Зміст
На участь у даній закупівлі UA-2025-07-21-004039-a подано одну пропозицію, а саме від учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕХНОМАП» (далі - ТОВ «ТЕХНОМАП»), ЕДРПОУ 43525059, з ціною 2 360 773,20 грн (прописом: два мільйона триста шістдесят тисяч сімсот сімдесят три гривні 20 коп.).
Відповідно до умов Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг (Порядок проведення відкритих торгів), затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), якщо була подана одна тендерна пропозиція електронна система закупівель визначає її найбільш економічно вигідною.
Згідно з п.43 Особливостей передбачено: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Відповідно до п.1 Розділу 3 до тендерної документації під час розгляду та оцінки тендерної пропозиції, замовником виявлені невідповідності в частині завантаження необхідних документів у повному обсязі, а саме: згідно з п.5 Додатку 3 до тендерної документації («Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі») замовником встановлено необхідність подання учасником, як частину тендерної пропозиції, документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям (ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон):
«Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
5.1.1. Довідка у довільній формі про наявність в учасника досвіду виконання не менше двох аналогічних договорів.
Довідка повинна містити інформацію: найменування замовника, для якого виконувалися аналогічні договори, місцезнаходження та контактний телефон, предмет договору, дату підписання договору.
5.1.2. Під аналогічним договором вважаються договори, в яких учасник виступав в якості надавача аналогічних послуг за одним або декількома напрямами:
- оцінювання впливу на довкілля різних галузей, окрім будівництва (в тому числі збір, обробка, узагальнення та розгорнутий аналіз інформації про стан водних ресурсів,
- оцінювання ризиків та небезпек в процесі комплексного управління водними ресурсами;
- надання послуг з екологічного аудиту водних ресурсів/дослідження забруднень/ забезпечення екологічної безпеки/розробки рішень щодо ефективного управління водними ресурсами;
- інші напрями, що передбачають надання аналогічних послуг, які за своєю суттю відповідають коду ДК 021:2015 90710000-7 Екологічний менеджмент.
5.1.3. Довідка повинна бути датована не раніше дати публікації оголошення, за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі її використання), у сканованому вигляді в форматі PDF.
Копії договорів відповідно до наданої учасником довідки згідно п. 5.1. цього Додатку з усіма додатками, що підтверджують факт виконання таких договорів учасником в повному обсязі, а саме: актів виконаних робіт/наданих послуг.
Оригінали документів, у кольоровому сканованому вигляді в форматі PDF або копії документів, завірені підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та печаткою (у разі її використання), у сканованому вигляді в форматі PDF.
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій:
5.2.1.Довідка у довільній формі, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази, програмного забезпечення, необхідних для якісного надання послуги відповідно до предмета закупівлі.
5.2.2. Основні вимоги до наявності обладнання та матеріально-технічної бази:
- наявність лабораторії, яка має відповідний рівень акредитації/атестації/сертифікації для якісного надання послуги та відповідати чинним нормативно-правовим документам (у разі співпраці зі сторонньою організацією (установою) щодо використання лабораторної бази - додатково надати договір або лист-згоду щодо співпраці з такими);
- транспортний засіб для забезпечення візуального обстеження та збору інформації у районі досліджуваного басейну р. Інгулець;
- персональні комп’ютери у кількості не менше 3 шт;
- широкоформатний принтер/плотер - не менше 1 шт;
- приміщення для забезпечення господарської діяльності.
Для підтвердження інформації учасник повинен надати:
- інвентаризаційні відомості або оборотно-сальдові відомості або договори купівлі-продажу на обладнання, зазначене в довідці;
- копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. Якщо транспортні засоби не є власністю учасника, а залучені на інших правових підставах, то учасником у складі тендерної пропозиції додатково надаються копії чинних договорів, що підтверджують право на користування транспортними засобами, а саме: оренди (лізингу), суборенди та ін.;
- чині документи, що підтверджують право користування приміщенням (документи на підтвердження права власності/ договори оренди / договори суборенди тощо).
5.2.3. Сертифікат ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги».
5.2.2. Довідка повинна бути датована не раніше дати публікації оголошення, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі її використання), у сканованому вигляді в форматі PDF.
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
5.3.1. Довідка у довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, що будуть залучатись під час надання послуги, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі відповідно до технічного завдання (додаток №2) цієї тендерної документації.
Довідка повинна містити інформацію про осіб, задіяних під час надання послуги, а саме: ПІБ працівника, спеціальність, інформацію про підтвердження кваліфікації (№, дата диплому/ сертифікату/свідоцтва/посвідчення), досвід роботи за спеціальністю (років).
Учасник повинен підтвердити наявність у своєму складі або залучених на підставі цивільно-правових договорів не менше двох фахівців екологічного напряму підготовки, які мають один із наступних освітньо-кваліфікаційних рівнів вищої освіти:
• спеціаліст за екологічним напрямом (наприклад: «Екологія, «Екологія та охорона навколишнього середовища», «Охорона навколишнього середовища, «Технології захисту навколишнього середовища» тощо;
• магістр за аналогічним або суміжним напрямом;
• кандидат наук (або доктор філософії, PhD) у сфері екології, охорони довкілля, техногенно-екологічної або в іншій суміжній науковій галузі.
Також до розробки документів залучаються працівники:
- сертифікований інженер-проектувальник (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки життя і здоров'я людини, захисту навколишнього природного середовища);
- сертифікований інженер-геодезист;
- гідролог або гідрогеолог;
- екологічний аудитор;
У разі залучення учасником фахівців надати копії трудових угод або копії договорів цивільно-правового характеру.
Довідка повинна бути датована не раніше дати публікації оголошення.
5.3.2. Документи, які підтверджують факт працевлаштування осіб, зазначених у довідці (накази, або витяги з наказів, або першу та останню сторінку трудової книжки з інформацією про працевлаштування, або цивільно-правові угоди) відповідно до КЗпП, ЦКУ.
Оригінали документів, у кольоровому сканованому вигляді в форматі PDF або копія документа, завірена підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та печаткою (у разі її використання), у сканованому вигляді в форматі PDF.
5.3.3. На підтвердження кваліфікації працівника надаються документи про освіту та відповідні сертифікати.
Оригінали документів (дипломи, сертифікати, тощо), у кольоровому сканованому вигляді в форматі PDF або копія документа, завірена підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та печаткою (у разі її використання), у сканованому вигляді в форматі PDF.
5.3.4. Лист-згода від суб’єктів персональних даних (зазначених у довідці) на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних для забезпечення участі у відкритих торгах, цивільно-правових та господарських відносинах.
Документ, за підписом особи яка надає згоду (у сканованому вигляді в форматі PDF).
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю:
5.4.1. На підтвердження фінансової спроможності учасник надає фінансову звітність за 2024 рік згідно Розділу ІІ (Склад та елементи фінансової звітності) Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» № 73 від 07.02.2013, а саме: баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідка з обслуговуючого банку про відсутність заборгованості за кредитами.
Фінансова звітність учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) учасника у розмірі не менше ніж 75% від очікуваної вартості предмета цієї закупівлі.
Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік.
Ті учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи.
У випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти.»
Керуючись Законом, з урахуванням умов Особливостей, Положенням про уповноважену особу, затвердженим наказом управління екології виконкому Криворізької міської ради від 28.12.2021 р. №19, уповноважена особа вирішила:
1. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником ТОВ «ТЕХНОМАП» вищезазначених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
2. Учасник ТОВ «ТЕХНОМАП» має протягом 24 годин з моменту розміщення замовником повідомлення в електронній системі закупівель виправити вищезазначені невідповідності.