Показати схожі тендери

Закупівля Послуги зі встановлення та налагодження системи тривожної сигналізації (тривожних кнопок) для структурних підрозділів Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) на території Черкаської області, Київської області та м. Києва, згідно коду за ДК 021:2015: 45310000-3 «Електромонтажні роботи» від ЦЕНТРАЛЬНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М.КИЇВ).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-18-006057-a
Id Tender 44983163993c4b3fae837ad1668f0fe0
План UA-P-2025-07-18-007237-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.07.2025 13:25
Остання зміна 19.08.2025 16:05
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 817 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
9 085 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.07.2025 13:23 до 26.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 18.07.2025 13:23
до 23.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.07.2025 13:23
до 23.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.07.2025 15:30
до 11.08.2025 14:29
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.08.2025 16:27
до 17.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 11.08.2025 14:29
до 19.08.2025 16:05
Період уточнень
з 18.07.2025 13:23 до 23.07.2025 00:00
Період оскарження
з 18.07.2025 13:23 до 23.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.07.2025 15:30 до 11.08.2025 14:29
Період кваліфікації
з 28.07.2025 15:30 до 11.08.2025 14:29
Основні параметри
Послуги зі встановлення та налагодження системи тривожної сигналізації (тривожних кнопок) для структурних підрозділів Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) на території Черкаської області, Київської області та м. Києва, згідно коду за ДК 021:2015: 45310000-3 «Електромонтажні роботи»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 817 000 грн.
Послуги зі встановлення та налагодження системи тривожної сигналізації (тривожних кнопок) для структурних підрозділів Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) на території Черкаської області, Київської області та м. Києва
Назва предмета закупівлі
Послуги зі встановлення та налагодження системи тривожної сигналізації (тривожних кнопок) для структурних підрозділів Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) на території Черкаської області, Київської області та м. Києва
Очікувана вартість
1 817 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9085,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
28.07.2025 15:07
Закінчення аукціону
28.07.2025 15:30
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги зі встановлення та налагодження системи тривожної сигналізації (тривожних кнопок) для структурних підрозділів Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) на території Черкаської області, Київської області та м. Києва
Код ДК 021:2015
45312200-9 - Встановлення систем охоронної сигналізації
Кількість
145
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Управління поліції охорони в м. Києві
Пропозиція:
1 379 675 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПУЛЬТОВА ОХОРОНА ШЕРИФ"
Пропозиція:
1 815 002.7 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.07.2025 15:07
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віталій Данчук
Електронна пошта
Телефон
+380442798148
Замовник
ЄДРПОУ
43315602
Повна назва
ЦЕНТРАЛЬНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М.КИЇВ)
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
пров. Музейний, буд. 2-Д
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги зі встановлення та налагодження системи тривожної сигналізації (тривожних кнопок) для структурних підрозділів Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) на території Черкаської області, Київської області та м. Києва
Період вимог/скарг з 04.08.2025 16:27 по 10.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.07.2025 15:30 по 05.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
04.08.2025 16:27
Повідомлення про рішення
28.07.2025 15:30
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2025 13:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2025 13:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1.ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасником, на виконання вимог п. 1.1.1. Додатку № 1 до тендерної документації, надано довідку про наявність електромонтерів ОПС, які здійснюватимуть технічне обслуговування засобів охоронно/тривожної сигналізації» в якій відсутня інформація яку вимагав Замовник, а саме: кваліфікація та досвід роботи працівників. Також Учасник не надав документи, що підтверджують кваліфікацію на кожного працівника зазначеного в довідці. ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог п. 1.1.1. Додатку № 1 до тендерної документації: «1.1.1. Довідка в довільній формі про наявність працівників, які будуть задіяні до надання послуг у кількості не менше 2-х працівників (інженер та/або електромонтер ОПС та/або електромонтер електроустаткування та/або налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики із зазначенням ПІБ, посади, кваліфікації, досвіду роботи з наданням наступних документів: - документи, що підтверджують кваліфікацію на кожного працівника зазначеного в довідці.» ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учаснику необхідно надати: оновлену довідку «про наявність електромонтерів ОПС, які здійснюватимуть технічне обслуговування засобів охоронно/тривожної сигналізації», та документи, що підтверджують кваліфікацію на кожного працівника зазначеного в довідці. 2.ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасником, на виконання вимог п. 3.8. Додатку № 1 до тендерної документації, не надано: - відомості про керівника та особу/-іб (довідка у довільній формі), якій/-им надано право щодо підпису документів тендерної пропозиції та право на укладання договору підряду за результатами процедури закупівлі (з обов’язковим зазначенням ПІБ (без скорочень) та посади щодо кожної особи, зазначеної у довідці); - протокол установчих/загальних зборів або виписка з протоколу установчих/загальних зборів (спостережної (наглядової) ради та ін.) або рішення засновника, або інший розпорядчий документ органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення; - якщо тендерну пропозицію підписує представник учасника (далі - уповноважена особа) – довіреністю, або дорученням разом з наданням документів, що підтверджують право уповноваженої посадової (службової) особи учасника надавати такі повноваження та копією документу, що посвідчує уповноважену особу - копією паспорта, довідку про присвоєння ідентифікаційного номеру, або копію реєстраційного номеру облікової картки платника податків (у разі відсутності з релігійних переконань, копію стор. паспорта з відповідною відміткою); - Копію установчих документів (установчий акт, статут, засновницький договір, положення, або ін.) ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог п. 1.1.1. Додатку № 1 до тендерної документації: «.3.8. Повноваження посадової особи щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору за результатами процедури закупівлі підтверджується: - відомостями про керівника та особу/-іб (довідка у довільній формі), якій/-им надано право щодо підпису документів тендерної пропозиції та право на укладання договору підряду за результатами процедури закупівлі (з обов’язковим зазначенням ПІБ (без скорочень) та посади щодо кожної особи, зазначеної у довідці); - протокол установчих/загальних зборів або виписка з протоколу установчих/загальних зборів (спостережної (наглядової) ради та ін.) або рішення засновника, або інший розпорядчий документ органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення; - якщо тендерну пропозицію підписує представник учасника (далі - уповноважена особа) – довіреністю, або дорученням разом з наданням документів, що підтверджують право уповноваженої посадової (службової) особи учасника надавати такі повноваження та копією документу, що посвідчує уповноважену особу - копією паспорта, довідку про присвоєння ідентифікаційного номеру, або копію реєстраційного номеру облікової картки платника податків (у разі відсутності з релігійних переконань, копію стор. паспорта з відповідною відміткою); - у разі, якщо учасником є фізична особа, або фізична особа-підприємець (далі - уповноважена особа) – копією паспорта, довідку про присвоєння ідентифікаційного номеру, або копію реєстраційного номеру облікової картки платника податків (у разі відсутності з релігійних переконань, копію стор. паспорта з відповідною відміткою); Інші документи, що необхідно надати учасником: 1. Копію установчого документу (установчий акт, статут, засновницький договір, положення, або ін.) Вимоги до статуту: - Статут повинен бути чинний (зі всіма зареєстрованими змінами та доповненнями у разі наявності таких) - Статут повинен містити відмітку державного реєстратора. - У випадку відсутності відмітки державного реєстратора Учасник повинен зазначати код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів)).» ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учаснику необхідно надати: - відомості про керівника та особу/-іб (довідка у довільній формі), якій/-им надано право щодо підпису документів тендерної пропозиції та право на укладання договору підряду за результатами процедури закупівлі (з обов’язковим зазначенням ПІБ (без скорочень) та посади щодо кожної особи, зазначеної у довідці); - протокол установчих/загальних зборів або виписка з протоколу установчих/загальних зборів (спостережної (наглядової) ради та ін.) або рішення засновника, або інший розпорядчий документ органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення; - якщо тендерну пропозицію підписує представник учасника (далі - уповноважена особа) – довіреністю, або дорученням разом з наданням документів, що підтверджують право уповноваженої посадової (службової) особи учасника надавати такі повноваження та копією документу, що посвідчує уповноважену особу - копією паспорта, довідку про присвоєння ідентифікаційного номеру, або копію реєстраційного номеру облікової картки платника податків (у разі відсутності з релігійних переконань, копію стор. паспорта з відповідною відміткою); - Копію установчих документів (установчий акт, статут, засновницький договір, положення, або ін.) 3.ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасником, на виконання вимог п. 1.2.1. Додатку № 1 до тендерної документації, надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для надання зазначених послуг, яку підписав Олександр Гайдук. ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог п. 3.8. Додатку № 1 до тендерної документації: «3.8. Повноваження посадової особи щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору за результатами процедури закупівлі підтверджується: - відомостями про керівника та особу/-іб (довідка у довільній формі), якій/-им надано право щодо підпису документів тендерної пропозиції та право на укладання договору підряду за результатами процедури закупівлі (з обов’язковим зазначенням ПІБ (без скорочень) та посади щодо кожної особи, зазначеної у довідці); - протокол установчих/загальних зборів або виписка з протоколу установчих/загальних зборів (спостережної (наглядової) ради та ін.) або рішення засновника, або інший розпорядчий документ органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення; - якщо тендерну пропозицію підписує представник учасника (далі - уповноважена особа) – довіреністю, або дорученням разом з наданням документів, що підтверджують право уповноваженої посадової (службової) особи учасника надавати такі повноваження та копією документу, що посвідчує уповноважену особу - копією паспорта, довідку про присвоєння ідентифікаційного номеру, або копію реєстраційного номеру облікової картки платника податків (у разі відсутності з релігійних переконань, копію стор. паспорта з відповідною відміткою); » ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учаснику необхідно надати: відомості про керівника та особу/-іб (довідка у довільній формі), якій/-им надано право щодо підпису документів тендерної пропозиції та право на укладання договору підряду за результатами процедури закупівлі (з обов’язковим зазначенням ПІБ (без скорочень) та посади щодо кожної особи, зазначеної у довідці); - протокол установчих/загальних зборів або виписка з протоколу установчих/загальних зборів (спостережної (наглядової) ради та ін.) або рішення засновника, або інший розпорядчий документ органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення; - якщо тендерну пропозицію підписує представник учасника (далі - уповноважена особа) – довіреністю, або дорученням разом з наданням документів, що підтверджують право уповноваженої посадової (службової) особи учасника надавати такі повноваження та копією документу, що посвідчує уповноважену особу - копією паспорта, довідку про присвоєння ідентифікаційного номеру, або копію реєстраційного номеру облікової картки платника податків (у разі відсутності з релігійних переконань, копію стор. паспорта з відповідною відміткою). 4.ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасником, на виконання вимог п. 3.15. Додатку № 1 до тендерної документації, надано незаповнений проєкт Договору (Додаток № 5 до тендерної документації), що не відповідає вимогам тендерної документації. ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог п. 3.15. Додатку № 1 до тендерної документації: «3.15. Заповнений, підписаний та скріплений печаткою Учасника торгів (за умови її використання) проєкт Договору, згідно Додатку № 5 до тендерної документації.» ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учаснику необхідно надати: заповнений, підписаний та скріплений печаткою Учасника торгів (за умови її використання) проєкт Договору, згідно Додатку № 5 до тендерної документації. 5 .ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасником, на виконання вимог п. 3.18. Додатку № 1 до тендерної документації, надано файл із назвою «Гарантійний лист.pdf», проте даний документ виданий не виробником обладнання, а написаний від імені самого Учасника, що не відповідає вимогам тендерної документації. ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог п. 3.18. Додатку № 1 до тендерної документації: «3.18. Гарантійний лист від виробника обладнання, в якому виробник гарантує, що комплектуючі та обладнання за предметом закупівлі, запропоновані учасником у складі пропозиції, не будуть ввезені на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран.» ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учаснику необхідно надати: Гарантійний лист від виробника обладнання, в якому виробник гарантує, що комплектуючі та обладнання за предметом закупівлі, запропоновані учасником у складі пропозиції, не будуть ввезені на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран.
Створено
29.07.2025 16:01
Надати до
30.07.2025 16:01
Період вимог/скарг з 11.08.2025 14:29 по 17.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.08.2025 16:27 по 12.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.08.2025 14:29
Довідка НАЗК
11.08.2025 14:29
Повідомлення про рішення
04.08.2025 16:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2025 13:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2025 13:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1.ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасником, на виконання вимог п. 3.17. Додатку № 1 до тендерної документації, не надано відомості про Учасника (форма, наведена у Додатку № 7 до тендерної документації ВИМОГА ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПОСИЛАННЯ НА НЕЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог п. 3.17. Додатку № 1 до тендерної документації: «3.17. Відомості про Учасника (форма, наведена у Додатку № 7 до тендерної документації).» ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учаснику необхідно надати: відомості про Учасника (форма, наведена у Додатку № 7 до тендерної документації).
Створено
07.08.2025 16:23
Надати до
08.08.2025 16:23
Договір
UA-2025-07-18-006057-a-c1
Підписаний і діє
Номер
180-08/25-Т
1 815 002.7 грн.
1 512 502.25 грн.
З ПДВ
Підписано
19.08.2025
Строк дії договору з
19.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
145 (послуга)
Послуги зі встановлення та налагодження системи тривожної сигналізації (тривожних кнопок) для структурних підрозділів Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) на території Черкаської області, Київської області та м. Києва
Номенклатура
Послуги зі встановлення та налагодження системи тривожної сигналізації (тривожних кнопок) для структурних підрозділів Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) на території Черкаської області, Київської області та м. Києва
Кількість
145
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ЦЕНТРАЛЬНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М.КИЇВ)
Повна назва
ЦЕНТРАЛЬНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М.КИЇВ)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43315602

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПУЛЬТОВА ОХОРОНА ШЕРИФ"
Повна назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПУЛЬТОВА ОХОРОНА ШЕРИФ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40405420

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
19.08.2025 16:05
-
19.08.2025 16:04
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 817 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.07.2025 00:00
Замовник:
ЦЕНТРАЛЬНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М.КИЇВ)
Контактний телефон:
+380442798148
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 817 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.07.2025 00:00
Замовник:
ЦЕНТРАЛЬНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М.КИЇВ)
Контактний телефон:
+380442798148
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності