Показати схожі тендери

Закупівля код за ДК 021:2015 - 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (код НК 024:2023 - 17882 — Система моніторингу фізіологічних параметрів з можливістю проведення дефібриляції) від Комунальне підприємство "Медичне об"єднання Луцької міської територіальної громади".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-21-009505-a
Id Tender 9ffd893fdb2c497ba6f4531e5ecba786
План UA-P-2025-07-21-011668-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 21.07.2025 16:36
Остання зміна 15.08.2025 08:52
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
990 900 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 954.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.07.2025 16:34 до 29.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 21.07.2025 16:34
до 26.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.07.2025 16:34
до 26.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.07.2025 12:47
до 08.08.2025 10:05
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.08.2025 09:10
до 14.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 08.08.2025 10:05
до 15.08.2025 08:52
Період уточнень
з 21.07.2025 16:34 до 26.07.2025 00:00
Період оскарження
з 21.07.2025 16:34 до 26.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.07.2025 12:47 до 08.08.2025 10:05
Період кваліфікації
з 29.07.2025 12:47 до 08.08.2025 10:05
Основні параметри
код за ДК 021:2015 - 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (код НК 024:2023 - 17882 — Система моніторингу фізіологічних параметрів з можливістю проведення дефібриляції)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
990 900 грн.
код за ДК 021:2015 - 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (код НК 024:2023 - 17882 — Система моніторингу фізіологічних параметрів з можливістю проведення дефібриляції)
Назва предмета закупівлі
код за ДК 021:2015 - 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (код НК 024:2023 - 17882 — Система моніторингу фізіологічних параметрів з можливістю проведення дефібриляції)
Очікувана вартість
990 900 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4954,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
29.07.2025 12:18
Закінчення аукціону
29.07.2025 12:47
Позиція
Опис предмета закупівлі
Дефібрилятор-монітор
Код ДК 021:2015
33182100-0 - Дефібрилятори
Код НК 024:2023
17882 Система моніторингу фізіологічних параметрів з можливістю проведення дефібриляції
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
43024, Україна, Волинська область, ЛУЦЬК, пр-т Відродження, 13
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Повєткіна Тетяна Миколаївна
Пропозиція:
981 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДУМБРАВА ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА
Пропозиція:
699 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ТРОФИМЕНКО ЛАРИСА ГРИГОРІВНА
Пропозиція:
750 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 29.07.2025 12:18
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.07.2025 16:35
Оголошення про проведення закупівлі
21.07.2025 16:34
Тендерна документація
21.07.2025 16:34
Проект договору
21.07.2025 16:34
Тендерна документація
21.07.2025 16:34
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ковальчук Ольга
Електронна пошта
Телефон
+380332252589
Замовник
ЄДРПОУ
01982985
Повна назва
Комунальне підприємство "Медичне об'єднання Луцької міської територіальної громади"
Поштовий індекс
43024
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
ЛУЦЬК
Адреса
пр-т Відродження, 13
Кваліфікація
Лот № 1 код за ДК 021:2015 - 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (код НК 024:2023 - 17882 — Система моніторингу фізіологічних параметрів з можливістю проведення дефібриляції)
Період вимог/скарг з 04.08.2025 09:10 по 10.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.07.2025 12:47 по 06.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей,Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Не відповідає умовам технічної специфікації, не виправив виявлені невідповідності
Документи кваліфікації
04.08.2025 09:10
Повідомлення про рішення
29.07.2025 12:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.07.2025 16:34
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.07.2025 16:34
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час проведення оцінки тендерної пропозиції було виявлено наступні невідповідності, зокрема: І. Відповідно до п.10.9. Учасник повинен надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР), що містить інформацію про кінцевих бенефіціарних власників, виданий не раніше 01.01.2024 р. ІІ. Відповідно до п.10.17. Можливість поставки Учасником запропонованого товару повинна підтверджуватись наявністю гарантійного листа виробника або офіційно уповноваженого представника, або дилера, або дистриб'ютора (уповноваженого на це виробником, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки запропонованого товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником із зазначенням: назви учасника, назви Замовника, назви предмету закупівлі згідно оголошення, № оголошення про проведення процедури закупівлі, назви товару, кількості. (Сканкопія оригіналу гарантійного листа надається Учасником в складі тендерної пропозиції.) ІІІ. Відповідно до п.10.14. Доставка, інсталяція, пуск обладнання та навчання спеціалістів здійснюється за рахунок Учасника (надати гарантійний лист Учасника) ІV. Відповідно до п. 10.15. Гарантійний термін на Товар повинен становити не менше 18 місяців (Учасником надається Гарантійний лист) Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен завантажити документи, передбачені вимогами пунктів 10.9, 10.14., 10.15, 10.17. Додатку 1 тендерної документації.
Створено
01.08.2025 12:16
Надати до
02.08.2025 12:16
Період вимог/скарг з 07.08.2025 16:16 по 13.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.08.2025 09:10 по 12.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей,Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Не виправив невідповідності, не відповідає умовам технічної специфікації
Документи кваліфікації
07.08.2025 16:16
Повідомлення про рішення
04.08.2025 09:10
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.07.2025 16:34
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.07.2025 16:34
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час проведення оцінки тендерної пропозиції було виявлено наступні невідповідності, зокрема: І. Відповідно до додатку 1 ТД п.10.2 учасник надає копію усіх сторінок паспорту (для фізичних осіб-підприємців). Учасником надано не всі сторінки паспорту – надано лише сторінки 1-7, 10-11. ІІ. В наступних гарантійних листах зазначено некоректну назву закупівлі: Лист-гарантія відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі визначеним пунктом 47 Особливостей. Лист-погодження з умовами проекту Договору Гарантійний лист про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля. ІІІ. В складі тендерної пропозиції надано три гарантійні листи (стр.25, 26, 57 документа тендерної пропозиції “ДОВІДКИ ФОП ТРОФИМЕНКО Л.), відповідно до яких термін поставки товару – до 31.12.2025 року, при тому що відповідно до оголошення закупівлі і проекту договору – до 30.09.2025р. ІV. Учасником не надано документів відповідно до нижчевказаних пунктів: 10.9. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР), що містить інформацію про кінцевих бенефіціарних власників, виданий не раніше 01.01.2024 р. – 10.14. Доставка, інсталяція, пуск обладнання та навчання спеціалістів здійснюється за рахунок Учасника (надати гарантійний лист Учасника) – 10.15. Гарантійний термін на Товар повинен становити не менше 18 місяців (Учасником надається Гарантійний лист) – 10.17. Можливість поставки Учасником запропонованого товару повинна підтверджуватись наявністю гарантійного листа виробника або офіційно уповноваженого представника, або дилера, або дистриб'ютора (уповноваженого на це виробником, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки запропонованого товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником із зазначенням: назви учасника, назви Замовника, назви предмету закупівлі згідно оголошення, № оголошення про проведення процедури закупівлі, назви товару, кількості. (Сканкопія оригіналу гарантійного листа надається Учасником в складі тендерної пропозиції.) Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен завантажити документи, передбачені вимогами пунктів 10.9, 10.14, 10.15, 10.17. Додатку 1 тендерної документації; внести зміни в документи щодо коректного найменування закупівлі; гарантійні листи із зазначенням коректного найменування закупівлі; копії усіх сторінок паспорту
Створено
06.08.2025 15:41
Надати до
07.08.2025 15:41
Період вимог/скарг з 08.08.2025 10:05 по 14.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.08.2025 16:16 по 15.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.08.2025 10:05
Довідка НАЗК
08.08.2025 10:05
Повідомлення про рішення
07.08.2025 16:16
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-21-009505-a-c1
Підписаний і діє
Номер
572
981 000 грн.
981 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
15.08.2025
Строк дії договору з
15.08.2025
по
30.09.2025
Номенклатура
3 (штуки)
Дефібрилятор-монітор
Номенклатура
Дефібрилятор-монітор
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.
Код НК 024:2023
17882 Система моніторингу фізіологічних параметрів з можливістю проведення дефібриляції

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Медичне об'єднання Луцької міської територіальної громади"
Повна назва
Комунальне підприємство "Медичне об'єднання Луцької міської територіальної громади"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01982985

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Повєткіна Тетяна Миколаївна
Повна назва
ФОП Повєткіна Тетяна Миколаївна
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2244206546

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
15.08.2025 08:52
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-27-000010
Дата створення проекту
27.08.2025 10:43
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
27.08.2025 14:58
Дата публікації висновку про результати
10.09.2025 11:48
Дата завершення усунення порушень
16.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
18.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 036-53-96
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913671
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Луцьк
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 646-15-30
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913671
Назва
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Луцьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 26.08.2025 № 39-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113 НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» від 26.08.2025 №39-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 8 UA-2025-07-21-009505-a 21.07.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Віталій ПРИЙМАЧУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
26.08.2025 00:00
Документи рішення
27.08.2025 14:58
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі. Дата закінчення моніторингу: 10 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік комунального підприємства «Медичне об'єднання Луцької міської територіальної громади» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи від 21.07.2025 № 79-ВТ/К (далі – тендерна документація); тендерні пропозиції учасників фізична особа-підприємець «Думбрава Ірина Олександрівна», ФОП «Трофименко Лариса Григорівна», ФОП «Повєткіна Тетяна Миколаївна», вимогу Замовника про усунення невідповідностей до 02 серпня 2025 у пропозиції учасника фізична особа-підприємець «Думбрава Ірина Олександрівна», протокол уповноваженої особи від 04.08.2025, вимогу Замовника про усунення невідповідностей до 07 серпня 2025 у пропозиції учасника ФОП «Трофименко Лариса Григорівна», протокол уповноваженої особи від 07.08.2025; повідомлення про намір укласти договір від 08.08.2025; протокол уповноваженої особи від 08.08.2025; договір закупівлю товарів від 15.08.2025 № 572, укладений з ФОП «Повєткіна Тетяна Миколаївна», на суму 981 000,00 грн, пояснення надані від 03.09.2025 через електронну систему закупівель, на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 01.09.2025.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
10.09.2025 00:00
Дата публікації
10.09.2025 11:48
Документи висновку
10.09.2025 11:48
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «код за ДК 021:2015 - 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (код НК 024:2023 - 17882 — Система моніторингу фізіологічних параметрів з можливістю проведення дефібриляції)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-07-21-009505-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
01.09.2025 17:12
Орган перевірки
05.09.2025 00:00
Документи повідомлення
01.09.2025 17:13
-
Відповідь
Відповідь Замовника
Доброго дня! У відповідь на запит по моніторингу закупівлі UA-2025-07-21-009505-a надаємо наступну інформацію: Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником проводився відповідно до Наказу МЕРТ від 18.02.2020 року за № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі визначався шляхом аналізу закупівель в системі PROZORRO (UA-2024-09-29-000092-a, UA-2024-07-08-002990-a, UA-2025-03-24-005858-a) проведення ринкових консультацій та аналізу отриманих комерційних пропозицій. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначаласяся Замовником на основі наявної потреби та рекомендацій лікарів нашого медичного закладу, які в подальшому будуть використовувати дане обладнання для діагностики та супроводу в процесі лікування в стаціонарних відділеннях медичного об’єднання. Одночасно повідомляємо про те, що станом на 03.09.2025 року договір виконано в повному обсязі. Звіт про виконання договору про закупівлю буде оприлюднено протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю. Додатки 1. Протокол робочої групи 2. Копії комерційних пропозицій
Рішеня
03.09.2025 09:11
Замовник
Документи повідомлення
03.09.2025 09:11
-
03.09.2025 09:11
-
03.09.2025 09:11
-
03.09.2025 09:19
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
990 900 грн.
Період подання пропозицій
до 29.07.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Медичне об'єднання Луцької міської територіальної громади"
Контактний телефон:
+380332252589
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
990 900 грн.
Період подання пропозицій
до 29.07.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Медичне об'єднання Луцької міської територіальної громади"
Контактний телефон:
+380332252589
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності