Показати схожі тендери
Закупівля Система рентгенівська діагностична пересувна загального призначення, цифрова (НК 024:2023 код 37647 - Система рентгенівська діагностична пересувна загального призначення цифрова) згідно ДК 021:2015 код 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини від Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня № 6» Дніпровської міської ради.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-22-001691-a
Id Tender beba8de2bab0446098666c2293bf4613
План UA-P-2025-07-22-001590-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 22.07.2025 10:10
Остання зміна 07.08.2025 08:51
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 400 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
34 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.07.2025 10:09 до 30.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 22.07.2025 10:09
до 27.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.07.2025 10:09
до 27.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.07.2025 00:00
до 01.08.2025 09:54
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.08.2025 09:54
до 07.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 01.08.2025 09:54
до 07.08.2025 08:51
Період уточнень
з 22.07.2025 10:09 до 27.07.2025 00:00
Період оскарження
з 22.07.2025 10:09 до 27.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.07.2025 00:00 до 01.08.2025 09:54
Період кваліфікації
з 30.07.2025 00:00 до 01.08.2025 09:54
Основні параметри
Система рентгенівська діагностична пересувна загального призначення, цифрова (НК 024:2023 код 37647 - Система рентгенівська діагностична пересувна загального призначення цифрова) згідно ДК 021:2015 код 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 400 000 грн.
Система рентгенівська діагностична пересувна загального призначення, цифрова (НК 024:2023 код 37647 - Система рентгенівська діагностична пересувна загального призначення цифрова) згідно ДК 021:2015 код 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Назва предмета закупівлі
Система рентгенівська діагностична пересувна загального призначення, цифрова (НК 024:2023 код 37647 - Система рентгенівська діагностична пересувна загального призначення цифрова) згідно ДК 021:2015 код 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Очікувана вартість
3 400 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
34000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Система рентгенівська діагностична пересувна загального призначення, цифрова
Код ДК 021:2015
33111800-9 - Рентгенодіагностичні системи
Код НК 024:2023
37647 Система рентгенівська діагностична пересувна загального призначення цифрова
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
49074, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Батумська, 13
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної / акта про прийняття- передання товару. Розрахунки здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування. За відсутності у зазначеному періоді на відповідному рахунку Замовника коштів, за вказаним джерелом фінансування, виділених на оплату зобов’язань або необґрунтованої відмови Державної казначейської служби України, оплату Замовник здійснює протягом 7 (семи) банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок Замовника або протягом 7 (семи) банківських днів з моменту реєстрації Казначейством відповідного фінансового зобов’язання.
Порядковий номер: 2
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 5 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
але не пізніше 31.08.2025
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "РАД ФАРМ"
Пропозиція:
3 400 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Аліна Копоть
Електронна пошта
Телефон
+380631088141
Сайт:
https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-nekomercijne-pidpriemstvo-miska-klinichna-likarnya-6-dniprovskoi-miskoi-radi
Замовник
ЄДРПОУ
01984441
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня № 6» Дніпровської міської ради
Поштовий індекс
49074
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
вул. Батумська, буд. 13
Кваліфікація
Лот № 1 Система рентгенівська діагностична пересувна загального призначення, цифрова (НК 024:2023 код 37647 - Система рентгенівська діагностична пересувна загального призначення цифрова) згідно ДК 021:2015 код 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Період вимог/скарг з 01.08.2025 09:54 по 07.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.07.2025 00:00 по 07.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.08.2025 09:55
Довідка НАЗК
01.08.2025 09:54
Повідомлення про рішення
30.07.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.07.2025 10:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.07.2025 10:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «РАД ФАРМ» на підтвердження кваліфікаційного критерію надано: - довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (файл «5.Довідка про аналогічний договір.pdf»), в якій у кол.3 рядку №1 таблиці учасником зазначено предмет аналогічного договору, а саме: «Ультразвукова діагностична система (в комплекті), (надалі-Товар) за кодом CPV ДК021:2015:33110000-4- «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини», код за НК 024:2023:40761- «Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації»; - договір про закупівлю товару від 25.11.2024 № 124-Т (файл «Кваліфікаційний документ – Аналогічний договір.pdf»), предметом якого є «Ультразвукова діагностична система (в комплекті), (надалі-Товар) за кодом CPV ДК021:2015:33110000-4- «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини», код за НК 024:2023:40761- «Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації»; - видаткову накладну №247 від 27.02.2025 (файл «Накладна аналогічного договору.pdf») на товар «Система ультразвукова діагностична Arietta 750 VE». Відповідно до зазначених документів учасником здійснено поставку ультразвукової діагностичної системи. Отже, наданий учасником договір не є аналогічним за предметом закупівлі договором. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації процедури закупівлі перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей) наведені у Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до пункту 2.1 таблиці Додатку 1 до тендерної документації процедури закупівлі кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження викладені у Додатку 1.1 до тендерної документації. Відповідно до п.1 таблиці Додатку 1.1 до тендерної документації процедури закупівлі на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати: 1.1.1. довідку за формою 1, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір, у якому предметом договору є поставка товару аналогічного по назві предмета закупівлі або номенклатурної позиції, або поставка товару аналогічного по коду за Єдиним закупівельним словником предмета закупівлі за період з 2022 по 2025 рік. 1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі, 1.1.3. копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій учасником довідці, такі як видаткова(і) накладна(і) або товарна(і) накладна(і) тощо, та/або лист відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно аналогічного договору, який зазначено у довідці та надано у складі тендерної пропозиції, про належне виконання цього договору. 1.1.4. у випадку відсутності інформації в електронній системі закупівель про аналогічний за предметом закупівлі договір, який зазначено у довідці та надано у складі тендерної пропозиції, учасник має надати копії/ю документів/у, що підтверджують(є) розрахункові фінансові операцій за цим аналогічним договором, такі як: платіжне(і) доручення або банківська(і) виписка(и) або інші документи, що підтверджують факт отримання або переказу коштів. 3. Перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) оновлену довідку за формою 1 Додатку 1.1 до тендерної документації процедури закупівлі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 2) не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі, 3) копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного учасником в довідці, такі як видаткова(і) накладна(і) або товарна(і) накладна(і) тощо, та/або лист відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно аналогічного договору, який зазначено у довідці, про належне виконання цього договору, 4) у випадку відсутності інформації в електронній системі закупівель про аналогічний за предметом закупівлі договір, який зазначено у довідці, учасник має надати копії/ю документів/у, що підтверджують(є) розрахункові фінансові операцій за цим аналогічним договором, такі як: платіжне(і) доручення або банківська(і) виписка(и) або інші документи, що підтверджують факт отримання або переказу коштів.
Створено
30.07.2025 14:01
Надати до
31.07.2025 14:01
Договір
UA-2025-07-22-001691-a-a1
Підписаний і діє
Номер
10-3110
3 400 000 грн.
3 177 570.09 грн.
З ПДВ
Підписано
07.08.2025
Строк дії договору з
07.08.2025
по
30.09.2025
Номенклатура
1 (комплект)
Система рентгенівська діагностична пересувна загального призначення, цифрова
Номенклатура
Система рентгенівська діагностична пересувна загального призначення, цифрова
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.
Код НК 024:2023
37647 Система рентгенівська діагностична пересувна загального призначення цифрова

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня № 6» Дніпровської міської ради
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня № 6» Дніпровської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01984441

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "РАД ФАРМ"
Повна назва
ТОВ "РАД ФАРМ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41331842

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 400 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.07.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня № 6» Дніпровської міської ради
Контактний телефон:
+380631088141
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 400 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.07.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня № 6» Дніпровської міської ради
Контактний телефон:
+380631088141
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності