Показати схожі тендери

Закупівля 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А4 щільність 80 г/м2) від ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-21-006301-a
Id Tender 8096f76586d64622b0c000e594cc8f4b
План UA-P-2025-07-21-007001-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 21.07.2025 14:34
Остання зміна 27.08.2025 09:13
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 029 466.67 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 147.33 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.07.2025 14:35 до 02.08.2025 15:00
Завершено
Період уточнень
з 21.07.2025 14:35
до 30.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.07.2025 14:35
до 30.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.08.2025 12:04
до 12.08.2025 09:31
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.08.2025 09:31
до 18.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.08.2025 09:31
до 27.08.2025 09:13
Період уточнень
з 21.07.2025 14:35 до 30.07.2025 00:00
Період оскарження
з 21.07.2025 14:35 до 30.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.08.2025 12:04 до 12.08.2025 09:31
Період кваліфікації
з 04.08.2025 12:04 до 12.08.2025 09:31
Основні параметри
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А4 щільність 80 г/м2)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 029 466.67 грн.
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А4 щільність 80 г/м2)
Назва предмета закупівлі
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А4 щільність 80 г/м2)
Очікувана вартість
1 029 466.67 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5147,33
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
04.08.2025 11:17
Закінчення аукціону
04.08.2025 12:04
Позиція
Опис предмета закупівлі
Папiр офiсний Maestro Standart Plus А4 80г/м2 (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
5 600
Одиниця виміру
паковання
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Покупець здійснює повну оплату Товару протягом 90 робочих днів з дати поставки партії Товару, за умови реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних оформленої згідно з вимогами законодавства податкової накладної (умова зазначається у випадку якщо Учасник є платником ПДВ).
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПОРТ ПАПІР"
Пропозиція:
619 920 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Пропозиція:
633 360 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Ромус-Поліграф"
Пропозиція:
620 760 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРТИ"
Пропозиція:
770 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТехноЮг"
Пропозиція:
610 400 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
Пропозиція:
733 600 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.08.2025 11:17
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.07.2025 10:11
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
28.07.2025 10:10
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
21.07.2025 14:30
Тендерна документація
21.07.2025 14:30
Тендерна документація
21.07.2025 14:30
Проект договору
21.07.2025 14:30
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Черняєв Святослав Юрійович
Електронна пошта
Телефон
380445260186
Сайт:
http://www.ukrcsm.kiev.ua
Замовник
ЄДРПОУ
02568182
Повна назва
ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ"
Поштовий індекс
03143
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
м.Київ, ВУЛИЦЯ МЕТРОЛОГІЧНА, будинок 4
Кваліфікація
Лот № 1 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А4 щільність 80 г/м2)
Період вимог/скарг з 12.08.2025 09:31 по 18.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.08.2025 12:04 по 02.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ» (ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ») ПРОТОКОЛ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ м. Київ № 3-23/853 від 12.08.2025 р. 04.08.2025 р. відбулось розкриття тендерних пропозицій стосовно закупівлі за ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А4 щільність 80 г/м2) (оголошення № UA-2025-07-21-006301-a). Згідно з протоколом розкриття тендерних пропозицій від 04.08.2025 р. стосовно закупівлі за ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А4 щільність 80 г/м2) та за результатами оцінки тендерних пропозицій, проведеної електронною системою закупівель, найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ТехноЮг» (надалі – ТОВ «ТехноЮг»). Уповноважена особа детально опрацювала тендерну пропозицію ТОВ «ТехноЮг» та в процесі прийняття рішення про відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації виявила, що тендерна пропозиція ТОВ «ТехноЮг» відповідає вимогам, визначеним тендерною документацією. Враховуючи викладене та керуючись нормами статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа вирішила: 1. Визначити переможцем процедури закупівлі за ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А4 щільність 80 г/м2) ТОВ «ТехноЮг» із ціною пропозиції – 610 400,00 грн. (шістсот десять тисяч чотириста грн. 00 коп.) без ПДВ (732 480,00 грн. (сімсот тридцять дві тисячі чотириста вісімдесят грн. 00 коп.) з ПДВ). 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю за ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А4 щільність 80 г/м2)) з ТОВ «ТехноЮг». 3. Забезпечити оприлюднення повідомлення про намір укласти договір в електронній системі закупівель у встановленому порядку. Уповноважена особа _______________ Дмитро КІТ
Документи кваліфікації
12.08.2025 09:32
Довідка НАЗК
12.08.2025 09:31
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
08.08.2025 11:25
Електроний протокол про продовження строку
04.08.2025 12:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.07.2025 14:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.07.2025 14:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПРОТОКОЛ уповноваженої особи м. Київ № 3-23/850 від 08.08.2025 р. Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника: Товариства з обмеженою відповідальністю «ТехноЮг» (далі – Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною поданої під час проведення процедури закупівлі: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А4 щільність 80 г/м2). за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції у вигляді прийнятого протокольного рішення. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-07-21-006301-a По першому питанню порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями) (далі – Особливості), передбачених Законом України від 25.12.2015 № 922-VIII “Про публічні закупівлі” (зі змінами) (далі – Закону), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИВ: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей. Уповноважена особа Дмитро КІТ
Дата продовження строку розгляду
08.08.2025 11:25
Дата кінця розгляду
02.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ» (ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ») ПРОТОКОЛ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ м. Київ № 3-23/852 від 11.08.2025 р. Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником № 1 Товариством з обмеженою відповідальністю «ТехноЮг» (надалі – ТОВ «ТехноЮг») у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А4 щільність 80 г/м2). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-07-21-006301-a Відповідно до вимог частини 16 статті 29 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» та пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (зі змінами) (надалі – Особливості): Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду першого питання порядку денного: 04.08.2025 р. відбулось розкриття тендерних пропозицій стосовно закупівлі за ДК 021:2015: 30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А4 щільність 80 г/м2) (оголошення № UA-2025-07-21-006301-a). Згідно з протоколом розкриття тендерних пропозицій від 04.08.2025 р. стосовно закупівлі за ДК 021:2015: 30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А4 щільність 80 г/м2) та за результатами оцінки тендерних пропозицій, проведеної електронною системою закупівель, найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція ТОВ «ТехноЮг». 08.08.2025 р. уповноваженою особою було прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТехноЮг». Уповноважена особа детально опрацювала тендерну пропозицію ТОВ «ТехноЮг» та в процесі прийняття рішення про відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ТехноЮг» вимогам тендерної документації виявила наступне: Відповідно до вимог п. 11.1 Додатку № 1 та п. 2.2. Додатку № 3 до тендерної документації учасник торгів у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що товар (Папір А4 щільність 80 г/м2) повинен постачатися у присутності представника постачальника. Учасником ТОВ «ТехноЮг» надано гарантійний лист від 01.08.2025 р. Вих.№Т/1432, у якому зазначена наступна інформація: «ТехноЮг» гарантує, що товар буде поставлений у строки, кількості та відповідності до технічних характеристик. Строк поставки: до 31.12.2025 року, поставка окремих партій замовленого Товару здійснюється протягом 5 робочих днів з дати направлення Покупцем письмової заявки Постачальнику. Поставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника за адресою: вул. Метрологічна, 4, м. Київ, 03143. Учасник несе всі ризики щодо втрати чи пошкодження Товару до передачі його Покупцю. Однак, інформація про те, що товар (Папір А4 щільність 80 г/м2) буде постачатися у присутності представника постачальника (ТОВ «ТехноЮг») відсутня. Отже, учасник торгів ТОВ «ТехноЮг» у складі тендерної пропозиції не надав гарантій, що товар (Папір А4 щільність 80 г/м2) буде постачатися у присутності представника постачальника (ТОВ «ТехноЮг»), що є порушенням вимог п. 11.1 Додатку № 1 та п. 2.2. Додатку № 3 до тендерної документації. Відповідно п.4 додатку № 1 до тендерної документації учасник торгів має надати довідку довільної форми, в якій має зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. Серед наданих документів учасником ТОВ «ТехноЮг» відсутня довідка довільної форми про те чи потребує учасник ліцензії або документу дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності чи ні. Отже, учасник торгів ТОВ «ТехноЮг» у складі тендерної пропозиції не надав довідки довільної форми про те чи потребує учасник ліцензії або документу дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності чи ні, що є порушенням п.4 додатку № 1 до тендерної документації. Під час розгляду другого питання порядку денного: Враховуючи викладене та керуючись пунктом 43 Особливостей, уповноважена особа вирішила: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасника ТОВ «ТехноЮг» щодо закупівлі за ідентифікатором: UA-2025-07-21-006301-a. 2. Направити, шляхом розміщення в електронній системі закупівель, учаснику відкритих торгів за ДК 021:2015: 30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А4 щільність 80 г/м2) ТОВ «ТехноЮг» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей наступного змісту: «ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ ТА ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Відповідно до вимог п. 11.1 Додатку № 1 та п. 2.2. Додатку № 3 до тендерної документації учасник торгів у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що товар (Папір А4 щільність 80 г/м2) повинен постачатися у присутності представника постачальника. Учасником ТОВ «ТехноЮг» надано гарантійний лист від 01.08.2025 р. Вих.№Т/1432, у якому зазначена наступна інформація: «ТехноЮг» гарантує, що товар буде поставлений у строки, кількості та відповідності до технічних характеристик. Строк поставки: до 31.12.2025 року, поставка окремих партій замовленого Товару здійснюється протягом 5 робочих днів з дати направлення Покупцем письмової заявки Постачальнику. Поставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника за адресою: вул. Метрологічна, 4, м. Київ, 03143. Учасник несе всі ризики щодо втрати чи пошкодження Товару до передачі його Покупцю. Однак, інформація про те, що товар (Папір А4 щільність 80 г/м2) буде постачатися у присутності представника постачальника (ТОВ «ТехноЮг») відсутня. Отже, учасник торгів ТОВ «ТехноЮг» у складі тендерної пропозиції не надав гарантій, що товар (Папір А4 щільність 80 г/м2) буде постачатися у присутності представника постачальника (ТОВ «ТехноЮг»), що є порушенням вимог п. 11.1 Додатку № 1 та п. 2.2. Додатку № 3 до тендерної документації. Відповідно п.4 додатку № 1 до тендерної документації учасник торгів має надати довідку довільної форми, в якій має зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. Серед наданих документів учасником ТОВ «ТехноЮг» відсутня довідка довільної форми про те чи потребує учасник ліцензії або документу дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності чи ні. Отже, учасник торгів ТОВ «ТехноЮг» у складі тендерної пропозиції не надав довідки довільної форми про те чи потребує учасник ліцензії або документу дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності чи ні, що є порушенням п.4 додатку № 1 до тендерної документації. «ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНІТВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ»: 1. Гарантійний лист з інформацією про те, що товар (Папір А4 щільність 80 г/м2) буде постачатися у присутності представника постачальника (ТОВ «ТехноЮг»). 2. Довідку довільної форми в якій має зазначити дані про те чи потребує учасник ліцензії або документу дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності чи ні. 3. Забезпечити оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в електронній системі закупівель у встановленому порядку. Уповноважена особа Дмитро КІТ
Створено
11.08.2025 08:56
Надати до
12.08.2025 08:56
Договір
UA-2025-07-21-006301-a-b1
Підписаний і діє
Номер
03-16/421
610 400 грн.
610 400 грн.
Без ПДВ
Підписано
27.08.2025
Строк дії договору з
27.08.2025
по
30.04.2026
Номенклатура
5 600 (паковання)
Папiр офiсний Maestro Standart Plus А4 80г/м2 (або еквівалент)
Номенклатура
Папiр офiсний Maestro Standart Plus А4 80г/м2 (або еквівалент)
Кількість
5 600
Одиниця виміру
паковання
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ"
Повна назва
ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02568182

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТехноЮг"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТехноЮг"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
23863399

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
27.08.2025 09:13
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 029 466.67 грн.
Період подання пропозицій
до 02.08.2025 15:00
Замовник:
ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ"
Контактний телефон:
380445260186
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 029 466.67 грн.
Період подання пропозицій
до 02.08.2025 15:00
Замовник:
ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ"
Контактний телефон:
380445260186
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності