Показати схожі тендери

Закупівля Національний класифікатор "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 -30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (печатки, штампи, їх комплектуючі та фарба штемпельна) від ДЕПАРТАМЕНТ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-21-007512-a
Id Tender 82225214ff26404e83c676a6e9e12fda
План UA-P-2025-07-21-009073-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 21.07.2025 15:35
Остання зміна 31.07.2025 12:51
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
190 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
950 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.07.2025 15:17 до 29.07.2025 04:00
Завершено
Період уточнень
з 21.07.2025 15:17
до 26.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.07.2025 15:17
до 26.07.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 30.07.2025 12:03
-
Період уточнень
з 21.07.2025 15:17 до 26.07.2025 00:00
Період оскарження
з 21.07.2025 15:17 до 26.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.07.2025 12:03
Основні параметри
Національний класифікатор "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 -30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (печатки, штампи, їх комплектуючі та фарба штемпельна)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
190 000 грн.
Національний класифікатор "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 -30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (печатки, штампи, їх комплектуючі та фарба штемпельна)
Назва предмета закупівлі
Національний класифікатор "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 -30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (печатки, штампи, їх комплектуючі та фарба штемпельна)
Очікувана вартість
190 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
950,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.07.2025 11:34
Закінчення аукціону
30.07.2025 12:03
Позиція
Опис предмета закупівлі
Печатки, штампи, їх комплектуючі та фарба штемпельна
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
550
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
65017, Україна, Одеська область, ОДЕСА, вул. Косовська, 2-д
Дата постачання по
17.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП КОСЕНКО ЮРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ
Пропозиція:
153 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Штемпельно-граверна майстерня "Лазер Лайн"
Пропозиція:
185 100 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРАЛЛ"
Пропозиція:
179 772 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.07.2025 11:34
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.07.2025 15:35
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Чуденко Лілія
Електронна пошта
Телефон
7376098
Замовник
ЄДРПОУ
38226516
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
65017
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
ОДЕСА
Адреса
вул. Косовська, 2-д
Кваліфікація
Лот № 1 Національний класифікатор "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 -30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (печатки, штампи, їх комплектуючі та фарба штемпельна)
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.07.2025 12:03 по 07.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.07.2025 12:11
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.07.2025 15:17
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
21.07.2025 15:17
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Згідно вимоги п. 1 розділу 3 тендерної документації: “Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним Замовником: - перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації; - заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 4 до тендерної документації; - довідка(и) не раніше, ніж тридцятиденної давнини по відношенню до дати розкриття тендерних пропозицій, видана(і) банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточних рахунків, їх стан та про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами. У разі наявності кількох рахунків або обслуговування учасника більш ніж однієї банківською установою – довідка надається кожною установою за всіма відкритими рахунками. - учасник має надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань згідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»; - фізичні особи у складі тендерної пропозиції подають інформацію про реєстраційний номер облікової картки платника податків, та/або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної фіскальної служби (державної податкової служби) і мають відмітку у паспорті); - проект договору, підготовлений у відповідності з Додатком 3, який повинен бути заповнений для сторони учасника (крім дати та номеру договору), включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку Учасника; - довідку/лист у довільній формі, яка/який підтверджує, що учасник ознайомився з проектом договору та гарантує свої зобов’язання за ним; - інформацією щодо відсутності підстав, установлених в пунктах 45 і 47 Особливостей, згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. Учасником на виконання вищезазначених вимог у складі тендерної пропозиції надано: 1. Довідка від 10.04.2025 року про те, що законом не передбачено отримання дозволу або ліцензії на провадження діяльності по виготовленню та продажу печаток та штампів. 2. Витяг № 162893 з Реєстру платників єдиного податку. 3. Копію Паспорту громадянина України та ідентифікаційного коду. 4. Довідку про відомості про Учасника. 5. Гарантійний лист щодо дотримання у своїй діяльності норм чинного законодавства України. 6. Довідка від 08.06.2025 року про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 Господарського Кодексу України. 7. Договір № 225/25 від 25.04.2025 р. про закупівлю товарів для забезпечення потреб безпеки і оборони. 8. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, було виявлено що Учасником НЕ БУЛО НАДАНО наступних документів: - перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей: - довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; - довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - довідка про підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); - фізичні особи-підприємці надають копію податкової декларації за останній звітний період з відміткою органу статистики (або копію квитанції про підтвердження подачі декларації в електронному вигляді); - заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 4 до тендерної документації; - довідка(и) не раніше, ніж тридцятиденної давнини по відношенню до дати розкриття тендерних пропозицій, видана(і) банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточних рахунків, їх стан та про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами. У разі наявності кількох рахунків або обслуговування учасника більш ніж однієї банківською установою – довідка надається кожною установою за всіма відкритими рахунками; - проект договору, підготовлений у відповідності з Додатком 3, який повинен бути заповнений для сторони Учасника (крім дати та номеру договору), включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку Учасника; - довідки/листа у довільній формі, яка/який підтверджує, що Учасник ознайомився з проектом договору та гарантує свої зобов’язання за ним; - інформації щодо відсутності підстав, установлених в пунктах 45 і 47 Особливостей, згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації; - гарантійний лист (або довідку в довільній формі) Учасника щодо відповідності запропонованого Учасником товару предмету закупівлі технічним вимогам і характеристикам, що вимагаються Замовником, а також заповнену таблицю відповідності технічних та якісних характеристик запропонованого товару згідно з формою, що наведена у Таблиці 2 Додатку 2 тендерної документації; - гарантійний лист від виробника/імпортера, що є офіційним імпортером штемпельної продукції, у якому він гарантує наявність товару в повному обсязі та гарантує здійснити поставку штемпельної продукції по даній закупівлі, у випадку визнання його переможцем, із зазначенням номеру закупівлі. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, наступні документи : 1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та документи, за формою Таблиці 1. 2. Для підтвердження наявності зазначеного майна необхідно надати свідоцтво про право власності або договір оренди та довідку 20-ОПП з відображенням вказаних відомостей отриману через електронний кабінет платника податків. 3. Довідка в довільній формі з підтвердженням наявності обладнання та/або можливості виготовлення продукції в разі відсутності електроенергії та інших погроз. 4. Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 2. 5. Довідка про підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою Таблиці 3. 6. Фізичні особи-підприємці надають копію податкової декларації за останній звітний період з відміткою органу статистики (або копію квитанції про підтвердження подачі декларації в електронному вигляді). 7. Заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 4 до тендерної документації. 8. Довідка(и) не раніше, ніж тридцятиденної давнини по відношенню до дати розкриття тендерних пропозицій, видана(і) банківськими установами, у яких обслуговується учасник, про наявність поточних рахунків, їх стан та про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами. У разі наявності кількох рахунків або обслуговування учасника більш ніж однієї банківською установою – довідка надається кожною установою за всіма відкритими рахунками. 9. Проект договору, підготовлений у відповідності з Додатком 3, який повинен бути заповнений для сторони Учасника (крім дати та номеру договору), включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку Учасника. 10. Довідку/лист у довільній формі, яка/який підтверджує, що Учасник ознайомився з проектом договору та гарантує свої зобов’язання за ним. 11. Інформацію щодо відсутності підстав, установлених в пунктах 45 і 47 Особливостей, згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. 12. Гарантійний лист (або довідку в довільній формі) Учасника щодо відповідності запропонованого Учасником товару предмету закупівлі технічним вимогам і характеристикам, що вимагаються Замовником, а також заповнену таблицю відповідності технічних та якісних характеристик запропонованого товару згідно з формою, що наведена у Таблиці 2 Додатку 2 тендерної документації. 13. Гарантійний лист від виробника/імпортера, що є офіційним імпортером штемпельної продукції, у якому він гарантує наявність товару в повному обсязі та гарантує здійснити поставку штемпельної продукції по даній закупівлі, у випадку визнання його переможцем, із зазначенням номеру закупівлі. Враховуючи вищенаведене, направляємо Вам зазначене повідомлення для усунення невідповідностей у документах у визначений строк. Наголошуємо, що після закінчення наданого строку усунення невідповідностей уповноважена особа Департаменту надання адміністративних послуг Одеської міської ради продовжить розгляд тендерної пропозиції Учасника на відповідність вимогам тендерної документації.
Створено
31.07.2025 12:51
Надати до
01.08.2025 12:51
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
190 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.07.2025 04:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
7376098
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
190 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.07.2025 04:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
7376098
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності