Показати схожі тендери

Закупівля Рюкзак шкільний від ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-21-006177-a
Id Tender 79507ca75db4487da8aa6b361191d546
План UA-P-2025-07-21-007608-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 21.07.2025 14:25
Остання зміна 04.08.2025 13:53
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 136 650 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
15 683.25 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.07.2025 14:27 до 29.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 21.07.2025 14:27
до 26.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.07.2025 14:27
до 26.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.07.2025 14:26
до 01.08.2025 13:25
Залишилось 1 днів
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 31.07.2025 10:14
до 07.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 01.08.2025 13:25
-
Період уточнень
з 21.07.2025 14:27 до 26.07.2025 00:00
Період оскарження
з 21.07.2025 14:27 до 26.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.07.2025 14:26 до 01.08.2025 13:25
Період кваліфікації
з 29.07.2025 14:26 до 01.08.2025 13:25
Основні параметри
Рюкзак шкільний
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
3 136 650 грн.
Рюкзак шкільний
Назва предмета закупівлі
Рюкзак шкільний
Очікувана вартість
3 136 650 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
15683,25
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
29.07.2025 13:51
Закінчення аукціону
29.07.2025 14:26
Позиція
Опис предмета закупівлі
Рюкзак шкільний
Код ДК 021:2015
18931100-5 - Рюкзаки
Кількість
5 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61002, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Свободи, 19/21
Дата постачання по
15.08.2025 23:59
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за поставлений Товар проводяться Замовником на підставі пункту 1 статті 49 Бюджетного кодексу України в національній валюті України протягом 30 (тридцяти) робочих днів після фактичного отримання Товару, згідно наданих Постачальником видаткових накладних, шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника у межах отриманого бюджетного фінансування. У випадку затримки оплати, пов’язаної з відсутністю фінансування та/або з почерговістю здійснення Казначейством та органами Казначейства платежів за дорученнями клієнтів з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунку, визначеного Порядком виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 № 590, сплату Замовник здійснює протягом 7 (семи) банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок Замовника або протягом 7 (семи) банківських днів з моменту реєстрації Казначейством відповідного бюджетного зобов’язання, при цьому, Замовник не несе жодної майнової та фінансової відповідальності перед Постачальником, штрафні санкції не застосовуються.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ТРЕТЯЧЕНКО ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА"
Пропозиція:
2 854 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Шаталова Ірина Олександрівна"
Пропозиція:
3 049 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "АНТИПОВА ІРИНА ВІТАЛІЇВНА"
Пропозиція:
3 050 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТК-Домашній Текстиль"
Пропозиція:
3 129 900 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 29.07.2025 13:51
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.07.2025 15:53
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Nataliya
Електронна пошта
Телефон
380960956642
Замовник
ЄДРПОУ
22704183
Назва (англійською мовою)
DEPARTMENT OF EDUCATION OF KHARKIV CITY COUNCIL
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва (англійською мовою)
DEPARTMENT OF EDUCATION OF KHARKIV CITY COUNCIL
Поштовий індекс
61002
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
м. Харків
Адреса
вул. Сумська, 64
Кваліфікація
Лот № 1 Рюкзак шкільний
Період вимог/скарг з 31.07.2025 10:14 по 06.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.07.2025 14:26 по 06.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в Документах, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівельти повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
31.07.2025 10:14
Повідомлення про рішення
31.07.2025 10:14
Скарги та рішення
29.07.2025 14:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.07.2025 14:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.07.2025 14:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатами перевірки, учаснику ФОП "ТРЕТЯЧЕНКО ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА" (Іден.код: 3041007449) надається повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а саме «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору* (при цьому *Аналогічним вважається договір, який відповідає назві та предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015)» 1.1. Довідку у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника з інформацією про виконання одного аналогічного за предметом закупівлі договору (в довідці потрібно зазначити: -найменування, місцезнаходження Замовника якому Учасник продав товар; -номер та дату договору відповідно до якого Учасник продав товар; -ПІБ, телефон контактної особи організації, якій Учасник продав товар); 1.2. Копію договору (з усіма додатками та невід’ємними частинами), про який зазначається у довідці, що передбачена пунктом 1.1 цього Переліку (Договір повинен бути з усіма додатками. Вся інформація в договорі має бути наявна для перегляду (в т.ч. інформація про вартість договору); 1.3. Копію видаткової накладної або акту прийому-передачі товару, які підтверджують виконання договору про поставку товару, про який зазначається у Довідці, що передбачена пунктом 1.1. цього Переліку (Вся інформація має бути наявна для перегляду (в т.ч. інформація про вартість)). 2. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а саме Довідка про виконання аналогічного договору від 24.07.2025 № 0977; Копію договору від 10.11.2023 № 127 про закупівлю матеріально-технічних ресурсів за найменуванням та предметом закупівлі - код ДК 021:2015 – 18930000-7 «Мішки та пакети (Пакети паперові з логотипом компанії); копія накладної від 25.11.2023 № 104 на оплату Пакетів паперових з логотипом компанії. 3. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступну інформацію та/або документи: Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а саме Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за НАЗВОЮ ТА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ за четвертою цифрою ДК 021:2015. 3.1. Довідку у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника з інформацією про виконання одного аналогічного за предметом закупівлі договору (в довідці потрібно зазначити: -найменування, місцезнаходження Замовника якому Учасник продав товар; -номер та дату договору відповідно до якого Учасник продав товар; -ПІБ, телефон контактної особи організації, якій Учасник продав товар ); 3.2. Копію договору (з усіма додатками та невід’ємними частинами), про який зазначається у довідці, що передбачена пунктом 1.1 цього Переліку (Договір повинен бути з усіма додатками. Вся інформація в договорі має бути наявна для перегляду (в т.ч. інформація про вартість договору); 3.3. Копію видаткової накладної або акту прийому-передачі товару, які підтверджують виконання договору про поставку товару, про який зазначається у Довідці, що передбачена пунктом 1.1. цього Переліку (Вся інформація має бути наявна для перегляду (в т.ч. інформація про вартість)).
Створено
30.07.2025 08:30
Надати до
31.07.2025 08:30
Період вимог/скарг з 01.08.2025 13:25 по 07.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.07.2025 10:14 по 08.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.08.2025 13:26
Довідка НАЗК
01.08.2025 13:25
Повідомлення про рішення
01.08.2025 13:25
Пропозиція, що перемогла
31.07.2025 10:14
Витяг з ЄДР
31.07.2025 10:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.07.2025 14:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.07.2025 14:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатами перевірки, учаснику ФОП «ШАТАЛОВА ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА» (Іден.код: 2522800045) надається повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а саме «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору* (при цьому *Аналогічним вважається договір, який відповідає назві та предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015)» 1.1. Довідку у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника з інформацією про виконання одного аналогічного за предметом закупівлі договору (в довідці потрібно зазначити: -найменування, місцезнаходження Замовника якому Учасник продав товар; -номер та дату договору відповідно до якого Учасник продав товар; -ПІБ, телефон контактної особи організації, якій Учасник продав товар); 1.2. Копію договору (з усіма додатками та невід’ємними частинами), про який зазначається у довідці, що передбачена пунктом 1.1 цього Переліку (Договір повинен бути з усіма додатками. Вся інформація в договорі має бути наявна для перегляду (в т.ч. інформація про вартість договору); 1.3. Копію видаткової накладної або акту прийому-передачі товару, які підтверджують виконання договору про поставку товару, про який зазначається у Довідці, що передбачена пунктом 1.1. цього Переліку (Вся інформація має бути наявна для перегляду (в т.ч. інформація про вартість)). 2. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а саме Довідка про виконання аналогічного договору № 250725/04 від 25 липня 2025 року; Копію договору від 02.07.2024 № 0207245 про закупівлю Рюкзаків шкільних за кодом ДК 021:2015: 18931100-5 Рюкзаки; копія видаткової накладної від 02.07.2024 № 199 на оплату Рюкзаків шкільних (яка не підтверджує виконання зазначеного договору за відсутності будь яких реквізитів договору). 3. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступну інформацію та/або документи: Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а саме Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за назвою та предметом закупівлі за ЧЕТВЕРТОЮ цифрою ДК 021:2015. 3.1. Довідку у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника з інформацією про виконання одного аналогічного за предметом закупівлі договору (в довідці потрібно зазначити: -найменування, місцезнаходження Замовника якому Учасник продав товар; -номер та дату договору відповідно до якого Учасник продав товар; -ПІБ, телефон контактної особи організації, якій Учасник продав товар ); 3.2. Копію договору (з усіма додатками та невід’ємними частинами), про який зазначається у довідці, що передбачена пунктом 1.1 цього Переліку (Договір повинен бути з усіма додатками. Вся інформація в договорі має бути наявна для перегляду (в т.ч. інформація про вартість договору); 3.3. Копію видаткової накладної або акту прийому-передачі товару, які підтверджують виконання договору про поставку товару, про який зазначається у Довідці, що передбачена пунктом 1.1. цього Переліку (Вся інформація має бути наявна для перегляду (в т.ч. інформація про вартість)).
Створено
31.07.2025 10:44
Надати до
01.08.2025 10:44
Договір
UA-2025-07-21-006177-a-a1
Очікує підписання
3 049 999 грн.
3 049 999 грн.
З ПДВ
Номенклатура
5 000 (штуки)
Рюкзак шкільний
Номенклатура
Рюкзак шкільний
Кількість
5 000
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 15 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22704183

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Шаталова Ірина Олександрівна"
Повна назва
ФОП "Шаталова Ірина Олександрівна"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2522800045

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
3 136 650 грн.
Період подання пропозицій
до 29.07.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380960956642
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
3 136 650 грн.
Період подання пропозицій
до 29.07.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380960956642
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності