Показати схожі тендери

Закупівля Частини електророзподільної чи контрольної апаратури. від військова частина А1356.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-21-010557-a
Id Tender 45a54ad5ae6946a08f6665a5a09f0022
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 21.07.2025 18:31
Остання зміна 08.08.2025 14:10
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
700 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.07.2025 18:30 до 29.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 21.07.2025 18:30
до 26.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.07.2025 18:30
до 26.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.07.2025 00:00
до 30.07.2025 09:53
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.07.2025 09:53
до 05.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.07.2025 09:53
до 08.08.2025 14:10
Період уточнень
з 21.07.2025 18:30 до 26.07.2025 00:00
Період оскарження
з 21.07.2025 18:30 до 26.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.07.2025 00:00 до 30.07.2025 09:53
Період кваліфікації
з 29.07.2025 00:00 до 30.07.2025 09:53
Основні параметри
Частини електророзподільної чи контрольної апаратури.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
700 000 грн.
Частини електророзподільної чи контрольної апаратури.
Назва предмета закупівлі
Частини електророзподільної чи контрольної апаратури.
Очікувана вартість
700 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Стрічка металізована ЛМ-35П
Код ДК 021:2015
31230000-7 - Частини електророзподільної чи контрольної апаратури
Кількість
514
Одиниця виміру
Рулон
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТЕХНОПРОМТРЕЙДІНГ"
Пропозиція:
699 040 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.07.2025 18:30
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Рябінцев Вадим Анатолійович
Електронна пошта
Телефон
380631609709
Замовник
ЄДРПОУ
08502014
Назва (англійською мовою)
A1356
Повна назва
військова частина А1356
Повна назва (англійською мовою)
A1356
Поштовий індекс
37601
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Миргород
Адреса
5310900000
Кваліфікація
Лот № 1 Частини електророзподільної чи контрольної апаратури.
Період вимог/скарг з 30.07.2025 09:53 по 05.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.07.2025 00:00 по 06.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.07.2025 09:53
Довідка НАЗК
30.07.2025 09:53
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
29.07.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-21-010557-a-b1
Підписаний і діє
Номер
65
699 040 грн.
699 040 грн.
Без ПДВ
Підписано
07.08.2025
Строк дії договору з
07.08.2025
по
30.10.2025
Номенклатура
514 (Рулон)
Стрічка металізована ЛМ-35П
Номенклатура
Стрічка металізована ЛМ-35П
Кількість
514
Одиниця виміру
Рулон
Ціна за одиницю
1 360
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 30 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
військова частина А1356
Повна назва
військова частина А1356
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08502014

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ТЕХНОПРОМТРЕЙДІНГ"
Повна назва
ТОВ "ТЕХНОПРОМТРЕЙДІНГ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41658524

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
08.08.2025 14:10
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-18-000049
Дата створення проекту
18.08.2025 15:03
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
18.08.2025 16:21
Дата публікації висновку про результати
28.08.2025 16:08
Дата завершення усунення порушень
12.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
09.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 801-59-98
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127020
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Полтава
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 18.08.2025 № 90-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 18.08.2025 № 90-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2025-07-21-010557-a, 21.07.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
18.08.2025 00:00
Документи рішення
18.08.2025 16:21
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 28 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи б/д б/н; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТЕХНОПРОМТРЕЙДІНГ»; протокол прийняття рішення уповноваженою особою замовника від 30.07.2025 № 53; повідомлення про намір укласти договір від 30.07.2025; договір купівлі-продажу від 07.08.2025 № 65 на суму 699 040,00 (без ПДВ) укладений з ТОВ «ТЕХНОПРОМТРЕЙДІНГ»; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 21.08.2025 в електронній системі закупівель. Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178 встановлено порушення замовником абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону, абзаців 1 та 8 пункту 28 Особливостей чинного законодавства в частині включення до тендерної документації інформації, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством. Так, згідно з абзацом 1 частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Абзацом 1 пункту 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. Абзацом 8 пункту 28 Особливостей визначено, що у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Так, встановлено, що замовником в додатку 3 до тендерній документації зазначено перелік документів, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у торгах. Документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасником-переможцем відповідно до вимог встановлених пунктом 47 Особливостей та інші документи, зокрема, що у відповідності до пункту 47 Особливостей: переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Однак, в редакції Особливостей, які діяли на момент проведення процедури закупівлі (18.07.2025) відсутня інформація щодо відхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі у разі не надання документів що підтверджують відсутність підстав визначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 особливостей. Слід відмітити, що абзац чотирнадцятий з пункту 47 Особливостей виключено відповідно до внесених змін до Особливостей Постановою Кабінету Міністрів України № 382 від 02.04.2024. Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення замовником чинного законодавства, а саме абзацу 1 пункту 43 Особливостей в частині не розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Так, встановлено, що відповідно до пункту 1 додатку 2 до тендерної документації замовника товар, що пропонується повинен бути новим, таким, що не був у використанні. Для підтвердження учасник надає гарантійний лист. При цьому у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕХНОПРОМТРЕЙДІНГ» відсутній вищевказаний лист. Також встановлено, що відповідно до підпункту 7 пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації замовника потрібно надати підтвердження відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) у вигляді листа-гарантії. Відомості веб-порталу Уповноважено органу з питань закупівель свідчать, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕХНОПРОМТРЕЙДІНГ» відсутня інформація у вигляді листа-гарантії. У разі виявлення замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику учасника ТОВ "ТЕХНОПРОМТРЕЙДІНГ" усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції. Моніторингом питання своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю встановлено порушення замовником чинного законодавства. Так, відповідно до абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що замовником на порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону не надано відповідь на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 22.08.2025.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178 встановлено порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону, абзаців 1 та 8 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення пункту 43 Постанови № 1178. За результатами аналізу питання своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю встановлено порушення абзацу 1 частини 5 статті 8 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
28.08.2025 00:00
Дата публікації
28.08.2025 16:08
Документи висновку
28.08.2025 16:08
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 700 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-21-010557-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання: - Надати інформацію та відповідні документи (технічне завдання/специфікація, комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
19.08.2025 12:13
Орган перевірки
23.08.2025 00:00
Документи повідомлення
19.08.2025 12:14
-
Відповідь
ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТ ПРО НАДАННЯ ПОЯСНЕНЬ
Надаю інформацію, на підставі якої уповноваженою особою здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. На сьогоднішній день в Україні виготовленням стрічки металізованої ЛМ-35П, яка є предметом закупівлі, займається обмежене коло виробників, серед яких ТОВ "ТЕХНОПРОМТРЕЙДІНГ" (аналогічну закупівлю проведено іншою військовою частиною: UA-2025-06-11-004764-a, де середня ціна вийшла 1466 гривень за 1 рулон стрічки металізованої ЛМ-35П) та ООО «АСТРУМ ЛТД», які надали в усній формі телефонної розмови цінову пропозицію у розмірі 1466 гривень за 1 рулон стрічки металізованої ЛМ-35П. Проаналізувавши наявні дані та єдину аналогічну закупівлю у системі Прозорро, було прийнято рішення за рахунок збільшення обсягу закупівлі від аналогічної (514 рулонів), спробувати вкластись в 700 000 гривень. Фірма-переможець ТОВ "ТЕХНОПРОМТРЕЙДІНГ" надала цінову пропозицію у розмірі 1360 гривень за 1 рулон стрічки металізованої ЛМ-35П, яка є суттєво нижчою від заявленої ціни від ООО «АСТРУМ ЛТД» та аналогічної закупівлі іншої військової частини у цієї ж фірми. Таким чином, закупівля відбулась з економією у 106 гривень на кожному рулоні стрічки металізованої ЛМ-35П і на 54484 гривень на загальній кількості у 514 рулонів.
Рішеня
21.08.2025 10:35
Замовник
Документи повідомлення
21.08.2025 10:40
-
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 700 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-21-010557-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання: - Яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТЕХНОПРОМТРЕЙДІНГ» на виконання вимог пункту 1 Додатку 2 та підпункту 7 пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
22.08.2025 15:42
Орган перевірки
28.08.2025 00:00
Документи повідомлення
22.08.2025 15:42
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
700 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.07.2025 00:00
Замовник:
військова частина А1356
Контактний телефон:
380631609709
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
700 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.07.2025 00:00
Замовник:
військова частина А1356
Контактний телефон:
380631609709
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності