Показати схожі тендери

Закупівля 128. Програмна продукція для оптимізації і прискорення мережевого трафіку та трафіку додатків (продовження технічної підтримки) від Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів України.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-18-010930-a
Id Tender 2c776cf99c0746a1bac3faad196f6c10
План UA-P-2025-07-18-012689-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 18.07.2025 19:44
Остання зміна 31.07.2025 17:25
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 700 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
18 500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.07.2025 19:43 до 26.07.2025 19:20
Завершено
Період уточнень
з 18.07.2025 19:43
до 23.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.07.2025 19:43
до 23.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.07.2025 19:20
до 31.07.2025 17:24
Залишилось 5 днів 3 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 31.07.2025 17:24
до 06.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 31.07.2025 17:24
-
Період уточнень
з 18.07.2025 19:43 до 23.07.2025 00:00
Період оскарження
з 18.07.2025 19:43 до 23.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.07.2025 19:20 до 31.07.2025 17:24
Період кваліфікації
з 26.07.2025 19:20 до 31.07.2025 17:24
Основні параметри
128. Програмна продукція для оптимізації і прискорення мережевого трафіку та трафіку додатків (продовження технічної підтримки)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
3 700 000 грн.
Програмна продукція для оптимізації і прискорення мережевого трафіку та трафіку додатків (продовження технічної підтримки)
Назва предмета закупівлі
Програмна продукція для оптимізації і прискорення мережевого трафіку та трафіку додатків (продовження технічної підтримки)
Очікувана вартість
3 700 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
18500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
111 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Програмна продукція для оптимізації і прискорення мережевого трафіку та трафіку додатків (продовження технічної підтримки) (відповідний код 48213000-4 - Пакети програмного забезпечення для оптимізації операційних систем)
Код ДК 021:2015
48210000-3 - Пакети мережевого програмного забезпечення
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
01008, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за Програмну продукцію здійснюються Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів після поставки Виконавцем Програмної продукції Замовнику на підставі рахунку та видаткової накладної.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИД-ІТ"
Пропозиція:
3 062 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.07.2025 19:44
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
18.07.2025 19:43
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Геннадій ЛЕВАДНИЙ
Електронна пошта
Телефон
+380442567057
Сайт:
http://www.kmu.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
00019442
Повна назва
Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів України
Поштовий індекс
01008
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Грушевського, 12/2
Кваліфікація
Лот № 1 Програмна продукція для оптимізації і прискорення мережевого трафіку та трафіку додатків (продовження технічної підтримки)
Період вимог/скарг з 31.07.2025 17:24 по 06.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.07.2025 19:20 по 02.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
31.07.2025 17:25
Довідка НАЗК
31.07.2025 17:24
Повідомлення про рішення
26.07.2025 19:20
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2025 19:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2025 19:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Розглянуто пропозицію учасника – ТОВ «СИД-ІТ» (далі – учасник) та встановлено, що тендерна пропозиція учасника загалом відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону і відповідає умовам тендерної документації, окрім: - відсутності інформації у довідці «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації» від 25 липня 2025 р. № 010930-2 щодо досвіду працівників учасника у сфері ІТ технологій (пункт 1 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», додатку 2 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації); - відсутності повного відображення інформації у довідці «Довідка про раніше укладений договір щодо аналогічного предмету закупівлі» від 25 липня 2025 р. № 010930-4 згідно пункту 1.1 наданого аналогічного договору від 18 жовтня 2024 р. № ДП-10/24 (пункт 2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», додатку 2 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації); - не надання інформації про те, що товар запропонований учасником не відноситься до товарів, пов’язаних з державою-агресором відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 09 квітня 2022 р. № 426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» (Додаткові вимоги до учасників, додатку 2 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації). Відповідно пункту 43 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, а саме надати: - інформацію у довідці «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації» від 25 липня 2025 р. № 010930-2 щодо досвіду працівників учасника у сфері ІТ технологій; - повне відображення інформації у довідці «Довідка про раніше укладений договір щодо аналогічного предмету закупівлі» від 25 липня 2025 р. № 010930-4 згідно пункту 1.1 наданого аналогічного договору від 18 жовтня 2024 р. № ДП-10/24; - інформацію про те, що товар запропонований учасником не відноситься до товарів, пов’язаних з державою-агресором відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 09 квітня 2022 р. № 426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації». Пропонується надати протягом 24 годин з моменту розміщення замовником такого повідомлення.
Створено
30.07.2025 14:29
Надати до
31.07.2025 14:29
Договір
UA-2025-07-18-010930-a-a1
Очікує підписання
3 062 000 грн.
3 062 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (комплект)
Програмна продукція для оптимізації і прискорення мережевого трафіку та трафіку додатків (продовження технічної підтримки) (відповідний код 48213000-4 - Пакети програмного забезпечення для оптимізації операційних систем)
Номенклатура
Програмна продукція для оптимізації і прискорення мережевого трафіку та трафіку додатків (продовження технічної підтримки) (відповідний код 48213000-4 - Пакети програмного забезпечення для оптимізації операційних систем)
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів України
Повна назва
Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів України
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00019442

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИД-ІТ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИД-ІТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45076457

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
3 700 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.07.2025 19:20
Замовник:
Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів України
Контактний телефон:
+380442567057
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
3 700 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.07.2025 19:20
Замовник:
Господарсько-фінансовий департамент Секретаріату Кабінету Міністрів України
Контактний телефон:
+380442567057
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності