Показати схожі тендери

Закупівля Плита OSB 10*2500*1250 від Державна установа " Табір для тримання військовополонених "Захід 2 ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-22-002079-a
Id Tender 563a0225d67740efbe0f76c5b5338437
План UA-P-2025-07-22-002559-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 22.07.2025 10:27
Остання зміна 01.08.2025 15:10
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
33 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
165 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.07.2025 10:25 до 30.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 22.07.2025 10:25
до 27.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.07.2025 10:25
до 27.07.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 30.07.2025 13:29
-
Залишилось 3 днів 4 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 31.07.2025 16:11
до 06.08.2025 00:00
Період уточнень
з 22.07.2025 10:25 до 27.07.2025 00:00
Період оскарження
з 22.07.2025 10:25 до 27.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.07.2025 13:29
Основні параметри
Плита OSB 10*2500*1250
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
33 000 грн.
Плита OSB 10*2500*1250
Назва предмета закупівлі
Плита OSB 10*2500*1250
Очікувана вартість
33 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
165,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.07.2025 13:06
Закінчення аукціону
30.07.2025 13:29
Позиція
Опис предмета закупівлі
Плита OSB 3 10*2500*1250
Код ДК 021:2015
44170000-2 - Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
24044, Україна, Вінницька область, Сказинці, Могилів-Подільський район, Миру, 49
Дата постачання з
11.08.2025 00:00
Дата постачання по
30.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Близнюк Євген Васильович
Пропозиція:
30 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Байдик Ольга Володимирівна
Пропозиція:
32 760 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.07.2025 13:06
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Панькевич
Електронна пошта
Телефон
+380971828489
Сайт:
http://vk-114.com.ua
Замовник
ЄДРПОУ
08733082
Повна назва
Державна установа " Табір для тримання військовополонених "Захід 2 "
Поштовий індекс
24044
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
Могилів-Подільський р-н, с. Сказинці
Адреса
вул. Миру, буд. 49
Кваліфікація
Лот № 1 Плита OSB 10*2500*1250
Період вимог/скарг з 31.07.2025 16:11 по 06.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.07.2025 13:29 по 07.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
31.07.2025 16:11
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.07.2025 10:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.07.2025 10:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах в електронній системі закупівель: За результатами розгляду вашої тендерної пропозиції замовником було встановлено не надання інформації та документах, що надані у складі тендерної пропозиції, а саме: по Додаток 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі 1. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям 1. учасник повинен надати довідку за формою 1. 2. учасник повинен надати довідку за формою 2. 3. учасник повинен надати довідку за формою 3. Не надано підписану технічну вимогу (викладено в додатку №2 до тендерної документації); Пунк 8. Інша інформація тендерної документації інформацію про наявність в учасника відкритого (тих) рахунку (ків) із зазначенням його номеру у форматі IBAN та довідки з обслуговуючого(чих) банку(ків) про відсутність (наявність) простроченої заборгованості по кредитах, виданих не раніше 10 днів відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій. На підставі наведеного, керуючись п. 42 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178, для усунення виявлених замовником невідповідностей, що наведені вище, вам необхідно надати: вище вказані документи. Нагадуємо, що не виправлення виявлених Замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей є підставою для відхилення вашої пропозиції на підставі абзацу 4 підпункту 4 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178.
Створено
30.07.2025 16:04
Надати до
31.07.2025 16:04
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.07.2025 16:11 по 08.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
31.07.2025 16:11
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.07.2025 10:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.07.2025 10:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах в електронній системі закупівель: За результатами розгляду вашої тендерної пропозиції замовником було встановлено невідповідність в інформації та документах, що надані у складі тендерної пропозиції, а саме: на виконання п.1.1. наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договорів. Додаток №1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» не надано відповідних документів (договорі, листів –відгуків т.д.), а також документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям 1. учасник повинен надати довідку за формою 1. 2. учасник повинен надати довідку за формою 2. 3. учасник повинен надати довідку за формою 3. На підставі наведеного, керуючись п. 42 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178, для усунення виявлених замовником невідповідностей, що наведені вище, вам необхідно надати: 1. На підтверджнння досвіду виконанання договорри (аналогічні, лист відгук т.д.),та форми №№1.2.3 . Нагадуємо, що не виправлення виявлених Замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей є підставою для відхилення вашої пропозиції на підставі абзацу 4 підпункту 4 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178.
Створено
01.08.2025 08:22
Надати до
02.08.2025 08:22
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
33 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.07.2025 00:00
Замовник:
Державна установа " Табір для тримання військовополонених "Захід 2 "
Контактний телефон:
+380971828489
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
33 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.07.2025 00:00
Замовник:
Державна установа " Табір для тримання військовополонених "Захід 2 "
Контактний телефон:
+380971828489
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності