Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з благоустрою населених пунктів (поточний ремонт дорожнього покриття громади) від Комунальне підприємство "Керуюча компанія "Господар" Слобожанської селищної ради".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-21-010351-a
Id Tender d81dc2e1fecb41498b7ccd3734054f19
План UA-P-2025-07-21-012860-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 21.07.2025 17:40
Остання зміна 06.08.2025 20:19
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 000 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
30 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.07.2025 17:38 до 29.07.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 21.07.2025 17:38
до 26.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.07.2025 17:38
до 26.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.07.2025 08:00
до 29.07.2025 17:38
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.07.2025 17:38
до 04.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.07.2025 17:38
до 06.08.2025 20:19
Період уточнень
з 21.07.2025 17:38 до 26.07.2025 00:00
Період оскарження
з 21.07.2025 17:38 до 26.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.07.2025 08:00 до 29.07.2025 17:38
Період кваліфікації
з 29.07.2025 08:00 до 29.07.2025 17:38
Основні параметри
Послуги з благоустрою населених пунктів (поточний ремонт дорожнього покриття громади)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 000 000 грн.
Послуги з благоустрою населених пунктів (поточний ремонт дорожнього покриття громади)
Назва предмета закупівлі
Послуги з благоустрою населених пунктів (поточний ремонт дорожнього покриття громади)
Очікувана вартість
3 000 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
30000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
поточний ремонт дорожнього покриття громади
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Дніпропетровська область, на території селища Слобожанське
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Виконавця,що вказаний у реквізитах цього Договору. Замовник здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування. Розрахунок за фактично надані Послуги здійснюється протягом 30 календарних днів з моменту та на підставі підписаного Сторонами Акта наданих Послуг. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані Послуги здійснюється упродовж 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "ФІАММА"
Пропозиція:
2 998 636.32 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.07.2025 17:40
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Катерина Ткач
Електронна пошта
Телефон
+380930249513
Сайт:
https://slobozhanska-gromada.bissoft.org/uk/page/-komunalne-pidpriemstvo-keruyucha-kompaniya-gospodar-slobozhanskoi-selischnoi-radi
Замовник
ЄДРПОУ
31184407
Повна назва
Комунальне підприємство "Керуюча компанія "Господар" Слобожанської селищної ради"
Поштовий індекс
52005
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
селище Слобожанське
Адреса
вул. Василя Сухомлинського, 54
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з благоустрою населених пунктів (поточний ремонт дорожнього покриття громади)
Період вимог/скарг з 29.07.2025 17:38 по 04.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.07.2025 08:00 по 06.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.07.2025 17:38
Довідка НАЗК
29.07.2025 17:38
Повідомлення про рішення
29.07.2025 08:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-21-010351-a-b1
Підписаний і діє
Номер
ПРГ2025
2 998 636.32 грн.
2 498 863.6 грн.
З ПДВ
Підписано
04.08.2025
Строк дії договору з
04.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
поточний ремонт дорожнього покриття громади
Номенклатура
поточний ремонт дорожнього покриття громади
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Керуюча компанія "Господар" Слобожанської селищної ради"
Повна назва
Комунальне підприємство "Керуюча компанія "Господар" Слобожанської селищної ради"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31184407

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "ФІАММА"
Повна назва
ПП "ФІАММА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34683028

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
06.08.2025 20:19
-
06.08.2025 20:18
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-30-000002
Дата створення проекту
30.07.2025 10:38
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
11.08.2025 17:09
Дата публікації висновку про результати
02.09.2025 17:26
Дата завершення усунення порушень
17.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
02.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 590-33-55
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 11.08.2025 № 233 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 11.08.2025 № 233 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 3 UA-2025-07-21-010351-a 21.07.2025 Комунальне підприємство "Керуюча компанія "Господар" Слобожанської селищної ради" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга Ковальова
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
11.08.2025 00:00
Документи рішення
11.08.2025 17:09
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 01 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом №922. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства "Керуюча компанія "Господар" Слобожанської селищної ради" (далі – Замовник) UA-P-2025-07-21-012860-a, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 18.07.2025 №16-1/25, тендерну пропозицію учасника ПП "ФІАММА" (далі – Учасник), повідомлення про намір укласти договір, договір від 04.08.2025 №ПРГ2025 (далі – Договір) на суму 2 998 636,32грн, пояснення (інформація та документи) Замовника, надані 14.08.2025 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 12.08.2025. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону №922, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Вимогами абзацу першого пункту 17 Особливостей передбачено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей. Згідно із пунктом 10 частини першої статті 10 Закону №922 Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 Закону) – протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Абзацом другим частини першої статті 41 Закону №922 до договорів про закупівлю віднесені договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва. Згідно з пунктом 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктом 10 частини першої статті 10 Закону. Моніторингом встановлено, що Замовником 06.08.2025 оприлюднено в електронній системі закупівель Договір та всі додатки до нього у форматі PDF, у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, чим недотримано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону. Відповідно до вимог кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва», які затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова) п.1.1 розділу І «Загальні положення»: «ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі– будівництво).». Відповідно до пункту 5.2 розділу V Настанови договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови. Додатком 30 до Настанови (пункт 5.2) затверджена форма договірної ціни, яка містить інформацію згідно з яким нормативним документом визначена договірна ціна, тобто строка Форми «Визначена згідно з.. » має бути заповнена учасником процедури закупівлі. Разом з тим, учасником ПП "ФІАММА" в складі тендерної пропозиції завантажено файл «Кошторис.pdf.p7s», в якому міститься документ «Договірна ціна». Однак, у вказаному документі не заповнена інформація згідно з яким нормативним документом визначена договірна ціна («Визначена згідно з »). Таким чином, надана у складі тендерної пропозиції ПП "ФІАММА" договірна ціна не відповідає вимогам до Додатку 30 до Настанови в частині не зазначення інформації щодо нормативного документа, згідно з яким вона визначена. Крім того, в ході моніторингу встановлено, що пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції скан-копії наказу про створення на підприємстві комісії з перевірки знань з охорони праці. Проте, в складі тендерної пропозиції учасника ПП "ФІАММА" не міститься скан-копія наказу про створення на підприємстві комісії з перевірки знань з охорони праці. Відповідно до пункту 43 Особливостей визначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Отже, Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей під час розгляду та оцінки тендерної пропозиції учасника ПП "ФІАММА" не виявив вищезазначені невідповідності та не надав можливості їх усунути шляхом оприлюднення вимоги про усунення невідповідностей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю недотримано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону №922. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП "ФІАММА" встановлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922 та Особливостям, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом оприлюднення у машинозчитувальному форматі договору про закупівлю та всі додатки до нього, (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси); також здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
01.09.2025 00:00
Дата публікації
02.09.2025 17:26
Документи висновку
02.09.2025 17:26
-
Повідомлення
Запит
Щодо надання пояснень
Питання у файлі
Рішеня
12.08.2025 11:27
Орган перевірки
16.08.2025 00:00
Документи повідомлення
12.08.2025 11:28
-
Відповідь
На виконання Запиту Східного офісу Держаудитслужби
Доброго дня! Дякуємо за Ваш запит. Відповідно до Вашого запиту при проведенні моніторингу закупівлі «Послуги з благоустрою населених пунктів (поточний ремонт дорожнього покриття громади)», (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-21-010351-a) було виявлено перелік питань щодо недотримання вимог у сфері законодавства: З приводу першого питання, обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість опубліковані на офіційному сайті http://slobozhanska-gromada.gov.ua/uk/documents/item/458 по номеру закупівлі. З приводу другого питання, у складі тендерної пропозиції учасника ПП "ФІАММА", що містить в собі інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі на виконання вимог пункту 4 Додатку 5 до тендерної документації назви файлів: 1. Довідка ТЗ.pdf.p7s 2. Кошторис.pdf.p7s
Рішеня
14.08.2025 09:28
Замовник
Документи повідомлення
-
14.08.2025 09:31
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.07.2025 08:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Керуюча компанія "Господар" Слобожанської селищної ради"
Контактний телефон:
+380930249513
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.07.2025 08:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Керуюча компанія "Господар" Слобожанської селищної ради"
Контактний телефон:
+380930249513
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності