Показати схожі тендери
Закупівля Послуги з реконструкції (ремонту) та приведення у відповідність до вимог Технічного регламенту, щодо пакувальних комплектів для зберігання та захоронення радіоактивних відходів, затвердженого постановою КМУ № 884 від 17.10.2018, 3-х (трьох) пакувальних комплектів УКТІВ – 10000, код за ДК 021:2015 50510000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів від ДП "УДВП ІЗОТОП".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-18-008006-a
Id Tender c3ac85e5cb7248958fe2c24fb9dbe13f
План UA-P-2025-07-18-002692-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 18.07.2025 14:46
Остання зміна 04.08.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
238 149 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 190.75 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.07.2025 14:46 до 26.07.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 18.07.2025 14:46
до 23.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.07.2025 14:46
до 23.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.07.2025 09:00
до 29.07.2025 14:45
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.07.2025 14:45
до 04.08.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 29.07.2025 14:45
-
Період уточнень
з 18.07.2025 14:46 до 23.07.2025 00:00
Період оскарження
з 18.07.2025 14:46 до 23.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.07.2025 09:00 до 29.07.2025 14:45
Період кваліфікації
з 26.07.2025 09:00 до 29.07.2025 14:45
Основні параметри
Послуги з реконструкції (ремонту) та приведення у відповідність до вимог Технічного регламенту, щодо пакувальних комплектів для зберігання та захоронення радіоактивних відходів, затвердженого постановою КМУ № 884 від 17.10.2018, 3-х (трьох) пакувальних комплектів УКТІВ – 10000, код за ДК 021:2015 50510000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
238 149 грн.
Послуги з реконструкції (ремонту) та приведення у відповідність до вимог Технічного регламенту, щодо пакувальних комплектів для зберігання та захоронення радіоактивних відходів, затвердженого постановою КМУ № 884 від 17.10.2018, 3-х (трьох) пакувальних комплектів УКТІВ – 10000, код за ДК 021:2015 50510000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів
Назва предмета закупівлі
Послуги з реконструкції (ремонту) та приведення у відповідність до вимог Технічного регламенту, щодо пакувальних комплектів для зберігання та захоронення радіоактивних відходів, затвердженого постановою КМУ № 884 від 17.10.2018, 3-х (трьох) пакувальних комплектів УКТІВ – 10000, код за ДК 021:2015 50510000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів
Очікувана вартість
238 149 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1190,75
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з реконструкції (ремонту) та приведення у відповідність до вимог Технічного регламенту, щодо пакувальних комплектів для зберігання та захоронення радіоактивних відходів, затвердженого постановою КМУ № 884 від 17.10.2018, 3-х (трьох) пакувальних комплектів УКТІВ – 10000
Код ДК 021:2015
50510000-3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 50,0 %
Опис:
50% – авансовий платіж від вартості Послуг проводиться протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання обома Сторонами Договору та виставлення рахунку Виконавцем.
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 3 робочі днів
Розмір оплати: 50,0 %
Опис:
50% – остаточний розрахунок проводиться протягом 3 (трьох) робочих днів з дати підписання обома Сторонами Акту наданих послуг, згідно з рахунком Виконавця.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЗАВОД ТЕХНОЛОГІЧНОГО ОБЛАДНАННЯ"
Пропозиція:
238 151.27 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.07.2025 15:16
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
18.07.2025 14:46
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Фещенко Тарас Валентинович
Електронна пошта
Телефон
380637279042
Замовник
ЄДРПОУ
14308322
Повна назва
ДП "УДВП ІЗОТОП"
Поштовий індекс
03150
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
ВУЛИЦЯ АНТОНОВИЧА, будинок 152
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з реконструкції (ремонту) та приведення у відповідність до вимог Технічного регламенту, щодо пакувальних комплектів для зберігання та захоронення радіоактивних відходів, затвердженого постановою КМУ № 884 від 17.10.2018, 3-х (трьох) пакувальних комплектів УКТІВ – 10000, код за ДК 021:2015 50510000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів
Період вимог/скарг з 29.07.2025 14:45 по 04.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.07.2025 09:00 по 02.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації
Зміст
Очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, становить: 238 149,00 грн. з ПДВ. Ціна тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ЗАВОД ТЕХНОЛОГІЧНОГО ОБЛАДНАННЯ" становить: 238 151,27 грн. з ПДВ. Таким чином, ціна тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ЗАВОД ТЕХНОЛОГІЧНОГО ОБЛАДНАННЯ" є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Згідно з абзацом четвертим підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначених норм. ВИРІШИВ: 1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ "ЗАВОД ТЕХНОЛОГІЧНОГО ОБЛАДНАННЯ згідно з абзацом четвертим підпунктом 2 пункту 44 Особливостей. 2. Оприлюднити інформацію в електронній системі закупівель в законодавчо визначений термін.
Документи кваліфікації
29.07.2025 14:45
Повідомлення про рішення
29.07.2025 14:45
Скарги та рішення
26.07.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2025 14:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2025 14:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Торги не відбулися
Очікувана вартість
238 149 грн.
Період подання пропозицій
до 26.07.2025 09:00
Замовник:
ДП "УДВП ІЗОТОП"
Контактний телефон:
380637279042
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
238 149 грн.
Період подання пропозицій
до 26.07.2025 09:00
Замовник:
ДП "УДВП ІЗОТОП"
Контактний телефон:
380637279042
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності