Показати схожі тендери

Закупівля Пластик до 3Д-принтера від КП "Хмельницькінфоцентр".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-18-010082-a
Id Tender 60ac6de4bef24030ba3d5e187383f9a4
План UA-P-2025-07-18-011838-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.07.2025 16:39
Остання зміна 15.08.2025 15:25
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
111 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
555 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.07.2025 16:39 до 31.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 18.07.2025 16:39
до 28.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.07.2025 16:39
до 28.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 31.07.2025 00:00
до 05.08.2025 12:00
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.08.2025 12:00
до 11.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.08.2025 12:00
до 15.08.2025 15:25
Період уточнень
з 18.07.2025 16:39 до 28.07.2025 00:00
Період оскарження
з 18.07.2025 16:39 до 28.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 31.07.2025 00:00 до 05.08.2025 12:00
Період кваліфікації
з 31.07.2025 00:00 до 05.08.2025 12:00
Основні параметри
Пластик до 3Д-принтера
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
111 000 грн.
Пластик до 3Д-принтера
Назва предмета закупівлі
Пластик до 3Д-принтера
Очікувана вартість
111 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
555,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Пластик до 3Д-принтера
Код ДК 021:2015
19500000-1 - Гумові та пластмасові матеріали
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, вул. Героїв Маріуполя 3, к. 101
Дата постачання по
31.08.2025 16:39
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М-СПЕЦТРЕЙД"
Пропозиція:
110 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.07.2025 13:09
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
18.07.2025 16:34
Тендерна документація
18.07.2025 16:34
Проект договору
18.07.2025 16:34
Критерії прийнятності
18.07.2025 16:34
Критерії оцінки
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Карвацька Анастасія Дмитрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380382764538
Замовник
ЄДРПОУ
23846337
Повна назва
КП "Хмельницькінфоцентр"
Поштовий індекс
29000
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
Хмельницький
Адреса
вул. Героїв Маріуполя 3,к. 101
Кваліфікація
Лот № 1 Пластик до 3Д-принтера
Період вимог/скарг з 05.08.2025 12:00 по 11.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.07.2025 00:00 по 29.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.08.2025 12:00
Довідка НАЗК
05.08.2025 12:00
Повідомлення про рішення
04.08.2025 09:42
Електроний протокол про продовження строку
31.07.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2025 16:34
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2025 16:34
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Подовження терміну розгляду пропозиції Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 41 Особливостей передбачає, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Положення частин 2, 12, 16, абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються. Найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. Відповідно до пункту 37 Особливостей оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною, відповідно до пункту 37 Особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Згідно із частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
04.08.2025 09:36
Дата кінця розгляду
29.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник процедури закупівлі ТОВ "М-СПЕЦТРЕЙД"має надати: Згідно Додатку 1 до ТД, п.1.1. "Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох договорів). Аналогічним вважається договір, предмет якого відповідає коду ДК 021:2015: 19500000-1 - Гумові та пластмасові матеріали)» Згідно Додатку 1 до ТД, п.1.2: "На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати: - не менше двох копій договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). - лист-відгук про до кожного договору, що зазначений в довідці. Згідно Додатку 1 до ТД, п.3.4: «На вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий). Згідно Додатку 1 до ТД, п 4.9. “Вартість тендерної пропозиції учасника повинна враховувати: витрати на доставку, (витрати на транспортування, навантаження, розвантаження); страхування; сплату податків, зборів та інших обов’язкових платежів до бюджетів; гарантійного обслуговування; витрат на монтаж обладнання; усіх інших витрат, які можуть виникнути при поставці товару. Надати гарантійний лист.” Згідно Додатку 1 до ТД, п 4.10. '’Гарантійний лист про постачання нового обладнання належної якості відповідно до умов технічного завдання.'' Згідно Додатку 1 до ТД, п 5.2. “Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову завірені підписом та печаткою (у разі використання) перекладацької організації (нотаріуса).’’ Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями.
Створено
04.08.2025 09:48
Надати до
05.08.2025 09:48
Договір
UA-2025-07-18-010082-a-b1
Підписаний і діє
Номер
14/08
110 000 грн.
91 666.67 грн.
З ПДВ
Підписано
14.08.2025
Строк дії договору з
14.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
100 (штуки)
Пластик до 3Д-принтера
Номенклатура
Пластик до 3Д-принтера
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП "Хмельницькінфоцентр"
Повна назва
КП "Хмельницькінфоцентр"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
23846337

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М-СПЕЦТРЕЙД"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М-СПЕЦТРЕЙД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44981551

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
15.08.2025 15:25
Повідомлення про договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
111 000 грн.
Період подання пропозицій
до 31.07.2025 00:00
Замовник:
КП "Хмельницькінфоцентр"
Контактний телефон:
+380382764538
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
111 000 грн.
Період подання пропозицій
до 31.07.2025 00:00
Замовник:
КП "Хмельницькінфоцентр"
Контактний телефон:
+380382764538
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності