметри
Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття ліцею № 18 Деснянського району міста Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Братиславська, 14-А у Деснянському районі м. Києва
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
37 120 980.62 грн.
Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття ліцею № 18 Деснянського району міста Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Братиславська, 14-А у Деснянському районі м. Києва
Назва предмета закупівлі
Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття ліцею № 18 Деснянського району міста Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Братиславська, 14-А у Деснянському районі м. Києва
Очікувана вартість
37 120 980.62 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
371209,81
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття ліцею № 18 Деснянського району міста Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Братиславська, 14-А у Деснянському районі м. Києва
Код ДК 021:2015
45200000-9 - Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
02156, Україна, м. Київ, ВУЛИЦЯ Братиславська, будинок 14-А
Дата постачання по
26.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник сплачує вартість прийнятих від Підрядника робіт на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3 та Акту приймання виконаних робіт за формою КБ-2В, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного фінансування робіт
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Приватне підприємство Модена
Пропозиція:
36 750 771 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.07.2025 12:10
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Овдієнко Ірина Миколаївни
Електронна пошта
Телефон
380679454795,380445131302
Замовник
ЄДРПОУ
01489345
Назва (англійською мовою)
Licei № 18 Desnyanskogo raionu mista Kiyeva
Повна назва
Ліцей № 18 Деснянського району міста Києва
Повна назва (англійською мовою)
Licei № 18 Desnyanskogo raionu mista Kiyeva
Поштовий індекс
02156
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
ВУЛИЦЯ Братиславська, будинок 14-А
Кваліфікація
Лот № 1 Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття ліцею № 18 Деснянського району міста Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Братиславська, 14-А у Деснянському районі м. Києва
Період вимог/скарг з 15.08.2025 12:10 по 21.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.08.2025 09:00 по 04.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.08.2025 12:11
Довідка НАЗК
15.08.2025 12:10
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Скарги та рішення
12.08.2025 13:32
Електроний протокол про продовження строку
06.08.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.07.2025 12:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.07.2025 12:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
З огляду на значну кількість наданих учасником документів у складі тендерної пропозиції та необхідність їх детальної перевірки, є необхідність в продовженні замовником строку розгляду тендерної пропозиції Приватне підприємство Модена до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
12.08.2025 13:31
Дата кінця розгляду
04.09.2025 00:00
Договір
UA-2025-07-22-002973-a-c1
Підписаний і діє
Номер
57
36 750 771 грн.
30 625 642.5 грн.
З ПДВ
Підписано
27.08.2025
Строк дії договору з
27.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття ліцею № 18 Деснянського району міста Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Братиславська, 14-А у Деснянському районі м. Києва
Номенклатура
Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття ліцею № 18 Деснянського району міста Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Братиславська, 14-А у Деснянському районі м. Києва
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 26 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Ліцей № 18 Деснянського району міста Києва
Повна назва
Ліцей № 18 Деснянського району міста Києва
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01489345

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Приватне підприємство Модена
Повна назва
Приватне підприємство Модена
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31541926

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.08.2025 16:25
-
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-26-000105
Дата створення проекту
26.08.2025 14:22
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
26.08.2025 16:26
Дата публікації висновку про результати
16.09.2025 17:52
Дата завершення усунення порушень
01.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
17.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 368-08-17
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168685
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Херсон
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 501-12-16
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168685
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Херсон
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 26.08.2025 № 54-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 25.08.2025 №003100-18/10589-2025, доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Вікторії ТЕРЕЩЕНКО від 26.08.2025. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 26.08.2025 №54-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-07-22-002973-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
26.08.2025 00:00
Документи рішення
26.08.2025 16:26
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 16.09.2025. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти та своєчасності відображення інформації, наявності документів, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів»; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції 18.07.2025 (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства; своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ліцею № 18 Деснянського району міста Києва (далі - Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, що затверджена протоколом Уповноваженої особи від 07.07.2025 б/№; пропозицію учасника приватного підприємства Модена; протокольне рішення уповноваженої особи щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції приватного підприємства Модена від 12.08.2025 №58; протокольне рішення уповноваженої особи щодо розгляду тендерної пропозиції та намір укласти договір про закупівлю з переможцем приватним підприємством Модена від 15.08.2025 №59; повідомлення про намір укласти договір від 15.08.2025; договір про закупівлю від 27.08.2025 №57 ціною 36 750 771,00 гривень; пояснення Замовника надані 29.08.2025 та 09.09.2025 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. 1. За результатом проведеного моніторингу питання повноти та своєчасності відображення інформації, наявності документів, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова №710) установлено, що відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації, джерелом фінансування закупівлі «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття ліцею № 18 Деснянського району міста Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Братиславська, 14-А у Деснянському районі м. Києва» за ID: UA-2025-07-22-002973-a є кошти місцевого бюджету. Також, згідно даних державного веб-порталу бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/01489345/profile), Ліцей № 18 Деснянського району міста Києва зареєстрований як розпорядник бюджетних коштів нижчого рівня. Так, пунктом 4-1 Постанови №710 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктам господарювання державного сектору економіки забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; та оприлюднення такого обґрунтування шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Разом з цим, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області (далі – Управління) 27.08.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання зокрема, посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості. На запит Управління, Замовником надана відповідь про те, що ліцей має комунальну форму власності, а не державну. Таким чином, обов’язок створення власного веб-сайту та розміщення на ньому інформації в порядку вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)» у Ліцею №18 Деснянського району міста Києва відсутній. При цьому, статтею 117 Конституції України, визначено, що Кабінет Міністрів в межах своєї компетенції видає постанови і розпорядження, які є обов’язковими до виконання. Також, за нормою статті 49 Закону України «Про Кабінет Міністрів України», Кабінет Міністрів України на основі та на виконання Конституції і законів України, актів Президента України, постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, видає обов’язкові для виконання акти – постанови і розпорядження. Акти Кабінету Міністрів України нормативного характеру видаються у формі постанов Кабінету Міністрів України. Так, 19.12.2020 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №631 та від 11.10.2016 №710», якою затверджено чергові заходи підвищення ефективності використання державних коштів, а саме: з 19.12.2020 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) доручено забезпечити оприлюднення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Таким чином, моніторингом установлено, що на порушення пункту 4-1 Постанови №710 Замовник, як розпорядник бюджетних коштів нижчого рівня, не забезпечив оприлюднення обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів). 2. За результатами аналізу питання відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено наступне. Відповідно до пункту 5.31 розділу V Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі - Настанова) визначено, що у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, зокрема, виду договірної ціни. Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтованих розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. Відповідно до пункту 3.2 розділу 3 Договору №57, договірна ціна є твердою. Відповідно до підпункту а) пункту 5.31 розділу V Настанови, за твердої договірної ціни, розмір коштів на покриття ризиків становить - в розмірі до 1,5%. Проте, моніторингом установлено, що у складі сформованої договірної ціни приватного підприємства Модена враховано кошти на покриття ризиків в розмірі 1,89% до підсумку глав 1–12 по графі 7 Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, що не відповідає вимогам підпункту а) пункту 5.31 розділу V Настанови, що призвело до завищення ціни укладеного договору. Таким чином, Замовником укладено Договір №57 з порушенням норм встановлених підпунктом а) пункту 5.31 розділу V Настанови. Надане Замовником пояснення від 09.09.2025 на запит Управління через електронну систему закупівель не спростовує факту встановленого порушення. 3. Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Згідно з пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 (далі - Положення № 835) машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Згідно з пунктом 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: Текстові дані TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*; Структуровані дані RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Крім цього, зазначаємо, що згідно з пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерством економіки України від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок № 1082), договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель (далі – ЕСЗ) у форматі PDF. Замовник розміщує в електронній системі закупівель у форматі PDF та машинозчитувальному форматі текстових даних (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML) такі файли: договір про закупівлю, додаток (додатки) до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси); зміни до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, у разі зміни цін на них); уточнену (узгоджену) договірну ціну (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у випадку складання договірної ціни, уточненої (узгодженої) відповідно до затвердженої проектної документації до договору про закупівлю. Інформація, що розміщується замовником в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі текстових даних, не повинна відрізнятися від інформації, розміщеної в електронній системі закупівель у форматі PDF. Таким чином, у разі розміщення замовником в ЕСЗ договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю, змін до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машиночитному форматі, наприклад, DOC(X), XML тощо. Моніторингом установлено, що Замовник оприлюднив Договір №57 та додатки №№1-7 до нього, які завантажено у форматі PDF. Проте, Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель додаток №7 «Підсумкова відомість ресурсів» до Договору №57 у машинозчитувальному форматі, чим порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону. Надане Замовником пояснення від 09.09.2025 на запит Управління через електронну систему закупівель не спростовує факту встановленого порушення.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання повноти та своєчасності відображення інформації, наявності документів, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» установлено порушення пункту 4-1 Постанови №710, а саме Замовником не забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів). За результатами аналізу питання відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено порушення норм підпункту а) пункту 5.31 розділу V Настанови. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатом аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції приватного підприємства Модена, своєчасності укладання договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема, шляхом оприлюднення обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів), приведення умов Договору №57 у відповідність до норм встановлених підпунктом а) пункту 5.31 розділу V Настанови, оприлюднити додаток №7 «Підсумкова відомість ресурсів» до Договору №57 у машинозчитувальному форматі, притягнути до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
16.09.2025 00:00
Дата публікації
16.09.2025 17:52
Документи висновку
16.09.2025 17:52
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу будівництва споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття ліцею № 18 Деснянського району міста Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Братиславська, 14-А у Деснянському районі м. Києва (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером UA-2025-07-22-002973-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення з питання: 1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Рішеня
27.08.2025 15:32
Орган перевірки
02.09.2025 00:00
Документи повідомлення
27.08.2025 15:32
-
Відповідь
Пояснення на запит
1. Підготовка обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється відповідно до виділених у встановленому порядку видатків на здійснення відповідної закупівлі робіт з будівництва згідно рішення Київської міської ради від 14.12.2023 № 7530/7571 «Про Програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2024-2026 роки», рішення Київської міської ради від 10.06. 2025 № 64/10531 «Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 14 грудня 2023 року № 7530/7571», розпорядження Київської міської військової адміністрації від 19.09.2023 № 724 «Про внесення змін до розпорядження начальника Київської міської військової адміністрації від 13 січня 2023 року № 16», розпорядження Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації від 23.05.2024 № 471 «Про будівництво споруд подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття в закладах освіти Деснянського району міста Києва». Очікувана вартість робіт з будівництва (процедури закупівлі) визначена відповідно до Експертного звіту (позитивного) № 0038-4299-24/УЕГ/А від 29 березня 2024 року (реєстраційний № EX01:7158-6957-2844-8708 Редакція № 5) щодо розгляду проектної документації на будівництво «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття Ліцей № 18 Деснянського району міста Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Братиславська, 14-А у Деснянському районі м. Києва» та Зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва. Перелік необхідних для виконання будівництва робіт визначено кошторисною документацією, складеною у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва та нормативів, актуальних поточних цін трудових та матеріально-технічних ресурсів. за виключенням робіт, що виконані за договором№ 53 від 11.09.2024 року. 2. Відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)»: Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель». Згідно з даними Фонду Державного Майна України, який є розпорядником Єдиного реєстру об’єктів державної власності (далі – Реєстр) та здійснює його формування та ведення відповідно до Закону України «Про управління об’єктами державної власності», постанов Уряду від 14.04.2004 № 467 «Про затвердження Положення про Єдиний реєстр об’єктів державної власності» (із змінами та доповненнями), від 30.11.2005 № 1121 «Про затвердження Методики проведення інвентаризації об’єктів державної власності» Ліцей №18 Деснянського району міста Києва не обліковується в даному Реєстрі, оскільки має комунальну форму власності, а не державну. Таким чином, обов’язок створення власного веб-сайту та розміщення на ньому інформації в порядку вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)» у Ліцею №18 Деснянського району міста Києва відсутній.
Рішеня
29.08.2025 12:22
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу будівництва споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття ліцею № 18 Деснянського району міста Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Братиславська, 14-А у Деснянському районі м. Києва (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером UA-2025-07-22-002973-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення з питання: 1. Поясніть, чому у складі сформованої договірної ціни Приватного підприємства Модена враховано кошти на покриття ризиків в розмірі 1,89 % від загальної суми розрахунків №1, №2, №3, №4, №5, №6, №7, №8 та №14 додатку до договору про закупівлю «Договірна ціна», при тому що відповідно до вимог пункту 5.31 розділу V Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 з усіма змінами і доповненнями, вказаний показник повинен не перевищувати розмір 1,5%. 2. Яким чином Замовником виконано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення Додатку №7 «Підсумкова відомість ресурсів» до Договору № 57 від 27.08.2025 у машинозчитувальному форматі. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Рішеня
05.09.2025 17:36
Орган перевірки
11.09.2025 00:00
Документи повідомлення
05.09.2025 17:37
-
Відповідь
Про надання пояснень
1. Розділом «Визначення коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт» Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 зі змінами (далі - Настанова з визначення вартості будівництва), встановлено наступне: 5.31. У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) можуть враховуватися кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: 1)стадії проектування; 2)виду будівництва; 3)технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; 5) тривалості будівництва; 5)способів фінансування будівництва; 6)виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому: а) за твердої договірної ціни — в розмірі до 1,5%; б) за динамічної договірної ціни —не враховується. Настановою з визначення вартості будівництва не передбачено визначення коштів на покриття ризиків саме від загальної суми конкретних розрахунків №1, №2, №3, №4, №5, №6, №7, №8 та №14 в складі Договірної ціни. Настановою з визначення вартості будівництва визначено, що кошти на покриття ризиків враховуються за твердої договірної ціни в розмірі до 1,5%. У складі договірної ціни ПП «Модена» враховано кошти на покриття ризиків в розмірі 499 771,85 грн. Всього договірна ціна становить 36 750 771,00 грн. Отже, ПП «Модена» враховано кошти на покриття ризиків в розмірі 1,36%. Окрім того, вимога відповідно до пункту 4 частини 1.1. Додатку 1 до тендерної документації не містить конкретизації у відповідності до якого саме розділу Кошторисних норм України, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021р. №281 мають бути розроблені Розрахунки договірної ціни. 2. Замовником виконано вимоги п. 10 ч. 1 ст. 10 Закону в частині оприлюднення Додатку №7 «Підсумкова відомість ресурсів» до Договору № 57 від 27.08.2025 у машинозчитувальному форматі, а саме оприлюднено файл «Підсумкова відомість ресурсів.pdf». В чинному законодавстві відсутнє визначення, які саме типи файлів відносяться до машинозчитувального формату. Інформація згідно п. 10 і 11 ч. 1 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі», оприлюднення якої передбачено у машинозчитувальному форматі, не входить до Переліку наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, що є додатком до Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою КМУ від 21.10.2015 № 835, та щодо яких визначені формати даних для оприлюднення наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних. Отже, законодавством не визначено, які саме типи файлів відносяться до машинозчитувального формату, в якому замовниками має оприлюднюватись інформація згідно п. 10 і 11 ч. 1 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішеня
09.09.2025 17:44
Замовник
Документи повідомлення
09.09.2025 17:45
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
37 120 980.62 грн.
Період подання пропозицій
до 06.08.2025 09:00
Замовник:
Ліцей № 18 Деснянського району міста Києва
Контактний телефон:
380679454795,380445131302
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
37 120 980.62 грн.
Період подання пропозицій
до 06.08.2025 09:00
Замовник:
Ліцей № 18 Деснянського району міста Києва
Контактний телефон:
380679454795,380445131302
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності