Показати схожі тендери

Закупівля Пила дворучна від Військова частина 2144.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-21-009635-a
Id Tender 07a152a80a2d4c4cb3a91703d22bf328
План UA-P-2025-07-21-008174-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 21.07.2025 16:40
Остання зміна 31.07.2025 20:37
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
801 220 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
8 012.2 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.07.2025 16:39 до 30.07.2025 07:00
Завершено
Період уточнень
з 21.07.2025 16:39
до 27.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.07.2025 16:39
до 27.07.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 31.07.2025 14:15
-
Період уточнень
з 21.07.2025 16:39 до 27.07.2025 00:00
Період оскарження
з 21.07.2025 16:39 до 27.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 31.07.2025 14:15
Основні параметри
Пила дворучна
Закупівля проводиться відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) та з урахуванням Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Забезпечення виконання договору про закупівлю не встановлюється
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
801 220 грн.
Пила дворучна
Назва предмета закупівлі
Пила дворучна
Примітки
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 "Про ефективне використання державних коштів": інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначені у Додатку 1 до тендерної документації; очікувана вартість предмету закупівлі відповідає кошторисним призначенням на 2025 рік та визначена на підставі моніторингу цін проведеного методом порівняння ринкових цін
Очікувана вартість
801 220 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8012,2
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
31.07.2025 13:46
Закінчення аукціону
31.07.2025 14:15
Позиція
Опис предмета закупівлі
Пила дворучна
Код ДК 021:2015
44511000-5 - Ручні знаряддя
Кількість
590
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Львівська область, Мостиська
Дата постачання по
15.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником протягом 7 (семи) робочих днів після поставки Товарів. Підставою для оплати вважається рахунок (рахунок-фактура) та видаткова накладна Постачальника (акт приймання-передачі товарів), до них додаються документи, що підтверджують якість поставлених Товарів.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 5 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Постачальник зобов'язаний за заявкою Замовника поставити за свій рахунок Товари у розпорядження Замовника разом з усіма документами, необхідними для того, щоб прийняти Товар на умовах цього Договору, протягом 5 (п’яти) днів з моменту подання заявки Замовника. Заявка Замовника подається шляхом надсилання її на поштову адресу, або на електронну адресу, або в телефонному режимі. Постачальник зобов’язуються поставити Замовнику Товар, в будь якому випадку до 15.09.2025 року включно. Поставка Товару може здійснюватися окремими партіями згідно з заявкою Замовника. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника. У випадку подання заявки Замовником на електронну адресу Постачальника, яка зазначена в реквізитах Постачальника, заявка вважається отриманою Постачальником з дати направлення її Замовником на електронну адресу Постачальника.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Епіцентр К"
Пропозиція:
784 003.8 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ФОРПОСТ 17"
Пропозиція:
800 960.4 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Мар'яновський Дмитро Володимирович
Пропозиція:
781 655.6 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 31.07.2025 13:46
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.07.2025 14:49
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Стефанишин Галина Михайлівна
Електронна пошта
Телефон
380322390194
Замовник
ЄДРПОУ
14321653
Повна назва
Військова частина 2144
Поштовий індекс
79000
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
м. Львів
Кваліфікація
Лот № 1 Пила дворучна
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.07.2025 14:15 по 08.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
31.07.2025 14:15
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.07.2025 16:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.07.2025 16:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: Пунктом 2 Додатку 3 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» На підтвердження повноваження посадової особи або представника УЧАСНИКА процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції УЧАСНИК повинен надати у складі тендерної пропозиції: зокрема, для учасника фізичної особи-підприємця: виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, яка містить дату та номер запису про наявність державної реєстрації. А в разі, якщо такий учасник уповноважує на подання тендерної пропозиції іншу особу (представника), такий учасник повинен надати через електронну систему закупівель довіреність або інший документ, що підтверджує повноваження такого представника учасника. У складі тендерної пропозиції Учасником не надано документа, що підтверджує виконання відповідної вимоги саме в цій частині. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати, у строк визначений Особливостями, Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. А в разі, якщо такий учасник уповноважує на подання тендерної пропозиції іншу особу (представника), такий учасник повинен надати через електронну систему закупівель довіреність або інший документ, що підтверджує повноваження такого представника учасника.
Створено
31.07.2025 16:22
Надати до
01.08.2025 16:22
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
801 220 грн.
Період подання пропозицій
до 30.07.2025 07:00
Замовник:
Військова частина 2144
Контактний телефон:
380322390194
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
801 220 грн.
Період подання пропозицій
до 30.07.2025 07:00
Замовник:
Військова частина 2144
Контактний телефон:
380322390194
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності