Закупівля “Встановлення двох резервних котлів опалення потужністю 600 кВт на твердому паливі в котельні, що знаходиться за адресою: Харківська область, Чугуївський район, м. Зміїв, вул. Таранівське шосе, буд. 1Д (реконструкція)” від Зміївська міська рада.
“Встановлення двох резервних котлів опалення потужністю 600 кВт на твердому паливі в котельні, що знаходиться за адресою: Харківська область, Чугуївський район, м. Зміїв, вул. Таранівське шосе, буд. 1Д (реконструкція)”
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
“Встановлення двох резервних котлів опалення потужністю 600 кВт на твердому паливі в котельні, що знаходиться за адресою: Харківська область, Чугуївський район, м. Зміїв, вул. Таранівське шосе, буд. 1Д (реконструкція)”
Очікувана вартість
4 881 929 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
48819,29
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
“Встановлення двох резервних котлів опалення потужністю 600 кВт на твердому паливі в котельні, що знаходиться за адресою: Харківська область, Чугуївський район, м. Зміїв, вул. Таранівське шосе, буд. 1Д (реконструкція)”
Код ДК 021:2015
45330000-9 -
Водопровідні та санітарно-технічні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
63403, Україна, Харківська область, м.Зміїв, Таранівське шосе, буд. 1Д
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2025 13:40
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Замовник відповідно до проєктної документації вимагає підтвердити наявність в учасника наступне обладнання (техніки):
• Агрегати зварювальнi пересувнi з бензиновим двигуном, з номiнальним зварювальним струмом 250-400 А
• Апарати для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 315 мм, потужність 3,7 кВт
• Компресори пересувнi з електродвигуном, тиск 600 кПа [6 ат], продуктивність 0,5 м3/х
• Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7 ат], продуктивність 2,2 м3/хв
• Перетворювачi зварювальнi з номiнальним зварювальним струмом 315-500 А
• Свердлильний пристрій HCCB-6D HIDROSTRESS
• Установка для зварювання ручного дугового [постійного струму]
• Установки для гідравлічних випробувань трубопроводів, тиск нагнітання: низький 0,1 МПа [1 кгс/см2], високий 10 МПа [100 кгс/см2]
• Установки для свердлення отворів в залізобетоні діаметром до 160 мм
Для підтвердження відповідності цьому критерію учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку за формою 1, що містить перелік обладнання та технологій (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (далі – техніка), який відповідає вимогам замовника, сформованим на основі проєктної документації та наведеним у пункті 1.1 цього додатка.
У довідці відображається належність техніки (власної, залученої або субпідрядної організації тощо), яка залучається до виконання робіт.
Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
форма 1
№ з/п
Перелік та кількість необхідної техніки відповідно до вимог замовника
Назва відповідної техніки учасника
Тип / марка / модель, основні характеристики техніки учасника
Кількість техніки учасника
Зазначення належ- ності*
Назва та реквізити документа, що підтверджує належність**
1
2
3
4
5
6
7
* Якщо учасник є власником, зазначається “власна”, в інших випадках вказується “право користування” (договір оренди, лізингу, надання послуг, субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством).
** Зазначаються номер та дата документа щодо належності відповідно до графи 6 форми 1;
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2025 13:40
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
1.2.1. Довідка що містить інформацію про наявність у учасника досвіду виконаного аналогічного договору в 2024 або 2025 році.
Під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір з встановлення котлів опалення в котельні інформація про який міститься в електронній системі prozorro.
На підтвердження Учасником надаються скани, виготовлені з оригіналів аналогічних договорів (не менше ніж 1 договір) та акти, які підтверджують прийняття замовником виконаних робіт у повному обсязі.
1.3.1. Учасник повинен надати фінансову звітність, що передбачена для його виду діяльності, яка підтвердить, що обсяг річного доходу (виручки) учасника в 2024 році або 2025 році не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКОН ПЛЮС"
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2025 13:40
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2025 13:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2025 13:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2025 13:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2025 13:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2025 13:40
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Замовник відповідно до проєктної документації вимагає підтвердити наявність в учасника наступне обладнання (техніки):
• Агрегати зварювальнi пересувнi з бензиновим двигуном, з номiнальним зварювальним струмом 250-400 А
• Апарати для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 315 мм, потужність 3,7 кВт
• Компресори пересувнi з електродвигуном, тиск 600 кПа [6 ат], продуктивність 0,5 м3/х
• Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7 ат], продуктивність 2,2 м3/хв
• Перетворювачi зварювальнi з номiнальним зварювальним струмом 315-500 А
• Свердлильний пристрій HCCB-6D HIDROSTRESS
• Установка для зварювання ручного дугового [постійного струму]
• Установки для гідравлічних випробувань трубопроводів, тиск нагнітання: низький 0,1 МПа [1 кгс/см2], високий 10 МПа [100 кгс/см2]
• Установки для свердлення отворів в залізобетоні діаметром до 160 мм
Для підтвердження відповідності цьому критерію учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку за формою 1, що містить перелік обладнання та технологій (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (далі – техніка), який відповідає вимогам замовника, сформованим на основі проєктної документації та наведеним у пункті 1.1 цього додатка.
У довідці відображається належність техніки (власної, залученої або субпідрядної організації тощо), яка залучається до виконання робіт.
Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
форма 1
№ з/п
Перелік та кількість необхідної техніки відповідно до вимог замовника
Назва відповідної техніки учасника
Тип / марка / модель, основні характеристики техніки учасника
Кількість техніки учасника
Зазначення належ- ності*
Назва та реквізити документа, що підтверджує належність**
1
2
3
4
5
6
7
* Якщо учасник є власником, зазначається “власна”, в інших випадках вказується “право користування” (договір оренди, лізингу, надання послуг, субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством).
** Зазначаються номер та дата документа щодо належності відповідно до графи 6 форми 1;
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2025 13:40
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
1.2.1. Довідка що містить інформацію про наявність у учасника досвіду виконаного аналогічного договору в 2024 або 2025 році.
Під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір з встановлення котлів опалення в котельні інформація про який міститься в електронній системі prozorro.
На підтвердження Учасником надаються скани, виготовлені з оригіналів аналогічних договорів (не менше ніж 1 договір) та акти, які підтверджують прийняття замовником виконаних робіт у повному обсязі.
1.3.1. Учасник повинен надати фінансову звітність, що передбачена для його виду діяльності, яка підтвердить, що обсяг річного доходу (виручки) учасника в 2024 році або 2025 році не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2025 13:40
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2025 13:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2025 13:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2025 13:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2025 13:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Лот № 1
“Встановлення двох резервних котлів опалення потужністю 600 кВт на твердому паливі в котельні, що знаходиться за адресою: Харківська область, Чугуївський район, м. Зміїв, вул. Таранівське шосе, буд. 1Д (реконструкція)”
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2025 13:40
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2025 13:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2025 13:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2025 13:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2025 13:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2025 13:40
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Замовник відповідно до проєктної документації вимагає підтвердити наявність в учасника наступне обладнання (техніки):
• Агрегати зварювальнi пересувнi з бензиновим двигуном, з номiнальним зварювальним струмом 250-400 А
• Апарати для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 315 мм, потужність 3,7 кВт
• Компресори пересувнi з електродвигуном, тиск 600 кПа [6 ат], продуктивність 0,5 м3/х
• Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7 ат], продуктивність 2,2 м3/хв
• Перетворювачi зварювальнi з номiнальним зварювальним струмом 315-500 А
• Свердлильний пристрій HCCB-6D HIDROSTRESS
• Установка для зварювання ручного дугового [постійного струму]
• Установки для гідравлічних випробувань трубопроводів, тиск нагнітання: низький 0,1 МПа [1 кгс/см2], високий 10 МПа [100 кгс/см2]
• Установки для свердлення отворів в залізобетоні діаметром до 160 мм
Для підтвердження відповідності цьому критерію учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку за формою 1, що містить перелік обладнання та технологій (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (далі – техніка), який відповідає вимогам замовника, сформованим на основі проєктної документації та наведеним у пункті 1.1 цього додатка.
У довідці відображається належність техніки (власної, залученої або субпідрядної організації тощо), яка залучається до виконання робіт.
Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
форма 1
№ з/п
Перелік та кількість необхідної техніки відповідно до вимог замовника
Назва відповідної техніки учасника
Тип / марка / модель, основні характеристики техніки учасника
Кількість техніки учасника
Зазначення належ- ності*
Назва та реквізити документа, що підтверджує належність**
1
2
3
4
5
6
7
* Якщо учасник є власником, зазначається “власна”, в інших випадках вказується “право користування” (договір оренди, лізингу, надання послуг, субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством).
** Зазначаються номер та дата документа щодо належності відповідно до графи 6 форми 1;
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2025 13:40
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
1.2.1. Довідка що містить інформацію про наявність у учасника досвіду виконаного аналогічного договору в 2024 або 2025 році.
Під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір з встановлення котлів опалення в котельні інформація про який міститься в електронній системі prozorro.
На підтвердження Учасником надаються скани, виготовлені з оригіналів аналогічних договорів (не менше ніж 1 договір) та акти, які підтверджують прийняття замовником виконаних робіт у повному обсязі.
1.3.1. Учасник повинен надати фінансову звітність, що передбачена для його виду діяльності, яка підтвердить, що обсяг річного доходу (виручки) учасника в 2024 році або 2025 році не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2025 13:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Учаснику необхідно протягом 24 годин з моменту отримання цієї вимоги усунути наступні невідповідності:
1. Перелік виявлених невідповідностей:
? Тендерна пропозиція не підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
2. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності:
? Підпункти 4.5 пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації.
3. Перелік інформації та/або документів, які необхідно надати для усунення невідповідностей:
? Тендерну пропозицію, підписану кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
“Встановлення двох резервних котлів опалення потужністю 600 кВт на твердому паливі в котельні, що знаходиться за адресою: Харківська область, Чугуївський район, м. Зміїв, вул. Таранівське шосе, буд. 1Д (реконструкція)”
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 28 листопада 2025 р.
Покупець
Статус
В очікуванні
Коротка назва
Зміївська міська рада
Повна назва
Зміївська міська рада
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04058674
Постачальник
Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКОН ПЛЮС"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКОН ПЛЮС"
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.08.2025
№ 252
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 26.08.2025 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 26.08.2025 № 252
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу
9 UA-2025-07-18-006419-a 18.07.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга Аляб’єва
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 10 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції ОВ «ЮКОН ПЛЮС»; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Зміївської міської ради, (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затвердженою Piшeнням упoвнoвaжeнoї ocoби (протокол від 18.07.2025 №124); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «ЮКОН ПЛЮС»; протокол розкриття тендерної пропозиції, повідомлення про намір укласти договір від 06.08.2025, договір від 15.08.2025 №78; пояснення Замовника від 01.09.2025, оприлюднені через електронну систему закупівель.
Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ «ЮКОН ПЛЮС» встановлено наступне.
Згідно з пунктом 1 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовника, Замовник відповідно до проєктної документації вимагає підтвердити наявність в учасника наступне обладнання (техніки): Агрегати зварювальнi пересувнi з бензиновим двигуном, з номiнальним зварювальним струмом 250-400 А, Апарати для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 315 мм, потужність 3,7 кВт, Компресори пересувнi з електродвигуном, тиск 600 кПа [6 ат], продуктивність 0,5 м3/х, Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7 ат], продуктивність 2,2 м3/хв, Перетворювачi зварювальнi з номiнальним зварювальним струмом 315-500 А, Свердлильний пристрій HCCB-6D HIDROSTRESS, Установка для зварювання ручного дугового [постійного струму], Установки для гідравлічних випробувань трубопроводів, тиск нагнітання: низький 0,1 МПа [1 кгс/см2], високий 10 МПа [100 кгс/см2], Установки для свердлення отворів в залізобетоні діаметром до 160 мм. Для підтвердження відповідності цьому критерію учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку за формою 1, що містить перелік обладнання та технологій (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (далі – техніка), який відповідає вимогам замовника, сформованим на основі проєктної документації та наведеним у пункті 1.1 цього додатка. У довідці відображається належність техніки (власної, залученої або субпідрядної організації тощо), яка залучається до виконання робіт Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Відповідно до стовпчику 7 таблиці зазначається Назва та реквізити документа, що підтверджує належність**. Відповідно зірочек зазначаються номер та дата документа щодо належності відповідно до графи 6 форми 1.
В складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЮКОН ПЛЮС» надано Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 25.07.2025 №5 (файл: 6 Довідка обладнання.pdf.)
Проте, в зазначеній довідці відсутня інформація в стопчику 7 таблиці, а саме: не зазначено номер та дата документа щодо належності відповідно до графи 6 форми 1.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно - східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації стосовно вищезназначеного.
На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 01.09.2025 Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, наступного змісту: «…Вказане вами є невідповідністю виправлення якої не призвело б до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Однак під час аналізу тендерної пропозиції учасника цієї невідповідності уповноваженою особою не було виявлено.».
Отже, Учасником процедури закупівель ТОВ «ЮКОН ПЛЮС» не виконано вимоги пункту 1 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовника, щодо внесення інформації в Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: не зазначено номер та дата документа щодо належності відповідно до графи 6 форми 1.
Таким чином, Замовник не виявив вищезазначені невідповідності у поданих учасником документах в цій частині та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість Учаснику ТОВ «ЮКОН ПЛЮС» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
Також, моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ «ЮКОН ПЛЮС» встановлено, що згідно з пунктом 1.2.1 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовника, Учасник повинен надати Довідку що містить інформацію про наявність у учасника досвіду виконаного аналогічного договору в 2024 або 2025 році. Під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір з встановлення котлів опалення в котельні інформація про який міститься в електронній системі prozorro. На підтвердження Учасником надаються скани, виготовлені з оригіналів аналогічних договорів (не менше ніж 1 договір) та акти, які підтверджують прийняття замовником виконаних робіт у повному обсязі.
Проте, в складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЮКОН ПЛЮС» надано Довідку про наявність у учасника торгів документального підтвердження досвіду виконанння аналогічних договорів (файл 2.1 Довідка аналог договір.pdf) де зазначено аналогіний договір від 14.12.2023 №51.
Поряд з цим, в складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЮКОН ПЛЮС» надано аналогічний договір від 14.12.2023 №51 з терміном дії до 31.12.2023 року та актом виконання за грудень2023 року.
Разом з цим, згідно з аналогічним договором від 14.12.2023 №51 вартість договору складає 429 207,68 гривень.
Проте, в складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЮКОН ПЛЮС» надано акт №1 за грудень 2023 року лише на суму 180,90017 тис.гривень.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно - східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації стосовно вищезназначеного.
На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 01.09.2025 Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, наступного змісту: «…Вказане вами є невідповідністю виправлення якої не призвело б до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Однак під час аналізу тендерної пропозиції учасника цієї невідповідності уповноваженою особою не було виявлено. Договір №51 від 14.12.2023 р. був продовжений додаткова угода так акт виконаних робіт додається. ».
Отже, Учасником процедури закупівель ТОВ «ЮКОН ПЛЮС» не виконано вимоги пунктом 1.2.1 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовника, щодо підтвердження досвіду у учасника повністю виконаного аналогічного договору в 2024 або 2025 році.
Таким чином, Замовник не виявив вищезазначені невідповідності у поданих учасником документах в цій частині та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість Учаснику ТОВ «ЮКОН ПЛЮС» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
Одночасно, моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ «ЮКОН ПЛЮС» встановлено, що згідно з пунктом 3.1 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовника, Учасник повинен надати, Розрахунок договірної ціни з підтверджувальними розрахунками відповідно до кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (із змінами) (далі - Настанова №281).
Проте, в складі тендерної пропозиції ТОВ «ЮКОН ПЛЮС» відсутні підтверджувальні розрахунки відповідно до Настанови №281.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно - східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації стосовно вищезназначеного.
На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 01.09.2025 Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, наступного змісту: «…Файл №28 Проект договору стор.9-10.».
Отже, Замовником надано пояснення, яке не спростовує факт не виконання Учасником процедури закупівель ТОВ «ЮКОН ПЛЮС» вимог пунктом 3.1 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», оскільки в складі тендерної пропозиції в Файлі «№28 Проект договору» на сторінках 9-10 відображена тільки Договірна ціна та Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва без підтверджувальних розрахунків відповідно до Настанови №281.
Відповідно до пункту 5.1 Настонови №281, ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів.
Таким чином, Замовник на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ЮКОН ПЛЮС» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; а проколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.08.2025 №133, визнав його переможцем процедури закупівлі та уклав договір від 15.08.2025 №78.
Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції Учасника - Переможця процедури закупівлі ТОВ «ЮКОН ПЛЮС» встановлено, що згідно з розділом І Додатку 3 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі» до тендерної документації Замовника, Переможець торгів на виконання вимоги згідно з пунктом 47 Особливостей (підтвердження відсутності підстав) у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи.
Поряд з цим, згідно з пунктом 1 розділом І Додатку 3 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі» до тендерної документації Замовника, надати Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі.
Також, згідно з пунктом 1 розділу ІІ Додатку 3 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі» до тендерної документації Замовника, Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю (наказ/ довіреність/ тощо). Документ повинен бути виданий / сформований / отриманий у поточному році.
Проте, Учасником - Переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЮКОН ПЛЮС» у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не оприлюднено в електронній системі закупівель документи, а саме: Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі та відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю (наказ/ довіреність/ тощо).
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно - східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації стосовно вищезазначеного.
На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 01.09.2025 Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, наступного змісту: «...Назва файлу №25 vytiah_pro_nesudimscnm_vid_2025-07-21. Щодо вимоги переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю (наказ/ довіреність/ тощо). Документ повинен бути виданий / сформований / отриманий у поточному році. Згадані документи не є частиною тендерної пропозиції і подаються замовнику безпосередньо переможцем закупівлі без взаємодії з електронним майданчиком. Тим не менш у складі пропозиції переможця наявний файл №17 Довідка про уповноважену особу.».
Однак, Замовником надано пояснення, яке не спростовує факт не виконання Учасником процедури закупівель ТОВ «ЮКОН ПЛЮС» вимог пункту 1 розділом І та пункту 1 розділу ІІ Додатку 3 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі» до тендерної документації Замовника, оскільки вищезначені файли надані в складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЮКОН ПЛЮС» 29 липня 2025 року.
Тобто, на виконання вимог пункту 1 розділом І та пункту 1 розділу ІІ Додатку 3 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі» до тендерної документації Замовника, Учасником - Переможецем процедури закупівлі ТОВ «ЮКОН ПЛЮС» вищезазначені документи не надані.
Відповідно до пункту 47 Особоивостей Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
Отже, Учасник - Переможец процедури закупівлі ТОВ «ЮКОН ПЛЮС» повинен був надати вищезазначені документи у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а саме: протягом чоторьох днів з 06 серпня 2025 року (дата оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю).
Таким чином, Замовник на порушення абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію Переможця ТОВ «ЮКОН ПЛЮС» як таку, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей; а уклав з ним договір від 15.08.2025 №78.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЮКОН ПЛЮС » встановлено порушення вимог пункту 43, абзацу другого підпункту 2 та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання ввизначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушеннь шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
У межах проведення моніторингу закупівлі «Встановлення двох резервних котлів опалення потужністю 600 кВт на твердому паливі в котельні, що знаходиться за адресою: Харківська область, Чугуївський район, м. Зміїв, вул. Таранівське шосе, буд. 1Д (реконструкція)», ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи, (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-07-18-006419-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Згідно з розділом І Додатку 3 “Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі” до тендерної документації Замовника, Переможець торгів на виконання вимоги згідно з пунктом 47 Особливостей (підтвердження відсутності підстав) у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи.
Поряд з цим, згідно з пунктом 1 розділом І Додатку 3 “Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі” до тендерної документації Замовника, надати Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі.
Також, згідно з пунктом 1 розділу ІІ Додатку 3 “Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі” до тендерної документації Замовника, Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю (наказ/ довіреність/ тощо). Документ повинен бути виданий / сформований / отриманий у поточному році.
Необхідно вказати назву файлу та номер сторінки де в складі тендерної пропозиції Учасника-Переможця ТОВ "ЮКОН ПЛЮС" надно вищезазначені документи.
3.Згідно з Додатком 2 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» до тендерної документації
Замовника, Для підготовки тендерної пропозиції та розрахунку ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) учасника замовник до цього Технічного завдання надає такі документи (викладені окремим файлом), зокрема: пояснювальна записка до проекту будівництва, розробленого фахівцями, що відповідають діючим в Україні кваліфікаційним вимогам до професій працівників відповідної кваліфікаційної категорії, та затвердженого відповідно до законодавства ,звіт про проведення експертизи проекту будівництва, проведеної експертною організацією із залученням експертів, які відповідають діючим в Україні кваліфікаційним вимогам до професій працівників відповідної кваліфікаційної категорії, у випадках, коли проведення експертизи проекту будівництва передбачено законодавством.)
Необхідно вказати назву файлу та номер сторінки де в складі тендерної пропозиції Учасника-Переможця ТОВ "ЮКОН ПЛЮС" надно вищезазначені документи.
4. Згідно з пунктом 3 Особливостей визначено, що під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, крім підпункту 4 пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, з урахуванням положень, визначених цим абзацом. У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону.
Відповідно до пункту 6-1 Закону № 922-VIII, тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень:
Поряд з цим, підпунктом 2 пункту 6-1 Закону № 922-VIII визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема: дизель-генераторні установки та насоси.
Разом з цим, підпунктом 4 пункту 6-1 Закону № 922-VIII передбачено, що у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом.
Так, в Додатку 2 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» до тендерній документації Замовника передбачено обладнання:Насос циркуляційний котлового контуру Q=28,5 м3/год, Н=6,5 м.вод.ст., 3х380 В, 1,275 кВт, 2,64А, РN10, Тmах=+110°C, DN65 DAB BРН 120/340.65 Т — 1 шт; Насос циркуляційний котлового контуру Q=28,5 м3/год, Н=6,5 м.вод.ст., 3х380 В, 1,275 кВт, 2,64А, РN10, Тmах=+110°C, DN65 DAB BРН 120/340.65 Т (запас) — 1 шт.
Однак, тендерна документація Замовника, яка затверджена рішенням уповноваженої ососби з публічних закупівель (протокол від 18.07.2025 № 124) складена без урахування особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону.
Необхідно надати пояснення щодо вищезазначеного.
5. Згідно з пунктом 1 Додатку 1 “Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції” до тендерної документації Замовника, Замовник відповідно до проєктної документації вимагає підтвердити наявність в учасника наступне обладнання (техніки): Агрегати зварювальнi пересувнi з бензиновим двигуном, з номiнальним зварювальним струмом 250-400 А, Апарати для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 315 мм, потужність 3,7 кВт, Компресори пересувнi з електродвигуном, тиск 600 кПа [6 ат], продуктивність 0,5 м3/х, Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7 ат], продуктивність 2,2 м3/хв, Перетворювачi зварювальнi з номiнальним зварювальним струмом 315-500 А, Свердлильний пристрій HCCB-6D HIDROSTRESS, Установка для зварювання ручного дугового [постійного струму], Установки для гідравлічних випробувань трубопроводів, тиск нагнітання: низький 0,1 МПа [1 кгс/см2], високий 10 МПа [100 кгс/см2], Установки для свердлення отворів в залізобетоні діаметром до 160 мм. Для підтвердження відповідності цьому критерію учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку за формою 1, що містить перелік обладнання та технологій (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (далі – техніка), який відповідає вимогам замовника, сформованим на основі проєктної документації та наведеним у пункті 1.1 цього додатка. У довідці відображається належність техніки (власної, залученої або субпідрядної організації тощо), яка залучається до виконання робіт Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Вівдповідно до стовпчику 7 таблиці зазначається Назва та реквізити документа, що підтверджує належність**. Відповідно зірочек зазначаються номер та дата документа щодо належності відповідно до графи 6 форми 1.
В складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ЮКОН ПЛЮС" надано Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 25.07.2025 №5. Проте, в зазначеній довідці відсутня інформація в стопчику 7 таблиці, а саме: номер та дата документа щодо належності відповідно до графи 6 форми 1.
Необхідно надати пояснення щодо вищезазначеного.
6. Згідно з пунктом 1.3 Додатку 1 “Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції” до тендерної документації Замовника, Учасник повинен надати фінансову звітність, що передбачена для його виду діяльності, яка підтвердить, що обсяг річного доходу (виручки) учасника в 2024 році або 2025 році не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
В складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ЮКОН ПЛЮС" надано файл 4.1 S0111007 1-мс, 2-мс. Фінансова звітність підприємства 2024.pdf, де зазначено Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) в розмірі 4 613,9 тис.гривень. При цьому, очікувана вартість предмета закупівлі складає 4 881 929,00 гривень.
Необхідно надати пояснення щодо вищезазначеного.
7. Згідно з пунктом 3.1 Додатку 1 “Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції” до тендерної документації Замовника, Учасник повинен надати, Розрахунок договірної ціни з підтверджувальними розрахунками відповідно до кошторисних норм України у будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва”, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (із змінами).
Необхідно вказати назву файлу та номер сторінки де в складі тендерної пропозиції Учасника-Переможця ТОВ "ЮКОН ПЛЮС" надно договірну ціну.
8. Згідно з пунктом 1.2.1 Додатку 1 “Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції” до тендерної документації Замовника, Учасник повинен надати,1.2.1. Довідка що містить інформацію про наявність у учасника досвіду виконаного аналогічного договору в 2024 або 2025 році. Під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір з встановлення котлів опалення в котельні інформація про який міститься в електронній системі prozorro. На підтвердження Учасником надаються скани, виготовлені з оригіналів аналогічних договорів (не менше ніж 1 договір) та акти, які підтверджують прийняття замовником виконаних робіт у повному обсязі.
Проте, в складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ЮКОН ПЛЮС" надано аналогічний договір від 14.12.2023 №51 з терміном дії до 31.12.2023 року та актом виконання за грудень2023 року.
Також, згідно з аналогічним договором від 14.12.2023 №51 вартість договору складає 429207,68 гривень. Проте, в складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ЮКОН ПЛЮС" надано акт №1 за грудень 2023 року лише на суму 180,90017 тис.гривень
Необхідно надати пояснення щодо вищезазначеного.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
1. Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі на підставі експертного звіту та відомості об’ємів робіт, які є частиною проектно-кошторисної документації.
Посилання на сайт на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
http://www.zmiivmisto.gov.ua/finansova-diialnist/publichni-zakupivli/5714-obgruntuvannya-tekhnichnikh-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-ta-ochikuvanoji-vartosti-predmeta-zakupivli-14.html
2. Назва файлу №25 vytiah_pro_nesudimscnm_vid_2025-07-21. Щодо вимоги переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю (наказ/ довіреність/ тощо). Документ повинен бути виданий / сформований / отриманий у поточному році. Згадані документи не є частиною тендерної пропозиції і подаються замовнику безпосередньо переможцем закупівлі без взаємодії з електронним майданчиком. Тим не менш у складі пропозиції переможця наявний файл №17 Довідка про уповноважену особу.
3. Зазначене Вами у цьому запитанні є вихідними даними замовника для розрахунку вартості робіт учасниками та не встановлює вимогу надавати будь-які документи учасникам, так як оприлюднені замовником окремим файлом пояснювальна записка частиною проектно-кошторисної документації, а експертиза наслідком перевірки її на відповідність встановленим законом вимогам.
4. Відповідно до пункту 6-1 Закону № 922-VIII тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень. Жодний з перелічених товарів не перевищує вартісну межу встановлену Законом, тому тендерна документація не містить відповідних умов (додається витяг з відомісті ресурсів з затвердженої ПКД).
5. Вказане вами є невідповідністю виправлення якої не призвело б до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Однак під час аналізу тендерної пропозиції учасника цієї невідповідності уповноваженою особою не було виявлено.
6. Файл №4.1 і №5 Фінансова звітність підприємства говорить о наступом – за звітний період 2024р. чистий дохід від реалізації склало 4613900,00 грн. без ПДВ 20%. Загальна вартість тендерної пропозиції склала 4044473,11 грн. без ПДВ 20%. Згідно ПКУ ПДВ не входить у дохід ні в бухгалтерському, ні в податковому обліку (податок на прибуток). Це лише транзитна сума, яку підприємство отримує від покупця і має сплатити державі.
У бухгалтерському обліку (П(С)БО, МСФЗ)
• Дохід (виручка) визнається без урахування ПДВ, акцизу та інших непрямих податків.
• Тобто сума ПДВ, отримана від покупця, не є доходом підприємства, а лише зобов’язанням перед бюджетом.
• Це прямо визначено у п. 5 П(С)БО 15 "Дохід":
"Дохід не включає суму податку на додану вартість та інших податків і зборів, що підлягають перерахуванню до бюджету".
Приклад:
Продаж товару – 1200 грн (у т.ч. ПДВ 200).
• У дохід потрапляє 1000 грн.
• 200 грн – зобов’язання по ПДВ (рах. 641).
7. Файл №28 Проект договору стор.9-10.
8. Вказане вами є невідповідністю виправлення якої не призвело б до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Однак під час аналізу тендерної пропозиції учасника цієї невідповідності уповноваженою особою не було виявлено. Договір №51 від 14.12.2023 р. був продовжений додаткова угода так акт виконаних робіт додається.
Щодо оприлюднення в звіті суми оплати по договору, який фактично не оплачений
На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-07-18-006419-a повідомляємо, що Замовником та Постачальником досягнуто взаємної згоди щодо дострокового розірвання договору.
Відповідні зміни внесено та оприлюднено в електронній системі закупівель у встановленому порядку.
Разом з тим інформуємо, що у звіті про виконання договору уповноваженою особою було помилково зазначено інформацію про суми оплати за договором, який фактично не оплачений. Ця помилка має технічний характер та не може бути виправлена на електронному майданчику через відсутність функції редагування.