Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з калібрування лабораторного обладнання від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІЗМАЇЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІЗМАЇЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ "ІЗМАЇЛЬСЬКА МІСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-21-010537-a
Id Tender 2fca60f026de45a181c6a51874cac425
План UA-P-2025-07-21-013022-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 21.07.2025 18:21
Остання зміна 01.09.2025 18:48
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
393 245 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 932.45 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.07.2025 18:21 до 30.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 21.07.2025 18:21
до 27.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.07.2025 18:21
до 27.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.07.2025 13:43
до 14.08.2025 19:08
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.08.2025 16:59
до 20.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 14.08.2025 19:08
-
Період уточнень
з 21.07.2025 18:21 до 27.07.2025 00:00
Період оскарження
з 21.07.2025 18:21 до 27.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.07.2025 13:43 до 14.08.2025 19:08
Період кваліфікації
з 30.07.2025 13:43 до 14.08.2025 19:08
Основні параметри
Послуги з калібрування лабораторного обладнання
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
393 245 грн.
Послуги з калібрування лабораторного обладнання
Назва предмета закупівлі
Послуги з калібрування лабораторного обладнання
Очікувана вартість
393 245 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3932,45
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.07.2025 13:20
Закінчення аукціону
30.07.2025 13:43
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з калібрування лабораторного обладнання
Код ДК 021:2015
50433000-9 - Послуги з калібрування
Кількість
374
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл Ізмаїльського району, проспект Незалежності, 68; вулиця Клушина, 6; пр. Миру, 1
Дата постачання по
29.12.2025 18:23
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "НАУКОВО - ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ "ЮГ""
Пропозиція:
282 735.3 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЛАБ-ТЕСТ"
Пропозиція:
286 667 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.07.2025 13:20
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.07.2025 17:18
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вікторія Дмитрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380977916155
Замовник
ЄДРПОУ
42489785
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІЗМАЇЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІЗМАЇЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ "ІЗМАЇЛЬСЬКА МІСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ"
Поштовий індекс
68600
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
місто Ізмаїл
Адреса
проспект Незалежності, 68
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з калібрування лабораторного обладнання
Період вимог/скарг з 14.08.2025 16:59 по 20.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.07.2025 13:43 по 28.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
14.08.2025 16:59
Повідомлення про рішення
06.08.2025 16:57
Електроний протокол про продовження строку
30.07.2025 13:43
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.07.2025 18:18
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.07.2025 18:18
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до «27» серпня 2025 року. (Протокол № 105 від 06.08.2025 р.)
Дата продовження строку розгляду
06.08.2025 16:52
Дата кінця розгляду
28.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Перелік виявлених Замовником невідповідностей: 1. Вимога Тендерної документації: Розділ 3. п. 3.1. Додатку 1 до тендерної документації «3.1. Усі витрати при наданні послуг з калібрування, в тому числі: витрати, які пов’язані з видачою відповідних свідоцтв, довідок, витратні матеріали, в т.ч. реактиви/реагенти, а також транспортні витрати на відрядження, витрати, пов’язані з послугами сторонніх організацій, залучених при наданні послуг тощо покладаються на Учасника (Виконавця) та повинні бути враховані в ціновій пропозиції (надати гарантійний лист в довільній формі)» Невідповідність: Учасником на виконання вимоги п. 3.1. Розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції не надано гарантійний лист в довільній формі. 2. Вимога Тендерної документації: Розділ 3. п. 3.4. Додатку 1 до тендерної документації «3.4. У разі, якщо сфера акредитації Учасника не охоплює весь перелік ЗВТ Замовника і Учасник має намір залучити співвиконавця (субпідрядника) для виконання повірки (калібрування) ЗВТ, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати наступні документи про співвиконавця (субпідрядника): - атестат акредитації стосовно тих ЗВТ Замовника, та/або технічних характеристик (діапазонів вимірювань, характеристик точності) ЗВТ Замовника, на калібрування яких Учасник не акредитований; - лист-згоду від субпідрядника щодо надання послуг за цим договором.» Невідповідність: Учасником на виконання вимог п. 3.4. Розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції інформації не надано. Так як на позицію № 72 Додатку 2 до тендерної документації «рН – метр рН -150МІ, Діапазон вимірювання показників активності іонів режим рН від -1,0 до 14,0; режим мВ від -2000 до 2000» не відповідає сфера акредитації, згідно наданого у складі тендерної пропозиції Атестату про акредитацію, надати вищезазначену інформацію. 3. Вимога Тендерної документації: Розділ 3. п. 3.5. Додатку 1 до тендерної документації «3.5. Надати довідку в довільній формі про застосування Учасником заходів із захисту довкілля при наданні послуг.» Невідповідність: Учасником на виконання вимог п. 3.5. Розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції інформації не надано. 4. Вимога Тендерної документації: Розділ 3. п. 3.7. Додатку 1 до тендерної документації «3.7. Учасник повинен надати гарантійний лист, яким підтверджує можливість надання послуг, які є предметом закупівлі цих торгів, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника.» Невідповідність: Учасником на виконання вимог п. 3.7. Розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції інформації не надано. 5. Вимога Тендерної документації: Розділ 4. п. 11. Додатку 1 до тендерної документації «11. Інформаційна довідка, складена у довільній формі, з відомостями про Учасника (адреса юридична, фактична та електронна, телефон), реквізити (номер рахунку, назва банку та МФО), керівництво (посада, ПІБ, телефон для контактів), форму власності та юридичний статус, основний вид діяльності.» Невідповідність: Учасником на виконання вимог п. 11. Розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції надано відповідну довідку, в якій не зазначено - основний вид діяльності. 6. Вимога Тендерної документації: Розділ 4. п. 13. Додатку 1 до тендерної документації «13. Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру.» Невідповідність: Учасником на виконання вимог п. 13. Розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції інформації не надано. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями відповідну інформацію на виконання вищезазначених вимог.
Створено
13.08.2025 13:58
Надати до
14.08.2025 13:58
Період вимог/скарг з 14.08.2025 19:08 по 20.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.08.2025 16:59 по 22.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.08.2025 19:08
Довідка НАЗК
14.08.2025 19:08
Повідомлення про рішення
14.08.2025 16:59
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-21-010537-a-c1
Очікує підписання
286 667 грн.
286 667 грн.
З ПДВ
Номенклатура
374 (послуга)
Послуги з калібрування лабораторного обладнання
Номенклатура
Послуги з калібрування лабораторного обладнання
Кількість
374
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 29 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІЗМАЇЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІЗМАЇЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ "ІЗМАЇЛЬСЬКА МІСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІЗМАЇЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІЗМАЇЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ "ІЗМАЇЛЬСЬКА МІСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42489785

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЛАБ-ТЕСТ"
Повна назва
ТОВ "ЛАБ-ТЕСТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38575071

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
393 245 грн.
Період подання пропозицій
до 30.07.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІЗМАЇЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІЗМАЇЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ "ІЗМАЇЛЬСЬКА МІСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ"
Контактний телефон:
+380977916155
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
393 245 грн.
Період подання пропозицій
до 30.07.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІЗМАЇЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІЗМАЇЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ "ІЗМАЇЛЬСЬКА МІСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ"
Контактний телефон:
+380977916155
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності