Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з проведення державної інвентаризації земель на території Івано-Франківської області від Головне управління Держгеокадастру в Івано-Франківській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-21-009503-a
Id Tender 9439fc177ee7416f91c8422e3129f1ed
План UA-P-2025-07-21-009202-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 21.07.2025 16:35
Остання зміна 01.08.2025 17:08
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
406 640 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 066.4 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.07.2025 16:34 до 29.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 21.07.2025 16:34
до 26.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.07.2025 16:34
до 26.07.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 29.07.2025 00:00
-
Період уточнень
з 21.07.2025 16:34 до 26.07.2025 00:00
Період оскарження
з 21.07.2025 16:34 до 26.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.07.2025 00:00
Основні параметри
Послуги з проведення державної інвентаризації земель на території Івано-Франківської області
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
406 640 грн.
Послуги з проведення державної інвентаризації земель на території Івано-Франківської області
Назва предмета закупівлі
Послуги з проведення державної інвентаризації земель на території Івано-Франківської області
Очікувана вартість
406 640 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4066,4
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
4 066.4
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з проведення державної інвентаризації земель на території Івано-Франківської області
Код ДК 021:2015
71350000-6 - Науково-технічні послуги в галузі інженерії
Кількість
5 083
Одиниця виміру
гектар
Адреса постачання
76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Сахарова Академіка, 34
Дата постачання по
11.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата вартості наданих Послуг здійснюється Замовником відповідно до підпункту 2 пункту 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами) шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) робочих днів після підписання Сторонами акту приймання наданих послуг з проведення державної інвентаризації земель (далі – Акт) за умови належного виконання Сторонами умов пунктів 5.9, 5.10 цього Договору. У разі затримки фінансування розрахунок за надані Послуги здійснюється протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ТЕРРА АЛЬЯНС
Пропозиція:
386 308 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.07.2025 16:35
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ганна Лісевич
Електронна пошта
Телефон
+380342520439
Сайт:
http://ivano-frankivska.land.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
39767437
Повна назва
Головне управління Держгеокадастру в Івано-Франківській області
Поштовий індекс
76014
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
м. Івано-Франківськ
Адреса
вул. Сахарова Академіка, будинок 34
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з проведення державної інвентаризації земель на території Івано-Франківської області
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.07.2025 00:00 по 06.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.07.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.07.2025 16:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.07.2025 16:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасник надав Довідку вих. № 210/07-25 від 23.07.2025, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору про закупівлю», в якій наявні невідповідності: - назви Довідки її змісту; - в Довідці вказаний приймач GPS GeoMax Zenith 25 Pro зав. № 3129128, 2020 рік, (п.3 Довідки), щодо якого у графі 7 «Зазначення належності (власне, залучене**) Документ, підтверджуючий належність (назва документу, номер, дата)» вказано документ, підтверджуючий належність Договір позички обладнання №о б/н від 12 липня 2024 року, ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ІНСТИТУТ «ЗЕМРЕСУРС» та свідоцтво про повірку №0592/м Зав. №о ОМ 3621, дата видачі повірки 17.04.2025 рік, копії яких відсутні в складі тендерної пропозиції. Одночасно з цим на підтвердження належності приймача GPS GeoMax Zenith 25 Pro зав. № 3129128 надано сканкопію Договору позички №о б/н від 12 липня 2024 року, укладеного з фізичною особою Неділько Сергій Іванович. На підтвердження чинності повірки геодезичних інструментів надано копію свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки № 0498/м приймача GPS GeoMax Zenith 25 Pro, видане 14.04.2025 року, чинне до 14.04.2026 року, яка є неповною, а саме: не містить додатку, розміщеного на зворотній стороні в 1 прим. - в Довідці вказаний сканер формату А1, 2021 рік (п.15 Довідки), щодо якого у графі 7 «Зазначення належності (власне, залучене**) Документ, підтверджуючий належність (назва документу, номер, дата)» вказано документ, підтверджуючий належність Договір оренди обладнання №5 від 17 лютого 2025 року ТОВ «Землеустрій 2008», сканкопія якого відсутня в складі тендерної пропозиції. 2. Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасник надав Довідку вих. № 214/07-25 від 23.07.2025, в якій наявні невідповідності: - назви Довідки її змісту; - Довідка містить інформацію про наявність в учасника ліцензійного програмного забезпечення, необхідного для виконання договору про закупівлю, а саме: програмне забезпечення Digitals Professional Geodesy/Reports/Topotracer/ XML Checker, Власне, Delta/digitals 5.0(ХЕ) Дата видачі 31.05.2023 р. Ліцензія від 31.05.2023р. надається безстроково. Кількість робочих місць - 5 шт. У графі 3 «Зазначення належності (власне, залучене**) Документ, підтверджуючий належність (назва документу, номер, дата)» інформація щодо документів, які підтверджують належність зазначеного ліцензійного програмного забезпечення є неповною. На підтвердження належності в учасника ліцензійного програмного забезпечення надано сканкопію Договору №45/2023 від 29.05.2023 та платіжну інструкцію №472 від 31.05.2023 про придбання 1 робочого місця. Проте, в складі тендерної пропозиції відсутні копії документів, що підтверджують наявність в учасника ліцензійного програмного забезпечення, вказаного в Довідці, в кількості 4 робочих місця. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 1. Підпункт 2.1 Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій пункту 2 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»: Додатку №2 до тендерної документації, в якому вимагалось: 2.1.1. Довідку, яка містить відбиток печатки* учасника, складену за нижченаведеною формою, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність** в учасника (на підставі права володіння, користування, або іншого правового статусу) обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору про закупівлю, відповідно до розділу ІІ наказу Міністерства аграрної політики та продовольства від 11.04.2013 № 255 «Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою», 2.1.2. Копії документів, які підтверджують проведення останньої повірки відповідно до Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» геодезичних інструментів, вказаних у довідці, згідно пункту 2.1.1 цього розділу ТД. Повірка повинна бути чинною на період надання послуг з урахуванням Постанови КМУ «Деякі питання повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки в умовах воєнного та надзвичайного стану» від 7 квітня 2023 р. № 440, 2.1.3. Копії документів (наприклад: інвентаризаційна відомість, та/або договір оренди, та/або договір лізингу, та/або накладна на поставку, та/або розрахункові документи, які засвідчують факт придбання обладнання, та/або гарантійні листи постачальників (орендодавців тощо), та/або інші документи), які підтверджують наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, вказаних у довідці, згідно пункту 2.1.1 цього розділу ТД. ** Наявність в учасника залученого обладнання та матеріально-технічної бази підтверджується копіями документів, які дають учаснику право користування ним до 11.12.2025 року або пізніше. 2. Підпункт 2.1 Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій пункту 2 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»: Додатку №2 до тендерної документації, в якому вимагалось: 2.1.4. Довідку, яка містить відбиток печатки* учасника, складену за нижченаведеною формою, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність в учасника (на підставі права володіння, користування, або іншого правового статусу) ліцензійного програмного забезпечення, необхідного для виконання договору про закупівлю, відповідно до розділу ІІ наказу Міністерства аграрної політики та продовольства від 11.04.2013 № 255 «Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою», 2.1.5.Копії документів (наприклад: сертифікат ліцензійності, та/або ліцензійний договір, та/або розрахункові документи, які засвідчують факт придбання програмного забезпечення, та/або інші документи), які підтверджують наявність в учасника ліцензійного програмного забезпечення вказаного у довідці, згідно пункту 2.1.4 цього розділу ТД. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен надати: - повну копію свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки № 0498/м приймача GPS GeoMax Zenith 25 Pro зав. № 3129128, 2020 рік видане 17.04.2025 року, із Додатком на зворотній стороні в 1 прим. - копію документа, вказаного у графі 7 п.15 Довідки, що підтверджує належність сканера формату А1, 2021 рік; - оновлену довідку за формою, яка наведена в підпункті 2.1.1 підпункту 2.1 пункту 2 Додатку №2 до тендерної документації, з урахуванням виявлених невідповідностей в інформації щодо приймача GPS GeoMax Zenith 25 Pro зав. № 3129128, 2020 рік (п.3 Довідки); 2. Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен надати: - копії документів (наприклад: сертифікат ліцензійності, та/або ліцензійний договір, та/або розрахункові документи, які засвідчують факт придбання програмного забезпечення, та/або інші документи), які підтверджують наявність в учасника ліцензійного програмного забезпечення вказаного у довідці, в кількості 4 робочих місця. - оновлену довідку за формою, яка наведена в підпункті 2.1.4 підпункту 2.1 пункту 2 Додатку №2 до тендерної документації, з урахуванням виявлених невідповідностей щодо інформації про документи, які підтверджують належність ліцензійного програмного забезпечення вказаного у довідці.
Створено
01.08.2025 11:20
Надати до
02.08.2025 11:20
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
406 640 грн.
Період подання пропозицій
до 29.07.2025 00:00
Замовник:
Головне управління Держгеокадастру в Івано-Франківській області
Контактний телефон:
+380342520439
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
406 640 грн.
Період подання пропозицій
до 29.07.2025 00:00
Замовник:
Головне управління Держгеокадастру в Івано-Франківській області
Контактний телефон:
+380342520439
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності