Показати схожі тендери

Закупівля Агрохімічна продукція (24455000-8 - Дезинфекційні засоби) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-18-003492-a
Id Tender 996f08ed399b4421bc9c32088efb4d56
План UA-P-2025-07-18-002615-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.07.2025 11:20
Остання зміна 19.08.2025 14:40
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 016 920 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 851.5 грн. (0,18 %)
Вартість подання пропозиції:
1 224 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.07.2025 11:19 до 26.07.2025 17:00
Завершено
Період уточнень
з 18.07.2025 11:19
до 23.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.07.2025 11:19
до 23.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.07.2025 13:32
до 05.08.2025 09:09
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.07.2025 17:11
до 11.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.08.2025 09:09
до 19.08.2025 14:40
Період уточнень
з 18.07.2025 11:19 до 23.07.2025 00:00
Період оскарження
з 18.07.2025 11:19 до 23.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.07.2025 13:32 до 05.08.2025 09:09
Період кваліфікації
з 28.07.2025 13:32 до 05.08.2025 09:09
Основні параметри
Агрохімічна продукція (24455000-8 - Дезинфекційні засоби)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
646 620 грн.
Агрохімічна продукція (24455000-8 - Дезинфекційні засоби): Засіб для дезінфекції рук, шкіри, поверхонь та медичних виробів -Засіб дезінфікуючий “Бланідас 2000 ультра (Blanidas 2000 ultra)” або еквівалент ; Засіб дезінфікуючий для миття рук -Засіб для дезінфекції рук «Санісофт (Sanisoft)» або еквівалент; Скінцид (SKINCID)» для інтраопераційної обробки шкіри або еквівалент ; Засіб дезінфікуючий «Стерізол» з етанолом (Sterisol Hand Disinfecant Ethanol) або еквівалент
Назва предмета закупівлі
Агрохімічна продукція (24455000-8 - Дезинфекційні засоби): Засіб для дезінфекції рук, шкіри, поверхонь та медичних виробів -Засіб дезінфікуючий “Бланідас 2000 ультра (Blanidas 2000 ultra)” або еквівалент ; Засіб дезінфікуючий для миття рук -Засіб для дезінфекції рук «Санісофт (Sanisoft)» або еквівалент; Скінцид (SKINCID)» для інтраопераційної обробки шкіри або еквівалент ; Засіб дезінфікуючий «Стерізол» з етанолом (Sterisol Hand Disinfecant Ethanol) або еквівалент
Очікувана вартість
646 620 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3233,1
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
28.07.2025 13:03
Закінчення аукціону
28.07.2025 13:32
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 1 600 (Флакон)
Засіб для дезінфекції рук, шкіри, поверхонь та медичних виробів -Засіб дезінфікуючий “Бланідас 2000 ультра (Blanidas 2000 ultra)” або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Засіб для дезінфекції рук, шкіри, поверхонь та медичних виробів -Засіб дезінфікуючий “Бланідас 2000 ультра (Blanidas 2000 ultra)” або еквівалент
Код ДК 021:2015
24450000-3 - Агрохімічна продукція
Кількість
1 600
Одиниця виміру
Флакон
Адреса постачання
65007, Україна, Одеська область, Одеса, ВУЛИЦЯ М'ЯСОЄДОВСЬКА, будинок 32
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 200 (Флакон)
Засіб дезінфікуючий для миття рук - Засіб для дезінфекції рук «Санісофт (Sanisoft)» або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Засіб дезінфікуючий для миття рук - Засіб для дезінфекції рук «Санісофт (Sanisoft)» або еквівалент
Код ДК 021:2015
24450000-3 - Агрохімічна продукція
Кількість
1 200
Одиниця виміру
Флакон
Адреса постачання
65007, Україна, Одеська область, Одеса, ВУЛИЦЯ М'ЯСОЄДОВСЬКА, будинок 32
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 600 (Флакон)
Скінцид (SKINCID)» для інтраопераційної обробки шкіри або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Скінцид (SKINCID)» для інтраопераційної обробки шкіри або еквівалент
Код ДК 021:2015
24450000-3 - Агрохімічна продукція
Кількість
600
Одиниця виміру
Флакон
Адреса постачання
65007, Україна, Одеська область, Одеса, ВУЛИЦЯ М'ЯСОЄДОВСЬКА, будинок 32
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 200 (штуки)
Засіб дезінфікуючий «Стерізол» з етанолом (Sterisol Hand Disinfecant Ethanol) або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Засіб дезінфікуючий «Стерізол» з етанолом (Sterisol Hand Disinfecant Ethanol) або еквівалент
Код ДК 021:2015
24450000-3 - Агрохімічна продукція
Кількість
200
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
65007, Україна, Одеська область, Одеса, ВУЛИЦЯ М'ЯСОЄДОВСЬКА, будинок 32
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ТРОФИМЕНКО ЛАРИСА ГРИГОРІВНА
Пропозиція:
480 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДУМБРАВА ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА
Пропозиція:
486 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БЛАНІДАС"
Пропозиція:
611 874 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.07.2025 13:03
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
370 300 грн.
Лот 2. Агрохімічна продукція (24455000-8 - Дезинфекційні засоби): Засіб дезінфекційний «Про-Мікс» або еквівалент, 1000 мл Засіб дезінфекційний «ІН-СЕПТ» або еквівалент, 1000 мл Засіб дезінфекційний «ХЛОРИН-Д» або еквівалент, банка, 1 кг, таблетки
Назва предмета закупівлі
Лот 2. Агрохімічна продукція (24455000-8 - Дезинфекційні засоби): Засіб дезінфекційний «Про-Мікс» або еквівалент, 1000 мл Засіб дезінфекційний «ІН-СЕПТ» або еквівалент, 1000 мл Засіб дезінфекційний «ХЛОРИН-Д» або еквівалент, банка, 1 кг, таблетки
Очікувана вартість
370 300 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1851,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
28.07.2025 12:27
Закінчення аукціону
28.07.2025 12:56
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 250 (штуки)
Засіб дезінфекційний «Про-Мікс» або еквівалент, 1000 мл
Опис предмета закупівлі
Засіб дезінфекційний «Про-Мікс» або еквівалент, 1000 мл
Код ДК 021:2015
24450000-3 - Агрохімічна продукція
Кількість
250
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
65007, Україна, Одеська область, Одеса, ВУЛИЦЯ М'ЯСОЄДОВСЬКА, будинок 32
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 200 (штуки)
Засіб дезінфекційний «ІН-СЕПТ» або еквівалент, 1000 мл
Опис предмета закупівлі
Засіб дезінфекційний «ІН-СЕПТ» або еквівалент, 1000 мл
Код ДК 021:2015
24450000-3 - Агрохімічна продукція
Кількість
200
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
65007, Україна, Одеська область, Одеса, ВУЛИЦЯ М'ЯСОЄДОВСЬКА, будинок 32
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 600 (банка)
Засіб дезінфекційний «ХЛОРИН-Д» або еквівалент, банка, 1 кг, таблетки
Опис предмета закупівлі
Засіб дезінфекційний «ХЛОРИН-Д» або еквівалент, банка, 1 кг, таблетки
Код ДК 021:2015
24450000-3 - Агрохімічна продукція
Кількість
600
Одиниця виміру
банка
Адреса постачання
65007, Україна, Одеська область, Одеса, ВУЛИЦЯ М'ЯСОЄДОВСЬКА, будинок 32
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТРАСТ МЕДІКАЛ ГРУП"
Пропозиція:
370 300 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ТРОФИМЕНКО ЛАРИСА ГРИГОРІВНА
Пропозиція:
212 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДУМБРАВА ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА
Пропозиція:
214 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.07.2025 12:27
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.07.2025 12:03
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
18.07.2025 11:19
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
МОЛЯВКО НАТАЛЯ ВОЛОДИМИРІВНА
Електронна пошта
Телефон
380661340017
Замовник
ЄДРПОУ
01998986
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
65007
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
ВУЛИЦЯ М'ЯСОЄДОВСЬКА, будинок 32
Кваліфікація
Лот № 1 Агрохімічна продукція (24455000-8 - Дезинфекційні засоби): Засіб для дезінфекції рук, шкіри, поверхонь та медичних виробів -Засіб дезінфікуючий “Бланідас 2000 ультра (Blanidas 2000 ultra)” або еквівалент ; Засіб дезінфікуючий для миття рук -Засіб для дезінфекції рук «Санісофт (Sanisoft)» або еквівалент; Скінцид (SKINCID)» для інтраопераційної обробки шкіри або еквівалент ; Засіб дезінфікуючий «Стерізол» з етанолом (Sterisol Hand Disinfecant Ethanol) або еквівалент
Період вимог/скарг з 30.07.2025 17:11 по 05.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.07.2025 13:32 по 05.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію учасника (ФОП ТРОФИМЕНКО ЛАРИСА ГРИГОРІВНА, ідентифікаційний код: 2374265941) процедури відкритих торгів з особливостями UA-2025-07-18-003492-a
Документи кваліфікації
30.07.2025 17:11
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
28.07.2025 13:32
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2025 11:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2025 11:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 31.07.2025 16:03 по 06.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.07.2025 17:11 по 07.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію учасника (ФОП ДУМБРАВА ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА, ідентифікаційний код: 3879211601) процедури відкритих торгів з особливостями UA-2025-07-18-003492-a
Документи кваліфікації
31.07.2025 16:03
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
30.07.2025 17:11
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2025 11:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2025 11:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 31.07.2025 17:31 по 06.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.07.2025 16:03 по 08.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Обрано переможцем. Протокол рішення додається
Документи кваліфікації
31.07.2025 17:32
Довідка НАЗК
31.07.2025 17:31
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
31.07.2025 16:03
Витяг з ЄДР
Лот № 2 Лот 2. Агрохімічна продукція (24455000-8 - Дезинфекційні засоби): Засіб дезінфекційний «Про-Мікс» або еквівалент, 1000 мл Засіб дезінфекційний «ІН-СЕПТ» або еквівалент, 1000 мл Засіб дезінфекційний «ХЛОРИН-Д» або еквівалент, банка, 1 кг, таблетки
Період вимог/скарг з 30.07.2025 17:33 по 05.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.07.2025 13:32 по 05.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію учасника (ФОП ТРОФИМЕНКО ЛАРИСА ГРИГОРІВНА, ідентифікаційний код: 2374265941) процедури відкритих торгів з особливостями UA-2025-07-18-003492-a
Документи кваліфікації
30.07.2025 17:32
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
28.07.2025 13:32
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2025 11:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2025 11:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 04.08.2025 13:58 по 10.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.07.2025 17:33 по 07.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 Особливостей
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію учасника (ФОП ДУМБРАВА ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА, ідентифікаційний код: 3879211601) процедури відкритих торгів з особливостями UA-2025-07-18-003492-a
Документи кваліфікації
04.08.2025 13:58
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
30.07.2025 17:33
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2025 11:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2025 11:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
30.07.2025 17:33
Надати до
01.08.2025 00:00
Період вимог/скарг з 05.08.2025 09:09 по 11.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.08.2025 13:58 по 12.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Обрано переможцем. Протокол рішення додається.
Документи кваліфікації
05.08.2025 09:09
Довідка НАЗК
05.08.2025 09:09
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
04.08.2025 13:58
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-07-18-003492-a-a1
Підписаний і діє
Номер
13714 BL-MH
611 874 грн.
522 700 грн.
З ПДВ
Підписано
06.08.2025
Строк дії договору з
06.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 600 (Флакон)
Засіб для дезінфекції рук, шкіри, поверхонь та медичних виробів -Засіб дезінфікуючий “Бланідас 2000 ультра (Blanidas 2000 ultra)” або еквівалент
Номенклатура
Засіб для дезінфекції рук, шкіри, поверхонь та медичних виробів -Засіб дезінфікуючий “Бланідас 2000 ультра (Blanidas 2000 ultra)” або еквівалент
Кількість
1 600
Одиниця виміру
Флакон
Ціна за одиницю
198
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 200 (Флакон)
Засіб дезінфікуючий для миття рук - Засіб для дезінфекції рук «Санісофт (Sanisoft)» або еквівалент
Номенклатура
Засіб дезінфікуючий для миття рук - Засіб для дезінфекції рук «Санісофт (Sanisoft)» або еквівалент
Кількість
1 200
Одиниця виміру
Флакон
Ціна за одиницю
87
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
600 (Флакон)
Скінцид (SKINCID)» для інтраопераційної обробки шкіри або еквівалент
Номенклатура
Скінцид (SKINCID)» для інтраопераційної обробки шкіри або еквівалент
Кількість
600
Одиниця виміру
Флакон
Ціна за одиницю
210.79
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
200 (штуки)
Засіб дезінфікуючий «Стерізол» з етанолом (Sterisol Hand Disinfecant Ethanol) або еквівалент
Номенклатура
Засіб дезінфікуючий «Стерізол» з етанолом (Sterisol Hand Disinfecant Ethanol) або еквівалент
Кількість
200
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
321
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01998986

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "БЛАНІДАС"
Повна назва
ТОВ "БЛАНІДАС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36423868

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
06.08.2025 16:55
-
UA-2025-07-18-003492-a-c2
Підписаний і діє
Номер
135
370 300 грн.
370 300 грн.
Без ПДВ
Підписано
15.08.2025
Строк дії договору з
15.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
250 (штуки)
Засіб дезінфекційний «Про-Мікс» або еквівалент, 1000 мл
Номенклатура
Засіб дезінфекційний «Про-Мікс» або еквівалент, 1000 мл
Кількість
250
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
210
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
200 (штуки)
Засіб дезінфекційний «ІН-СЕПТ» або еквівалент, 1000 мл
Номенклатура
Засіб дезінфекційний «ІН-СЕПТ» або еквівалент, 1000 мл
Кількість
200
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
749
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
600 (банка)
Засіб дезінфекційний «ХЛОРИН-Д» або еквівалент, банка, 1 кг, таблетки
Номенклатура
Засіб дезінфекційний «ХЛОРИН-Д» або еквівалент, банка, 1 кг, таблетки
Кількість
600
Одиниця виміру
банка
Ціна за одиницю
280
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01998986

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ТРАСТ МЕДІКАЛ ГРУП"
Повна назва
ТОВ "ТРАСТ МЕДІКАЛ ГРУП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42060051

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-11-000061
Дата створення проекту
11.08.2025 16:02
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
11.08.2025 16:44
Дата публікації висновку про результати
26.08.2025 16:08
Дата завершення усунення порушень
30.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
02.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 719-35-16
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 11.08.2025 Одеса № 161 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 11.08.2025. В. о. начальника Валентина КОРОЛЬ Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 11.08.2025 № 161 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 6 UA-2025-07-18-003492-a 18.07.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
11.08.2025 00:00
Документи рішення
11.08.2025 16:44
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 26 серпня 2025 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю за лотами 1, 2, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, розгляду тендерних пропозицій за лотами 1, 2, своєчасності укладання договорів про закупівлю за лотами 1, 2, відповідності умов договорів про закупівлю за лотами 1, 2 умовам тендерних пропозицій переможців процедури закупівлі за лотами 1, 2 відповідно, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня № 1» Одеської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 18.07.2025 № 129), ТД (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 21.07.2025 № 130), перелік змін до ТД, оприлюднений в електронній системі закупівель 21.07.2025, тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця «Трофименко Лариса Григорівна» за лотами 1, 2, тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця «Думбрава Ірина Олександрівна» за лотами 1, 2, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Бланідас» за лотом 1, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Траст Медікал Груп» за лотом 2, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.07.2025 № 141, від 31.07.2025 № 143, від 31.07.2025 № 144 за лотом 1, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.07.2025 № 142, від 04.08.2025 № 149, від 05.08.2025 № 150 за лотом 2, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за лотом 1, оприлюднене 31.07.2025 в електронній системі закупівель, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за лотом 2, оприлюднене 05.08.2025 в електронній системі закупівель, договір від 06.08.2025 № 13714 BL-MH за лотом 1, договір від 15.08.2025 № 135 за лотом 2, пояснення та документи, надані Замовником 15.08.2025 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю за лотами 1, 2, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до ТД, розгляду тендерних пропозицій за лотами 1, 2, своєчасності укладання договорів про закупівлю за лотами 1, 2, відповідності умов договорів про закупівлю за лотами 1, 2 умовам тендерних пропозицій переможців процедури закупівлі за лотами 1, 2 відповідно, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
Дата висновку
26.08.2025 00:00
Дата публікації
26.08.2025 16:08
Документи висновку
26.08.2025 16:08
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме: 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
12.08.2025 14:43
Орган перевірки
16.08.2025 00:00
Документи повідомлення
12.08.2025 14:43
-
Відповідь
предмет закупівлі UA-2025-07-18-003492-a
Комунальним некомерційним підприємством «Міська клінічна лікарня № 1» Одеської міської ради, код ЄДРПОУ 01998986, (далі – «КНП «МКЛ № 1» ОМР», «Замовник»), отримано запит від Державної Аудиторської служби України в порядку здійснення моніторингу за предметом закупівлі: код ДК 021-2015: 24450000-3 Агрохімічна продукція (24455000-8 - Дезінфекційні засоби) (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-18-003492-a) про надання пояснень (інформації та документів), а саме: «яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість». Звертаємо увагу, що на КНП «МКЛ № 1» ОМР не поширюються вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів», якою передбачено обов’язок головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб'єктів господарювання державного сектору економіки та підприємств, які використовують кошти державного бюджету забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та оприлюднення вказаної інформації на власному веб-сайті, оскільки закупівля здійснюється за власні кошти. Відповідно до Бюджетного кодексу України головними розпорядниками бюджетних коштів є бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до статті 22 цього Кодексу отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень. Бюджетними установами є органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету (ст. 2 Бюджетного кодексу України). Однак, КНП «МКЛ № 1» ОМР не є бюджетною установою, що повністю утримується за рахунок коштів державного чи місцевого бюджету. Публічна закупівля – код ДК 021-2015: 24450000-3 Агрохімічна продукція (24455000-8 – Дезінфекційні засоби), ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-18-003492-a (далі – Закупівля) планувалася Замовником відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями), з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель зокрема максимальної економії, ефективності та пропорційності, запобігання корупційним діям і зловживанням. Предмет закупівлі був включений до річного плану закупівель підприємства на 2025 рік за рішенням робочої групи з публічних закупівель КНП «МКЛ № 1» ОМР від 18.07.2025 р. (копія протоколу робочої групи додається). Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначена на підставі аналізу даного виду товару із відкритих джерел та викладена у тендерній документації, що оприлюднена на авторизованому електронному майданчику у відповідності до вимог Закону. При цьому Уповноваженою особою Замовника було залучено фахівців, які відповідають за подальше використання товарів, що будуть закуплені, як того вимагає положення пункту 2 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та Спільним листом Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 р. № 3301-04/55905-03/01.7/33810 «Щодо закупівлі лікарських засобів». Якісні, технічні характеристики визначено відповідно до потреб Замовника та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі згідно рапорту головної медичної сестри КНП «МКЛ № 1» ОМР від 19.06.2025 р. (копія рапорту додається). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені враховуючи рівень високоспеціалізованої допомоги хворим, необхідність безперебійного функціонування установи та належної організації лікувального процесу з урахуванням вимог чинного законодавства України. Замовник замовляє засоби, які необхідні для надання якісної допомоги та забезпечення надійного санітарно-епідеміологічного режиму в установі, та запобігання спалаху внутрішньо-лікарняної інфекції. Відповідно до положень Наказу МОЗ України від 03.08.2021 р. № 1614 «Про організацію профілактики інфекцій та інфекційного контролю в закладах охорони здоров'я та установах / закладах надання соціальних послуг / соціального захисту населення» усі питання, щодо забезпечення надання якісної (безпечної) медичної допомоги населенню вирішуються на рівні лікувального закладу і заклад самостійно вирішує, що і в якій кількості йому потрібно для цього. Згідно ст. 48 Закону України «Про систему громадського здоров’я» застосування та реалізація дезінфекційних засобів дозволяються лише за умови їх державної реєстрації. Положення про державну реєстрацію дезінфекційних засобів затверджується Кабінетом Міністрів України з урахуванням вимог Закону України «Про адміністративну процедуру». Положенням про державну реєстрацію дезінфекційних засобів визначаються порядок державної реєстрації та перереєстрації дезінфекційних засобів, зокрема вимоги до заяви про державну реєстрацію дезінфекційного засобу, реєстраційного досьє та інших документів, що подаються для державної реєстрації дезінфекційного засобу, досліджень (випробувань), необхідних для державної реєстрації дезінфекційних засобів, короткої характеристики дезінфекційного засобу, листка-вкладки (інструкції для застосування), маркування (етикетки), експертного висновку, зміни умов, зупинення, скасування державної реєстрації дезінфекційних засобів, форма та порядок ведення Державного реєстру дезінфекційних засобів. Тож, на виконання цього Закону Замовником були встановлені вимоги: 1. На підтвердження реєстрації засобів в Україні у встановленому законодавством порядку надати: інформацію із Державного реєстру дезінфекційних засобів – далі Реєстр (копію сторінки з Реєстру із інформацією щодо реєстрації запропонованого до закупівлі дезінфекційного засобу, або копію Витягу з Реєстру, або копію наказу МОЗ України про внесення дезінфекційного засобу в Реєстр) або дозволений засіб для введення в обіг та/або експлуатацію (застосування), у передбаченому законодавством порядку та бути сертифікованим у відповідності з нормами чинного законодавства: надати Сертифікат відповідності та Декларацією про відповідність; 2. Паспорт якості або Сертифікат якості щодо кожної позиції товару, виданий виробником товару. 3. Гарантійний лист Учасника щодо терміну придатності товару не менше 80% від дати виготовлення. 4. Методичні вказівки або Інструкції щодо застосування засобів. Щодо конкретних вимог та характеристик засобів, то замовник виклав короткі загальні вимоги до складу, не обмежуючи в кількості діючих речовин, адже скрізь зазначений вираз «не менше» або «не більше», що дає можливість підібрати еквівалент за складом.: етилового спирту (етанолу) не менше 74,5%; не більше 0,8%; не більше 70,0.% або 70,0±3%. Згідно Єдиного державного реєстру дезінфекційних засобів є багато засобів які відповідають цим вимогам. Загальною вимогою до будь-яких дезінфекційних засобів є спектр антимікробної дії, а згідно наказу ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТА «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ» від 25.06.2019 р. № 176 «Про прийняття та скасування національних стандартів», прийняття зміни та поправок до національних стандартів, дезінфікуючі засоби мають бути гармонізовані з європейськими стандартами і відповідати стандартам ДСТУ EN. Замовник проводить ротацію дезінфекційних засобів та враховує різні негативні наслідки для уникнення алергічних реакцій (дерматитів) і саме тому замовляє антисептичні засоби з різним складом, як то етиловий чи ізопропіловий спирти та різні допоміжні речовини і комплекси догляду за шкірою, консистенцією (розчин чи гель), враховує частоту та тривалість застосування дезінфікуючого розчину, а також критичність відділення, як наприклад, операційні блоки, де безпосередньо застосовується засіб «Стерізол», який має 4 клас безпечності, а також має пакування (картридж) зі спеціальним клапаном для запобігання зворотного проникнення інфікованого повітря, що особливо важливо при застосуванні в хірургічних відділеннях. Тож при формуванні вимог до засобів були враховані всі вимоги до найбільш ощадливого складу, широкого спектру дії, економічності в застосуванні, часу експозиції, призначення, безпечності та негативних наслідків. Якщо технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз «або еквівалент». Обґрунтування необхідності посилання на конкретну торгову марку (виробника тощо) – замовник здійснює закупівлю товару із встановленням посилань на торгову назву конкретного виробника, оскільки таке посилання є необхідним для здійснення закупівлі товару, який за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Очікувану вартість закупівлі визначено відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» шляхом отримання трьох цінових пропозицій від постачальників товарів (копії комерційних пропозицій додаються), що були враховані під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Крім того, у відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, які містились у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель «Prozorro» і т. д.). Таким чином, очікувана вартість предмета закупівлі обрахована як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних на підставі комерційних пропозицій потенційних учасників та інформації, що міститься в Інтернет-мережі у відкритому доступі, в системі електронних закупівель ProZorro. Формування очікуваної вартості проведено шляхом розрахунку очікуваної вартості методом порівняння ринкових цін та враховано середньоарифметичну очікувану вартість. Враховуючи вищевказане, Замовником повністю виконано приписи положень наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 р. № 3301-04/55905-03/01.7/33810 «Щодо закупівлі лікарських засобів». До пояснення додаються: 1) Копія протоколу робочої групи з публічних закупівель КНП «МКЛ № 1» ОМР від 18.07.2025 р.; 2) Копії комерційних пропозицій; 3) Копія рапорту головної медичної сестри КНП «МКЛ № 1» ОМР від 19.06.2025 р.
Рішеня
15.08.2025 16:28
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 016 920 грн.
Період подання пропозицій
до 26.07.2025 17:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380661340017
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 016 920 грн.
Період подання пропозицій
до 26.07.2025 17:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380661340017
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності