Показати схожі тендери

Закупівля код за ДК 021:2015 - 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (код НК 024:2023: 40768 — Давач системи екстракорпоральної ультразвукової візуалізації ручний) від Комунальне підприємство "Медичне об"єднання Луцької міської територіальної громади".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-22-000195-a
Id Tender d5ac56e424554c7d884c336b85b5bb20
План UA-P-2025-07-22-000112-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 22.07.2025 08:33
Остання зміна 18.08.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
865 700 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 328.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.07.2025 08:31 до 30.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 22.07.2025 08:31
до 27.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.07.2025 08:31
до 27.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.07.2025 11:52
до 12.08.2025 16:10
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.08.2025 09:20
до 18.08.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 12.08.2025 16:10
-
Період уточнень
з 22.07.2025 08:31 до 27.07.2025 00:00
Період оскарження
з 22.07.2025 08:31 до 27.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.07.2025 11:52 до 12.08.2025 16:10
Період кваліфікації
з 30.07.2025 11:52 до 12.08.2025 16:10
Основні параметри
код за ДК 021:2015 - 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (код НК 024:2023: 40768 — Давач системи екстракорпоральної ультразвукової візуалізації ручний)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
865 700 грн.
код за ДК 021:2015 - 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (код НК 024:2023: 40768 — Давач системи екстракорпоральної ультразвукової візуалізації ручний)
Назва предмета закупівлі
код за ДК 021:2015 - 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (код НК 024:2023: 40768 — Давач системи екстракорпоральної ультразвукової візуалізації ручний)
Очікувана вартість
865 700 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4328,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.07.2025 11:23
Закінчення аукціону
30.07.2025 11:52
Позиція
Опис предмета закупівлі
Портативний ультразвуковий сканер
Код ДК 021:2015
33112300-1 - Ультразвукові сканери
Код НК 024:2023
40768 Давач системи екстракорпоральної ультразвукової візуалізації ручний
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
43024, Україна, Волинська область, ЛУЦЬК, пр-т Відродження, 13
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ТРОФИМЕНКО ЛАРИСА ГРИГОРІВНА
Пропозиція:
678 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДУМБРАВА ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА
Пропозиція:
680 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОНЧАР ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ
Пропозиція:
840 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.07.2025 11:23
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.07.2025 08:32
Оголошення про проведення закупівлі
22.07.2025 08:32
Тендерна документація
22.07.2025 08:32
Тендерна документація
22.07.2025 08:31
Тендерна документація
22.07.2025 08:31
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ковальчук Ольга
Електронна пошта
Телефон
+380332252589
Замовник
ЄДРПОУ
01982985
Повна назва
Комунальне підприємство "Медичне об'єднання Луцької міської територіальної громади"
Поштовий індекс
43024
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
ЛУЦЬК
Адреса
пр-т Відродження, 13
Кваліфікація
Лот № 1 код за ДК 021:2015 - 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (код НК 024:2023: 40768 — Давач системи екстракорпоральної ультразвукової візуалізації ручний)
Період вимог/скарг з 04.08.2025 09:20 по 10.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.07.2025 11:52 по 07.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей,Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
НЕ виправив виявлені невідповідності, не відповідає умовам технічної специфікації
Документи кваліфікації
04.08.2025 09:20
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
30.07.2025 13:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
22.07.2025 08:32
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
22.07.2025 08:32
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час проведення оцінки тендерної пропозиції було виявлено наступні невідповідності, зокрема: І. У складі тендерної пропозиції відсутні документи, передбачені п.10.9, 10.15., 10.16, 10.17 Додатку 1 Тендерної документації ІІ. Відповідно до додатку 1 ТД п.10.2 учасник надає копію усіх сторінок паспорту (для фізичних осіб-підприємців). Учасником надано не всі сторінки паспорту – надано лише сторінки 1-7, 10-11. ІІІ. Відповідно до п.10.13.ТД Предмет закупівлі, запропонований Учасником, повинен бути новим, не раніше 2025 року випуску та таким, що не був у використанні. (На підтвердження Учасник повинен надати гарантійний лист). Учасник на вищезазначену вимогу надав гарантійний лист, який не відповідає вимогам, оскільки не містить інформацію про те, що товар є не раніше 2025 року випуску. ІV. Відповідно до п.10.14. Додатку 1 ТД Гарантійний термін (строк) експлуатації предмету закупівлі повинен становити не менше 12 місяців з дня підписання акту введення в експлуатацію. (На підтвердження Учасник повинен надати гарантійний лист). Учасник на вищезазначену вимогу надав гарантійний лист, який не відповідає вимогам, оскільки в ньому відсутня інформація про те, що гарантійний термін (строк) експлуатації предмету закупівлі повинен становити не менше 12 місяців з дня підписання акту введення в експлуатацію. V. Крім того, в наступних гарантійних листах зазначено некоректне найменування закупівлі: – Лист-гарантія відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі визначеним пунктом 47 Особливостей. – Лист-погодження з умовами проекту Договору – Гарантійний лист про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля. VI. В складі тендерної пропозиції надано три гарантійні листи (стр.25, 26, 57 документа тендерної пропозиції “ДОВІДКИ ФОП ТРОФИМЕНКО Л.), відповідно до яких термін поставки товару – до 31.12.2025 року, при тому що відповідно до оголошення закупівлі і проекту договору – до 31.10.2025р. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен завантажити документи, передбачені вимогами пунктів 10.9, 10.15, 10.16, 10.17. Додатку 1 тендерної документації; внести зміни в документи, надані відповідно до п.10.13.,10.14.; гарантійні листи із зазначенням коректного найменування закупівлі; копії усіх сторінок паспорту
Створено
01.08.2025 12:41
Надати до
02.08.2025 12:41
Період вимог/скарг з 05.08.2025 14:55 по 11.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.08.2025 09:20 по 12.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей,Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Не відповідає умовам технічної специфікації, не виправив невіповідності
Документи кваліфікації
05.08.2025 14:55
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
04.08.2025 09:20
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
22.07.2025 08:32
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
22.07.2025 08:32
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час проведення оцінки тендерної пропозиції було виявлено наступні невідповідності, зокрема: І. У складі тендерної пропозиції відсутні документи, передбачені п.10.9, 10.15., 10.16, 10.17 Додатку 1 Тендерної документації ІІ. Відповідно до п.10.13.ТД Предмет закупівлі, запропонований Учасником, повинен бути новим, не раніше 2025 року випуску та таким, що не був у використанні. (На підтвердження Учасник повинен надати гарантійний лист). Учасник на вищезазначену вимогу надав гарантійний лист, який не відповідає вимогам, оскільки не містить інформацію про те, що товар є не раніше 2025 року випуску. ІІІ. Відповідно до п.10.14. Додатку 1 ТД Гарантійний термін (строк) експлуатації предмету закупівлі повинен становити не менше 12 місяців з дня підписання акту введення в експлуатацію. (На підтвердження Учасник повинен надати гарантійний лист). Учасник на вищезазначену вимогу надав гарантійний лист, який не відповідає вимогам, оскільки в ньому відсутня інформація про те, що гарантійний термін (строк) експлуатації предмету закупівлі повинен становити не менше 12 місяців з дня підписання акту введення в експлуатацію. ІV. Крім того, в наступних гарантійних листах зазначено некоректне найменування закупівлі: – Лист-гарантія відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі визначеним пунктом 47 Особливостей. – Лист-погодження з умовами проекту Договору – Гарантійний лист про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля. V. В складі тендерної пропозиції надано три гарантійні листи, відповідно до яких термін поставки товару – до 31.12.2025 року, при тому що відповідно до оголошення закупівлі і проекту договору – до 31.10.2025р. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен завантажити документи, передбачені вимогами пунктів 10.9, 10.15, 10.16, 10.17. Додатку 1 тендерної документації; внести зміни в документи, надані відповідно до п.10.13.,10.14.; гарантійні листи із зазначенням коректного найменування закупівлі
Створено
04.08.2025 14:38
Надати до
05.08.2025 14:38
Період вимог/скарг з 12.08.2025 16:10 по 18.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.08.2025 14:55 по 13.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Не відповідає умовам технічної специфікації
Документи кваліфікації
12.08.2025 16:10
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
05.08.2025 14:55
Витяг з ЄДР
05.08.2025 14:55
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
22.07.2025 08:32
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
22.07.2025 08:32
Торги не відбулися
Очікувана вартість
865 700 грн.
Період подання пропозицій
до 30.07.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Медичне об'єднання Луцької міської територіальної громади"
Контактний телефон:
+380332252589
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
865 700 грн.
Період подання пропозицій
до 30.07.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Медичне об'єднання Луцької міської територіальної громади"
Контактний телефон:
+380332252589
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності