Показати схожі тендери

Закупівля Періодичний медичний огляд працівників певних категорій ДК 021:2015:85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги від Комунальне підприємство «Теплоенерго» Дніпровської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-18-005097-a
Id Tender e72f660cea3047aa99dd42855be4d98b
План UA-P-2025-07-18-005483-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.07.2025 12:31
Остання зміна 29.08.2025 10:57
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
340 480 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 702.4 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.07.2025 12:28 до 30.07.2025 14:00
Завершено
Період уточнень
з 18.07.2025 12:28
до 27.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.07.2025 12:28
до 27.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 31.07.2025 12:56
до 12.08.2025 13:53
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.08.2025 13:12
до 18.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.08.2025 13:53
до 29.08.2025 10:57
Період уточнень
з 18.07.2025 12:28 до 27.07.2025 00:00
Період оскарження
з 18.07.2025 12:28 до 27.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 31.07.2025 12:56 до 12.08.2025 13:53
Період кваліфікації
з 31.07.2025 12:56 до 12.08.2025 13:53
Основні параметри
Періодичний медичний огляд працівників певних категорій ДК 021:2015:85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
340 480 грн.
Періодичний медичний огляд працівників певних категорій ДК 021:2015:85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Назва предмета закупівлі
Періодичний медичний огляд працівників певних категорій ДК 021:2015:85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Очікувана вартість
340 480 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1702,4
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
31.07.2025 12:33
Закінчення аукціону
31.07.2025 12:56
Позиція
Опис предмета закупівлі
Періодичний медичний огляд працівників певних категорій
Код ДК 021:2015
85110000-3 - Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за договором Замовник робить шляхом попередньої оплати в розмірі 50 % протягом 5- ти банківських днів з моменту отримання рахунку від Виконавця, остаточний розрахунок в розмірі решти 50% - протягом 5-ти банківських днів з моменту підписання Акту приймання-передачі наданих послуг
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
"МЕДІНВЕСТ" МЦ" ТОВ
Пропозиція:
199 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНИЙ ЛІКУВАЛЬНО- ОЗДОРОВЧИЙ ЦЕНТР "АЛА АТЛАНТІС"
Пропозиція:
170 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 31.07.2025 12:33
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.07.2025 14:44
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
18.07.2025 12:28
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Альошкіна
Електронна пошта
Телефон
+380563743310
Сайт:
http://dniprorada.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
32688148
Повна назва
Комунальне підприємство «Теплоенерго» Дніпровської міської ради
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Періодичний медичний огляд працівників певних категорій ДК 021:2015:85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Період вимог/скарг з 05.08.2025 13:12 по 11.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.07.2025 12:56 по 08.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
05.08.2025 13:12
Повідомлення про рішення
31.07.2025 12:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2025 12:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2025 12:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 12.08.2025 13:53 по 18.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.08.2025 13:12 по 13.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.08.2025 13:53
Довідка НАЗК
12.08.2025 13:53
Повідомлення про рішення
05.08.2025 13:13
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-18-005097-a-a1
Підписаний і діє
Номер
220-25 в
199 000 грн.
199 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
26.08.2025
Строк дії договору з
26.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Періодичний медичний огляд працівників певних категорій
Номенклатура
Періодичний медичний огляд працівників певних категорій
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство «Теплоенерго» Дніпровської міської ради
Повна назва
Комунальне підприємство «Теплоенерго» Дніпровської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32688148

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
"МЕДІНВЕСТ" МЦ" ТОВ
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР" МЕДІНВЕСТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38599658

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
29.08.2025 10:55
Підписаний договір
29.08.2025 10:55
Додатки до договору
29.08.2025 10:57
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-02-000002
Дата створення проекту
02.09.2025 09:31
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
02.09.2025 14:42
Дата завершення моніторингу
24.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від громадських
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 909-93-02
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 01.09.2025 № 249 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби від 25.08.2025 №003100-18/10589-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 01.09.2025 № 249 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 7 UA-2025-07-18-005097-a 18.07.2025 Комунальне підприємство «Теплоенерго» Дніпровської міської ради інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
01.09.2025 00:00
Документи рішення
02.09.2025 14:42
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі за номером ID: UA-2025-07-18-005097-a відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» постала потреба в отриманні пояснень із додаванням підтверджуючих документів з наступного питання: 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Пояснення, (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України
Рішеня
04.09.2025 17:18
Орган перевірки
10.09.2025 00:00
Документи повідомлення
04.09.2025 17:25
-
Відповідь
Пояснення на запит
Уповноваженою особою Комунального підприємства «Теплоенерго» Дніпровської міської ради розглянуто запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ про надання пояснення в рамках триваючого моніторингу процедури закупівлі «Періодичний медичний огляд працівників певних категорій ДК 021:2015:85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги» (ідентифікатор закупівлі:UA-2025-07-18-005097-a) та повідомляється наступне. Враховуючи зміст запитуваної інформації та те, що Закон України «Про публічні закупівлі» не містить зобов’язуючих норм щодо змісту та форми обґрунтування, як окремого, чітко визначеного законодавством документа, стосовно розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення очікуваної вартості, уповноважена особа Замовника дійшла висновку, що в правову основу зазначеного запиту покладено припис пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі – Постанова), яким вказану Постанову доповнено згідно з Постановою КМ №1266 від 16.12.2020. У зв’язку з наведеним уповноважена особа Замовника вважає за необхідне зазначити, що не вбачає правових підстав поширення дії вказаної норми на закупівлю закупівлі «Періодичний медичний огляд працівників певних категорій ДК 021:2015:85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги» (ідентифікатор закупівлі:UA-2025-07-18-005097-a) оскільки закупівля здійснюється за рахунок власних коштів комунального підприємства, без залучення коштів державного бюджету. Підтвердженням того висновку, що вимоги пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 не розповсюджуються на закупівлі комунального підприємства, які здійснюються за рахунок власних коштів (отриманих у результаті комерційної господарської діяльності) є наступне. Одночасно із введенням у дію пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 було доповнено Додаток до вказаної Постанови. Назва вказаного Додатку розкриває предмет регулювання Постанови: «Заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету». Додаток Постанови доповнено пунктом 26, який передбачає: «Забезпечення прозорості обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» та кореспондує з пунктом 4-1 Постанови. Пункт 4-1 Постанови передбачає забезпечення обґрунтування: 1) технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, 2) розміру бюджетного призначення, 3) очікуваної вартості предмета закупівлі, а також оприлюднення зазначених обґрунтувань на веб-сайті. Визначений у пункті 4-1 Постанови перелік слід розглядати виключно у наведеній нормою формі, тобто у сукупності вказаних документів/інформації. Сукупність вказаних документів/інформації вказує на те, що правова норма може застосовуватися виключно до процедури із використанням бюджетних коштів, на це вказує така ознака, як необхідність обґрунтування «бюджетного призначення». В свою чергу використання під час відповідної закупівлі власних коштів комунальним підприємством унеможливлює обґрунтування «бюджетного призначення» та, відповідно, виключає розповсюдження Пункту 4-1 Постанови на таку закупівлю. Слід зазначити, що за умови розповсюдження обумовленої норми, як на процедуру використання бюджетних коштів, так і на процедуру використання власних коштів підприємством державного сектору економіки, її зміст мав би викладатися у спосіб пункту 3 частини 2 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі»: «розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі». Саме сполучник «або» у приведеній для прикладу нормі Закону вказує, що вона (норма) застосовується як до закупівлі із використанням бюджетних коштів так і до закупівлі із використанням власних коштів відповідним замовником. Відсутність сполучника «або» є суттєвим та тлумачиться уповноваженою особою Замовника однозначно: Пункт 4-1 Постанови стосується виключно процедури закупівлі із використанням бюджетних коштів. Уповноважена особа Замовника дійшла висновку щодо того, що Пункт 4-1 Постанови стосується виключно процедури закупівлі із використанням бюджетних коштів власне підтверджується і Міністерством фінансів України на офіційному сайті: https://mof.gov.ua/uk/news/kabmin_priiniav_rishennia_pro_zmini_do_poriadku_provedennia_perevirok_zakupivel-2603 Так, Міністерством фінансів України 16.12.2020 було зазначено: «Сьогодні на засіданні Уряду прийнято рішення щодо внесення змін до Порядку проведення перевірок закупівель*, підготовлених Мінфіном та Державною аудиторською службою. Постановою унормовуються підстави для здійснення перевірки закупівель органами державного фінансового контролю, а також забезпечується приведення їх у відповідність до норм Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель». Прийнятим рішенням врегульовано питання отримання інформації органами державного фінансового контролю для складання протоколів про адміністративні правопорушення у разі встановлення під час перевірок закупівель порушень законодавства, що передбачають адміністративну відповідальність. Окрім того постановою прийнято норму, яка забезпечить прозорість та обґрунтованість формування очікуваної вартості предмету закупівель/розміру БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ. Мета прийняття такої норми – підвищення достовірності бюджетного планування, його зв’язку з плануванням публічних закупівель, обґрунтованості під час визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також потреби у БЮДЖЕТНИХ РЕСУРСАХ на закупівлю». * постанова Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710». У зв’язку з тим, що закупівля здійснюється не за бюджетні кошти, а за власні кошти підприємства, поняття «бюджетне призначення» в контексті цієї закупівлі не застосовувалось. Формування очікуваної вартості закупівлі здійснено на підставі аналізу відкритих ринкових джерел, безпосереднього збору актуальних ринкових цін у відкритих джерелах Інтернет, загальнодоступної інформації із врахуванням актуальних прайсів постійного постачальника на дату планування закупівлі. Зокрема, для визначення очікуваної вартості було визначено середню ринкову вартість за одиницю, враховано загальну кількість осіб, виведена середня ціна, яка й стала очікуваною вартістю закупівлі.
Рішеня
09.09.2025 15:17
Замовник
Документи повідомлення
09.09.2025 15:18
-
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі за номером ID: UA-2025-07-18-005097-a відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» постала потреба в отриманні пояснень із додаванням підтверджуючих документів з наступного питання: Згідно пункту 3 розділу 3 Додатку 2 «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Замовник вимагає довідку про відповідність технічнім вимогам (додаток 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»), з наданням копії ліцензії на медичну практику, ліцензії на використання джерел іонізуючого випромінювання та інших підтверджуючих документів. Просимо надати інформацію у вигляді назви файлу у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР" МЕДІНВЕСТ", який містить в собі вищезазначену довідку. Пояснення, (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України
Рішеня
10.09.2025 09:16
Орган перевірки
16.09.2025 00:00
Документи повідомлення
10.09.2025 09:17
-
Відповідь
Пояснення на запит
В межах проведення моніторингу відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення з додаванням необхідної інформації. Згідно з вимогами пункту 3 розділу 3 Додатку 2 тендерної документації, учасник повинен був надати: Довідку про відповідність технічнім вимогам (додаток 1 до тендерної документації) з наданням копії ліцензії на медичну практику, ліцензії на використання джерел іонізуючого випромінювання та інших підтверджуючих документів. ТОВ "МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "МЕДІНВЕСТ" надало вказану довідку та інші підтверджуючі документи про відповідність технічнім вимогам у складі своєї тендерної пропозиції у файлах по прядку з назвами: Лицензия.pdf Ліцензія ДІЯР -ОВ060410.PDF Довідка- КВЕД.PDF Протокол створення 1-2013.PDF Довідка- субпідрядник.PDF Довідка- обладнання.PDF Ці файли є складовою частиною тендерної пропозиції, поданої учасником через електронну систему закупівель у межах процедури закупівлі.
Рішеня
15.09.2025 14:25
Замовник
Документи повідомлення
15.09.2025 14:27
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
340 480 грн.
Період подання пропозицій
до 30.07.2025 14:00
Замовник:
Комунальне підприємство «Теплоенерго» Дніпровської міської ради
Контактний телефон:
+380563743310
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
340 480 грн.
Період подання пропозицій
до 30.07.2025 14:00
Замовник:
Комунальне підприємство «Теплоенерго» Дніпровської міської ради
Контактний телефон:
+380563743310
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності