Показати схожі тендери
Закупівля Послуги по медичному огляду працівників певних категорій, у тому числі: проведення медичного огляду водіїв з видачею медичної довідки щодо придатності до керування транспортним засобом (форма №083\о) та проведення попереднього, періодичного та позачергового психіатричного огляду, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, осіб, які виконують окремі види робіт діяльності (робіт, професій, служби), що може становити безпосередню небезпеку для особи або оточуючих з видачею Довідки форми 100-2/о, згідно CPV за ДК 021:2015 код 85110000-3 “Послуги лікувальних закладів та супутні послуги” від АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-21-010331-a
Id Tender b7673d9b747748cdaccbc7407cf71c22
План UA-P-2025-07-21-012224-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 21.07.2025 17:37
Остання зміна 01.08.2025 12:13
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
90 823 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
454.12 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.07.2025 17:35 до 29.07.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 21.07.2025 17:35
до 26.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.07.2025 17:35
до 26.07.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 29.07.2025 10:00
-
Період уточнень
з 21.07.2025 17:35 до 26.07.2025 00:00
Період оскарження
з 21.07.2025 17:35 до 26.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.07.2025 10:00
Основні параметри
Послуги по медичному огляду працівників певних категорій, у тому числі: проведення медичного огляду водіїв з видачею медичної довідки щодо придатності до керування транспортним засобом (форма №083\о) та проведення попереднього, періодичного та позачергового психіатричного огляду, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, осіб, які виконують окремі види робіт діяльності (робіт, професій, служби), що може становити безпосередню небезпеку для особи або оточуючих з видачею Довідки форми 100-2/о, згідно CPV за ДК 021:2015 код 85110000-3 “Послуги лікувальних закладів та супутні послуги”
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
90 823 грн.
Послуги по медичному огляду працівників певних категорій, у тому числі: проведення медичного огляду водіїв з видачею медичної довідки щодо придатності до керування транспортним засобом (форма №083\о) та проведення попереднього, періодичного та позачергового психіатричного огляду, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, осіб, які виконують окремі види робіт діяльності (робіт, професій, служби), що може становити безпосередню небезпеку для особи або оточуючих з видачею Довідки форми 100-2/о, згідно CPV за ДК 021:2015 код 85110000-3 “Послуги лікувальних закладів та супутні послуги”
Назва предмета закупівлі
Послуги по медичному огляду працівників певних категорій, у тому числі: проведення медичного огляду водіїв з видачею медичної довідки щодо придатності до керування транспортним засобом (форма №083\о) та проведення попереднього, періодичного та позачергового психіатричного огляду, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, осіб, які виконують окремі види робіт діяльності (робіт, професій, служби), що може становити безпосередню небезпеку для особи або оточуючих з видачею Довідки форми 100-2/о, згідно CPV за ДК 021:2015 код 85110000-3 “Послуги лікувальних закладів та супутні послуги”
Очікувана вартість
90 823 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
454,12
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги по медичному огляду працівників певних категорій, у тому числі: проведення медичного огляду водіїв з видачею медичної довідки щодо придатності до керування транспортним засобом (форма №083\о) та проведення попереднього, періодичного та позачергового психіатричного огляду, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, осіб, які виконують окремі види робіт діяльності (робіт, професій, служби), що може становити безпосередню небезпеку для особи або оточуючих з видачею Довідки форми 100-2/о, згідно CPV за ДК 021:2015 код 85110000-3 “Послуги лікувальних закладів та супутні послуги”
Код ДК 021:2015
85111000-0 - Послуги лікувальних закладів
Кількість
55
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Дніпропетровська область, Дніпро
Дата постачання по
20.11.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Державна установа «Східне територіальне медичне об’єднання Міністерства внутрішніх справ України»
Пропозиція:
76 505 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.07.2025 15:20
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Карастильова Віра Георгіївна
Електронна пошта
Телефон
380507046793
Замовник
ЄДРПОУ
08588642
Повна назва
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
84313
Країна
Україна
Область або регіон
Донецька область
Населений пункт
Краматорськ
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги по медичному огляду працівників певних категорій, у тому числі: проведення медичного огляду водіїв з видачею медичної довідки щодо придатності до керування транспортним засобом (форма №083\о) та проведення попереднього, періодичного та позачергового психіатричного огляду, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, осіб, які виконують окремі види робіт діяльності (робіт, професій, служби), що може становити безпосередню небезпеку для особи або оточуючих з видачею Довідки форми 100-2/о, згідно CPV за ДК 021:2015 код 85110000-3 “Послуги лікувальних закладів та супутні послуги”
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.07.2025 10:00 по 06.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.07.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.07.2025 17:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.07.2025 17:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника Державної установи «Східне територіальне медичне об’єднання Міністерства внутрішніх справ України» (ЄДРПОУ 08805223) (далі за текстом - Учасник) відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі – Особливості), на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі", зі змінами є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: 1. Згідно підрозділу 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації Учасником надається перелік документів та/або інформації, які викладені у Додатку 1 до тендерної документації. Згідно абзацу 1 Додатку 1 до тендерної документації (нова редакція від 24.07.2025) "Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі", учасником у складі тендерної пропозиції надається: «заповнена та підписана тендерна пропозиція учасника за формою – згідно з Додатком 1.1 до Додатку 1 до тендерної документації). При перевірці наданих Учасником документів було виявлено, що Учасником процедури закупівлі не наданий Додаток 1.1 до Додатку 1 до тендерної документації (нова редакція від 24.07.2025) «ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ». Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Додаток 1.1 до Додатку 1 до тендерної документації (нова редакція від 24.07.2025) «ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ». 2. Згідно підрозділу 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації Учасником надається перелік документів та/або інформації, які викладені у Додатку 1 до тендерної документації. Згідно абзацу 7 Додатку 1 до тендерної документації (нова редакція від 24.07.2025) "Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі", учасником у складі тендерної пропозиції надається: «заповнений проєкт договору, підготовлений за формою згідно з Додатком 1.5 до Додатку 1 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього). При перевірці наданих Учасником документів було виявлено, що наданий Учасником процедури закупівлі документ «Згода з проектом Договору, Додаток 1.5.», підготовлений за формою згідно з Додатком 1.5 до Додатку 1 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього) заповнений не належним чином. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Заповнений належним чином проєкт договору, підготовлений за формою згідно з Додаток 1.5 до Додатку 1 до тендерної документації (нова редакція від 24.07.2025), включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього).
Створено
31.07.2025 18:38
Надати до
01.08.2025 18:38
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
90 823 грн.
Період подання пропозицій
до 29.07.2025 10:00
Замовник:
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380507046793
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
90 823 грн.
Період подання пропозицій
до 29.07.2025 10:00
Замовник:
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380507046793
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності