Показати схожі тендери

Закупівля Фото на холсті з підрамником для проведення виставки «Хто вмирає в боротьбі – в серцях живе навіки» від УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-21-002994-a
Id Tender f2afb982c8934f55b863f4606a9eed52
План UA-P-2025-07-21-003947-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 21.07.2025 11:29
Остання зміна 10.08.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
180 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
900 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.07.2025 11:28 до 29.07.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 21.07.2025 11:28
до 26.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.07.2025 11:28
до 26.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.07.2025 12:52
до 04.08.2025 13:22
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 31.07.2025 17:01
до 10.08.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 04.08.2025 13:22
-
Період уточнень
з 21.07.2025 11:28 до 26.07.2025 00:00
Період оскарження
з 21.07.2025 11:28 до 26.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.07.2025 12:52 до 04.08.2025 13:22
Період кваліфікації
з 30.07.2025 12:52 до 04.08.2025 13:22
Основні параметри
Фото на холсті з підрамником для проведення виставки «Хто вмирає в боротьбі – в серцях живе навіки»
Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не встановлене тендерною документацією. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. * з особливостями затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
180 000 грн.
Фото на холсті з підрамником для проведення виставки «Хто вмирає в боротьбі – в серцях живе навіки»
Назва предмета закупівлі
Фото на холсті з підрамником для проведення виставки «Хто вмирає в боротьбі – в серцях живе навіки»
Очікувана вартість
180 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
900,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.07.2025 12:29
Закінчення аукціону
30.07.2025 12:52
Позиція
Опис предмета закупівлі
Фото на холсті з підрамником для проведення виставки «Хто вмирає в боротьбі – в серцях живе навіки»
Код ДК 021:2015
22315000-1 - Фотографії
Кількість
450
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
29001, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, майдан Незалежності, 2
Дата постачання по
18.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник повинен здійснити оплату за поставлений товар протягом 30 робочих днів після підписання сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після постачання Постачальником товару та після підписання Сторонами видаткових накладних по мірі надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника, але не пізніше 31.12.2025 року. Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не встановлене тендерною документацією. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. * з особливостями затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами)
Порядковий номер: 2
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Строк поставки товару протягом 10 робочих днів з моменту підписання договору, але в будь якому випадку до 18.08.2025 року включно. Місце поставки товарів: Україна, 29001, Хмельницька обл., місто Хмельницький, майдан Незалежності, 2
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
МАЛЕ КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХМА"
Пропозиція:
125 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПУГАЧ ВЯЧЕСЛАВ ВОЛОДИМИРОВИЧ
Пропозиція:
124 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.07.2025 12:29
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.07.2025 11:29
Оголошення про проведення закупівлі
21.07.2025 11:28
Тендерна документація
21.07.2025 11:28
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
21.07.2025 11:28
Проект договору
21.07.2025 11:28
Тендерна документація
21.07.2025 11:28
Тендерна документація
Тендерна документація
21.07.2025 11:28
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Козлова
Електронна пошта
Телефон
+380673810784
Замовник
ЄДРПОУ
45582517
Повна назва
УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Поштовий індекс
29000
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
місто Хмельницький
Адреса
вул.Володимирська будинок 109
Кваліфікація
Лот № 1 Фото на холсті з підрамником для проведення виставки «Хто вмирає в боротьбі – в серцях живе навіки»
Період вимог/скарг з 31.07.2025 17:01 по 06.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.07.2025 12:52 по 07.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Документи кваліфікації
31.07.2025 17:01
Повідомлення про рішення
30.07.2025 12:52
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.07.2025 11:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.07.2025 11:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. Відповідно до пункту 35 Особливостей якщо для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. 21.07.2025 року код Оголошення UA-2025-07-21-002994-a Замовником було розпочато процедуру відкритих торгів на закупівлю «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 22310000-6 : «Поштові листівки» (Фото на холсті з підрамником для проведення виставки «Хто вмирає в боротьбі – в серцях живе навіки»)». До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» з особливостями на закупівлю «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 22310000-6 : «Поштові листівки» (Фото на холсті з підрамником для проведення виставки «Хто вмирає в боротьбі – в серцях живе навіки»)» було подано 2 (дві) тендерні пропозиції, а саме: • ФОП Пугач В’ячеслав Володимирович (2739415870); • Мале колективне підприємство "ТЕХМА" (13917444). За результатами проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією являється пропозиція - ФОП Пугач В’ячеслав Володимирович (2739415870). Замовником проведено розгляд пропозиції ФОП Пугач В’ячеслав Володимирович (2739415870) щодо закупівлі «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 22310000-6 : «Поштові листівки» (Фото на холсті з підрамником для проведення виставки «Хто вмирає в боротьбі – в серцях живе навіки»)». Відповідно до пункту 43 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Пугач В’ячеслав Володимирович (2739415870) виявлено невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією: І. Згідно пункту 3.1.6. частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника, що підписала тендерну пропозицію (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). Аналогічна інформація зазначена у пункті 4.6. Розділу 4 «Інша інформація, яка вимагається Замовником у відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону та надається Учасником у складі тендерної пропозиції» Додатку № 4 до тендерної документації. Разом з тим, в складі тендерної пропозиції ФОП Пугач В’ячеслав Володимирович (2739415870) відсутня згода (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника, що підписала тендерну пропозицію (в т.ч. збирання, зберігання і поширення), що в свою чергу не відповідає положенням пункту 3.1.6. частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пункту 4.6. Розділу 4 «Інша інформація, яка вимагається Замовником у відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону та надається Учасником у складі тендерної пропозиції» Додатку № 4 до тендерної документації. ІІ. Відповідно до пункту 3.1.11. частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що країнами походження запропонованого товару не є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламської Республіки Іран. Аналогічна інформація зазначена у пункті 4.8. Розділу 4 «Інша інформація, яка вимагається Замовником у відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону та надається Учасником у складі тендерної пропозиції» Додатку № 4 до тендерної документації. Разом з тим, в складі тендерної пропозиції ФОП Пугач В’ячеслав Володимирович (2739415870) відсутній гарантійний лист про те, що країнами походження запропонованого товару не є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламської Республіки Іран, що в свою чергу не відповідає положенням пункту 3.1.11. частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пункту 4.8. Розділу 4 «Інша інформація, яка вимагається Замовником у відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону та надається Учасником у складі тендерної пропозиції» Додатку № 4 до тендерної документації. ІІІ. Згідно пункту 3.4.1. частини 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом не менше дев’яноста п’яти днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Учасники надають в складі своєї пропозиції довідку щодо строку дії їх тендерної пропозиції. Аналогічна інформація зазначена у пункті 4.9. Розділу 4 «Інша інформація, яка вимагається Замовником у відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону та надається Учасником у складі тендерної пропозиції» Додатку № 4 до тендерної документації. Разом з тим, в складі тендерної пропозиції ФОП Пугач В’ячеслав Володимирович (2739415870) відсутня довідка щодо строку дії їх тендерної пропозиції, що в свою чергу не відповідає положенням пункту 3.4.1. частини 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пункту 4.9. Розділу 4 «Інша інформація, яка вимагається Замовником у відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону та надається Учасником у складі тендерної пропозиції» Додатку № 4 до тендерної документації. ІV. Відповідно до підпункту 1.2. пункту 3.5.2. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені п.47 Особливостей» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку визначеному цією документацію всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: довідку в якій обов’язково зазначається інформація про наявність широкоформатного плотеру, крім того в складі тендерної пропозиції надаються документи, що підтверджують право власності на зазначений в довідці плотер або документи, що підтверджують право користування (договір оренди, надання послуг або інше). Аналогічна інформація зазначена у пункті 2.1.2. Розділу 2 «Інформація, що підтверджує відповідність учасника встановленим Замовником кваліфікаційним критеріям» Додатку № 4 до тендерної документації. Учасником надано в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази (файл «оборудование.docx») згідно якої Учасник зазначив про наявність професійного ріжучого плотеру Roland GR-540 та професійного ріжучого плотеру SAGA 1400 ПР. Разом з тим, в складі тендерної пропозиції відсутні документи, що підтверджують право власності на зазначені в довідці професійні ріжучі плотери Roland GR-540 та SAGA 1400 ПР або документи, що підтверджують право користування (договір оренди, надання послуг або інше), що в свою чергу не відповідає умовам підпункту 1.2. пункту 3.5.2. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені п.47 Особливостей» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пункту 2.1.2. Розділу 2 «Інформація, що підтверджує відповідність учасника встановленим Замовником кваліфікаційним критеріям» Додатку № 4 до тендерної документації. V. Відповідно до підпункту 3.1. пункту 3.5.2. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені п.47 Особливостей» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку визначеному цією документацію всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: довідка у довільній формі, за підписом керівника, скріплену печаткою Учасника, з зазначенням аналогічного договору*, назви організації (замовника), суми договору, який підписаний в 2022 - 2024 роках, разом із копією договору та копій документів, що підтверджують факт повного чи часткового виконання вказаного в довідці договору. *Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо поставки товару, який відноситься до того з самого класу ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі цих торгів. Аналогічна інформація зазначена у пункті 2.3.1. Розділу 2 «Інформація, що підтверджує відповідність учасника встановленим Замовником кваліфікаційним критеріям» Додатку № 4 до тендерної документації. В складі тендерної пропозиції Учасника надано Довідку щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) (файл «ДОДАТОК 6 Довідка щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.pdf»), згідно якої Учасник вказує про наявність позитивного досвіду виконання аналогічних Договорів №141021 від 14 жовтня 2021 року з ТОВ «ТІС» та №20/35 від 11 лютого 2022 року з ПрАТ «ЗЗРК». Разом з тим, у вказаній довідці відсутня інформація про суму договору, що в свою чергу не відповідає умовам підпункту 3.1. пункту 3.5.2. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені п.47 Особливостей» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пункту 2.3.1. Розділу 2 «Інформація, що підтверджує відповідність учасника встановленим Замовником кваліфікаційним критеріям» Додатку № 4 до тендерної документації. Крім того, у складі тендерної пропозиції відсутні копії Договорів №141021 від 14 жовтня 2021 року з ТОВ «ТІС» та №20/35 від 11 лютого 2022 року з ПрАТ «ЗЗРК» та копій документів, що підтверджують факт повного чи часткового виконання вказаних в довідці договорів. Більш того, без вказаних договорів неможливо встановити чи вказані Договори №141021 від 14 жовтня 2021 року з ТОВ «ТІС» та №20/35 від 11 лютого 2022 року з ПрАТ «ЗЗРК» підтверджують наявність в учасника досвіду щодо поставки товару, який відноситься до того з самого класу ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі цих торгів. V. Згідно пункту 6.4.6. частини 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» Розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надає Лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах. Аналогічна інформація зазначена у пункті 4.10. Розділу 4 «Інша інформація, яка вимагається Замовником у відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону та надається Учасником у складі тендерної пропозиції» Додатку № 4 до тендерної документації. В складі тендерної пропозиції Учасника відсутній лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах, що у свою чергу не відповідає вимогам пункту 6.4.6. частини 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» Розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації та пункту 4.10. Розділу 4 «Інша інформація, яка вимагається Замовником у відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону та надається Учасником у складі тендерної пропозиції» Додатку № 4 до тендерної документації. VI. Відповідно до пункту 3.6.2. частини 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації технічні, якісні та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частини четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до пункту 2 «Загальних вимог» Додатку № 2 до тендерної документації строк поставки до 18.08.2025 року. Зобов’язання (платіжні) виникатимуть виключно при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетного асигнування). Обсяги закупівлі товарів можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків. На підтвердження Учасник повинен надати відповідний гарантійний лист. Аналогічна інформація зазначена у пункті 1.2. Розділу 1 «Інформація, що підтверджує відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі» Додатку № 4 до тендерної документації. У складі тендерної пропозиції Учасника надано Гарантійний лист № 2 23.07.2025 року (файл «гарантійний лист №2.docx») відповідно до якого фізична особа-підприємець Пугач В’ячеслав Володимирович, яка є учасником процедури закупівлі, гарантує, що товар буде поставлений до 18.08.2025 року. Разом з тим, у вказаному гарантійному листі відсутня інформація проте, що обсяги закупівлі товарів можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків, що в свою чергу не відповідає пункту 2 «Загальних вимог» Додатку № 2 до тендерної документації та пункту 1.2. Розділу 1 «Інформація, що підтверджує відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі» Додатку № 4 до тендерної документації. Підсумовуючи вищевказане існує необхідність направити ФОП Пугач В’ячеслав Володимирович (2739415870) повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. ВИРІШЕНО: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог пункту 43 Особливостей. 2. Зобов’язати ФОП Пугач В’ячеслав Володимирович (2739415870) виправити невідповідність в тендерній пропозиції протягом 24 годин з дати оприлюднення повідомлення, а саме: • надати згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника, що підписала тендерну пропозицію (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). • надати гарантійний лист про те, що країнами походження запропонованого товару не є Російська Федерація/Республіка Білорусь/ Ісламської Республіки Іран; • надати довідку щодо строку дії тендерної пропозиції ФОП Пугач В’ячеслав Володимирович (2739415870); • надати документи, що підтверджують право власності на зазначені в довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій професійні ріжучі плотери Roland GR-540 та SAGA 1400 ПР або документи, що підтверджують право користування (договір оренди, надання послуг або інше). • надати довідку у довільній формі, за підписом керівника, скріплену печаткою Учасника, з зазначенням аналогічного договору*, назви організації (замовника), суми договору, який підписаний в 2022 - 2024 роках, разом із копією договору та копій документів, що підтверджують факт повного чи часткового виконання вказаного в довідці договору. *Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо поставки товару, який відноситься до того з самого класу ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі цих торгів. • надати лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах; • надати гарантійний лист про те, що строк поставки до 18.08.2025 року. Зобов’язання (платіжні) виникатимуть виключно при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетного асигнування). Обсяги закупівлі товарів можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків.
Створено
30.07.2025 15:28
Надати до
31.07.2025 15:28
Період вимог/скарг з 04.08.2025 13:22 по 10.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.07.2025 17:01 по 08.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Документи кваліфікації
04.08.2025 13:22
Повідомлення про рішення
31.07.2025 17:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.07.2025 11:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.07.2025 11:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. Відповідно до пункту 35 Особливостей якщо для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. 21.07.2025 року код Оголошення UA-2025-07-21-002994-a Замовником було розпочато процедуру відкритих торгів на закупівлю «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 22310000-6 : «Поштові листівки» (Фото на холсті з підрамником для проведення виставки «Хто вмирає в боротьбі – в серцях живе навіки»)». До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» з особливостями на закупівлю «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 22310000-6 : «Поштові листівки» (Фото на холсті з підрамником для проведення виставки «Хто вмирає в боротьбі – в серцях живе навіки»)» було подано 2 (дві) тендерні пропозиції, а саме: • ФОП Пугач В’ячеслав Володимирович (2739415870); • Мале колективне підприємство "ТЕХМА" (13917444). За результатами проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією являється пропозиція - ФОП Пугач В’ячеслав Володимирович (2739415870). Замовником проведено розгляд пропозиції - ФОП Пугач В’ячеслав Володимирович (2739415870) щодо закупівлі «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 22310000-6 : «Поштові листівки» (Фото на холсті з підрамником для проведення виставки «Хто вмирає в боротьбі – в серцях живе навіки»)». Рішенням № 30 від 31.07.2025 року Замовником відхилена тендерна пропозиція ФОП Пугач В’ячеслав Володимирович (2739415870) щодо закупівлі «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 22310000-6 : «Поштові листівки» (Фото на холсті з підрамником для проведення виставки «Хто вмирає в боротьбі – в серцях живе навіки»)»на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей (учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей) та на підставі абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»). Відповідно до абзацу 6 пункту 49 Особливостей у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, яка вважається в такому випадку найбільш економічно вигідною, у порядку та строки, визначені цими особливостями. Наступною найбільш економічно вигідно пропозицією є пропозиція Малого колективного підприємства "ТЕХМА" (13917444). Замовником було проведено розгляд пропозиції Малого колективного підприємства "ТЕХМА" (13917444) щодо закупівлі «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 22310000-6 : «Поштові листівки» (Фото на холсті з підрамником для проведення виставки «Хто вмирає в боротьбі – в серцях живе навіки»)». Відповідно до пункту 43 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції Малого колективного підприємства "ТЕХМА" (13917444) виявлено невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією: І. Відповідно до підпункту 3.1. пункту 3.5.2. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені п.47 Особливостей» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку визначеному цією документацію всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: довідка у довільній формі, за підписом керівника, скріплену печаткою Учасника, з зазначенням аналогічного договору*, назви організації (замовника), суми договору, який підписаний в 2022 - 2024 роках, разом із копією договору та копій документів, що підтверджують факт повного чи часткового виконання вказаного в довідці договору. *Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо поставки товару, який відноситься до того з самого класу ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі цих торгів. Аналогічна інформація зазначена у пункті 2.3.1. Розділу 2 «Інформація, що підтверджує відповідність учасника встановленим Замовником кваліфікаційним критеріям» Додатку № 4 до тендерної документації. Відповідно до пункту 4.1. частини 4 «Інформація про предмет закупівлі» Розділу І «Загальні положення» тендерної документації передбачено назву предмета закупівлі «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 22310000-6 : «Поштові листівки» (Фото на холсті з підрамником для проведення виставки «Хто вмирає в боротьбі – в серцях живе навіки»)» Тобто у розумінні тендерної документації аналогічним договором є договір щодо поставки товару, який відноситься до того з самого класу ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі цих торгів – 22310000-6 : «Поштові листівки». В складі тендерної пропозиції Учасника надано Довідку щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) (файл «Довідка аналогічний договір.pdf»), згідно якої Учасник вказує про наявність позитивного досвіду виконання аналогічного Договору №23/06/03 від 06 березня 2023 року з Комунальною установою «Одесреклама». Крім того Учасником в складі тендерної пропозиції надано копію Договору №23/06/03 від 06 березня 2023 року («Аналогічний договір.pdf»). Разом з тим наданий Учасником договір №23/06/03 від 06 березня 2023 року не є аналогічним у розумінні тендерної документації, адже стосуються поставки товару, який не відноситься до того з самого класу ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Відповідно до пункту 1.1. Розділу 1 «Предмет договору» Договору №23/06/03 від 06 березня 2023 року : «Виконавець зобов’язується виготовити інформаційну продукцію Замовнику (код ДК 021:2015 - 79810000-5 - друкарські послуги), а Замовник прийняти і оплатити виготовлену продукцію в порядку та на умовах, визначених цим Договором». Більш того, згідно наявної в електронній системі інформації Договір №23/06/03 від 06 березня 2023 року з Комунальною установою «Одесреклама» стосується надання послуг, що відносяться до класу ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 79810000-5: Друкарські послуги. Тобто Учасником надані договори, що не відноситься до того з самого класу ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі цих торгів - 22310000-6 : «Поштові листівки», що в свою чергу не відповідає вимогам підпункту 3.1. пункту 3.5.2. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені п.47 Особливостей» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пункту 2.3.1. Розділу 2 «Інформація, що підтверджує відповідність учасника встановленим Замовником кваліфікаційним критеріям» Додатку № 4 до тендерної документації. Підсумовуючи вищевказане існує необхідність направити Малого колективного підприємства "ТЕХМА" (13917444) повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. ВИРІШЕНО: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог пункту 43 Особливостей. 2. Зобов’язати Малого колективного підприємства "ТЕХМА" (13917444) виправити невідповідність в тендерній пропозиції протягом 24 годин з дати оприлюднення повідомлення, а саме: • надати довідку у довільній формі, за підписом керівника, скріплену печаткою Учасника, з зазначенням аналогічного договору*, назви організації (замовника), суми договору, який підписаний в 2022 - 2024 роках, разом із копією договору та копій документів, що підтверджують факт повного чи часткового виконання вказаного в довідці договору. *Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо поставки товару, який відноситься до того з самого класу ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі цих торгів.
Створено
31.07.2025 17:02
Надати до
01.08.2025 17:02
Торги не відбулися
Очікувана вартість
180 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.07.2025 18:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380673810784
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
180 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.07.2025 18:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380673810784
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності