Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1 на вимогу пункту І Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації ППФ «Технолюкс» у складі тендерної пропозиції надано Анкету за вих. №301 від 28.07.2025, яка не відповідає формі Додатку №7 «Анкета» до тендерної документації, а також не надано документи відповідно до переліку, зазначеного у розділі «ДОКУМЕНТИ», а саме: свідоцтво про реєстрацію ПДВ та Витяг. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (далі – Додаток №1). 2.1 Згідно пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації учасник надає у складі тендерної пропозиції Анкету за підписом керівника/уповноваженої особи учасника (для учасників-юридичних осіб) або підписом учасника – фізичної особи, фізичної особи-підприємця та скріплена печаткою (якщо учасник здійснює свою діяльність за наявності печатки), згідно з Додатком №7 до тендерної документації, а також всі документи, відповідно до переліку, зазначеного у розділі «ДОКУМЕНТИ*» Анкети. 3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ППФ «Технолюкс» необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей розмістити в електронній системі закупівель: 3.1 Анкету за підписом керівника/уповноваженої особи учасника (для учасників-юридичних осіб) або підписом учасника – фізичної особи, фізичної особи-підприємця та скріплена печаткою (якщо учасник здійснює свою діяльність за наявності печатки), згідно з Додатком №7 до тендерної документації, а також документи, відповідно до переліку, зазначеного у розділі «ДОКУМЕНТИ» Анкети, а саме: свідоцтво про реєстрацію ПДВ та Витяг.