Зміст
Шановний Учасник! З метою виконання вимог Оголошення, учаснику надається можливість дозавантажити відповідні документи, а саме: учасник закупівлі, пропозиція якого визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повинен завантажити державному Замовнику документи, шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель:
- згідно пункту 1 Додатку 5, а саме: - для керівника учасника - документ, який підтверджує обрання/призначення керівника та його право підпису відповідно до установчих документів учасника (протокол зборів засновників/виписка з протоколу зборів засновників тощо), а також наказ про призначення. Учасником надано наказ прийняття на роботу Волощука Олега Миколайовича та Довідка щодо право підписання договору Вих. №4 від 11.04.2025р. що датована раніше, дати оприлюднення закупівлі. Також відсутня інформація щодо протоколу зборів засновників/виписка з протоколу зборів засновників тощо. Просимо усунути вище зазначені невідповідності шляхом завантаження в електронну систему закупівель.
- згідно пункту 4 Додатку 5, а саме: Довідка (інформація) про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ. Учасником надано гарантійний лист про відсутність санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ Вих. №4 від 29.04.2025р. що датована раніше, дати оприлюднення закупівлі. Просимо оновити інформацію (гарантійний лист) шляхом завантаження в електронну систему закупівель.
- згідно пункту 6 Додатку 5, а саме: Копія ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Учасником надано Лист-роз’яснення щодо не надання ліцензії Вих. №4 від 08.04.2025р. що датована раніше, дати оприлюднення закупівлі. Просимо оновити інформацію шляхом завантаження в електронну систему закупівель.
- згідно пункту 8 Додатку 5, а саме: Для підтвердження умов договору (лист згода з проектом договору з підписом та печаткою учасника закупівлі) Додаток 4. Учасником надано Лист-згода з проєктом договору Вих. №32 від 23.04.2025р. що датована раніше, дати оприлюднення закупівлі. Просимо усунути вище зазначені невідповідності шляхом завантаження в електронну систему закупівель.
- згідно пункту 10 Додатку 5, а саме: Документ про створення об’єднання учасників - у разі якщо пропозиція подається об’єднанням учасників. Інформація відсутня. Просимо усунути вище зазначені невідповідності шляхом завантаження в електронну систему закупівель.
- згідно пункту 11 Додатку 5, а саме: Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, видана контролюючим органом. Інформація відсутня. Просимо усунути вище зазначені невідповідності шляхом завантаження в електронну систему закупівель.
- згідно пункту 12 Додатку 5, а саме: Довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні, або пов’язані з корупцією правопорушення, видані контрагенту, його учаснику, керівнику, бенефіціарному власнику, фізичній особі-підприємцю. Учасником надано Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення на Товариство з обмеженою відповідальністю "БАСКО" та керівника Волощук Олег Миколайович, однак відсутня інформація щодо учасників (засновників), бенефіціарного власника. Просимо усунути вище зазначені невідповідності шляхом завантаження в електронну систему закупівель.
- згідно пункту 13 Додатку 5, а саме: Довідки про відсутність судимості, видана учаснику, керівнику, бенефіціарному власнику, фізичній особі-підприємцю. Учасником надано Витяг з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості" на керівника Волощук Олег Миколайович, однак відсутня інформація щодо учасників (засновників), бенефіціарного власника. Просимо усунути вище зазначені невідповідності шляхом завантаження в електронну систему закупівель.
- згідно пункту 18 Додатку 5, а саме: Наказ про призначення головного бухгалтера. Учасником надано наказ про прийняття на роботу бухгалтера та лист-роз’яснення щодо не надання наказу про призначення головного бухгалтера Вих. №4 від 29.04.2025р. що датована раніше, дати оприлюднення закупівлі. Просимо оновити інформацію шляхом завантаження в електронну систему закупівель.
- згідно пункту 20 Додатку 5, а саме: Заповнена інформація про учасника згідно Додатку 7. Учасником надано інформація учасника Вих. №32 від 29.04.2025р. що датована раніше, дати оприлюднення закупівлі. Просимо оновити інформацію шляхом завантаження в електронну систему закупівель.
- згідно пункту 21 Додатку 5, а саме: Інформаційна довідка з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство. Учасником надано Інформаційна довідка про перебування суб'єкта у процедурі банкрутства дата формування 14.06.2025р. Просимо надати оновлену інформацію шляхом завантаження в електронну систему закупівель.
- згідно Додатку 6, а саме: Лист-згода, щодо надання згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних Вих. №4 від 14.05.2025р. що датована раніше, дати оприлюднення закупівлі. Просимо оновити інформацію шляхом завантаження в електронну систему закупівель.
У разі, якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в оголошенні документ, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів.
Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: вищевказаний перелік документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель.