Показати схожі тендери

Закупівля Організація відпочинку дітей загиблих (померлих) ветеранів війни, загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України від УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-21-006777-a
Id Tender 9196726169884e56b12de68027de4859
План UA-P-2025-07-21-008648-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 21.07.2025 14:50
Остання зміна 19.08.2025 11:44
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 000 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
25 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.07.2025 14:49 до 30.07.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 21.07.2025 14:49
до 27.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.07.2025 14:49
до 27.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 31.07.2025 15:06
до 08.08.2025 10:58
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.08.2025 16:54
до 14.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 08.08.2025 10:58
до 19.08.2025 11:44
Період уточнень
з 21.07.2025 14:49 до 27.07.2025 00:00
Період оскарження
з 21.07.2025 14:49 до 27.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 31.07.2025 15:06 до 08.08.2025 10:58
Період кваліфікації
з 31.07.2025 15:06 до 08.08.2025 10:58
Основні параметри
Організація відпочинку дітей загиблих (померлих) ветеранів війни, загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України
Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не встановлене тендерною документацією. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. * з особливостями затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
5 000 000 грн.
Організація відпочинку дітей загиблих (померлих) ветеранів війни, загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України
Назва предмета закупівлі
Організація відпочинку дітей загиблих (померлих) ветеранів війни, загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України
Очікувана вартість
5 000 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
25000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
31.07.2025 14:43
Закінчення аукціону
31.07.2025 15:06
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 150 (послуга)
Організація відпочинку дітей віком 3-10 років загиблих (померлих) ветеранів війни, загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України (включно із супроводом)
Опис предмета закупівлі
Організація відпочинку дітей віком 3-10 років загиблих (померлих) ветеранів війни, загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України (включно із супроводом)
Код ДК 021:2015
63515000-2 - Туристичні послуги
Кількість
150
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, за місцем надання послуг Учасником-переможцем , згідно умов тендерної документації
Дата постачання по
01.11.2025 00:00
Позиція : №2 730 (послуга)
Організація відпочинку дітей віком 11-17 років загиблих (померлих) ветеранів війни, загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України
Опис предмета закупівлі
Організація відпочинку дітей віком 11-17 років загиблих (померлих) ветеранів війни, загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України
Код ДК 021:2015
63515000-2 - Туристичні послуги
Кількість
730
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, за місцем надання послуг Учасником-переможцем, згідно умов тендерної документації
Дата постачання по
01.11.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Кінцеві фінансові розрахунки у розмірі 100% проводяться Замовником, після надання Виконавцем акту наданих послуг (далі - Акт), акту звірки розрахунків. Оплата здійснюється через 10 робочих днів з дня надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не встановлене тендерною документацією. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. * з особливостями затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами)
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "БОРОДАТА ЛЕСЯ АНАТОЛІЇВНА"
Пропозиція:
4 660 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП УДОДЕНКО НІНА ЮРІЇВНА
Пропозиція:
4 675 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 31.07.2025 14:43
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.07.2025 14:10
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
21.07.2025 14:49
Тендерна документація
21.07.2025 14:49
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Козлова
Електронна пошта
Телефон
+380673810784
Замовник
ЄДРПОУ
45582517
Повна назва
УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Поштовий індекс
29000
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
місто Хмельницький
Адреса
вул.Володимирська будинок 109
Кваліфікація
Лот № 1 Організація відпочинку дітей загиблих (померлих) ветеранів війни, загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України
Період вимог/скарг з 01.08.2025 16:54 по 07.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.07.2025 15:06 по 08.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.08.2025 16:54
Довідка НАЗК
01.08.2025 16:54
Повідомлення про рішення
31.07.2025 15:06
Витяг з ЄДР
31.07.2025 15:06
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 07.08.2025 10:27 по 13.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.08.2025 10:23 по 15.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Зміст
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Документи кваліфікації
07.08.2025 10:27
Повідомлення про рішення
07.08.2025 10:23
Витяг з ЄДР
07.08.2025 10:23
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.07.2025 14:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.07.2025 14:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 08.08.2025 10:58 по 14.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.08.2025 10:27 по 15.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.08.2025 10:59
Довідка НАЗК
08.08.2025 10:58
Повідомлення про рішення
07.08.2025 10:27
Витяг з ЄДР
07.08.2025 10:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.07.2025 14:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.07.2025 14:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. Відповідно до пункту 35 Особливостей якщо для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. 21.07.2025 року код Оголошення UA-2025-07-21-006777-a Замовником було розпочато процедуру відкритих торгів на закупівлю «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 63510000-7 – Послуги туристичних агентств та подібні послуги (Організація відпочинку дітей загиблих (померлих) ветеранів війни, загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України)». До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» з особливостями на закупівлю ««код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 63510000-7 – Послуги туристичних агентств та подібні послуги (Організація відпочинку дітей загиблих (померлих) ветеранів війни, загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України)» було подано 2 (дві) тендерні пропозиції, а саме: • ФОП "Бородата Леся Анатоліївна" (2830911024); • ФОП "Удоденко Ніна Юріївна" (3175519763). За результатами проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією являється пропозиція - ФОП "Бородата Леся Анатоліївна" (2830911024). Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції. Замовником проведено розгляд пропозиції ФОП "Бородата Леся Анатоліївна" (2830911024) щодо закупівлі «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 63510000-7 – Послуги туристичних агентств та подібні послуги (Організація відпочинку дітей загиблих (померлих) ветеранів війни, загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України)». Рішенням № 41 від 07.08.2025 року Замовником відхилена тендерна пропозиція ФОП "Бородата Леся Анатоліївна" (2830911024) щодо закупівлі «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 63510000-7 – Послуги туристичних агентств та подібні послуги (Організація відпочинку дітей загиблих (померлих) ветеранів війни, загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України)» на підставі абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей (Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей). Відповідно до абзацу 6 пункту 49 Особливостей у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, яка вважається в такому випадку найбільш економічно вигідною, у порядку та строки, визначені цими особливостями. Наступною найбільш економічно вигідно пропозицією є пропозиція ФОП "Удоденко Ніна Юріївна" (3175519763). Замовником було проведено розгляд пропозиції ФОП "Удоденко Ніна Юріївна" (3175519763) щодо закупівлі «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 63510000-7 – Послуги туристичних агентств та подібні послуги (Організація відпочинку дітей загиблих (померлих) ветеранів війни, загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України)». Відповідно до пункту 43 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП "Удоденко Ніна Юріївна" (3175519763) виявлено невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією: І. Відповідно до пункту 3.1.4. частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Відповідно до протоколу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису (відповідно до офіційного сайту Міністерства юстиції https://czo.gov.ua/verify), ФОП "Удоденко Ніна Юріївна" (3175519763) тендерну пропозицію після її подання підписано за допомогою удосконаленого електронного підпису - Удоденко Ніни Юріївни. Більш того, відповідно вказаного протоколу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису вказано, що тип носія незахищений, тип підпису удосконалений. Згідно із п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», кваліфікований електронний підпис - кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, що створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Відповідно до п. 59 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» - удосконалений електронний підпис - удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, - удосконалений електронний підпис, що створюється з використанням кваліфікованого сертифіката електронного підпису, виданого кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг та не містить відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису. Тобто пропозиція Учасника підписана за допомогою УЕП (удосконаленого електронного підпису) на незахищеному типу носію, що в свою чергу не відповідає вимогам, що закріплені в пункті 3.1.4. частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Таким чином ФОП "Удоденко Ніна Юріївна" (3175519763) не дотримано вимог тендерної документації на закупівлю товару. Більш того, інформація про використання КЕП безпосередньо вказано на офіційному сайті Антимонопольного комітету України, ознайомитись можливо за посиланням https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnih-pidpisiv. ІІ. Згідно пункту 3.4.1. частини 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом не менше дев’яноста п’яти днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Учасники надають в складі своєї пропозиції довідку щодо строку дії їх тендерної пропозиції. Аналогічна інформація зазначена у пункті 4.9. Розділу 4 «Інша інформація, яка вимагається Замовником у відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону та надається Учасником у складі тендерної пропозиції» Додатку № 4 до тендерної документації. Разом з тим, в складі тендерної пропозиції ФОП "Удоденко Ніна Юріївна" (3175519763) відсутня довідка щодо строку дії їх тендерної пропозиції, що в свою чергу не відповідає положенням пункту 3.4.1. частини 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пункту 4.9. Розділу 4 «Інша інформація, яка вимагається Замовником у відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону та надається Учасником у складі тендерної пропозиції» Додатку № 4 до тендерної документації. ІІІ. Відповідно до підпункту 1.1. пункту 3.5.2. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені п.47 Особливостей» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку визначеному цією документацію всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: довідку про наявність матеріально-технічної бази, яка повинна включати інформацію про наявність: - закладу (із зазначенням місця розташування, площі, правового статусу; - споруд (приміщень, корпусів) з кімнатами для проживання, вказати кількість спальних корпусів, кількість спальних місць в кімнаті, із зручностями в кімнаті (умивальник, унітаз, гаряча та холодна вода); - харчоблоку, столової або іншого місця (із зазначенням місця розташування, типу, виду, загальної кількості посадочних місць, наявності вентиляції; - спортивних площадок, приміщень для організації дозвілля (із зазначенням: найменування та загальних характеристик). Аналогічна інформація зазначена у пункті 2.1.1. Розділу 2 «Інформація, що підтверджує відповідність учасника встановленим Замовником кваліфікаційним критеріям» Додатку № 4 до тендерної документації. На виконання вказаних вимог, Учасником надано в складі тендерної пропозиції надано довідку від 28.07.2025 року про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, (файл «4.2.1. Довідка матеріально-технічна база1.pdf»), проте вищевказана довідка не містить інформацію про правовий статус закладу та інформацію про місце розташування, типу, виду зазначеної в довідці столової (харчоблоку), що в свою чергу не відповідає підпункту 1.1. пункту 3.5.2. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені п.47 Особливостей» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пункту 2.1.1. Розділу 2 «Інформація, що підтверджує відповідність учасника встановленим Замовником кваліфікаційним критеріям» Додатку № 4 до тендерної документації. IV. Відповідно до підпункту 1.2. пункту 3.5.2. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені п.47 Особливостей» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку визначеному цією документацію всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: довідку в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи, де Учасник зазначає інформацію про наявність необхідного рухомого складу транспортних засобів (автобусів) для надання відповідної послуги. У випадку використання власного автотранспорту до довідки додаються копії реєстраційних документів автобусів/ мікроавтобусів, які пропонуються учасником для здійснення перевезень. У випадку залучення автотранспорту іншої сторони Учасник надає в складі тендерної пропозиції копію договору оренди транспортних засобів, або копію договору пасажирських перевезень. Аналогічна інформація зазначена у пункті 2.1.2. Розділу 2 «Інформація, що підтверджує відповідність учасника встановленим Замовником кваліфікаційним критеріям» Додатку № 4 до тендерної документації. На виконання вказаних вимог, Учасником надано в складі тендерної пропозиції надано довідку від 28.07.2025 р., (файл «4.2.2. Довідка рухомий склад транспортних засобів.pdf»), згідно якої Фізична особа-підприємець Удоденко Ніна Юріївна, підтвердила наявність необхідного рухомого транспортного засобу, а саме: автобус Neoplan АТ 1405 ВХ( ФОП «Павликівський В.Ф» (ліцензія № 545117 серія АВ договір №). Крім того, Учасником надано копію Договору № 21/01 від 05 січня 2025 року з ФОП Павликівським В.Ф. (файл «4.1.13.Договір трансфер+Ліцензія.pdf»). Тобто умовами тендерної документації вимагалось надання інформації про наявність необхідного рухомого складу транспортних засобів (автобусів), тобто 2 (двох) або більше транспортних засобів (автобусів), проте згідно наданих Учасником документів зазначено тільки один транспортний засіб, що в свою чергу не відповідає умовам підпункту 1.2. пункту 3.5.2. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені п.47 Особливостей» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Більш того, наданий Договору № 21/01 від 05 січня 2025 року з ФОП Павликівським В.Ф. (файл «4.1.13.Договір трансфер+Ліцензія.pdf») не відповідає положенням діючого законодавства України. Відповідно до частини першої статті 368 ЦКУ договір є укладеним, якщо сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору. Згідно частини 2-3 статті 180 ГКУ господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Разом з тим, у пункті 5.2. Розділу 5 «Вартість та порядок розрахунків» Договір № 21/01 від 05 січня 2025 року з ФОП Павликівським В.Ф. (файл «4.1.13.Договір трансфер+Ліцензія.pdf») відсутня інформація про ціну Договору, що в свою чергу не відповідає положенням статті 180 ГКУ. Підсумовуючи все вищевикладене Учасником не дотримано умов підпункту 1.2. пункту 3.5.2. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені п.47 Особливостей» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пункту 2.1.2. Розділу 2 «Інформація, що підтверджує відповідність учасника встановленим Замовником кваліфікаційним критеріям» Додатку № 4 до тендерної документації ІІІ. Згідно до пункту 3.6.2. частини 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації технічні, якісні та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частини четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Технічні, якісні, кількісні характеристики зазначені у Додатку №2 до тендерної документації Додатком № 2 передбачено таблицю відповідності інформації про необхідні технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, вимоги до учасника з підтвердженням учасником відповідності встановленим вимогам, з детальним описом по кожній вимозі. Аналогічна інформація зазначена у Розділі 1 «Інформація, що підтверджує відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі» Додатку № 4 до тендерної документації. Відповідно до пункту 1 вказаної таблиці передбачалось надання наступної інформації: - Назва закладу, де фактично буде проводитися відпочинок дітей, тип закладу, мета та напрямки діяльності; - Площа закладу згідно із санітарними нормами; - Форма власності та юридичний статус; - Реквізити: адреса (юридична та фактична) телефон, електронна пошта; Згідно пункту 6 вказаної таблиці передбачалось надання наступної інформації: Культурно-естетичне забезпечення – організація якісного дозвілля в тому числі екскурсії, які відповідають віку дитини; Створити безпечні умови в місцях надання туристичних послуг, забезпечувати належне облаштування трас походів, прогулянок, екскурсій тощо. Проведення цікавої культурно-масової програми. Наявність технічних засобів для проведення масових заходів. Щоденна організація роботи гуртків та секцій за інтересами, дитячих студій, творчих майстерень. Організація дискотек, танцювальних вечорів, переглядів кіно та відеофільмів. Організація проведення заходів з національно-патріотичного виховання. Організація дитячого самоврядування. Проведення змагань, занять з фізичної культури та спорту. Відповідно до пункту 8 вказаної таблиці передбачалось надання наступної інформації: Заклад зобов’язаний забезпечити дотримання правил з безпеки життєдіяльності, охорону території та відпочиваючих, дотримання правил пожежної безпеки. Згідно пункту 10 вказаної таблиці передбачалось надання наступної інформації: Укомплектованість професійними кадрами - наявність кваліфікованих спеціалістів, а саме: лікарів, організаторів культурно–масової програми та ін. Відповідно до пункту 13 вказаної таблиці передбачалось надання наступної інформації: Транспортне перевезення з м. Хмельницького та повернення в м. Хмельницький за рахунок Учасника – обов’язково забезпечити супровід дітей кваліфікованими працівниками закладу та медичним працівником. Перевезення має здійснюватися згідно з вимогами чинного законодавства. Згідно пункту 16 вказаної таблиці передбачалось надання наступної інформації: Під час повітряних тривог діти повинні перебувати в укриттях, яке (які) обов’язково мають бути наявні в п’яти хвилинній доступності від території закладу. Вимоги до укриття: 1. З метою забезпечення захисту дітей від небезпечних чинників надзвичайних ситуацій та організації життєзабезпечення укриття мають відповідати таким основним вимогам: 1) розміщуються у підвальному (підземному) поверху; 2) розташовуються на території закладу; 3) забезпечені електроживленням, штучним освітленням; 4) забезпечені не менше ніж двома евакуаційними виходами, один з яких може бути аварійним; 5) через приміщення укриття не проходять водопровідні та каналізаційні магістралі, інші магістральні інженерні комунікації (за винятком внутрішньобудинкових інженерних мереж). Приміщення мають рівну підлогу, придатну для встановлення лав, нар, інших місць для сидіння та лежання; 6) отвори при входах (виходах) закриваються посиленими дверми; 7) приміщення, призначені для укриття, мають примусову вентиляцію. 2. З метою забезпечення нормальних умов життєдіяльності осіб в укритті, воно підлягає забезпеченню необхідним майном, інвентарем, засобами та матеріалами (далі — обладнання): 1) Місцями для сидіння (лежання) — лавками, нарами, стільцями, ліжками тощо; 2) Ємностями з питною (з розрахунку 2 л на добу на одну особу, яка підлягає укриттю) та технічною водою (за відсутності централізованого водопостачання). Розміщення зазначених ємностей дозволено передбачати в основних приміщеннях (для розміщення осіб, що підлягають укриттю); 3) Контейнерами для зберігання продуктів харчування; 4) Резервним штучним освітленням (електричними ліхтарями, свічками, гасовими лампами тощо) та електроживленням; 5) Первинними засобами пожежогасіння (відповідно до встановлених норм для приміщень відповідного функціонального призначення); 6) Засобами надання медичної допомоги; засобами зв’язку і оповіщення (телефоном, радіоприймачем, мережею інтернет, рекомендовано встановлення Wi-Fi — пристроїв); 7) У складі тендерної пропозиції надається фото укриття. Учасником надано підтвердження відповідності встановленим вимогам, з детальним описом по кожній вимозі у вигляді окремих довідок, разом з тим надані довідки не повністю містять детальний опис щодо пунктів 1,6,8,10,13 та 16 таблиці. Під час вирішення надання вимоги про усунення невідповідностей, в цій частині, Замовником враховано позицію Антимонопольного комітету України, а саме «Узагальненої практики розгляду органом оскарження скарг щодо застосування замовниками положень пунктів 43 та 44» від 24 лютого 2025 року. Згідно вказаного узагальнення у випадку, якщо Замовником включаються вимоги, які безпосередньо не стосуються предмета закупівлі та/або його характеристик до розділу (додатка) тендерної документації, який стосується документів та інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічної специфікації) на такі невідповідності необхідно надавати 24 години на виправлення. Замовник вже під час відхилення тендерної пропозиції може помилково віднести ту чи іншу вимогу тендерної документації до технічної специфікації та інших вимог щодо предмета закупівлі та відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі без розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. З практики розгляду скарг Комісією такими можуть бути вимоги: - про підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, зокрема, щодо наявності працівників, матеріально-технічної бази (її характеристик, кількості тощо), приклади рішень Комісії: № 418-р/пк-пз (UA-2023-12-14-008813-a); № 7778-р/пк-пз (UA-2024-04-01-000500-a); № 17365-р/пк-пз (UA-2024-09-25-001210-a); № 6315-р/пк-пз (UA-2024-03-06-006084-a); Вимоги пунктів 1,6,8,10,13 та 16 таблиці Додатку № 2 до тендерної документації Замовник приходить до висновку що вказані вимоги більше стосуються підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам до закупівлі, а не до технічної специфікації до предмета закупівлі. Підсумовуючи вищевказане та позицію Антимонопольного комітету України, що висвітлена в «Узагальненій практиці розгляду органом оскарження скарг щодо застосування замовниками положень пунктів 43 та 44» від 24 лютого 2025 року (посилання: https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/komisia-z-rozglyadu-skarg/uzagalnena-praktika-kolegiyi-amku-z-oskarzhennya-publichnih-zakupivel/uzahalnena-praktyka-komisii-amku-za-2025/uzahalnena-praktyka-rozghliadu-orhanom-oskarzhennia-skarh-shchodo-zastosuvannia-zamovnykamy-polozhen-punktiv-43-ta-44) існує необхідність направити ФОП "Удоденко Ніна Юріївна" (3175519763) повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. ВИРІШЕНО: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог пункту 43 Особливостей. 2. Зобов’язати ФОП "Удоденко Ніна Юріївна" (3175519763) виправити невідповідність в тендерній пропозиції протягом 24 годин з дати оприлюднення повідомлення, а саме: • підписати тендерну пропозицію шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису на захищеному типу носія (КЕП) Удоденко Ніни Юріївни, учасника ФОП "Удоденко Ніна Юріївна" (3175519763); • надати довідку щодо строку дії тендерної пропозиції ФОП "Удоденко Ніна Юріївна" (3175519763); • надати довідку про наявність матеріально-технічної бази, яка повинна включати інформацію про наявність: - закладу (із зазначенням місця розташування, площі, правового статусу; - споруд (приміщень, корпусів) з кімнатами для проживання, вказати кількість спальних корпусів, кількість спальних місць в кімнаті, із зручностями в кімнаті (умивальник, унітаз, гаряча та холодна вода); - харчоблоку, столової або іншого місця (із зазначенням місця розташування, типу, виду, загальної кількості посадочних місць, наявності вентиляції; - спортивних площадок, приміщень для організації дозвілля (із зазначенням: найменування та загальних характеристик). • надати довідку в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи, де Учасник зазначає інформацію про наявність необхідного рухомого складу транспортних засобів (автобусів) – (не менше 2 транспортних засобів (автобусів)) для надання відповідної послуги. У випадку використання власного автотранспорту до довідки додаються копії реєстраційних документів автобусів/ мікроавтобусів, які пропонуються учасником для здійснення перевезень. У випадку залучення автотранспорту іншої сторони Учасник надає в складі тендерної пропозиції копію договору оренди транспортних засобів, або копію договору пасажирських перевезень (із зазначенням істотних умов договору); • надати таблицю відповідності інформації про необхідні технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, вимоги до учасника з підтвердженням учасником відповідності встановленим вимогам, з детальним описом по кожній вимозі щодо пунктів 1,6,8,10,13 та 16.
Створено
07.08.2025 10:43
Надати до
08.08.2025 10:43
Угоди
UA-2025-07-21-006777-a-b2
Підписаний і діє
Номер
17
4 675 000 грн.
4 675 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
19.08.2025
Строк дії договору з
19.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
150 (послуга)
Організація відпочинку дітей віком 3-10 років загиблих (померлих) ветеранів війни, загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України (включно із супроводом)
Номенклатура
Організація відпочинку дітей віком 3-10 років загиблих (померлих) ветеранів війни, загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України (включно із супроводом)
Кількість
150
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 1 листопада 2025 р.
Номенклатура
730 (послуга)
Організація відпочинку дітей віком 11-17 років загиблих (померлих) ветеранів війни, загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України
Номенклатура
Організація відпочинку дітей віком 11-17 років загиблих (померлих) ветеранів війни, загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України
Кількість
730
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 1 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Повна назва
УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45582517

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП УДОДЕНКО НІНА ЮРІЇВНА
Повна назва
ФОП УДОДЕНКО НІНА ЮРІЇВНА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3175519763

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
19.08.2025 11:44
-
19.08.2025 11:42
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.07.2025 18:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380673810784
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.07.2025 18:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380673810784
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності