Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з пересилання: відправлень «_____________ Документи»; послуги «Кур’єрська доставка», «Масовий кур’єрський забір або доставка» від ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ВЕЛИКОБАГАЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-21-003393-a
Id Tender 9cd69d0782ba42659680d7767bcfbc23
План UA-P-2025-07-21-003831-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 21.07.2025 11:46
Остання зміна 29.07.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
99 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
495 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.07.2025 11:45 до 29.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 21.07.2025 11:45
до 26.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.07.2025 11:45
до 26.07.2025 00:00
Період уточнень
з 21.07.2025 11:45 до 26.07.2025 00:00
Період оскарження
з 21.07.2025 11:45 до 26.07.2025 00:00
Основні параметри
Послуги з пересилання: відправлень «_____________ Документи»; послуги «Кур’єрська доставка», «Масовий кур’єрський забір або доставка»
На час дії воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування замовники, що зобов’язані здійснювати закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон), проводять закупівлі з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості). Відповідно до пункту 10 Особливостей замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 року № 708 (далі — послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному Особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою КМУ від 14 вересня 2020 року № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу», з урахуванням положень, визначених Особливостями. Відповідно до частини 1 статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. У замовника наявна потреба провести закупівлю товару/послуги/роботи за предметом закупівлі Послуги з пересилання відправлень: "_________ Документи"; послуги "Кур'єрська доставка", "Масовий кур'єрський забір або доставка", код ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги, інформація про яку оприлюднена в річному плані закупівель замовника UA-P-2025-07-21-003831-a. Очікувана вартість предмета закупівлі становить 99000,00 грн (дев’яносто дев’ять тисяч грн 00 коп.) (далі — Закупівля). Відповідно до пункту 10 Особливостей замовник здійснює таку закупівлю шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному Особливостями.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
99 000 грн.
Послуги з пересилання: відправлень «_____________ Документи»; послуги «Кур’єрська доставка», «Масовий кур’єрський забір або доставка»
Назва предмета закупівлі
Послуги з пересилання: відправлень «_____________ Документи»; послуги «Кур’єрська доставка», «Масовий кур’єрський забір або доставка»
Очікувана вартість
99 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
495,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з пересилання: відправлень «_____________ Документи»; послуги «Кур’єрська доставка», «Масовий кур’єрський забір або доставка»
Код ДК 021:2015
64110000-0 - Поштові послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник зобов’язаний оплатити вартість наданих Послуг до 20 (двадцятого) числа місяця, наступного за звітним, на підставі Рахунка-Акта
Порядковий номер: 1
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.07.2025 11:46
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гречко Олена Григорівна
Електронна пошта
Телефон
0663697221
Замовник
ЄДРПОУ
41830544
Повна назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ВЕЛИКОБАГАЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Поштовий індекс
38300
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
ВЕЛИКА БАГАЧКА
Адреса
вул. Шевченка, буд. 73
Торги не відбулися
Очікувана вартість
99 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.07.2025 00:00
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ВЕЛИКОБАГАЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
0663697221
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
99 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.07.2025 00:00
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ВЕЛИКОБАГАЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
0663697221
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності