Звернення:
За тендером : Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів
Тема:
Щодо гарантійного обслуговування
Зміст:
Добрий день! Звертаємо увагу, що відповідно до гарантійної політики виробника автомобілів Nissan, роботи з гарантійного обслуговування автомобілів може здійснювати лише офіційний дилер компанії Nissan. Наслідком здійснення обслуговування автомобіля у компанії, що не має статусу дилера, є втрата гарантії на автомобіль.
Отже, цілком доцільно включити в тендерну документацію вимоги до кваліфікації учасників, а саме – Учасник повинен мати статус дилера / дистриб’ютора компанії Nissan.
Та доцільно у учасників запросити документ, що підтверджує такий статус: документ, виданий виробником автомобілів Nissan або офіційним дистриб’ютором (сертифікат/довідка тощо), або договір з виробником, або з офіційним дистриб’ютором.
Дата оприлюднення звернення:
21.07.2025 16:09
Добрий день. Відповідні зміни будуть внесені до закупівлі.
Дата оприлюднення відповіді:
22.07.2025 14:55