Показати схожі тендери

Закупівля Лісозаготівельні послуги (лісозаготівля) від Чорнобильський радіаційно-екологічний біосферний заповідник.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-22-002536-a
Id Tender d77f33c365c448149f81b218fa83e580
План UA-P-2025-07-22-002198-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 22.07.2025 10:46
Остання зміна 24.10.2025 09:30
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 884 300 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 250 грн. (0,13 %)
Вартість подання пропозиції:
6 120 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.07.2025 10:45 до 02.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 22.07.2025 10:45
до 30.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.07.2025 10:45
до 30.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.08.2025 15:28
до 21.08.2025 12:49
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.08.2025 09:53
до 27.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.08.2025 12:49
до 24.10.2025 09:30
Період уточнень
з 22.07.2025 10:45 до 30.07.2025 00:00
Період оскарження
з 22.07.2025 10:45 до 30.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.08.2025 15:28 до 21.08.2025 12:49
Період кваліфікації
з 04.08.2025 15:28 до 21.08.2025 12:49
Основні параметри
Лісозаготівельні послуги (лісозаготівля)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 250 000 грн.
Лісозаготівельні послуги (лісозаготівля)
Назва предмета закупівлі
Лісозаготівельні послуги (лісозаготівля)
Очікувана вартість
1 250 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6250,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
04.08.2025 12:22
Закінчення аукціону
04.08.2025 12:51
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лісозаготівельні послуги (лісозаготівля)
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
2 000
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Київська область, зона відчуження і зона безумовного (обов'язкового) відселення , Корогодське ПНДВ
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання Акту приймання-здавання наданих послуг
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Критерії прийнятності
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ФОРЕСТ ПРОДАКШН"
Пропозиція:
799 999.99 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРЕСТ ТРАНС СЕРВІС"
Пропозиція:
1 250 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Державне спеціалізоване підприємство "Північна Пуща"
Пропозиція:
800 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.08.2025 12:22
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
1 250 000 грн.
Лісозаготівельні послуги (лісозаготівля)
Назва предмета закупівлі
Лісозаготівельні послуги (лісозаготівля)
Очікувана вартість
1 250 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6250,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
04.08.2025 14:59
Закінчення аукціону
04.08.2025 15:28
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лісозаготівельні послуги (лісозаготівля)
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
2 000
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Київська область, зона відчуження і зона безумовного (обов'язкового) відселення , Корогодське ПНДВ
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання Акту приймання-здавання наданих послуг
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Критерії прийнятності
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ФОРЕСТ ПРОДАКШН"
Пропозиція:
1 200 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРЕСТ ТРАНС СЕРВІС"
Пропозиція:
1 250 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Державне спеціалізоване підприємство "Північна Пуща"
Пропозиція:
1 100 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.08.2025 14:59
Лот № 3 Статус - завершено лот закупівлі
2 384 300 грн.
Лісозаготівельні послуги (лісозаготівля)
Назва предмета закупівлі
Лісозаготівельні послуги (лісозаготівля)
Очікувана вартість
2 384 300 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
11921,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
04.08.2025 14:15
Закінчення аукціону
04.08.2025 14:44
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лісозаготівельні послуги (лісозаготівля)
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
3 815
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Київська область, зона відчуження і зона безумовного (обов'язкового) відселення , Корогодське ПНДВ
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання Акту приймання-здавання наданих послуг
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Критерії прийнятності
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ФОРЕСТ ПРОДАКШН"
Пропозиція:
2 289 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРЕСТ ТРАНС СЕРВІС"
Пропозиція:
2 384 300 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Державне спеціалізоване підприємство "Північна Пуща"
Пропозиція:
2 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.08.2025 14:15
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.07.2025 09:58
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Борисівна Ковальова
Електронна пошта
Телефон
+380672971144
Сайт:
https://zapovidnyk.org.ua
Замовник
ЄДРПОУ
41246328
Повна назва
Чорнобильський радіаційно-екологічний біосферний заповідник
Поштовий індекс
07201
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
смт Іванків Іванківський район
Адреса
вул. Толочина, буд. 28
Кваліфікація
Лот № 1 Лісозаготівельні послуги (лісозаготівля)
Період вимог/скарг з 11.08.2025 09:53 по 17.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.08.2025 15:28 по 12.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.08.2025 09:53
Довідка НАЗК
11.08.2025 09:53
Повідомлення про рішення
04.08.2025 15:28
Витяг з ЄДР
Лот № 2 Лісозаготівельні послуги (лісозаготівля)
Період вимог/скарг з 14.08.2025 10:00 по 20.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.08.2025 15:28 по 02.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
14.08.2025 10:00
Повідомлення про рішення
11.08.2025 09:56
Електроний протокол про продовження строку
04.08.2025 15:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.07.2025 10:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.07.2025 10:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У складі тендерної пропозиції по лоту № 1 учасником подано значний обсяг документів, що потребували ретельного аналізу та перевірки на відповідність вимогам тендерної документації. Розгляд зазначених документів зайняв увесь строк у 5 робочих днів, передбачений для первинного аналізу пропозицій. Для забезпечення повного, всебічного та об’єктивного розгляду документів, поданих учасником у складі пропозицій по лотах № 2 та № 3, виникла необхідність продовження строку їх розгляду до 16.08.2025, 00.00.
Дата продовження строку розгляду
11.08.2025 09:55
Дата кінця розгляду
02.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником не підтверджено наявність обладнання та матеріально-технічної бази, як це передбачено Додатком № 3 до тендерної документації. Зокрема, Учасником у складі тендерної пропозиції надано; - довідку про наявність матеріально-технічної бази від 31.07.2025 № 01-15/999, в якій зазначено, що Учасник має у наявності 5 тракторів МТЗ-82, причіп лісовий WEIMER WE-12 D, 2019 р.в. і мотопили STIHL 361 2024 р.в. (5 штук); - копію свідоцтв про реєстрацію машин, а саме тракторів колісних МТЗ-82 1993 р., 2018 р., 2021 р., 2021 р. (всього 4 шт.); - копію видаткової накладної № СФ-000064 від 04 вересня 2024 р. про придбання 5 бензопил STIHL MS361 у кількості 5 шт.; - копію оборотно-сальдової відомості по рахунку 105 за січень 2025 р. - липень 2025 р. Проте, кваліфікаційними вимогами щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази замовником було визначено наявність: - (лісозаготівельні машини) – не менше 2 одиниць; - трактори (для складання в трелі) – не менше 1 одиниці. 2. Учасником не підтверджено наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, як це передбачено Додатком № 3 до тендерної документації. Зокрема, Учасником у складі тендерної пропозиції надано: - довідку про наявність працівників від 31.07.2025 № 01-15/1001, в якій зазначено, що Учасник має у наявності 4 трактористи і 6 вальників; - копії посвідчень трактористів-машиністів (Бараш В.М., Оксьоненко В.М., Скопич В.І., Гавриш С.Г.), - копії посвідчень вальника лісу (Опанасенко С.І., Ніколаєнко А.М., Максимчук В.П., Яворський С.П., Мацола В.В., Масовець О.Ю.); - копії трудових книжок відносно працівників Оксьоненко В.М., Масовець О.Ю., Опанасенко С.І., Мацола В.В., Гавриш С.Г., Скопич В.І., Яворський С.П.). Проте, кваліфікаційними вимогами щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, замовником було визначено наявність: - оператор лісозаготівельної машини – не менше 2 осіб; - тракторист – не менше 2 осіб. Для підтвердження наявності мінімальної кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник повинен надати: 1) інформаційну довідку в довільній формі про наявність мінімальної кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі (вказати ПІБ та посади працівників, які будуть задіяні для надання послуг); 2) копії трудових книжок (перша сторінка, на якій зазначено ПІБ працівника, та сторінка з відміткою учасника про прийняття на роботу) або копію повідомлення про прийняття на роботу (з копією квитанції №2 про отримання); 3) для підтвердження кваліфікації операторів лісозаготівельних машин учасником надаються копії документів тракториста-машиніста відповідної категорії або копії посвідчень оператора лісозаготівельної машини; 4) для підтвердження кваліфікації тракториста надається копія посвідчення тракториста-машиніста відповідної категорії; 5) копії особистих карток обліку спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту щодо кожного працівника зазначеного у довідці з відміткою про отримання; 6) копії чинних медичних довідок (Додаток №8 до Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій затвердженого наказом МОЗ від 21.05.2007 №246 (зі змінами) (для трактористів може бути надана довідка за ф. № 083/о)) про проходження попереднього/періодичного медичного огляду щодо кожного працівника зазначеного у довідці; 7) копії посвідчень та протоколів/витягів з протоколів про перевірку знань щодо кожного працівника зазначеного у довідці, що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, а саме НПАОП 02.0-7.01-23. 3. Учасником не підтверджено наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, як це передбачено Додатком № 3 до тендерної документації. Зокрема, Учасником у складі тендерної пропозиції надано: - копію договору № 20-000442-23 від 27.03.2023 p. усіма додатками за предметом «Капітальний ремонт шляхом розширення просік відповідно до вимог п.2.5.166 ПУЕ: 2017 на ПЛ 330 кВ Чорнобильська АЕС-Київська (інв. № 2013 08) між опорами №№1-112 в зоні відчуження Чорнобильської АЕС в Київській області, код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація». Проте, кваліфікаційними вимогами щодо підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору замовником було визначено наявність: - довідку учасника у довільній формі або запропонованої замовником форми, яка повинна містити відомості про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Аналогічним вважається договір на надання послуг за кодом ДК 021:2015 - 77210000-5 — Лісозаготівельні послуги. На підтвердження інформації, вказаної у довідці, учасник має надати: - копію аналогічного договору з усіма додатками, які визначені в договорі як невід’ємні частини договору; - сканований оригінал відгуку (на бланку організації, яка видала, з вихідним номером, датою та підписом уповноваженої особи), наданого учаснику замовником, із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків. Надається щодо договору копія якого надана учасником у складі тендерної пропозиції. 2. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Згідно пункту 1 Додатку 3 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації, для підтвердження наявності обладнання й матеріально-технічної бази Учасник повинен надати: - інформаційну довідку про наявність мінімальної кількості власної та/або залученої техніки, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі з урахуванням вимог цього пункту, а саме –лісозаготівельні машини – не менше 2 одиниць, трактори (для складання в трелі) – не менше 1 одиниці, за наведеною замовником формою у Додатку 3 до тендерної документації (або дозволяється відступати від наведеної форми, за умови наявності всієї інформації, яка вимагається даною формою); - копію(ї) інвентарної(их) картки(ок) обліку обладнання, що знаходиться на балансі або інвентаризаційні відомості, або обороно-сальдові відомості, або договір(ори) купівлі продажу з видатковими накладними (актами приймання-передачі), або видаткові накладні; - копії свідоцтв про реєстрацію лісозаготівельної техніки в повному обсязі; - якщо техніка (транспортні засоби, обладнання та устаткування, тощо), не є власністю учасника, а залученою на інших правових підставах, то учасником подаються: копії чинних договорів оренди або суборенди або лізингу або інші документи, що підтверджують право користування (з актами приймання-передачі). Якщо орендодавець, лізингодавець, чи інша особа, яка зазначена у відповідному договорі, не є власником машин, механізмів, обладнання, додатково надаються копії договорів, укладених з власником таких машин, механізмів, обладнання. (У разі надання договору оренди транспортного засобу, укладеного з фізичною особою, такий договір має бути обов’язково завірений нотаріально). 2. Згідно пункту 2 Додатку 3 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації, для підтвердження мінімальної кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник повинен надати: - інформаційну довідку в довільній формі про наявність мінімальної кількості працівників відповідної кваліфікації (оператор лісозаготівельної машини – не менше 2 осіб; тракторист – не менше 2 осіб), які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі (вказати ПІБ та посади працівників, які будуть задіяні для надання послуг); - копії трудових книжок (перша сторінка, на якій зазначено ПІБ працівника, та сторінка з відміткою учасника про прийняття на роботу) або копію повідомлення про прийняття на роботу (з копією квитанції №2 про отримання); - для підтвердження кваліфікації операторів лісозаготівельних машин учасником надаються копії документів тракториста-машиніста відповідної категорії або копії посвідчень оператора лісозаготівельної машини; - для підтвердження кваліфікації тракториста надається копія посвідчення тракториста-машиніста відповідної категорії; - копії особистих карток обліку спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту щодо кожного працівника зазначеного у довідці з відміткою про отримання; - копії чинних медичних довідок (Додаток №8 до Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій затвердженого наказом МОЗ від 21.05.2007 №246 (зі змінами) (для трактористів може бути надана довідка за ф. № 083/о)) про проходження попереднього/періодичного медичного огляду щодо кожного працівника зазначеного у довідці; - копії посвідчень та протоколів/витягів з протоколів про перевірку знань щодо кожного працівника зазначеного у довідці, що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, а саме НПАОП 02.0-7.01-23. 3. Згідно пункту 3 Додатку 3 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації, для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Учасник повинен надати довідку у довільній формі або запропонованої замовником форми, яка повинна містити відомості про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Аналогічним вважається договір на надання послуг за кодом ДК 021:2015 - 77210000-5 — Лісозаготівельні послуги. На підтвердження інформації, вказаної у довідці, учасник має надати: - копію аналогічного договору з усіма додатками, які визначені в договорі як невід’ємні частини договору; - сканований оригінал відгуку (на бланку організації, яка видала, з вихідним номером, датою та підписом уповноваженої особи), наданого учаснику замовником, із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) На відповідність кваліфікаційним вимогам щодо підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази: - інформаційну довідку про наявність мінімальної кількості власної та/або залученої техніки, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, а саме: лісозаготівельні машини – не менше 2 одиниць, за наведеною замовником формою у Додатку 3 до тендерної документації (або дозволяється відступати від наведеної форми, за умови наявності всієї інформації, яка вимагається даною формою); - копію(ї) інвентарної(их) картки(ок) обліку обладнання, що знаходиться на балансі або інвентаризаційні відомості, або обороно-сальдові відомості, або договір(ори) купівлі продажу з видатковими накладними (актами приймання-передачі), або видаткові накладні (щодо лісозаготівельних машин); - копії свідоцтв про реєстрацію лісозаготівельної техніки в повному обсязі (щодо лісозаготівельних машин); - якщо техніка (лісозаготівельні машини), не є власністю учасника, а залученою на інших правових підставах, то учасником подаються: копії чинних договорів оренди або суборенди або лізингу або інші документи, що підтверджують право користування (з актами приймання-передачі). Якщо орендодавець, лізингодавець, чи інша особа, яка зазначена у відповідному договорі, не є власником машин, механізмів, обладнання, додатково надаються копії договорів, укладених з власником таких машин, механізмів, обладнання. (У разі надання договору оренди транспортного засобу, укладеного з фізичною особою, такий договір має бути обов’язково завірений нотаріально). 2) На відповідність кваліфікаційним вимогам щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: - інформаційну довідку в довільній формі про наявність мінімальної кількості працівників відповідної кваліфікації, а саме: оператор лісозаготівельної машини – не менше 2 осіб; - копії особистих карток обліку спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту щодо кожного працівника зазначеного у довідці з відміткою про отримання; - копії чинних медичних довідок (Додаток №8 до Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій затвердженого наказом МОЗ від 21.05.2007 №246 (зі змінами) (для трактористів може бути надана довідка за ф. № 083/о)) про проходження попереднього/періодичного медичного огляду щодо кожного працівника зазначеного у довідці; - копії посвідчень та протоколів/витягів з протоколів про перевірку знань щодо кожного працівника зазначеного у довідці, що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, а саме НПАОП 02.0-7.01-23. 3 На відповідність кваліфікаційним вимогам щодо підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: - довідку у довільній формі або запропонованої замовником форми, яка повинна містити відомості про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Аналогічним вважається договір на надання послуг за кодом ДК 021:2015 - 77210000-5 — Лісозаготівельні послуги; - копію аналогічного договору на надання послуг за кодом ДК 021:2015 - 77210000-5 — Лісозаготівельні послуги з усіма додатками, які визначені в договорі як невід’ємні частини договору; - сканований оригінал відгуку (на бланку організації, яка видала, з вихідним номером, датою та підписом уповноваженої особи), наданого учаснику замовником, із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків.
Створено
12.08.2025 10:52
Надати до
13.08.2025 10:52
Період вимог/скарг з 21.08.2025 12:49 по 27.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.08.2025 10:00 по 22.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.08.2025 12:49
Довідка НАЗК
21.08.2025 12:49
Повідомлення про рішення
14.08.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Лот № 3 Лісозаготівельні послуги (лісозаготівля)
Період вимог/скарг з 14.08.2025 10:02 по 20.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.08.2025 15:28 по 02.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
14.08.2025 10:02
Повідомлення про рішення
11.08.2025 09:58
Електроний протокол про продовження строку
04.08.2025 15:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.07.2025 10:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.07.2025 10:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У складі тендерної пропозиції по лоту № 1 учасником подано значний обсяг документів, що потребували ретельного аналізу та перевірки на відповідність вимогам тендерної документації. Розгляд зазначених документів зайняв увесь строк у 5 робочих днів, передбачений для первинного аналізу пропозицій. Для забезпечення повного, всебічного та об’єктивного розгляду документів, поданих учасником у складі пропозицій по лотах № 2 та № 3, виникла необхідність продовження строку їх розгляду до 16.08.2025, 00.00.
Дата продовження строку розгляду
11.08.2025 09:58
Дата кінця розгляду
02.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Учасником не підтверджено наявність обладнання та матеріально-технічної бази, як це передбачено Додатком № 3 до тендерної документації. Зокрема, Учасником у складі тендерної пропозиції надано; - довідку про наявність матеріально-технічної бази від 31.07.2025 № 01-15/999, в якій зазначено, що Учасник має у наявності 5 тракторів МТЗ-82, причіп лісовий WEIMER WE-12 D, 2019 р.в. і мотопили STIHL 361 2024 р.в. (5 штук); - копію свідоцтв про реєстрацію машин, а саме тракторів колісних МТЗ-82 1993 р., 2018 р., 2021 р., 2021 р. (всього 4 шт.); - копію видаткової накладної № СФ-000064 від 04 вересня 2024 р. про придбання 5 бензопил STIHL MS361 у кількості 5 шт.; - копію оборотно-сальдової відомості по рахунку 105 за січень 2025 р. - липень 2025 р. Проте, кваліфікаційними вимогами щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази замовником було визначено наявність: - (лісозаготівельні машини) – не менше 2 одиниць; - трактори (для складання в трелі) – не менше 1 одиниці. 2. Учасником не підтверджено наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, як це передбачено Додатком № 3 до тендерної документації. Зокрема, Учасником у складі тендерної пропозиції надано: - довідку про наявність працівників від 31.07.2025 № 01-15/1001, в якій зазначено, що Учасник має у наявності 4 трактористи і 6 вальників; - копії посвідчень трактористів-машиністів (Бараш В.М., Оксьоненко В.М., Скопич В.І., Гавриш С.Г.), - копії посвідчень вальника лісу (Опанасенко С.І., Ніколаєнко А.М., Максимчук В.П., Яворський С.П., Мацола В.В., Масовець О.Ю.); - копії трудових книжок відносно працівників Оксьоненко В.М., Масовець О.Ю., Опанасенко С.І., Мацола В.В., Гавриш С.Г., Скопич В.І., Яворський С.П.). Проте, кваліфікаційними вимогами щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, замовником було визначено наявність: - оператор лісозаготівельної машини – не менше 2 осіб; - тракторист – не менше 2 осіб. Для підтвердження наявності мінімальної кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник повинен надати: 1) інформаційну довідку в довільній формі про наявність мінімальної кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі (вказати ПІБ та посади працівників, які будуть задіяні для надання послуг); 2) копії трудових книжок (перша сторінка, на якій зазначено ПІБ працівника, та сторінка з відміткою учасника про прийняття на роботу) або копію повідомлення про прийняття на роботу (з копією квитанції №2 про отримання); 3) для підтвердження кваліфікації операторів лісозаготівельних машин учасником надаються копії документів тракториста-машиніста відповідної категорії або копії посвідчень оператора лісозаготівельної машини; 4) для підтвердження кваліфікації тракториста надається копія посвідчення тракториста-машиніста відповідної категорії; 5) копії особистих карток обліку спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту щодо кожного працівника зазначеного у довідці з відміткою про отримання; 6) копії чинних медичних довідок (Додаток №8 до Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій затвердженого наказом МОЗ від 21.05.2007 №246 (зі змінами) (для трактористів може бути надана довідка за ф. № 083/о)) про проходження попереднього/періодичного медичного огляду щодо кожного працівника зазначеного у довідці; 7) копії посвідчень та протоколів/витягів з протоколів про перевірку знань щодо кожного працівника зазначеного у довідці, що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, а саме НПАОП 02.0-7.01-23. 3. Учасником не підтверджено наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, як це передбачено Додатком № 3 до тендерної документації. Зокрема, Учасником у складі тендерної пропозиції надано: - копію договору № 20-000442-23 від 27.03.2023 p. з усіма додатками за предметом «Капітальний ремонт шляхом розширення просік відповідно до вимог п.2.5.166 ПУЕ: 2017 на ПЛ 330 кВ Чорнобильська АЕС-Київська (інв. № 2013 08) між опорами №№1-112 в зоні відчуження Чорнобильської АЕС в Київській області, код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація». Проте, кваліфікаційними вимогами щодо підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору замовником було визначено наявність: - довідку учасника у довільній формі або запропонованої замовником форми, яка повинна містити відомості про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Аналогічним вважається договір на надання послуг за кодом ДК 021:2015 - 77210000-5 — Лісозаготівельні послуги. На підтвердження інформації, вказаної у довідці, учасник має надати: - копію аналогічного договору з усіма додатками, які визначені в договорі як невід’ємні частини договору; - сканований оригінал відгуку (на бланку організації, яка видала, з вихідним номером, датою та підписом уповноваженої особи), наданого учаснику замовником, із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків. Надається щодо договору копія якого надана учасником у складі тендерної пропозиції. 2. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Згідно пункту 1 Додатку 3 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації, для підтвердження наявності обладнання й матеріально-технічної бази Учасник повинен надати: - інформаційну довідку про наявність мінімальної кількості власної та/або залученої техніки, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі з урахуванням вимог цього пункту, а саме –лісозаготівельні машини – не менше 2 одиниць, трактори (для складання в трелі) – не менше 1 одиниці, за наведеною замовником формою у Додатку 3 до тендерної документації (або дозволяється відступати від наведеної форми, за умови наявності всієї інформації, яка вимагається даною формою); - копію(ї) інвентарної(их) картки(ок) обліку обладнання, що знаходиться на балансі або інвентаризаційні відомості, або обороно-сальдові відомості, або договір(ори) купівлі продажу з видатковими накладними (актами приймання-передачі), або видаткові накладні; - копії свідоцтв про реєстрацію лісозаготівельної техніки в повному обсязі; - якщо техніка (транспортні засоби, обладнання та устаткування, тощо), не є власністю учасника, а залученою на інших правових підставах, то учасником подаються: копії чинних договорів оренди або суборенди або лізингу або інші документи, що підтверджують право користування (з актами приймання-передачі). Якщо орендодавець, лізингодавець, чи інша особа, яка зазначена у відповідному договорі, не є власником машин, механізмів, обладнання, додатково надаються копії договорів, укладених з власником таких машин, механізмів, обладнання. (У разі надання договору оренди транспортного засобу, укладеного з фізичною особою, такий договір має бути обов’язково завірений нотаріально). 2. Згідно пункту 2 Додатку 3 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації, для підтвердження мінімальної кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник повинен надати: - інформаційну довідку в довільній формі про наявність мінімальної кількості працівників відповідної кваліфікації (оператор лісозаготівельної машини – не менше 2 осіб; тракторист – не менше 2 осіб), які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі (вказати ПІБ та посади працівників, які будуть задіяні для надання послуг); - копії трудових книжок (перша сторінка, на якій зазначено ПІБ працівника, та сторінка з відміткою учасника про прийняття на роботу) або копію повідомлення про прийняття на роботу (з копією квитанції №2 про отримання); - для підтвердження кваліфікації операторів лісозаготівельних машин учасником надаються копії документів тракториста-машиніста відповідної категорії або копії посвідчень оператора лісозаготівельної машини; - для підтвердження кваліфікації тракториста надається копія посвідчення тракториста-машиніста відповідної категорії; - копії особистих карток обліку спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту щодо кожного працівника зазначеного у довідці з відміткою про отримання; - копії чинних медичних довідок (Додаток №8 до Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій затвердженого наказом МОЗ від 21.05.2007 №246 (зі змінами) (для трактористів може бути надана довідка за ф. № 083/о)) про проходження попереднього/періодичного медичного огляду щодо кожного працівника зазначеного у довідці; - копії посвідчень та протоколів/витягів з протоколів про перевірку знань щодо кожного працівника зазначеного у довідці, що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, а саме НПАОП 02.0-7.01-23. 3. Згідно пункту 3 Додатку 3 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації, для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Учасник повинен надати довідку у довільній формі або запропонованої замовником форми, яка повинна містити відомості про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Аналогічним вважається договір на надання послуг за кодом ДК 021:2015 - 77210000-5 — Лісозаготівельні послуги. На підтвердження інформації, вказаної у довідці, учасник має надати: - копію аналогічного договору з усіма додатками, які визначені в договорі як невід’ємні частини договору; - сканований оригінал відгуку (на бланку організації, яка видала, з вихідним номером, датою та підписом уповноваженої особи), наданого учаснику замовником, із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) На відповідність кваліфікаційним вимогам щодо підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази: - інформаційну довідку про наявність мінімальної кількості власної та/або залученої техніки, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, а саме: лісозаготівельні машини – не менше 2 одиниць, за наведеною замовником формою у Додатку 3 до тендерної документації (або дозволяється відступати від наведеної форми, за умови наявності всієї інформації, яка вимагається даною формою); - копію(ї) інвентарної(их) картки(ок) обліку обладнання, що знаходиться на балансі або інвентаризаційні відомості, або обороно-сальдові відомості, або договір(ори) купівлі продажу з видатковими накладними (актами приймання-передачі), або видаткові накладні (щодо лісозаготівельних машин); - копії свідоцтв про реєстрацію лісозаготівельної техніки в повному обсязі (щодо лісозаготівельних машин); - якщо техніка (лісозаготівельні машини), не є власністю учасника, а залученою на інших правових підставах, то учасником подаються: копії чинних договорів оренди або суборенди або лізингу або інші документи, що підтверджують право користування (з актами приймання-передачі). Якщо орендодавець, лізингодавець, чи інша особа, яка зазначена у відповідному договорі, не є власником машин, механізмів, обладнання, додатково надаються копії договорів, укладених з власником таких машин, механізмів, обладнання. (У разі надання договору оренди транспортного засобу, укладеного з фізичною особою, такий договір має бути обов’язково завірений нотаріально). 2) На відповідність кваліфікаційним вимогам щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: - інформаційну довідку в довільній формі про наявність мінімальної кількості працівників відповідної кваліфікації, а саме: оператор лісозаготівельної машини – не менше 2 осіб; - копії особистих карток обліку спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту щодо кожного працівника зазначеного у довідці з відміткою про отримання; - копії чинних медичних довідок (Додаток №8 до Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій затвердженого наказом МОЗ від 21.05.2007 №246 (зі змінами) (для трактористів може бути надана довідка за ф. № 083/о)) про проходження попереднього/періодичного медичного огляду щодо кожного працівника зазначеного у довідці; - копії посвідчень та протоколів/витягів з протоколів про перевірку знань щодо кожного працівника зазначеного у довідці, що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, а саме НПАОП 02.0-7.01-23. 3) На відповідність кваліфікаційним вимогам щодо підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: - довідку у довільній формі або запропонованої замовником форми, яка повинна містити відомості про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Аналогічним вважається договір на надання послуг за кодом ДК 021:2015 - 77210000-5 — Лісозаготівельні послуги; - копію аналогічного договору на надання послуг за кодом ДК 021:2015 - 77210000-5 — Лісозаготівельні послуги з усіма додатками, які визначені в договорі як невід’ємні частини договору; - сканований оригінал відгуку (на бланку організації, яка видала, з вихідним номером, датою та підписом уповноваженої особи), наданого учаснику замовником, із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків.
Створено
12.08.2025 11:01
Надати до
13.08.2025 11:01
Період вимог/скарг з 21.08.2025 12:05 по 27.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.08.2025 10:02 по 22.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.08.2025 12:05
Довідка НАЗК
21.08.2025 12:05
Повідомлення про рішення
14.08.2025 10:02
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-07-22-002536-a-b2
Підписаний і діє
Номер
76/2025
2 289 000 грн.
1 907 500 грн.
З ПДВ
Підписано
13.10.2025
Строк дії договору з
13.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
3 815 (метри кубічні)
Лісозаготівельні послуги (лісозаготівля)
Номенклатура
Лісозаготівельні послуги (лісозаготівля)
Кількість
3 815
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Чорнобильський радіаційно-екологічний біосферний заповідник
Повна назва
Чорнобильський радіаційно-екологічний біосферний заповідник
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41246328

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ФОРЕСТ ПРОДАКШН"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРЕСТ ПРОДАКШН"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32878601

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

UA-2025-07-22-002536-a-b3
Підписаний і діє
Номер
77/2025
1 200 000 грн.
1 000 000 грн.
З ПДВ
Підписано
24.10.2025
Строк дії договору з
24.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
2 000 (метри кубічні)
Лісозаготівельні послуги (лісозаготівля)
Номенклатура
Лісозаготівельні послуги (лісозаготівля)
Кількість
2 000
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Чорнобильський радіаційно-екологічний біосферний заповідник
Повна назва
Чорнобильський радіаційно-екологічний біосферний заповідник
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41246328

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ФОРЕСТ ПРОДАКШН"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРЕСТ ПРОДАКШН"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32878601

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

UA-2025-07-22-002536-a-b1
Підписаний і діє
Номер
70/2025
799 992 грн.
666 660 грн.
З ПДВ
Підписано
28.08.2025
Строк дії договору з
28.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
2 000 (метри кубічні)
Лісозаготівельні послуги (лісозаготівля)
Номенклатура
Лісозаготівельні послуги (лісозаготівля)
Кількість
2 000
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Чорнобильський радіаційно-екологічний біосферний заповідник
Повна назва
Чорнобильський радіаційно-екологічний біосферний заповідник
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41246328

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ФОРЕСТ ПРОДАКШН"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРЕСТ ПРОДАКШН"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32878601

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 884 300 грн.
Період подання пропозицій
до 02.08.2025 00:00
Замовник:
Чорнобильський радіаційно-екологічний біосферний заповідник
Контактний телефон:
+380672971144
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 884 300 грн.
Період подання пропозицій
до 02.08.2025 00:00
Замовник:
Чорнобильський радіаційно-екологічний біосферний заповідник
Контактний телефон:
+380672971144
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності