Показати схожі тендери

Закупівля Виконання робіт по об’єкту “Капітальний ремонт інженерних мереж та внутрішнього оздоблення будівлі критого спортивного комплексу ГУ ДСНС України у Вінницькій області за адресою: м. Вінниця, вул. Генерала Арабея, 7 (коригування)” (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) від ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-21-010490-a
Id Tender 30019c7fcbcf4a14a3cce4fbd5de6e09
План UA-P-2025-07-21-012851-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 21.07.2025 18:06
Остання зміна 21.07.2025 18:06
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
11 822 627.6 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
118 226 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 2 днів 12 год. )
з 21.07.2025 18:04 до 05.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 21.07.2025 18:04
до 02.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.07.2025 18:04
до 02.08.2025 00:00
Період уточнень
з 21.07.2025 18:04 до 02.08.2025 00:00
Період оскарження
з 21.07.2025 18:04 до 02.08.2025 00:00
Основні параметри
Виконання робіт по об’єкту “Капітальний ремонт інженерних мереж та внутрішнього оздоблення будівлі критого спортивного комплексу ГУ ДСНС України у Вінницькій області за адресою: м. Вінниця, вул. Генерала Арабея, 7 (коригування)” (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Планова закупівля на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” із змінами. Оголошення закупівлі на очікувану вартість згідно рапорту начальника відділу ресурсного забезпечення Разборського С.В. від 21.07.2025 №Р-2727/47. Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 03 вересня 2020 року №3304-04/54160-06 “Щодо планування закупівель” Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Мова тендерної пропозиції - українська.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
11 822 627.6 грн.
Виконання робіт по об’єкту “Капітальний ремонт інженерних мереж та внутрішнього оздоблення будівлі критого спортивного комплексу ГУ ДСНС України у Вінницькій області за адресою: м. Вінниця, вул. Генерала Арабея, 7 (коригування)” (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Назва предмета закупівлі
Виконання робіт по об’єкту “Капітальний ремонт інженерних мереж та внутрішнього оздоблення будівлі критого спортивного комплексу ГУ ДСНС України у Вінницькій області за адресою: м. Вінниця, вул. Генерала Арабея, 7 (коригування)” (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Примітки
Планова закупівля на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” із змінами. Оголошення закупівлі на очікувану вартість згідно рапорту начальника відділу ресурсного забезпечення Разборського С.В. від 21.07.2025 №Р-2727/47. Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 03 вересня 2020 року №3304-04/54160-06 “Щодо планування закупівель” Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Мова тендерної пропозиції - українська.
Очікувана вартість
11 822 627.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
118226,0
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
57 930.88
Аукціон
Cтарт аукціону
05.08.2025 11:25
Позиція
Опис предмета закупівлі
Виконання робіт по об’єкту “Капітальний ремонт інженерних мереж та внутрішнього оздоблення будівлі критого спортивного комплексу ГУ ДСНС України у Вінницькій області за адресою: м. Вінниця, вул. Генерала Арабея, 7 (коригування)”
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.04.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися із урахуванням положень Загальних умов на підставі актів приймання виконаних робіт (ф. КБ-2в) проміжними платежами в міру виконання робіт за види (етапи, комплекси тощо). Підрядник визначає обсяги та вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті, та готує відповідні документи і подає їх для підписання Замовнику протягом 10 днів після виконання робіт. Замовник зобов’язаний підписати подані Підрядником документи, що підтверджують виконання робіт, або обґрунтувати причини відмови від їх підписання протягом 5 днів з дня одержання. Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 7 днів з дня підписання документів Замовником. Вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті визначається в межах вартості робіт, передбачених договірною ціною, із урахуванням виконаних обсягів робіт та їх вартості за одиницю виміру.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Критерії прийнятності
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.07.2025 18:06
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
21.07.2025 18:05
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
21.07.2025 18:05
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
21.07.2025 18:05
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
21.07.2025 18:05
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
21.07.2025 18:05
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
21.07.2025 18:05
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анна Орлова
Електронна пошта
Телефон
+380432326461
Сайт:
https://vn.dsns.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
38635397
Повна назва
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
21021
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
м. Вінниця
Адреса
вул. 600-Річчя, буд. 11
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
11 822 627.6 грн.
Період подання пропозицій
до 05.08.2025 00:00
Замовник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380432326461
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
11 822 627.6 грн.
Період подання пропозицій
до 05.08.2025 00:00
Замовник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380432326461
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності