Показати схожі тендери

Закупівля Стенд для регулювання фар; Стенд перевірки генераторів/стартерів; Стенд для проточки гальмівних дисків від КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ КОМП"ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА БУДІВНИЦТВА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-18-009369-a
Id Tender eb81a3b2fb86495a9014a0a61c5b63e3
План UA-P-2025-07-18-010990-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 18.07.2025 15:46
Остання зміна 01.08.2025 09:06
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
363 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 815 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.07.2025 15:43 до 26.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 18.07.2025 15:43
до 23.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.07.2025 15:43
до 23.07.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 26.07.2025 00:00
-
Період уточнень
з 18.07.2025 15:43 до 23.07.2025 00:00
Період оскарження
з 18.07.2025 15:43 до 23.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.07.2025 00:00
Основні параметри
Стенд для регулювання фар; Стенд перевірки генераторів/стартерів; Стенд для проточки гальмівних дисків
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
363 000 грн.
Стенд для регулювання фар; Стенд перевірки генераторів/стартерів; Стенд для проточки гальмівних дисків
Назва предмета закупівлі
Стенд для регулювання фар; Стенд перевірки генераторів/стартерів; Стенд для проточки гальмівних дисків
Очікувана вартість
363 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1815,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 1 (штуки)
Прилад для регулювання світла фар
Опис предмета закупівлі
Прилад для регулювання світла фар
Код ДК 021:2015
34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79068, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. ЛІНКОЛЬНА, 23
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Стенд перевірки генераторів та стартерів
Опис предмета закупівлі
Стенд перевірки генераторів та стартерів
Код ДК 021:2015
34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79068, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. ЛІНКОЛЬНА, 23
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 1 (штуки)
Стенд для проточки гальмівних дисків
Опис предмета закупівлі
Стенд для проточки гальмівних дисків
Код ДК 021:2015
34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79068, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. ЛІНКОЛЬНА, 23
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Покупець зобов’язаний оплатити Товар Постачальнику протягом 30 /тридцяти/ календарних днів з дати фактичного отримання Товару (дати підписання видаткової накладної).
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ВЕЛЛ КРАФТ"
Пропозиція:
360 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Христина Маленчак
Електронна пошта
Телефон
+380631865892
Сайт:
https://lvpuktb.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
02545659
Повна назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА БУДІВНИЦТВА"
Поштовий індекс
79068
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто Львів
Адреса
вул.Лінкольна А. будинок 23
Кваліфікація
Лот № 1 Стенд для регулювання фар; Стенд перевірки генераторів/стартерів; Стенд для проточки гальмівних дисків
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.07.2025 00:00 по 23.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
31.07.2025 17:07
Електроний протокол про продовження строку
26.07.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2025 15:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2025 15:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Згідно п. 37 Особливостей Електронною системою закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначеного замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, що проводяться замовником без застосування електронного аукціону, розкривається вся інформація (крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей), зазначена в тендерній пропозиції (тендерних пропозиціях), у тому числі інформація про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції (тендерних пропозицій). Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється відповідно до частин третьої та четвертої статті 28 Закону. Відповідно до п. 37 Особливостей Оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Відповідно до п.37 Особливостей, Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей Строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною визначено тендерну пропозицію, подану учасником - ТОВ "ВЕЛЛ КРАФТ" (Далі - Учасник). У зв’язку з необхідністю більш детально розглянути тендерну пропозицію вищезазначеного Учасника на відповідність вимогам тендерної документації, виникає необхідність продовжити строк розгляду даної тендерної пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
31.07.2025 14:19
Дата кінця розгляду
23.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пп.1 п.1 розділу 3 Додатку №1 до Тендерної документації, на підтвердження правомочністі на укладення договору про закупівлю та підписання пропозиції Учасник у складі пропозиції повинен надати наступні документи: Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі - юридичної особи підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/або протокол зборів засновників та/або рішення засновника тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність. У складі пропозиції Учасника відсутні документи, які підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, визначені пп.1 п.1 розділу 3 Додатку №1 до Тендерної документації, що не відповідає вимогам Тендерної документації. Таким чином, просимо привести інформацію у відповідність, а саме надати у складі своєї пропозиції наступні документи: Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі - юридичної особи підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/або протокол зборів засновників та/або рішення засновника тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність. 2) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
01.08.2025 08:55
Надати до
02.08.2025 08:55
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
363 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.07.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА БУДІВНИЦТВА"
Контактний телефон:
+380631865892
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
363 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.07.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА БУДІВНИЦТВА"
Контактний телефон:
+380631865892
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності