Показати схожі тендери

Закупівля Пароконвектомат від Комунальний заклад "Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №5 "Калинка" Кропивницької міської ради".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-18-003470-a
Id Tender d07f2348b2254641a06333920477fb0a
План UA-P-2025-07-18-004111-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 18.07.2025 11:21
Остання зміна 30.07.2025 18:07
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
420 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 200 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.07.2025 11:19 до 26.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 18.07.2025 11:19
до 23.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.07.2025 11:19
до 23.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.07.2025 00:00
до 30.07.2025 11:59
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.07.2025 11:59
до 05.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 30.07.2025 11:59
-
Період уточнень
з 18.07.2025 11:19 до 23.07.2025 00:00
Період оскарження
з 18.07.2025 11:19 до 23.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.07.2025 00:00 до 30.07.2025 11:59
Період кваліфікації
з 26.07.2025 00:00 до 30.07.2025 11:59
Основні параметри
Пароконвектомат
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
420 000 грн.
Пароконвектомат
Назва предмета закупівлі
Пароконвектомат
Очікувана вартість
420 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4200,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Пароконвектомат
Код ДК 021:2015
39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
25031, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Державності 21-а
Дата постачання по
29.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Яммін Світлана Олександрівна
Пропозиція:
419 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Шадурська
Електронна пошта
Телефон
+380662883045
Сайт:
http://dnz14.klasna.com
Замовник
ЄДРПОУ
31008188
Повна назва
Комунальний заклад "Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №5 "Калинка" Кропивницької міської ради"
Поштовий індекс
25031
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
м. Кропивницький
Адреса
вул. Державності, 21-а
Кваліфікація
Лот № 1 Пароконвектомат
Період вимог/скарг з 30.07.2025 11:59 по 05.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.07.2025 00:00 по 02.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.07.2025 12:00
Довідка НАЗК
30.07.2025 11:59
Повідомлення про рішення
30.07.2025 11:57
-
26.07.2025 00:00
Витяг з ЄДР
26.07.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-18-003470-a-a1
Очікує підписання
419 000 грн.
419 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (штуки)
Пароконвектомат
Номенклатура
Пароконвектомат
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 29 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальний заклад "Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №5 "Калинка" Кропивницької міської ради"
Повна назва
Комунальний заклад "Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №5 "Калинка" Кропивницької міської ради"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31008188

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ФОП Яммін Світлана Олександрівна
Повна назва
ФОП Яммін Світлана Олександрівна
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2911120629

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
UA363348510000000026008301114
ПІБ підписанта
Яммін Світлана Олександрівна
Посада підписанта
Директор
Діє на підставі
Виписка з ЄДР
Номер телефону
+380664028186
Електронна пошта
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-04-000056
Дата створення проекту
04.08.2025 14:43
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
04.08.2025 15:19
Дата завершення моніторингу
26.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 68) 405-30-72
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 04.08.2025 № 72-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Наталія ЗАХАРОВА Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 04.08.2025 № 72-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-07-18-003470-a 18.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. В. о. начальника Наталія ЗАХАРОВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
04.08.2025 00:00
Документи рішення
04.08.2025 15:19
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Пароконвектомат» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-07-18-003470-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або на офіційний вебсайт головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (в разі розміщення). Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
05.08.2025 12:50
Орган перевірки
09.08.2025 00:00
Документи повідомлення
05.08.2025 12:52
-
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Пароконвектомат» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-07-18-003470-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання. Відповідно до пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, технічна специфікація, плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі тощо. Подаються документи, що передбачені Додатком № 2 «Технічний опис. Код ДК 021:2015:39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування (Пароконвектомат)» до тендерної документації (далі – Додаток 2 до тендерної документації). Згідно з пунктом 4 Додатку 2 до тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати (завантажити в електронну систему закупівель) в складі тендерної пропозиції, зокрема діючий висновок державної санітарно-епідемічної експертизи, в якому зазначена сфера застосування даного товару у навчально-виховних закладах усіх типів. У якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ФОП Яммін Світлана Олександрівна наданий вищезазначений висновок державної санітарно-епідемічної експертизи? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
05.08.2025 13:32
Орган перевірки
09.08.2025 00:00
Документи повідомлення
05.08.2025 13:34
-
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Пароконвектомат» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-07-18-003470-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань. Просимо надати інформацію та підтверджуючі документи щодо джерела фінансування вищевказаної закупівлі та щодо коду бюджетної програми за якою передбачено здійснення видатків на закупівлю вищезазначеного товару. У разі здійснення закупівлі за рахунок коштів програми фінансової підтримки України від Європейського Союзу Ukraine Facility, надайте інформацію щодо виконання та дотримання умов рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом від 06.06.2024 № 3786-ІХ (далі – Рамкова угода): 1. В якому пункті тендерної документації/оголошення про проведення відкритих торгів встановлено вимогу щодо забезпечення того, щоб кошти або економічні ресурси прямо або опосередковано не надавалися особі, що підпадає під дію обмежувальних заходів ЄС, або на її користь, на виконання умов пункту 1 статті 3 Рамкової угоди щодо обмежувальних заходів регламенту Європейського Парламенту і Ради (далі - ЄС) ? 2. В якому пункті тендерної документації зазначено вимогу про надання інформації щодо імен, прізвищ та дат народження бенефіціарних власників реципієнта коштів (учасника закупівлі), як визначено у статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради, на виконання умов підпунктів іі. та ііі. Пункту 5 статті 7 Рамкової угоди ? 3. В якому пункті тендерної документації / оголошення про проведення відкритих торгів встановлено вимогу щодо зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility», або «співфінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility», зокрема, у ході просування заходів та їх результатів, шляхом надання послідовної, дієвої та пропорційної цільової інформації для різних типів аудиторії, у тому числі для медіа та громадськості, на виконання умов пункту 1 статті 16 Рамкової угоди ? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Рішеня
05.08.2025 13:41
Орган перевірки
09.08.2025 00:00
Документи повідомлення
05.08.2025 13:42
-
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
420 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.07.2025 00:00
Замовник:
Комунальний заклад "Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №5 "Калинка" Кропивницької міської ради"
Контактний телефон:
+380662883045
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
420 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.07.2025 00:00
Замовник:
Комунальний заклад "Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №5 "Калинка" Кропивницької міської ради"
Контактний телефон:
+380662883045
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності