Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням фарби від комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них "Магістраль".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-21-001142-a
Id Tender 9a40202a5a5d42bc9caf1fbc541ba9bf
План UA-P-2025-07-21-001258-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 21.07.2025 10:03
Остання зміна 15.08.2025 14:27
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
49 560 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
247.8 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.07.2025 10:03 до 29.07.2025 10:06
Завершено
Період уточнень
з 21.07.2025 10:03
до 26.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.07.2025 10:03
до 26.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.07.2025 15:01
до 05.08.2025 14:51
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.08.2025 09:27
до 11.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.08.2025 14:51
до 15.08.2025 14:27
Період уточнень
з 21.07.2025 10:03 до 26.07.2025 00:00
Період оскарження
з 21.07.2025 10:03 до 26.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.07.2025 15:01 до 05.08.2025 14:51
Період кваліфікації
з 30.07.2025 15:01 до 05.08.2025 14:51
Основні параметри
Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням фарби
керуючись, постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), згідно постанови Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 р. № 590
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
49 560 грн.
Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням фарби
Назва предмета закупівлі
Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням фарби
Очікувана вартість
49 560 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
247,8
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.07.2025 14:38
Закінчення аукціону
30.07.2025 15:01
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням фарби
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
3 800
Одиниця виміру
метри
Адреса постачання
00000, Україна, м. Київ, м. Київ, балансові об’єкти Замовника
Дата постачання по
31.12.2025 10:06
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 7 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Документи лота
Тендерна документація
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ФОКСРОАД
Пропозиція:
49 560 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАПРЯМ УКРАЇНА"
Пропозиція:
45 699.96 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.07.2025 14:38
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.07.2025 11:34
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Галаєв Юрій Федорович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Galayev Jury
Електронна пошта
Телефон
+380966414328
Факс
+380442591165
Замовник
ЄДРПОУ
05445534
Назва (англійською мовою)
Municipal Enterprise "Road Maintenance Administration of Repair and Upkeep of Motor Roads and Structures on Them "Magistral"
Повна назва
комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них "Магістраль"
Повна назва (англійською мовою)
Municipal Enterprise "Road Maintenance Administration of Repair and Upkeep of Motor Roads and Structures on Them "Magistral"
Поштовий індекс
03131
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
місто Київ
Адреса
вул. Лютнева,58
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням фарби
Період вимог/скарг з 04.08.2025 09:27 по 10.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.07.2025 15:01 по 07.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Після опрацювання наданої документації ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАПРЯМ УКРАЇНА", і в процесі прийняття рішення про відповідність пропозиції цього учасника вимогам тендерної документації, були виявлені невідповідності, які були викладені та згідно з пункту 9 статті 26 Закону № 922 оприлюднені у вигляді Вимоги про усунення невідповідностей до 02 серпня 2025 15:53. Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАПРЯМ УКРАЇНА" у зазначений строк вказані у Вимозі документи не завантажив. Враховуючи вище викладене, тендерна пропозиція Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАПРЯМ УКРАЇНА" не відповідає вимогам тендерної документації.
Документи кваліфікації
04.08.2025 09:27
Повідомлення про рішення
04.08.2025 09:26
Пропозиція, що перемогла
30.07.2025 15:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.07.2025 10:01
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.07.2025 10:01
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога дозавантажити наступні документи, так як вони відсутні у складі тендерної пропозиції: 2.1.2. Скановане протокольне рішення учасників (акціонерів, власників) про призначення керівника (директора, генерального директора тощо); 2.1.3. Скановане протокольне рішення учасників (акціонерів, власників) з наданням повноважень на укладання договору (-ів) в разі наявності обмежень щодо укладання таких договорів відповідно до установчих (статутних) документів. (НЕ ПІДПИСАНО) - сканований лист учасника, в якому обов’язково зазначається код доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція); - відповідно до ч. 2 ст. 44 ЗУ №2275-VIII від 06.02.2018 та ст. 98 ЦКУ, якщо учасник – юридична особа, що має форму власності «товариство з обмеженою або додатковою відповідальністю», то він повинен надати копію рішення загальних зборів Учасників товариства про надання згоди на вчинення правочину, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50 % вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. В іншому випадку учасник надає довідку на фірмовому бланку (при наявності) про те, що очікувана вартість закупівлі не перевищує 50 % вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. - копії технічного паспорту на RENAULT L/2Fl1/2FL102, КА 0147 IT. У довідці про досвід фахівців основних спеціальностей, які будуть залучені до надання послуг відповідно предмету закупівлі Не вказаний Прокопчук Н.Д. – наказ, посвідчення та згода з обробкою персональних даних надані в складі пропозиції. - довідку про досвід фахівців основних спеціальностей, наказ про прийняття на роботу/трудовий договір, згоду на обробку даних інженерно-технічного працівника, який НЕ Є одночасно ФОП і найманим працівником, який здійснює підприємницьку діяльність, що пов’язана з виконанням ним своїх посадових обов’язків, або - копію договору про надання послуг з іншим ФОП (підприємством, організацією), у зв’язку з наступними недоліками: У складі пропозиції надано договір від № надання послуг демаркування з ФОП Марака Расматом Раєдовичем та одночасно надано Наказ №5К від 21.06.23 р., відповідно до якого Марака Расмат Раєдович є найманим працівником ТОВ «НАПРАМ УКРАЇНА», а саме: головним спеціалістом з виконання дорожньої розмітки, отже ФОП і найманий працівник – одна й та ж особа, що здійснює таку підприємницьку діяльність, яка пов’язана з виконанням ним посадових обов’язків як найманого працівника ТОВ «НАПРАМ УКРАЇНА». Згідно листа Держкомпідприємництва від 03.02.2011 р. № 999 особа, яка є найманим працівником в організації й одночасно зареєстрована як ФОП, що є платником єдиного податку, може надавати послуги як ФОП такій організації тільки якщо підприємницька діяльність ФОП не пов’язана з виконання ним своїх посадових обов’язків. Отже, ФОП Марака Есмат Раєдович не може виконувати ті ж самі роботи для ТОВ «НАПРАМ УКРАЇНА», які він виконує як штатний працівник. Вимога привести у відповідність згідно чинного законодавства. . Відповідно до вимог п.3.2.1 додатку 2 до тендерної документації під час заповнення довідки про досвід фахівців основних спеціальностей, які будуть залучені до надання послуг відповідно предмету закупівлі учасники повинні вказати номер посвідчення (свідоцтво) про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації (машиніст маркірувальної машини для розмічання автомобільних доріг), видане навчальним закладом, який має ліцензію МОН України для надання освітніх послуг. Відповідно до довідки № 11 від 25.07.2025р, учасником ТОВ «НАПРЯМ УКРАЇНА» планує залучити до виконання послуг, що є предметом закупівлі трьох спеціалістів з нанесення дорожньої розмітки, а саме: - керівник структурного підрозділу-головний спеціаліст з виконання дорожньої розмітки Марака Е.Р. - машиніст дорожньо-транспортних машин Кушенко О.С. - машиніст маркувальної машини для розмітки автошляхів Прокопчук Н.Д. При цьому учасник не зазначає у довідці та не надає копій посвідчення (свідоцтва ) про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації (машиніст маркірувальної машини для розмічання автомобільних доріг), видане навчальним закладом, який має ліцензію МОН України для надання освітніх послуг на керівника структурного підрозділу-головного спеціаліста з виконання дорожньої розмітки Марака Е.Р. Тобто учасник планує залучити до виконання послуг працівника, який не має відповідної кваліфікації. Крім того у довідці не зазначено директора. Згідно п. 3.3.1 Додатку 2 ТД «сканований лист-відгук повинні містити інформацію про її призначення: «Для участі у торгах ШЕУ Магістраль у 2025 році». Давність видачі листа-відгуку – не більше місячної давнини до дати оголошення процедури закупівлі.» Учасник надав лист відгук датований 2024м роком. Надати лист відгук згідно вимоги ТД. 1. Відповідно до п 3.1.4. додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен мати склад та виробничу базу для підготовки виробництва. Для документального підтвердження наявності складу та виробничої бази Учасник надає скановану довідку, в якій вказує їх опис та адресу місцезнаходження, та скановану копію документу, який посвідчує право власності або право користування на склад та виробничу базу (договір оренди, тощо) або правовстановлюючих документів на земельну ділянку на якій розміщені склад та виробнича база. На виконання вказаної вимоги учасник ТОВ «НАПРЯМ УКРАЇНА» надає довідку № 10 від 25.07.2025, а також сканований з оригіналу договір оренди нежитлових приміщень № 30/06-22 від 30.06.2022р. Пунктом 4.5. вказаного договору передбачена передача приміщення від ОРЕНДОДАВЦЯ ОРЕНДАРЮ за актом прийому-передачі. Учасник ТОВ «НАПРЯМ УКРАЇНА» не надав у складі своєї пропозиції акт прийому-передачі приміщення, отже, не підтвердив фактичну передачу виробничого приміщення у користування учаснику. Відповідно до пунктів 6.1 та 6.2 вказаного договору Договір набирає чинності з дня його підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення печатками Сторін і дїє до «30» червня 2023 року (включно). Якщо не менш ніж за один місяць до закінчення строку оренди між Сторонами не було укладено угоду про продовження строку оренди чи нового Договору оренди, ОРЕНДАР зобов’язаний звільнити об’єкт оренди та повернути його ОРЕНДОДАВЦЮ за Актом прийому-передачі не пізніше останнього дня строку дії договору. Оскільки додаткова угода про продовження строку дії договору оренди № 30/06-22 від 30.06.2022р. ТОВ «НАПРЯМ УКРАЇНА» не надана, вказаний учасник надав договір оренди виробничого приміщення, який втратив чинність «30» червня 2023 року. Таким чином, учасник ТОВ «НАПРЯМ Україна» не надав належного документального підтвердження відповідності вимогам п 3.1.4. додатку 2 до тендерної документації. 3.1.5.1. Для документального підтвердження наявності приладів та обладнання Учасник надає скановану довідку з переліком таких приладів, зазначенням їх кількості та посиланням на документ, що підтверджує їх відповідність вимогам пункту 3.1.5, а також копії цих документів. 3.1.5.2. Для можливості забезпечення контролю якості нанесеної розмітки (вимірювання коефіцієнтів яскравості та зчеплення), контрольної перевірки фарби і пластику Учасник повинен мати у своєму розпорядженні лабораторію, укомплектовану зареєстрованими та атестованими в органах стандартизації приладами, або забезпечувати такий контроль, уклавши угоду з сторонньою фаховою організацією. У разі наміру Учасника залучити сторонні фахові організації необхідно надати копії договорів з такими. На виконання вказаної вимоги учасник ТОВ «НАПРЯМ УКРАЇНА» надає у складі своєї пропозиції договір № 347-24 від 26.09.2024р., укладеного з ДП «НІРІ», атестат про акредитацію ДП «НІРІ», а також сертифікат калібрування UA/37/240718/001125 від 18.07.2024р. на спектрофотомерт YS4580, призначений для вимірювання координат кольору, кольоровості, білості, колірної відмінності, та сертифікат калібрування UA/37/240710/001066 від 10.07.2024р на рефлектометр ZRM 1013+, призначений для вимірювання коефіцієнту світлоповертального відбиття дорожньої розмітки. Документів, які б свідчили наявність права власності або користування на прилади для вимірювання коефіцієнта зчеплення дорожньої розмітки учасником ТОВ «НАПРЯМ Україна» у складі своєї пропозиції не надано.
Створено
01.08.2025 15:53
Надати до
02.08.2025 15:53
Період вимог/скарг з 05.08.2025 14:51 по 11.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.08.2025 09:27 по 12.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.08.2025 14:52
Довідка НАЗК
05.08.2025 14:51
Повідомлення про рішення
05.08.2025 14:50
Пропозиція, що перемогла
04.08.2025 09:27
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-21-001142-a-b1
Підписаний і діє
Номер
94
49 560 грн.
41 300 грн.
З ПДВ
Підписано
15.08.2025
Строк дії договору з
15.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
3 800 (метри)
Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням фарби
Номенклатура
Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням фарби
Кількість
3 800
Одиниця виміру
метри
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них "Магістраль"
Повна назва
комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них "Магістраль"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05445534

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ТОВ ФОКСРОАД
Повна назва
ТОВ ФОКСРОАД
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44575210

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
UA353052990000026002016710084
ПІБ підписанта
Біла Тетяна Анатоліївна
Посада підписанта
директор
Діє на підставі
Статут, рішення засновника №1 від 26.10.2021р, наказ № 01-к від 26.10.2021р
Номер телефону
+380636408044
Електронна пошта
Документи договору
15.08.2025 14:27
Повідомлення про договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
49 560 грн.
Період подання пропозицій
до 29.07.2025 10:06
Замовник:
комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них "Магістраль"
Контактний телефон:
+380966414328
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
49 560 грн.
Період подання пропозицій
до 29.07.2025 10:06
Замовник:
комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них "Магістраль"
Контактний телефон:
+380966414328
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності