Показати схожі тендери

Закупівля Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них від Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Рівненської обласної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-18-004893-a
Id Tender ae26c5045b7e41eab01bbfe5b45fe211
План UA-P-2025-07-18-005879-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 18.07.2025 12:19
Остання зміна 30.07.2025 12:34
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
253 873.96 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 538.74 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.07.2025 12:17 до 28.07.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 18.07.2025 12:17
до 25.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.07.2025 12:17
до 25.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.07.2025 08:00
до 30.07.2025 12:34
Залишилось 3 днів 12 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.07.2025 12:34
до 05.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 30.07.2025 12:34
-
Період уточнень
з 18.07.2025 12:17 до 25.07.2025 00:00
Період оскарження
з 18.07.2025 12:17 до 25.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.07.2025 08:00 до 30.07.2025 12:34
Період кваліфікації
з 28.07.2025 08:00 до 30.07.2025 12:34
Основні параметри
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
253 873.96 грн.
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Назва предмета закупівлі
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Очікувана вартість
253 873.96 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2538,74
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 21 (штуки)
Крісло TELA або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Крісло TELA або еквівалент
Код ДК 021:2015
39113000-7 - Сидіння та стільці різні
Кількість
21
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вулиця Котляревського, 5
Дата постачання по
29.12.2025 00:00
Позиція : №2 9 (штуки)
Крісло STILO або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Крісло STILO або еквівалент
Код ДК 021:2015
39113000-7 - Сидіння та стільці різні
Кількість
9
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вулиця Котляревського, 5
Дата постачання по
29.12.2025 00:00
Позиція : №3 15 (штуки)
Стілець ISO NET black або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Стілець ISO NET black або еквівалент
Код ДК 021:2015
39113000-7 - Сидіння та стільці різні
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вулиця Котляревського, 5
Дата постачання по
29.12.2025 00:00
Позиція : №4 2 (штуки)
Крісло Anda Seat Kaiser 2 Pro Size XL Gray Linen Fabric або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Крісло Anda Seat Kaiser 2 Pro Size XL Gray Linen Fabric або еквівалент
Код ДК 021:2015
39113000-7 - Сидіння та стільці різні
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вулиця Котляревського, 5
Дата постачання по
29.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Кошти НСЗУ, згідно пакету медичних гарантій (основний); Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Економточка"
Пропозиція:
236 998.8 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.07.2025 12:19
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віталій Савчук
Електронна пошта
Телефон
+380978327728
Замовник
ЄДРПОУ
26353256
Повна назва
Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Рівненської обласної ради
Поштовий індекс
33028
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
м. Рівне
Адреса
вул. КОТЛЯРЕВСЬКОГО, буд. 5
Кваліфікація
Лот № 1 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Період вимог/скарг з 30.07.2025 12:34 по 05.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.07.2025 08:00 по 05.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.07.2025 12:34
Довідка НАЗК
30.07.2025 12:34
Повідомлення про рішення
28.07.2025 08:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2025 12:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2025 12:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі по предмету закупівлі: «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них» за ДК 021:2015 — «39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них» (id закупівлі (UA-2025-07-18-004893-a) Товариства з обмеженою відповідальністю "Економточка" виявлено невідповідності. Вимогами п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування передбачено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.» 1. Розглянувши тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "Економточка" Замовник виявив невідповідність щодо країни виробника та походження товару четвертої позиції, а саме: “Крісло Anda Seat Kaiser 2 Pro Size XL Gray Linen Fabric Anda Seat”, де відповідно Учасник в складі своєї тендерної пропозиції у файлі 2.Технічна специфікація.pdf вказав країну виробника та походження товару-Китай, натомість у файлі 17. Підписаний проєкт договору.pdf країною виробником тієї ж позиції є країна-Україна. З метою усунення зазначеної невідповідності, Учаснику Товариству з обмеженою відповідальністю "Економточка" необхідно уточнити та завантажити відповідний документ, в якому буде вірно зазначено країну виробника та походження товару “Крісло Anda Seat Kaiser 2 Pro Size XL Gray Linen Fabric Anda Seat”, який буде відповідати технічній специфікації тендерної пропозиції Учасника, належним чином завірений, підписаний та завантажений в електронну систему закупівель у визначений законодавством строк. За достовірність наданих документів відповідальність безпосередньо несе Учасник. На підставі вищеописаного, ВИРІШИВ: Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учасником Товариства з обмеженою відповідальністю "Економточка".
Створено
29.07.2025 11:50
Надати до
30.07.2025 11:50
Договір
UA-2025-07-18-004893-a-a1
Очікує підписання
236 998.8 грн.
236 998.8 грн.
З ПДВ
Номенклатура
21 (штуки)
Крісло TELA або еквівалент
Номенклатура
Крісло TELA або еквівалент
Кількість
21
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 29 грудня 2025 р.
Номенклатура
9 (штуки)
Крісло STILO або еквівалент
Номенклатура
Крісло STILO або еквівалент
Кількість
9
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 29 грудня 2025 р.
Номенклатура
15 (штуки)
Стілець ISO NET black або еквівалент
Номенклатура
Стілець ISO NET black або еквівалент
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 29 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Крісло Anda Seat Kaiser 2 Pro Size XL Gray Linen Fabric або еквівалент
Номенклатура
Крісло Anda Seat Kaiser 2 Pro Size XL Gray Linen Fabric або еквівалент
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 29 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Рівненської обласної ради
Повна назва
Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Рівненської обласної ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26353256

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Економточка"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Економточка"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37764057

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
253 873.96 грн.
Період подання пропозицій
до 28.07.2025 08:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Рівненської обласної ради
Контактний телефон:
+380978327728
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
253 873.96 грн.
Період подання пропозицій
до 28.07.2025 08:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Рівненської обласної ради
Контактний телефон:
+380978327728
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності