Показати схожі тендери

Закупівля Кондиціонери повітря різної потужності від Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-21-003013-a
Id Tender ce7aad59871c45adaf7b74acd889c371
План UA-P-2025-07-21-003744-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 21.07.2025 11:31
Остання зміна 01.08.2025 13:57
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
220 191.6 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 100.96 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.07.2025 11:31 до 29.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 21.07.2025 11:31
до 26.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.07.2025 11:31
до 26.07.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 29.07.2025 15:39
-
Залишилось 4 днів 7 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.08.2025 08:45
до 07.08.2025 00:00
Період уточнень
з 21.07.2025 11:31 до 26.07.2025 00:00
Період оскарження
з 21.07.2025 11:31 до 26.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.07.2025 15:39
Основні параметри
Кондиціонери повітря різної потужності
ДК 021: 2015 Код 42512200-0 Настінні кондиціонери повітря (Кондиціонер з потужністю охолодження 9000 BTU, кондиціонер з потужністю охолодження 12000 BTU) - відповідно до НАКАЗУ МРЕТСГУ №1082 від 11.06.2020 визначення предмета закупівлі товару за ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі). Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. З урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, визначених ПКМУ від 12.10.2022 р. №1178 (зі змінами)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
220 191.6 грн.
Кондиціонери повітря різної потужності
Назва предмета закупівлі
Кондиціонери повітря різної потужності
Очікувана вартість
220 191.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1100,96
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
29.07.2025 14:52
Закінчення аукціону
29.07.2025 15:39
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 6 (штуки)
Кондиціонер з потужністю охолодження 9000 BTU
Опис предмета закупівлі
Кондиціонер з потужністю охолодження 9000 BTU
Код ДК 021:2015
42510000-4 - Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
69035, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Заводська 1 А
Дата постачання по
28.11.2025 11:34
Позиція : №2 6 (штуки)
Кондиціонер з потужністю охолодження 12000 BTU
Опис предмета закупівлі
Кондиціонер з потужністю охолодження 12000 BTU
Код ДК 021:2015
42510000-4 - Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
69035, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Заводська 1 А
Дата постачання по
28.11.2025 11:34
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СЕНСЕЙ"
Пропозиція:
150 462 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ФЕДОТОВА КАТЕРИНА ВАЛЕРІЇВНА
Пропозиція:
162 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Шапошник Аліна Олександрівна"
Пропозиція:
179 700 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Епіцентр К"
Пропозиція:
204 449.4 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ВОЛКОВ ІГОР СТЕПАНОВИЧ
Пропозиція:
213 859 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ПОЛОВИНЕНКО ЯНА АНАТОЛІЇВНА"
Пропозиція:
195 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 29.07.2025 14:52
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.07.2025 11:31
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вовк Артур Юрійович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380612849390
Замовник
ЄДРПОУ
34869316
Повна назва
Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області
Поштовий індекс
69035
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
Запоріжжя
Адреса
вул. Заводська, буд. 1-А
Кваліфікація
Лот № 1 Кондиціонери повітря різної потужності
Період вимог/скарг з 01.08.2025 08:45 по 07.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.07.2025 15:39 по 06.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей; тендерна пропозиція є такою, строк дії якої закінчився.
Документи кваліфікації
01.08.2025 08:44
Повідомлення про рішення
29.07.2025 15:39
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.07.2025 11:29
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.07.2025 11:29
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатами розгляду кваліфікаційної частини пропозиції ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СЕНСЕЙ" встановлене наступне: Згідно Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Замовником зазначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Згідно пп.1.1.1 п. 1.1 Замовником зазначено, що для підтвердження інформації, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям учасник повинен надати довідку з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з зазначенням дати укладання аналогічного/них договору/ів, номера аналогічного/них договору/ів, назви контрагента (покупця/замовника тощо), предмета закупівлі договору та/або код ДК 021:2015, суми виконаних зобов’язань та терміном дії договору за наданим аналогічним договором, (не менше одного договору). У складі своєї пропозиції Учасник надав копію довідку про виконання аналогічних договорів вих. 16 від 26.07.2025, в якій зазначив замість терміну дії договору дату його виконання, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. З метою усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, учасник процедури закупівлі повинен: - надати коректно заповнену довідку з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з зазначенням дати укладання аналогічного/них договору/ів, номера аналогічного/них договору/ів, назви контрагента (покупця/замовника тощо), предмета закупівлі договору та/або код ДК 021:2015, суми виконаних зобов’язань та терміном дії договору за наданим аналогічним договором, (не менше одного договору). Відповідно п.43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
30.07.2025 10:49
Надати до
31.07.2025 10:49
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.08.2025 08:45 по 09.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.08.2025 08:45
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.07.2025 11:29
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.07.2025 11:29
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатами розгляду кваліфікаційної частини пропозиції ФОП ФЕДОТОВА КАТЕРИНА ВАЛЕРІЇВНА встановлене наступне: Згідно Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Замовником зазначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Згідно пп.1.1.1 п. 1.1 Замовником зазначено, що для підтвердження інформації, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям учасник повинен надати довідку з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з зазначенням дати укладання аналогічного/них договору/ів, номера аналогічного/них договору/ів, назви контрагента (покупця/замовника тощо), предмета закупівлі договору та/або код ДК 021:2015, суми виконаних зобов’язань та терміном дії договору за наданим аналогічним договором, (не менше одного договору). У складі своєї пропозиції Учасник надав довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) вих. №41 від 28.07.2025, в якій не зазначив суму виконаних зобов’язань та термін дії договору за наданим аналогічним договором, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. З метою усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, учасник процедури закупівлі повинен: - надати коректно заповнену довідку з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з зазначенням дати укладання аналогічного/них договору/ів, номера аналогічного/них договору/ів, назви контрагента (покупця/замовника тощо), предмета закупівлі договору та/або код ДК 021:2015, суми виконаних зобов’язань та терміном дії договору за наданим аналогічним договором, (не менше одного договору). Відповідно п.43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
01.08.2025 09:32
Надати до
02.08.2025 09:32
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
220 191.6 грн.
Період подання пропозицій
до 29.07.2025 00:00
Замовник:
Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області
Контактний телефон:
+380612849390
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
220 191.6 грн.
Період подання пропозицій
до 29.07.2025 00:00
Замовник:
Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області
Контактний телефон:
+380612849390
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності