Показати схожі тендери

Закупівля поточний ремонт автобуса Атаман D093S2 від ВІДДІЛ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ РАДЕХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-18-005948-a
Id Tender 2a269a2ed4ec480ba2e74f982d39b1fe
План UA-P-2025-07-18-007212-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 18.07.2025 13:18
Остання зміна 01.08.2025 14:29
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
54 586 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
272.93 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.07.2025 13:18 до 26.07.2025 07:00
Завершено
Період уточнень
з 18.07.2025 13:18
до 23.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.07.2025 13:18
до 23.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.07.2025 07:00
до 31.07.2025 14:15
Залишилось 3 днів 12 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 31.07.2025 14:15
до 06.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 31.07.2025 14:15
-
Період уточнень
з 18.07.2025 13:18 до 23.07.2025 00:00
Період оскарження
з 18.07.2025 13:18 до 23.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.07.2025 07:00 до 31.07.2025 14:15
Період кваліфікації
з 26.07.2025 07:00 до 31.07.2025 14:15
Основні параметри
поточний ремонт автобуса Атаман D093S2
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
54 586 грн.
поточний ремонт автобуса Атаман D093S2
Назва предмета закупівлі
поточний ремонт автобуса Атаман D093S2
Очікувана вартість
54 586 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
272,93
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
поточний ремонт автобуса Атаман D093S2
Код ДК 021:2015
50113100-1 - Послуги з ремонту автобусів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Львівська область, Станція техобслуговування повинна знаходитись на відстані не більше 100 км від місця розташування замовника (Львівська обл.., Шептицький р-он, м.Радехів, вул.Проспект Відродження ,3), за місцезнаходженням виконавця
Дата постачання по
10.08.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за фактично надані Послуги здійснюються протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами Актів. На час воєнного стану в Україні розрахунки проводяться Замовником відповідно до Постанови КМУ від 9 червня 2021 р. № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами та доповненнями).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "СЕРВІСТРАК-ОЛЬБІЯ"
Пропозиція:
54 500 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.07.2025 13:18
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Проект договору
18.07.2025 13:18
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Уляна Маховська
Електронна пошта
Телефон
+380974419468
Сайт:
https://radehiv.osv.org.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
43081140
Повна назва
ВІДДІЛ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ РАДЕХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
80200
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
м. Радехів
Адреса
вул. Проспект Відродження, буд. 3
Кваліфікація
Лот № 1 поточний ремонт автобуса Атаман D093S2
Період вимог/скарг з 31.07.2025 14:15 по 06.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.07.2025 07:00 по 02.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
31.07.2025 14:16
Довідка НАЗК
31.07.2025 14:15
Повідомлення про рішення
31.07.2025 14:15
-
26.07.2025 07:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2025 13:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2025 13:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Відповідно до вимог розділу 2 Кваліфікаційні критерії додатку 1 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник має надати зокрема позитивний відгук від контрагента за всіма договорами, вказаними в довідці із зазначенням найменування предмету договору, номеру договору, дати укладання договору та з інформацією про добросовісне виконання постачальником своїх обов’язків, відсутність претензій до постачальника протягом виконання договору. На виконання даної вимоги учасник надав лист-відгук №01-8/25 від 23.01.2025 року від Комунальної установи «Центр з обслуговування закладів освіти Сокальської міської ради Львівської області» про добросовісне виконання договору. Проте , у даному листі відсутня інформація про відсутність претензій до ПП «Сервістрак-Ольбія» протягом виконання договору, що призводить до наявних невідповідностей вимогам тендерної документації в інформації наданої учасником. Для усунення невідповідностей учасник повинен надати уточнений Лист-відгук за договором №01-8/25 від 23.01.2025. 2)Відповідно до пункту 3 розділу 3 додатку 1 до тендерної документації , для надання послуг Учасник повинен мати відповідні матеріали, засоби та пристосування. Надати гарантійний лист про наявність відповідних матеріалів та засобів, які будуть застосовані при наданні даної послуги з їх переліком. На виконання даної вимоги учасником надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, та технологій учасника №5 від 21.07.2025 року. Про те в даній довідці відсутня інформація про наявність матеріалів для надання послуг, що призводить до наявних невідповідностей вимогам тендерної документації в інформації наданої учасником. Для усунення невідповідностей учасник повинен надати гарантійний лист про наявність відповідних матеріалів та засобів, які будуть застосовані при наданні даної послуги з їх переліком. 3) Відповідно до пункту 4.7 додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати Підписаний проект договору уповноваженою особою учасника , з відбитком його печатки (за наявності) та заповненою інформацією від учасника (окрім цінових показників). На виконання даної вимоги учасник надав підписаний проект договору, про те додаток №1 до договору Калькуляція вартості послуг з ремонту транспортного засобу не заповнено, що призводить до наявних невідповідностей вимогам тендерної документації в документах наданих учасником. Для усунення невідповідностей учасник повинен надати проект договору повністю заповнений учасником враховуючи Додаток 1(окрім цінових показників). 4) Відповідно до пункту 4.8 додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати Заяву-погодження на обробку персональних даних за формою зазначеною у Додатку 1.4 за підписом учасника. Учасником надано лист-згоду №14 від 21.07.2025р. Проте, учасником не дотримано встановленої форми , а саме відсутня інформація про адресати : «Уповноваженій особі Маховській У.Б.» Для усунення невідповідностей учаснику необхідно надати Лист з дотриманням встановленої замовником форми згідно додатку 1.4.до тендерної документації.
Створено
29.07.2025 12:15
Надати до
30.07.2025 12:15
Договір
UA-2025-07-18-005948-a-b1
Очікує підписання
54 500 грн.
54 500 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
поточний ремонт автобуса Атаман D093S2
Номенклатура
поточний ремонт автобуса Атаман D093S2
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 10 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІДДІЛ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ РАДЕХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ВІДДІЛ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ РАДЕХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43081140

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "СЕРВІСТРАК-ОЛЬБІЯ"
Повна назва
ПП "СЕРВІСТРАК-ОЛЬБІЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
20825524

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
54 586 грн.
Період подання пропозицій
до 26.07.2025 07:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ РАДЕХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380974419468
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
54 586 грн.
Період подання пропозицій
до 26.07.2025 07:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ РАДЕХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380974419468
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності