Показати схожі тендери

Закупівля Виконання робіт по об’єкту «Реконструкція системи водовідведення АРЗ СП ГУ ДСНС України у Вінницькій області с. Якушинці, Комплекс будівель та споруд №7 (коригування)» (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція) від АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-21-010775-a
Id Tender bfdac3e7ed3c46d682be88df03e0b35d
План UA-P-2025-07-21-012606-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 21.07.2025 19:59
Остання зміна 31.07.2025 16:16
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
9 176 666.4 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
91 766.66 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 3 днів )
з 21.07.2025 19:58 до 05.08.2025 00:00
Залишилось 55 хв.
Період уточнень
з 21.07.2025 19:58
до 02.08.2025 00:00
Залишилось 55 хв.
Період оскарження
з 21.07.2025 19:58
до 02.08.2025 00:00
Період уточнень
з 21.07.2025 19:58 до 02.08.2025 00:00
Період оскарження
з 21.07.2025 19:58 до 02.08.2025 00:00
Основні параметри
Виконання робіт по об’єкту «Реконструкція системи водовідведення АРЗ СП ГУ ДСНС України у Вінницькій області с. Якушинці, Комплекс будівель та споруд №7 (коригування)» (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція)
Планова закупівля на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” із змінами. Згідно Кошторису АРЗ СП ГУ ДСНС України у Вінницькій обласі на 2025 рік за КПКВ 1006280 від 02.07.2025 року Рапорт начальника відділення ресурсного забезпечення Драчишина В.В. від 21.07.2025 № Р-463/47-70
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
9 176 666.4 грн.
Виконання робіт по об’єкту «Реконструкція системи водовідведення АРЗ СП ГУ ДСНС України у Вінницькій області с. Якушинці, Комплекс будівель та споруд №7 (коригування)»
Назва предмета закупівлі
Виконання робіт по об’єкту «Реконструкція системи водовідведення АРЗ СП ГУ ДСНС України у Вінницькій області с. Якушинці, Комплекс будівель та споруд №7 (коригування)»
Примітки
Планова закупівля на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” із змінами. Згідно Кошторису АРЗ СП ГУ ДСНС України у Вінницькій обласі на 2025 рік за КПКВ 1006280 від 02.07.2025 року Рапорт начальника відділення ресурсного забезпечення Драчишина В.В. від 21.07.2025 № Р-463/47-70
Очікувана вартість
9 176 666.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
91766,66
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
44 965.66
Аукціон
Cтарт аукціону
06.08.2025 14:11
Позиція
Опис предмета закупівлі
Виконання робіт по об’єкту «Реконструкція системи водовідведення АРЗ СП ГУ ДСНС України у Вінницькій області с. Якушинці, Комплекс будівель та споруд №7 (коригування)»
Код ДК 021:2015
45454000-4 - Перебудовування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
29.05.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися із урахуванням положень Загальних умов на підставі актів приймання виконаних робіт (ф. КБ-2в) проміжними платежами в міру виконання робіт за види (етапи, комплекси тощо). Підрядник визначає обсяги та вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті, та готує відповідні документи і подає їх для підписання Замовнику протягом 10 днів після виконання робіт. Замовник зобов’язаний підписати подані Підрядником документи, що підтверджують виконання робіт, або обґрунтувати причини відмови від їх підписання протягом 5 днів з дня одержання. Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 7 днів з дня підписання документів Замовником. Вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті визначається в межах вартості робіт, передбачених договірною ціною, із урахуванням виконаних обсягів робіт та їх вартості за одиницю виміру.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.07.2025 13:11
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Проект договору
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
21.07.2025 19:58
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
21.07.2025 19:58
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
21.07.2025 19:58
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
21.07.2025 19:58
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
21.07.2025 19:58
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
21.07.2025 19:58
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
21.07.2025 19:58
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Світлана Стручаліна
Електронна пошта
Телефон
+380975031743
Замовник
ЄДРПОУ
35346311
Повна назва
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
23222
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
Вінницький р-н, село Якушинці
Адреса
"КОМПЛЕКС БУДІВЕЛЬ ТА СПОРУД№7"
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
9 176 666.4 грн.
Період подання пропозицій
до 05.08.2025 00:00
Замовник:
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380975031743
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
9 176 666.4 грн.
Період подання пропозицій
до 05.08.2025 00:00
Замовник:
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380975031743
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності