Показати схожі тендери

Закупівля Цифрові вимірювальні комп’ютерні комплекси для кабінетів хімії та біології від КЗ Львівської обласної ради " Бориславський мистецький ліцей".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-21-007987-a
Id Tender dfb90ad4313c470bb90f8d8d76ac80db
План UA-P-2025-07-21-009126-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 21.07.2025 15:40
Остання зміна 12.08.2025 10:24
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
383 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 917.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.07.2025 15:39 до 29.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 21.07.2025 15:39
до 26.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.07.2025 15:39
до 26.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.07.2025 00:00
до 01.08.2025 12:21
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.08.2025 12:21
до 07.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 01.08.2025 12:21
до 12.08.2025 10:24
Період уточнень
з 21.07.2025 15:39 до 26.07.2025 00:00
Період оскарження
з 21.07.2025 15:39 до 26.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.07.2025 00:00 до 01.08.2025 12:21
Період кваліфікації
з 29.07.2025 00:00 до 01.08.2025 12:21
Основні параметри
Цифрові вимірювальні комп’ютерні комплекси для кабінетів хімії та біології
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
383 500 грн.
Цифрові вимірювальні комп’ютерні комплекси для кабінетів хімії та біології
Назва предмета закупівлі
Цифрові вимірювальні комп’ютерні комплекси для кабінетів хімії та біології
Примітки
Товар, що поставляється повинен походити із прийнятних країн, перелік яких розміщено за посиланням : https://me.gov.ua/Documents/Detail?lang=uk-UA&id=99515de8-4512-4941-afaaca5887a9b4f4&title=PerelikPriiniatnikhKrain
Очікувана вартість
383 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1917,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 (штуки)
Цифровий вимірювальний комп’ютерний комплекс для кабінету біології (не менше 12 датчиків у комплексі)
Опис предмета закупівлі
Цифровий вимірювальний комп’ютерний комплекс для кабінету біології (не менше 12 датчиків у комплексі)
Код ДК 021:2015
38340000-0 - Прилади для вимірювання величин
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
82300, Україна, Львівська область, м. Борислав, вул. Коновальця, 2
Дата постачання по
31.08.2025 15:39
Позиція : №2 1 (штуки)
Цифровий вимірювальний комп’ютерний комплекс для кабінету хімії (не менше 6 датчиків у комплексі)
Опис предмета закупівлі
Цифровий вимірювальний комп’ютерний комплекс для кабінету хімії (не менше 6 датчиків у комплексі)
Код ДК 021:2015
38340000-0 - Прилади для вимірювання величин
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
82300, Україна, Львівська область, м. Борислав, вул. Коновальця, 2
Дата постачання по
31.08.2025 15:39
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Документи лота
Тендерна документація
Технічні специфікації
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІЗ ЛАБС"
Пропозиція:
367 800 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.07.2025 15:39
Оголошення про проведення закупівлі
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Крючок Ірина Василівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380954056353
Замовник
ЄДРПОУ
22401745
Повна назва
КЗ Львівської обласної ради " Бориславський мистецький ліцей"
Поштовий індекс
82300
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто Борислав
Адреса
вулиця Коновальця,2
Кваліфікація
Лот № 1 Цифрові вимірювальні комп’ютерні комплекси для кабінетів хімії та біології
Період вимог/скарг з 01.08.2025 12:21 по 07.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.07.2025 00:00 по 06.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.08.2025 12:21
Довідка НАЗК
01.08.2025 12:21
Повідомлення про рішення
29.07.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-21-007987-a-b1
Підписаний і діє
Номер
3
367 800 грн.
306 500 грн.
З ПДВ
Підписано
12.08.2025
Строк дії договору з
12.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Цифровий вимірювальний комп’ютерний комплекс для кабінету біології (не менше 12 датчиків у комплексі)
Номенклатура
Цифровий вимірювальний комп’ютерний комплекс для кабінету біології (не менше 12 датчиків у комплексі)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
238 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Цифровий вимірювальний комп’ютерний комплекс для кабінету хімії (не менше 6 датчиків у комплексі)
Номенклатура
Цифровий вимірювальний комп’ютерний комплекс для кабінету хімії (не менше 6 датчиків у комплексі)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
129 800
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КЗ Львівської обласної ради " Бориславський мистецький ліцей"
Повна назва
КЗ Львівської обласної ради " Бориславський мистецький ліцей"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22401745

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІЗ ЛАБС"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІЗ ЛАБС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45440077

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.08.2025 10:24
Повідомлення про договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-12-000070
Дата створення проекту
12.08.2025 13:33
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
12.08.2025 15:07
Дата публікації висновку про результати
22.08.2025 16:08
Дата завершення усунення порушень
06.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
03.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 12.08.2025 №201 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 12.08.2025 №201. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-07-21-007987-a, 21.07.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
12.08.2025 00:00
Документи рішення
12.08.2025 15:07
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 21 серпня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178), а також умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21.05.2024 у м. Києві та 22.05.2024 у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06.06.2024 №3786-IX (далі – Рамкова угода); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу Львівської обласної ради «Бориславський мистецький ліцей» (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-07-21-009126-a); оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі; оприлюднену інформацію щодо досліджуваної процедури закупівлі на вебсайті Замовника (https://artlyceum.lviv.ua/); протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 21.07.2025 №3 тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; тендерну пропозицію ТОВ «Еліз Лабз»; наявні у вільному публічному доступі відомості у санкційних списках ЄС (джерело інформації: https://www.sanctionsmap.eu/#/main); протокольне рішення уповноваженої особи від 01.08.2025 №6; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; оприлюднені ТОВ «Еліз Лабз» як переможцем тендеру документи, договір про закупівлю від 12.08.2025 №3; опубліковані Замовником під час моніторингу інформацію та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Одночасно, відповідно до вимог статті 6 Закону якщо міжнародним договором України, згоду на обов’язковість якого надано Верховною Радою України, передбачено інший порядок закупівлі, ніж визначений цим Законом, застосовуються положення міжнародного договору України, з урахуванням принципів, встановлених у частині першій статті 5 цього Закону. Так, з метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема, на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода (ратифікованої Законом України від 06.06.2024 №3786-IX). Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року №244-р схвалено План України (далі – План України). Відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 №1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility» (далі – Порядок №1318) Державну аудиторську службу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, а також відповідно до пункту 20 Порядку управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, затвердженого Порядку №1318, Держаудитслужба здійснює державний фінансовий контроль видатків, передбачених на виконання кроків Плану України, зокрема для виконання яких необхідно здійснити публічні закупівлі у межах виконання Плану України, шляхом проведення державного фінансового аудиту, інспектування (ревізії), перевірки закупівель та моніторингу закупівель в установленому законодавством порядку. Моніторингом встановлено, що відповідно до інформації у річному плані закупівель (UA-P-2025-07-10-004805-a) Замовником досліджувана процедура закупівлі здійснюється в рамках реалізації інструменту Ukraine Facility (забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти, крок 7.12 Плану України), джерелом фінансування закпівлі визначено кошти місцевого бюджету (КПКВК 0611184 та КПКВК 0611183). У статті 16 Рамкової угоди визначено, що Україна повинна забезпечити, шляхом включення таких зобов’язань до договорів з відповідними особами та суб’єктами, щоб реципієнти фінансування Союзу під час виконання заходів Плану України, визнавали походження та забезпечували публічність, що включає, у разі потреби, зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility», зокрема, у ході просування заходів та їх результатів, шляхом надання послідовної, дієвої та пропорційної цільової інформації для різних типів аудиторії, у тому числі для медіа та громадськості. Також, за вимогами статті 16 Рамкової угоди заходи із забезпечення публічності, комунікацій, оприлюднення та поширення інформації повинні здійснюватися в доступному форматі та відповідати Вимогам щодо комунікації та забезпечення публічності зовнішніх дій ЄС, викладених і опублікованих Європейською Комісією, у редакції, чинній на момент виконання заходів. Підпунктом 4 пункту 9 Порядку №1318 визначено, що відповідальні органи під час виконання Плану України забезпечують здійснення закупівель для виконання Плану відповідно до законодавства в частині, що не суперечить положенням статті 5 Рамкової угоди. Також, відповідно до підпункту 9 пункту 9 Порядку №1318 відповідальні органи під час виконання Плану України забезпечують публічність інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України, зокрема тендерної документації та договорів, відповідно до вимог, визначених додатком 4. Одночасно, у пункті 8 Порядку КМУ №1318 зазначено, що відповідальні органи визначають структурні підрозділи, відповідальні за організацію виконання Плану України, проведення моніторингу, підготовку звітної документації та здійснення контролю за виконанням Плану України (відповідно до компетенції державного органу), а також забезпечення його безпосереднього виконання; для виконання Плану України відповідальні органи можуть залучати інші державні органи, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації незалежно від форми власності. За вимогами у додатку 4 (Вимоги щодо інформування про реалізацію інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України) Порядку №1318, відповідальні органи та реципієнти у всіх публікаціях, інформаційних та комунікаційних матеріалах, розроблених у межах виконання кроків Плану України, під час організації заходів, виконання робіт і надання послуг, на закупленому обладнанні та інших товарах, які стали результатом реалізації інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України, повинні використовувати емблему Європейського Союзу, яка розміщена на сайті Європейського Союзу (https://european-union.europa.eu/principles-countries-history/symbols/european-flag-en#download) без будь-яких змін, зокрема кольору, чи додавання будь-яких елементів до емблеми. Також, відповідно до вимог додатку 4 Порядку №1318 емблема Європейського Союзу повинна розміщуватися на видному місці на всіх комунікаційних матеріалах, закупленому обладнанні та інших товарах з дотримання інструкції про її використання, що розміщена на сайті Європейського Союзу, до емблеми Європейського Союзу обов’язково додається інформація про джерело фінансування, під час посилання на інформацію про джерело фінансування обов’язково зазначається, що конкретний крок Плану України фінансується/співфінансується Європейським Союзом, під час проведення заходів, здійснення публікацій, на інформаційних та комунікаційних матеріалах, розроблених у межах виконання кроків Плану України, необхідно зазначати, що зміст висвітленої інформації не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу. Водночас, проведеним під час моніторингу аналізом оприлюдненої Замовником інформації щодо досліджуваної процедури закупівлі на вебсайті Замовника (за наданим посиланням: (https://artlyceum.lviv.ua/), а також оприлюдненої Замовником в електронній системі закупівель тендерної документації встановлено, що при публікації вказаної інформації про закупівлю Замовником не враховано положення додатку 4 та підпункту 9 пункту 9 Порядку №1318, а також не враховано положення статті 16 Рамкової угоди, а саме не використано емблеми Європейського Союзу, а при опублікуванні інформації на вебсайті Замовника також не зазначено, що конкретний крок Плану України фінансується/співфінансується Європейським Союзом. Відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Підстави, за яких замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі наведені у пунктах 44, 45 та 47 чинної для досліджуваної процедури закупівлі редакції Особливостей №1178, а також за нормами пунку 28 Особливостей №1178 у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Водночас, у пункті 1 розділу 3 тендерної документації Замовника зазначено, що у разі, якщо тендерна пропозиція не містить накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи учасника, його тендерна пропозиція буде відхилена відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178, а у пункті 5 розділу 3 тендерної документації та у Додатку 1 до тендерної документації при визначенні підстав для відмови в участі у відкритих торгах та відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі здійснено посилання на статтю 17 Закону. Крім того, у Додатку 1 до тендерної документації привизначенні способу підтвердження учасником та переможецем відстуності відповідних підстав здійснено посилання на статтю 17 Закону, а не пункт 47 Особливостей №1178. Зокрема, зазначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, тоді як відповідно до чинного пункту 47 Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. У пункті 3 розділу 5 тендерної документації Замовником зазначені підстави для відмови в участі у відкритих торгах, які не відповідають нормам чинної для досліджуваної процедури закупівлі редакції пункту 44 Особливостей №1178. Також, відповідно до норм пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. При цьому, за вимогами пункту 28 Особливостей №1178 визначено, що такі переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Водночас моніторингом встановлено, що тендерна документація за досліджуваною процедурою закупівлі не містить переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та переліку документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, як окремих додатків. За умовами пункту 3 розділу 6 тендерної документації переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати інформацію про право підписання договору про закупівлю (що відповідає нормі пункту 17 Особливостей №1178). Проте, у жодному із додатків до тендерної документації Замовника не зазначено переліку документів та/або інформації, які повинні бути подані переможцем процедури закупівлі для підтвердження права підпису договору про закупівлю (наприклад: наказ про призначення та/або протокол зборів засновників та/або рішення засновника, тощо). Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації не враховано чинні норми Особливостей №1178, чим порушено норми пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимог пунктів 3, 28 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю (в тому числі щодо дотримання вимог законодавства стосовно публічності інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility) встановлено неврахування Замовником положень додатку 4 та, відповідно, підпункту 9 пункту 9 Порядку №1318 та статті 16 Рамкової угоди стосовно публічності інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, притягнення до відповідальності відповідних посадових осіб, тощо), направлені на недопущення виявлених моніторингом порушень у подальшому при організації та проведенні закупівель. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
21.08.2025 00:00
Дата публікації
22.08.2025 16:08
Документи висновку
22.08.2025 16:08
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Найперше висловлюємо вдячність за проведену перевірку закупівлі, адже вона робить нас кращими та більш професійними у закупівлях та повідомляємо про проведену роботу з усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку з метою недопущення виявлених моніторингом порушень у подальшому при організації та проведенні закупівель. 1) Повідомляємо, що на сайті Замовника (https://artlyceum.lviv.ua/) уже розміщений документ «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі» відповідно до вимог Додатку 4 Порядку 1318 (документ завантажений 27.08.2025 року), а також тендерна документація та всі додатки до неї тепер складені з врахуванням положення додатку 4 та пп.9 п.9 Порядку №1318, а також положень статті 16 Рамкової угоди (додаються). 2) Щодо відхилення тендерної пропозиції, яка не містить КЕП, то помилкове посилання на пп.2 п.41 Особливостей виправлено на абз.4пп.2п.44 Особливостей. Для зручності усі поправки у тендерній документації виділено червоним. 3) У п. 5 розділу 3 тендерної документації та у Додатку 1 до тендерної документації при визначенні підстав для відмови в участі у відкритих торгах та відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виправлено посилання зі статті 17 Закону на п.47 Особливостей 1178. 4) Пункт 3 розділу 5 тендерної документації підстави для відмови в участі у відкритих торгах приведено у відповідність до норм чинної редакції пункту 44 Особливостей 1178. 5) Перелік документів від УЧАСНИКА та ПЕРЕМОЖЦЯ розділено на два окремих додатки відповідно до вимог п.28 Особливостей 1178. 6) У Додаток 1/1 додано перелік документів, що подаються ПЕРЕМОЖЦЕМ на підтвердження права підпису договору про закупівлю. Відповідно до проведеної роботи з усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, зобов’язуємось в подальшому не допускати подібних помилок. Уповноважена особа з публічних закупівель, Ірина КРЮЧОК
Дата публікації
27.08.2025 18:10
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-07-21-007987-a, яка проведена Комунальним закладом Львівської обласної ради «Бориславський мистецький ліцей» Львівської обласної ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі (рішення, розпорядження, листування тощо) з підтвердними документами, у тому числі із зазначенням відповідного КПКВ. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
13.08.2025 18:01
Орган перевірки
19.08.2025 00:00
Документи повідомлення
13.08.2025 18:01
-
Відповідь
Пояснення замовника
1) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог постанови КМУ №1554 від 31.12.2024 року «Порядок та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа». Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення на 2025 рік на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» становить 1211630 грн. за рахунок субвенції з державного бюджету та 519270 грн. за рахунок співфінансування з обласного бюджету, відповідно до затверджених кошторисних призначень (наказ додається). Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі методом порівняння ринкових цін шляхом аналізу загальнодоступної інформації про ціну, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції. Очікувану вартість визначаємо, як добуток очікуваної ціни за одиницю на кількість товару. Очікувану ціну за одиницю визначаємо як середньоарифметичне значення щонайменше 3-ох цін (додаються): - цифровий вимірювальний комп’ютерний комплекс для кабінету біології: (240000+238000+255099)/3 = 244366 * 1 шт. = 244366 грн. - цифровий вимірювальний комп’ютерний комплекс для кабінету хімії: (140570+146540+129800)/3 = 138970* 1 шт. = 138970 грн. Очікувана вартість закупівлі становитиме 383500 грн. 2) посилання на сторінку веб-сайту замовника: https://artlyceum.lviv.ua (розділ "Публічні закупівлі") АБО https://drive.google.com/drive/folders/1F03R309baE2IhI8rTFufxkrOsUBhFGM- (документ загружений 21.07.2025 року). 3) Наказ департаменту освіти і науки ЛОДА №03-02/09/355 від 17.02.2025 року "Щодо маркування закупівель", в якому вказано бюджетні програми, що будуть фінансуватись у 2025 році згідно з інструментом Ukraine Facility, а саме 2211850 "Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа" (наказ додається), а також наказ департаменту освіти і науки ЛОДА №03-02/01/18 від 09.05.2025 року "Щодо реалізації НУШ", в якому наказано виділити кошти для нашого закладу КЗЛОР "Бориславський мистецький ліцей" за КПКВ 0611184 та 0611183 (наказ додається).
Рішеня
14.08.2025 18:46
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
383 500 грн.
Період подання пропозицій
до 29.07.2025 00:00
Замовник:
КЗ Львівської обласної ради " Бориславський мистецький ліцей"
Контактний телефон:
+380954056353
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
383 500 грн.
Період подання пропозицій
до 29.07.2025 00:00
Замовник:
КЗ Львівської обласної ради " Бориславський мистецький ліцей"
Контактний телефон:
+380954056353
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності