Показати схожі тендери
Закупівля Пакети для збору медичних відходів (НК 024:2023 "Класифікатор медичних виробів": 62172 - Мішок для збирання лабораторних біологічно небезпечних відходів; 62172 - Мішок для збирання лабораторних біологічно небезпечних відходів; 62172 - Мішок для збирання лабораторних біологічно небезпечних відходів; 62172 - Мішок для збирання лабораторних біологічно небезпечних відходів) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІЗМАЇЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІЗМАЇЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ "ІЗМАЇЛЬСЬКА МІСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-21-010422-a
Id Tender 098d31458b0b4eaa9a8abdd64af1d174
План UA-P-2025-07-21-012690-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 21.07.2025 17:55
Остання зміна 05.09.2025 18:10
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
275 366.67 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 753.67 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.07.2025 17:55 до 29.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 21.07.2025 17:55
до 26.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.07.2025 17:55
до 26.07.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 29.07.2025 14:40
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.08.2025 18:19
до 21.08.2025 00:00
Період уточнень
з 21.07.2025 17:55 до 26.07.2025 00:00
Період оскарження
з 21.07.2025 17:55 до 26.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.07.2025 14:40
Основні параметри
Пакети для збору медичних відходів (НК 024:2023 "Класифікатор медичних виробів": 62172 - Мішок для збирання лабораторних біологічно небезпечних відходів; 62172 - Мішок для збирання лабораторних біологічно небезпечних відходів; 62172 - Мішок для збирання лабораторних біологічно небезпечних відходів; 62172 - Мішок для збирання лабораторних біологічно небезпечних відходів)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
275 366.67 грн.
Пакети для збору медичних відходів (НК 024:2023 "Класифікатор медичних виробів": 62172 - Мішок для збирання лабораторних біологічно небезпечних відходів; 62172 - Мішок для збирання лабораторних біологічно небезпечних відходів; 62172 - Мішок для збирання лабораторних біологічно небезпечних відходів; 62172 - Мішок для збирання лабораторних біологічно небезпечних відходів)
Назва предмета закупівлі
Пакети для збору медичних відходів (НК 024:2023 "Класифікатор медичних виробів": 62172 - Мішок для збирання лабораторних біологічно небезпечних відходів; 62172 - Мішок для збирання лабораторних біологічно небезпечних відходів; 62172 - Мішок для збирання лабораторних біологічно небезпечних відходів; 62172 - Мішок для збирання лабораторних біологічно небезпечних відходів)
Очікувана вартість
275 366.67 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2753,67
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
29.07.2025 14:17
Закінчення аукціону
29.07.2025 14:40
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 16 000 (штуки)
Пакет для збору та утилізації медичних відходів, 60 л
Опис предмета закупівлі
Пакет для збору та утилізації медичних відходів, 60 л
Код ДК 021:2015
19640000-4 - Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Кількість
16 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл Ізмаїльського району, проспект Незалежності, 68
Дата постачання по
29.12.2025 17:55
Позиція : №2 6 000 (штуки)
Пакет для збору та утилізації медичних відходів, 120 л
Опис предмета закупівлі
Пакет для збору та утилізації медичних відходів, 120 л
Код ДК 021:2015
19640000-4 - Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Кількість
6 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл Ізмаїльського району, проспект Незалежності, 68
Дата постачання по
29.12.2025 17:55
Позиція : №3 500 (штуки)
Мішок для автоклавування, 65 л
Опис предмета закупівлі
Мішок для автоклавування, 65 л
Код ДК 021:2015
19640000-4 - Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Кількість
500
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл Ізмаїльського району, проспект Незалежності, 68
Дата постачання по
29.12.2025 17:55
Позиція : №4 800 (штуки)
Мішок для автоклавування, 35 л
Опис предмета закупівлі
Мішок для автоклавування, 35 л
Код ДК 021:2015
19640000-4 - Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Кількість
800
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл Ізмаїльського району, проспект Незалежності, 68
Дата постачання по
29.12.2025 17:55
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "РЕМЕНІК ВІЛЕН"
Пропозиція:
264 350 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Усенко Денис Юрійович"
Пропозиція:
261 524 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 29.07.2025 14:17
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.07.2025 18:32
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вікторія Дмитрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380977916155
Замовник
ЄДРПОУ
42489785
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІЗМАЇЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІЗМАЇЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ "ІЗМАЇЛЬСЬКА МІСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ"
Поштовий індекс
68600
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
місто Ізмаїл
Адреса
проспект Незалежності, 68
Кваліфікація
Лот № 1 Пакети для збору медичних відходів (НК 024:2023 "Класифікатор медичних виробів": 62172 - Мішок для збирання лабораторних біологічно небезпечних відходів; 62172 - Мішок для збирання лабораторних біологічно небезпечних відходів; 62172 - Мішок для збирання лабораторних біологічно небезпечних відходів; 62172 - Мішок для збирання лабораторних біологічно небезпечних відходів)
Період вимог/скарг з 14.08.2025 18:19 по 20.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.07.2025 14:40 по 27.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Учасник у складі тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей надав: - сертифікат ISO 14001:2015, який зареєстрований у Реєстрі Органу з сертифікації «01» серпня 2025 р., після завершення прийому тендерних пропозицій. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 29.07.2025 00:00 год. Якщо тендерна документація вимагає наявність сертифікату ISO, а він отриманий після завершення прийому пропозицій, то такий сертифікат не може бути підставою для допуску до участі в тендері. Сертифікат ISO 14001:2015, виданий після завершення терміну подання тендерних пропозицій, не відповідає вимозі, оскільки він не є дійсним на момент подання тендерних пропозицій: до 29.07.2025 00:00 год. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, оскільки містить документ, а саме сертифікат ISO 14001:2015 від «01» серпня 2025 р., що виданий після встановленого терміну подання пропозицій.
Документи кваліфікації
14.08.2025 18:19
Повідомлення про рішення
05.08.2025 18:27
Електроний протокол про продовження строку
29.07.2025 14:40
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.07.2025 17:50
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.07.2025 17:50
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до «26» серпня 2025 року. (Протокол № 104 від 05.08.2025 р.)
Дата продовження строку розгляду
05.08.2025 18:24
Дата кінця розгляду
27.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Перелік виявлених Замовником невідповідностей: Вимога Тендерної документації: Додаток 1 до тендерної документації Розділ 3 п.п.3.8. На підтвердження заявлених характеристик товару (Пакетів для збору та утилізації медичних відходів, 60 л; Пакетів для збору та утилізації медичних відходів, 120 л) надати: - сертифікат якості виробника. - сертифікати ISO 9001 та 14001 зі сферою сертифікації «виробництво пакетів для збору та утилізації медичних відходів», що видані виробнику акредитованим НААУ органом з сертифікації. - гарантійний лист від виробника або його офіційного представника на території України з гарантією поставки на умовах, в кількості та в терміни, що визначені цим Оголошенням. Невідповідність: Учасником надано сертифікати ISO 9001 та 14001, видані виробнику органом сертифікації ТОВ «Супровід», що не акредитований Національним агентством з акредитації України (НААУ). Учасник повинен надати сертифікати ISO 9001 та 14001 зі сферою сертифікації «виробництво пакетів для збору та утилізації медичних відходів», що видані виробнику акредитованим НААУ органом з сертифікації. Вимога Тендерної документації: Додаток 1 до тендерної документації Розділ 4 п.п.6. Тендерна (цінова) пропозиція, згідно з Додатком 4 до тендерної документації Невідповідність: Учасником надана ФОРМА ТЕНДЕРНОЇ (ЦІНОВОЇ) ПРОПОЗИЦІЇ, у якій вказана сума «цифрами» не відповідає сумі «прописом». Вимога Тендерної документації: Додаток 1 до тендерної документації Розділ 4 п.п.9. Завірену учасником копію або сканований оригінал свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з реєстру платників податку на додану вартість або свідоцтва платника єдиного податку або витяг з реєстру платників єдиного податку. У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та платником єдиного податку, він (учасник) повинен надати довідку у довільній формі з відповідними поясненнями та обґрунтуваннями. Невідповідність: Учасником не надана інформація. Вимога Тендерної документації: Додаток 1 до тендерної документації Розділ 3 п.п.3.12. Для підтвердження відповідності запропонованих товарів заявленим в Додатку 2 до цієї тендерної документації технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, Учасник надає підписаний Додаток 2 до тендерної документації за формою Додатку 2 зі всіма його складовими. Невідповідність: Учасником надано Додаток 2 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у старій редакції до внесення змін. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями відповідну інформацію на виконання вищезазначених вимог.
Створено
06.08.2025 19:03
Надати до
07.08.2025 19:03
Період вимог/скарг з 15.08.2025 19:39 по 21.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.08.2025 18:19 по 22.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.08.2025 19:39
Довідка НАЗК
15.08.2025 19:39
Повідомлення про рішення
14.08.2025 18:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.07.2025 17:50
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.07.2025 17:50
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: 1. Вимога Тендерної документації: Додаток 1 до тендерної документації Розділ 3 п.п.3.12. Для підтвердження відповідності запропонованих товарів заявленим в Додатку 2 до цієї тендерної документації технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, Учасник надає підписаний Додаток 2 до тендерної документації за формою Додатку 2 зі всіма його складовими. Невідповідність: Учасником надано Додаток 2 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у старій редакції до внесення змін. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями відповідну інформацію на виконання вищезазначених вимог.
Створено
14.08.2025 18:41
Надати до
15.08.2025 18:41
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.09.2025 18:07 по 13.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.09.2025 18:07
Витяг з ЄДР
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.09.2025 18:10 по 13.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.09.2025 18:10
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
275 366.67 грн.
Період подання пропозицій
до 29.07.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІЗМАЇЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІЗМАЇЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ "ІЗМАЇЛЬСЬКА МІСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ"
Контактний телефон:
+380977916155
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
275 366.67 грн.
Період подання пропозицій
до 29.07.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІЗМАЇЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІЗМАЇЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ "ІЗМАЇЛЬСЬКА МІСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ"
Контактний телефон:
+380977916155
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності