Показати схожі тендери
Закупівля Код ДК 021:2015 90710000-7 Екологічний менеджмент (Послуга з визначення та аналізу стану річки Інгулець в умовах зміни водогосподарської ситуації в м. Кривому Розі, визначення рівня техногенного навантаження та інтегрована оцінка екологічної безпеки екосистеми річки, розробка організаційно-технічних рішень щодо комплексного управління водними ресурсами (І етап) від Управління екології виконкому Криворізької міської ради.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-21-004039-a
Id Tender f860ebcf3c434d9ba2f303b967e91517
План UA-P-2025-07-21-004699-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 21.07.2025 12:20
Остання зміна 21.08.2025 14:35
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 400 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
12 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.07.2025 12:19 до 02.08.2025 12:14
Завершено
Період уточнень
з 21.07.2025 12:19
до 30.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.07.2025 12:19
до 30.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.08.2025 12:14
до 14.08.2025 13:15
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.08.2025 13:15
до 20.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.08.2025 13:15
до 21.08.2025 14:35
Період уточнень
з 21.07.2025 12:19 до 30.07.2025 00:00
Період оскарження
з 21.07.2025 12:19 до 30.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.08.2025 12:14 до 14.08.2025 13:15
Період кваліфікації
з 02.08.2025 12:14 до 14.08.2025 13:15
Основні параметри
Код ДК 021:2015 90710000-7 Екологічний менеджмент (Послуга з визначення та аналізу стану річки Інгулець в умовах зміни водогосподарської ситуації в м. Кривому Розі, визначення рівня техногенного навантаження та інтегрована оцінка екологічної безпеки екосистеми річки, розробка організаційно-технічних рішень щодо комплексного управління водними ресурсами (І етап)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 400 000 грн.
Код ДК 021:2015 90710000-7 Екологічний менеджмент (Послуга з визначення та аналізу стану річки Інгулець в умовах зміни водогосподарської ситуації в м. Кривому Розі, визначення рівня техногенного навантаження та інтегрована оцінка екологічної безпеки екосистеми річки, розробка організаційно-технічних рішень щодо комплексного управління водними ресурсами (І етап)
Назва предмета закупівлі
Код ДК 021:2015 90710000-7 Екологічний менеджмент (Послуга з визначення та аналізу стану річки Інгулець в умовах зміни водогосподарської ситуації в м. Кривому Розі, визначення рівня техногенного навантаження та інтегрована оцінка екологічної безпеки екосистеми річки, розробка організаційно-технічних рішень щодо комплексного управління водними ресурсами (І етап)
Очікувана вартість
2 400 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
12000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Код ДК 021:2015 90710000-7 Екологічний менеджмент (Послуга з визначення та аналізу стану річки Інгулець в умовах зміни водогосподарської ситуації в м. Кривому Розі, визначення рівня техногенного навантаження та інтегрована оцінка екологічної безпеки екосистеми річки, розробка організаційно-технічних рішень щодо комплексного управління водними ресурсами (І етап)
Код ДК 021:2015
90710000-7 - Екологічний менеджмент
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
50101, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, площа Молодіжна, 1
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОМАП"
Пропозиція:
2 360 773.2 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.07.2025 12:20
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Світлана Рябуха
Електронна пошта
Телефон
+380564920135
Замовник
ЄДРПОУ
41274732
Повна назва
Управління екології виконкому Криворізької міської ради
Поштовий індекс
50101
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Кривий Ріг
Адреса
пл. Молодіжна, 1
Кваліфікація
Лот № 1 Код ДК 021:2015 90710000-7 Екологічний менеджмент (Послуга з визначення та аналізу стану річки Інгулець в умовах зміни водогосподарської ситуації в м. Кривому Розі, визначення рівня техногенного навантаження та інтегрована оцінка екологічної безпеки екосистеми річки, розробка організаційно-технічних рішень щодо комплексного управління водними ресурсами (І етап)
Період вимог/скарг з 14.08.2025 13:15 по 20.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.08.2025 12:14 по 30.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.08.2025 13:15
Довідка НАЗК
14.08.2025 13:15
Повідомлення про рішення
05.08.2025 13:47
Електроний протокол про продовження строку
02.08.2025 12:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.07.2025 12:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.07.2025 12:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до п.31 Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зі змінами (далі – Особливості) тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного ст.26 Законe України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої ст.26 Закону. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог ст.29 Закону (положення частин другої, п’ятої-дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої ст.29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень п.43 Особливостей. Відповідно до частини десятої ст.29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20-ти робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Виходячи з вищевикладеного, для забезпечення об’єктивного, всебічного та детального розгляду поданої тендерної пропозиції, враховуючи необхідність опрацювання значного обсягу документів та інформації, наданих учасником у складі тендерної пропозиції, з метою дотримання положень п.43 Особливостей, виникла необхідність в продовженні строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХНОМАП», уповноважена особа вирішила: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХНОМАП», поданої на закупівлю послуги код ДК 021:2015 90710000-7 Екологічний менеджмент Послуга з визначення та аналізу стану річки Інгулець в умовах зміни водогосподарської ситуації в м. Кривому Розі, визначення рівня техногенного навантаження та інтегрована оцінка екологічної безпеки екосистеми річки, розробка організаційно-технічних рішень щодо комплексного управління водними ресурсами (І етап) до 20-ти робочих днів. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, у вигляді даного протоколу, через автоматизований електронний майданчик на вебпорталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом, Законом та Особливостями.
Дата продовження строку розгляду
05.08.2025 13:31
Дата кінця розгляду
30.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
На участь у даній закупівлі UA-2025-07-21-004039-a подано одну пропозицію, а саме від учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕХНОМАП» (далі - ТОВ «ТЕХНОМАП»), ЕДРПОУ 43525059, з ціною 2 360 773,20 грн (прописом: два мільйона триста шістдесят тисяч сімсот сімдесят три гривні 20 коп.). Відповідно до умов Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг (Порядок проведення відкритих торгів), затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), якщо була подана одна тендерна пропозиція електронна система закупівель визначає її найбільш економічно вигідною. Згідно з п.43 Особливостей передбачено: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до п.1 Розділу 3 до тендерної документації під час розгляду та оцінки тендерної пропозиції, замовником виявлені невідповідності в частині завантаження необхідних документів у повному обсязі, а саме: згідно з п.5 Додатку 3 до тендерної документації («Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі») замовником встановлено необхідність подання учасником, як частину тендерної пропозиції, документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям (ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон): «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 5.1.1. Довідка у довільній формі про наявність в учасника досвіду виконання не менше двох аналогічних договорів. Довідка повинна містити інформацію: найменування замовника, для якого виконувалися аналогічні договори, місцезнаходження та контактний телефон, предмет договору, дату підписання договору. 5.1.2. Під аналогічним договором вважаються договори, в яких учасник виступав в якості надавача аналогічних послуг за одним або декількома напрямами: - оцінювання впливу на довкілля різних галузей, окрім будівництва (в тому числі збір, обробка, узагальнення та розгорнутий аналіз інформації про стан водних ресурсів, - оцінювання ризиків та небезпек в процесі комплексного управління водними ресурсами; - надання послуг з екологічного аудиту водних ресурсів/дослідження забруднень/ забезпечення екологічної безпеки/розробки рішень щодо ефективного управління водними ресурсами; - інші напрями, що передбачають надання аналогічних послуг, які за своєю суттю відповідають коду ДК 021:2015 90710000-7 Екологічний менеджмент. 5.1.3. Довідка повинна бути датована не раніше дати публікації оголошення, за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі її використання), у сканованому вигляді в форматі PDF. Копії договорів відповідно до наданої учасником довідки згідно п. 5.1. цього Додатку з усіма додатками, що підтверджують факт виконання таких договорів учасником в повному обсязі, а саме: актів виконаних робіт/наданих послуг. Оригінали документів, у кольоровому сканованому вигляді в форматі PDF або копії документів, завірені підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та печаткою (у разі її використання), у сканованому вигляді в форматі PDF. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: 5.2.1.Довідка у довільній формі, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази, програмного забезпечення, необхідних для якісного надання послуги відповідно до предмета закупівлі. 5.2.2. Основні вимоги до наявності обладнання та матеріально-технічної бази: - наявність лабораторії, яка має відповідний рівень акредитації/атестації/сертифікації для якісного надання послуги та відповідати чинним нормативно-правовим документам (у разі співпраці зі сторонньою організацією (установою) щодо використання лабораторної бази - додатково надати договір або лист-згоду щодо співпраці з такими); - транспортний засіб для забезпечення візуального обстеження та збору інформації у районі досліджуваного басейну р. Інгулець; - персональні комп’ютери у кількості не менше 3 шт; - широкоформатний принтер/плотер - не менше 1 шт; - приміщення для забезпечення господарської діяльності. Для підтвердження інформації учасник повинен надати: - інвентаризаційні відомості або оборотно-сальдові відомості або договори купівлі-продажу на обладнання, зазначене в довідці; - копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. Якщо транспортні засоби не є власністю учасника, а залучені на інших правових підставах, то учасником у складі тендерної пропозиції додатково надаються копії чинних договорів, що підтверджують право на користування транспортними засобами, а саме: оренди (лізингу), суборенди та ін.; - чині документи, що підтверджують право користування приміщенням (документи на підтвердження права власності/ договори оренди / договори суборенди тощо). 5.2.3. Сертифікат ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги». 5.2.2. Довідка повинна бути датована не раніше дати публікації оголошення, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі її використання), у сканованому вигляді в форматі PDF. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 5.3.1. Довідка у довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, що будуть залучатись під час надання послуги, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі відповідно до технічного завдання (додаток №2) цієї тендерної документації. Довідка повинна містити інформацію про осіб, задіяних під час надання послуги, а саме: ПІБ працівника, спеціальність, інформацію про підтвердження кваліфікації (№, дата диплому/ сертифікату/свідоцтва/посвідчення), досвід роботи за спеціальністю (років). Учасник повинен підтвердити наявність у своєму складі або залучених на підставі цивільно-правових договорів не менше двох фахівців екологічного напряму підготовки, які мають один із наступних освітньо-кваліфікаційних рівнів вищої освіти: • спеціаліст за екологічним напрямом (наприклад: «Екологія, «Екологія та охорона навколишнього середовища», «Охорона навколишнього середовища, «Технології захисту навколишнього середовища» тощо; • магістр за аналогічним або суміжним напрямом; • кандидат наук (або доктор філософії, PhD) у сфері екології, охорони довкілля, техногенно-екологічної або в іншій суміжній науковій галузі. Також до розробки документів залучаються працівники: - сертифікований інженер-проектувальник (інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки життя і здоров'я людини, захисту навколишнього природного середовища); - сертифікований інженер-геодезист; - гідролог або гідрогеолог; - екологічний аудитор; У разі залучення учасником фахівців надати копії трудових угод або копії договорів цивільно-правового характеру. Довідка повинна бути датована не раніше дати публікації оголошення. 5.3.2. Документи, які підтверджують факт працевлаштування осіб, зазначених у довідці (накази, або витяги з наказів, або першу та останню сторінку трудової книжки з інформацією про працевлаштування, або цивільно-правові угоди) відповідно до КЗпП, ЦКУ. Оригінали документів, у кольоровому сканованому вигляді в форматі PDF або копія документа, завірена підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та печаткою (у разі її використання), у сканованому вигляді в форматі PDF. 5.3.3. На підтвердження кваліфікації працівника надаються документи про освіту та відповідні сертифікати. Оригінали документів (дипломи, сертифікати, тощо), у кольоровому сканованому вигляді в форматі PDF або копія документа, завірена підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та печаткою (у разі її використання), у сканованому вигляді в форматі PDF. 5.3.4. Лист-згода від суб’єктів персональних даних (зазначених у довідці) на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних для забезпечення участі у відкритих торгах, цивільно-правових та господарських відносинах. Документ, за підписом особи яка надає згоду (у сканованому вигляді в форматі PDF). Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю: 5.4.1. На підтвердження фінансової спроможності учасник надає фінансову звітність за 2024 рік згідно Розділу ІІ (Склад та елементи фінансової звітності) Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» № 73 від 07.02.2013, а саме: баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідка з обслуговуючого банку про відсутність заборгованості за кредитами. Фінансова звітність учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) учасника у розмірі не менше ніж 75% від очікуваної вартості предмета цієї закупівлі. Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Ті учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи. У випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти.» Керуючись Законом, з урахуванням умов Особливостей, Положенням про уповноважену особу, затвердженим наказом управління екології виконкому Криворізької міської ради від 28.12.2021 р. №19, уповноважена особа вирішила: 1. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником ТОВ «ТЕХНОМАП» вищезазначених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції. 2. Учасник ТОВ «ТЕХНОМАП» має протягом 24 годин з моменту розміщення замовником повідомлення в електронній системі закупівель виправити вищезазначені невідповідності.
Створено
13.08.2025 11:37
Надати до
14.08.2025 11:37
Договір
UA-2025-07-21-004039-a-c1
Підписаний і діє
Номер
4
2 360 773.2 грн.
1 967 311 грн.
З ПДВ
Підписано
21.08.2025
Строк дії договору з
21.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Код ДК 021:2015 90710000-7 Екологічний менеджмент (Послуга з визначення та аналізу стану річки Інгулець в умовах зміни водогосподарської ситуації в м. Кривому Розі, визначення рівня техногенного навантаження та інтегрована оцінка екологічної безпеки екосистеми річки, розробка організаційно-технічних рішень щодо комплексного управління водними ресурсами (І етап)
Номенклатура
Код ДК 021:2015 90710000-7 Екологічний менеджмент (Послуга з визначення та аналізу стану річки Інгулець в умовах зміни водогосподарської ситуації в м. Кривому Розі, визначення рівня техногенного навантаження та інтегрована оцінка екологічної безпеки екосистеми річки, розробка організаційно-технічних рішень щодо комплексного управління водними ресурсами (І етап)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління екології виконкому Криворізької міської ради
Повна назва
Управління екології виконкому Криворізької міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41274732

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОМАП"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОМАП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43525059

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
21.08.2025 14:35
-
21.08.2025 14:33
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 400 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.08.2025 12:14
Замовник:
Управління екології виконкому Криворізької міської ради
Контактний телефон:
+380564920135
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 400 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.08.2025 12:14
Замовник:
Управління екології виконкому Криворізької міської ради
Контактний телефон:
+380564920135
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності