Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт харчоблоку Комунального закладу «Ліцей інформаційних технологій» Кам’янської міської ради, розташованого за адресою: Дніпропетровська область, м. Кам’янське, проспект Нескорених, 47» Коригування (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) від КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЛІЦЕЙ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ" КАМ"ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-21-004807-a
Id Tender 6440cd557b78411fb47096dec62e0a86
План UA-P-2025-07-21-001982-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 21.07.2025 14:11
Остання зміна 15.08.2025 13:15
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
13 692 126.6 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
136 921.27 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.07.2025 14:10 до 05.08.2025 11:00
Завершено
Період уточнень
з 21.07.2025 14:10
до 02.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.07.2025 14:10
до 02.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.08.2025 11:00
до 07.08.2025 15:11
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.08.2025 15:11
до 13.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.08.2025 15:11
до 15.08.2025 13:15
Період уточнень
з 21.07.2025 14:10 до 02.08.2025 00:00
Період оскарження
з 21.07.2025 14:10 до 02.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.08.2025 11:00 до 07.08.2025 15:11
Період кваліфікації
з 05.08.2025 11:00 до 07.08.2025 15:11
Основні параметри
Капітальний ремонт харчоблоку Комунального закладу «Ліцей інформаційних технологій» Кам’янської міської ради, розташованого за адресою: Дніпропетровська область, м. Кам’янське, проспект Нескорених, 47» Коригування (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
категорія Замовника - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, місцезнаходження Замовника - 51937, Україна, Дніпропетровська обл., місто Кам’янське, проспект Нескорених, 47, закупівля на виконання робіт відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) та інших нормативно-правових актів у сфері закупівель, вимог Рамкової угоди, що укладена між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, яка ратифікована Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
13 692 126.6 грн.
Капітальний ремонт харчоблоку Комунального закладу «Ліцей інформаційних технологій» Кам’янської міської ради, розташованого за адресою: Дніпропетровська область, м. Кам’янське, проспект Нескорених, 47» Коригування (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт харчоблоку Комунального закладу «Ліцей інформаційних технологій» Кам’янської міської ради, розташованого за адресою: Дніпропетровська область, м. Кам’янське, проспект Нескорених, 47» Коригування (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Примітки
категорія Замовника - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, місцезнаходження Замовника - 51937, Україна, Дніпропетровська обл., місто Кам’янське, проспект Нескорених, 47, закупівля на виконання робіт відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) та інших нормативно-правових актів у сфері закупівель, вимог Рамкової угоди, що укладена між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, яка ратифікована Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX.
Очікувана вартість
13 692 126.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
136921,27
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
50 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт харчоблоку Комунального закладу «Ліцей інформаційних технологій» Кам’янської міської ради, розташованого за адресою: Дніпропетровська область, м. Кам’янське, проспект Нескорених, 47» Коригування (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
51937, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, , проспект Нескорених, 47
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Аванс
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанов Кабінету міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зокрема п.19 Порядку) та від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 (тридцяти) відсотків від вартості річного обсягу робіт, одним/двома платежом (ами), протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня прийняття Замовником рахунку (інвойсу) на попередню оплату (авансу). Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом 3 (трьох) місяців після одержання авансу. Зарахування використання попередньої оплати (авансу) здійснюється згідно актів приймання виконаних будівельних робіт або по завершенню тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 робочі днів
Розмір оплати: 65,0 %
Опис:
Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більше як 95% їх загальної вартості договірної ціни на підставі наданих Підрядником Актів виконаних робіт за формою КБ-2в і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (ф.КБ-3). Розрахунки проводяться Замовником Підряднику протягом 10 робочих днів після виконання робіт та підписання Сторонами «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (ф.КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (ф.КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, та інших Актів не заборонених чинним законодавством України, з можливим відтермінуванням платежу до 120 робочих днів.
Порядковий номер: 2
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
Остаточні розрахунки (5%) здійснюються протягом 10 робочих днів після надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника, та після виконання і приймання всіх передбачених договором робіт.
Порядковий номер: 3
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "ФЕНІКС-98"
Пропозиція:
13 547 984.22 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.07.2025 14:11
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Валентина Сербіна
Електронна пошта
Телефон
+380671912574
Сайт:
http://lnit2.at.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
21910479
Повна назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЛІЦЕЙ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
51937
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Кам'янське
Адреса
проспект Нескорених, 47
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт харчоблоку Комунального закладу «Ліцей інформаційних технологій» Кам’янської міської ради, розташованого за адресою: Дніпропетровська область, м. Кам’янське, проспект Нескорених, 47» Коригування (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Період вимог/скарг з 07.08.2025 15:11 по 13.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.08.2025 11:00 по 13.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Договір
UA-2025-07-21-004807-a-c1
Підписаний і діє
Номер
КРХ
13 547 984.22 грн.
11 289 986.85 грн.
З ПДВ
Підписано
14.08.2025
Строк дії договору з
14.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт харчоблоку Комунального закладу «Ліцей інформаційних технологій» Кам’янської міської ради, розташованого за адресою: Дніпропетровська область, м. Кам’янське, проспект Нескорених, 47» Коригування (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Номенклатура
Капітальний ремонт харчоблоку Комунального закладу «Ліцей інформаційних технологій» Кам’янської міської ради, розташованого за адресою: Дніпропетровська область, м. Кам’янське, проспект Нескорених, 47» Коригування (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЛІЦЕЙ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЛІЦЕЙ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21910479

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "ФЕНІКС-98"
Повна назва
ПП "ФЕНІКС-98"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30072755

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
15.08.2025 13:15
-
15.08.2025 11:50
Підписаний договір
15.08.2025 11:50
Підписаний договір
15.08.2025 11:50
Підписаний договір
15.08.2025 11:50
Підписаний договір
15.08.2025 11:50
Підписаний договір
15.08.2025 11:50
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-20-000004
Дата створення проекту
20.08.2025 11:04
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
20.08.2025 12:45
Дата публікації висновку про результати
08.09.2025 19:09
Дата завершення усунення порушень
12.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
11.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 68) 790-12-26
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
19,08,2025 №236 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 19.08.2025 №236 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг №з/п/Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу/унікальний номер/дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу/назва замовника/Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі 1 UA-2025-07-21-004807-a 21.07.2025 КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЛІЦЕЙ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга Ковальова
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
19.08.2025 00:00
Документи рішення
20.08.2025 12:45
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 05 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, зміни до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу «Ліцей інформаційних технологій» Кам’янської міської ради (далі - Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-07-21-001982-a, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 21.07.2025 №72, дотримання вимог Рамкової Угоди між Україною та ЄС щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility; виконання Порядку управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2024 р. № 1318, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ПП «Фенікс-98», протокольне рішення уповноваженої особи від 07.08.2025 №74 про визнання переможцем процедури закупівлі ПП «Фенікс-98» та намір укласти договір, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 07.08.2025, договір про закупівлю від 14.08.2025 №КРХ, додаткову угоду до договору від 14.08.2025 №1, пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель 26.08.2025 та 03.09.2025 на запити Східного офісу Держаудитслужби від 21.08.2025 та від 29.08.2025. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне. З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода, яку ратифіковано Законом України від 06.06.2024 №3786-ІХ. Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р схвалено План України. Відповідно до Постанови Кабінету України від 15 листопада 2024 року № 1318, Держаудитслужбу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів. Відповідно до даних електронної системи фінансування зазначеної закупівлі здійснювалось за кошти Ukraine Facility, за бюджетною програмою КПКВК – 2211820 «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів освіти, зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеїв, ліцеїв із посиленою військово-фізичною підготовкою» за КЕКВ 3132 на суму 12 193 185 грн та місцевим бюджетом за рахунок співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету по КПКВК – 0611241, КЕКВ 3132 на суму 1 354 798 грн. 42 коп.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, зміни до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922 - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
05.09.2025 00:00
Дата публікації
08.09.2025 19:09
Документи висновку
08.09.2025 19:09
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
Запитання у файлі
Рішеня
21.08.2025 14:56
Орган перевірки
27.08.2025 00:00
Документи повідомлення
21.08.2025 14:57
-
Відповідь
Відповідь на запит моніторингу 1
Відповідь на запит моніторингу 1 надається у вкладені
Рішеня
26.08.2025 11:07
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Про надання пояснення
Запитання у файлі
Рішеня
29.08.2025 14:34
Орган перевірки
04.09.2025 00:00
Документи повідомлення
29.08.2025 14:36
-
Відповідь
Відповідь 2 на запит моніторингу
Відповідь 2 на запит моніторингу надано у вкладені
Рішеня
03.09.2025 11:28
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
13 692 126.6 грн.
Період подання пропозицій
до 05.08.2025 11:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЛІЦЕЙ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380671912574
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
13 692 126.6 грн.
Період подання пропозицій
до 05.08.2025 11:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЛІЦЕЙ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380671912574
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності