Шановний Учаснику!
Вашу вимогу щодо скасування Протоколу «Щодо прийняття рішення уповноваженою особою» № 05-01 від 05.08.2025 розглянуто.
За результатами розгляду повідомляємо таке.
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», затверджених постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 (зі змінами), та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію, якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам тендерної документації.
Згідно з пп. 3 п. 3 Додатку 2 та Додатку 1 до тендерної документації, учасники повинні були надати у складі тендерної пропозиції:
довідку про відповідність технічним вимогам;
копію чинної ліцензії на медичну практику;
копію ліцензії на використання джерел іонізуючого випромінювання;
інші документи про відповідність технічним вимогам.
Під час розгляду Вашої пропозиції встановлено, що у складі поданих матеріалів відсутні документи, які підтверджують відповідність пропозиції технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі у повному обсязі, передбаченому тендерною документацією.
Зокрема, відсутні документи, що підтверджують повний перелік передбачених умовами закупівлі можливостей для надання послуг, а саме: копія чинної ліцензії на медичну практику та копія ліцензії на використання джерел іонізуючого випромінювання.
З цього приводу зазначаємо, що надана Вами Реєстраційна картка нерадіонуклідної установки чи пристрою, що генерує іонізуюче випромінювання, не є ліцензією на використання джерел іонізуючого випромінювання, а наказ ДІЯР України від 16.04.2018 № 69 не є нормативною підставою для використання рентгенологічного обладнання закладом охорони здоров’я, а є підставою використання реєстраційних карток встановленої форми, оскільки такі форми затверджені.
Разом з тим, з приводу відсутності документу, зауважуємо, що у відповідності до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Як вбачається із Додатку 1, Додатку 2 до тендерної документації, не надані Вами ліцензії вимагалась саме як документ про технічні характеристики предмета закупівлі, що є одними із основних документів, які мають надаватись в рамках тендерної пропозиції.
Отже, такі невідповідності не відносяться до переліку, який може бути усунутий відповідно до пункту 43 Особливостей, і є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Щодо наведених у вимозі тверджень про нібито упереджене ставлення або здійснення тиску на представників Вашої компанії, повідомляємо, що Замовник діє виключно у межах та у спосіб, передбачений чинним законодавством, а усі рішення приймаються на підставі об’єктивного аналізу документів, поданих у складі пропозицій. Вказані обставини не підтверджені жодними належними та допустимими доказами.
Враховуючи викладене, рішення, оформлене Протоколом № 05-01 від 05.08.2025, прийняте за результатом повного всебічного розгляду тендерної документації, є обґрунтованим та прийнятим у повній відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами). Підстави для його скасування відсутні.