Звернення:
За тендером : ДК 021:2015 — 42660000-0 - Інструменти для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання (Автоматичний зварювальний апарат для оптоволокна )
Тема:
Щодо використання КЕП.
Зміст:
Звертаємось до Вас як потенційний учасник процедури закупівлі. У тендерній документації зазначено вимогу про обов’язкове використання Кваліфікованого електронного підпису (КЕП) для підписання тендерної пропозиції та/або інших документів. Просимо вас дозволити використання УЕП. Надання дозволу на використання УЕП забезпечить ширший доступ до участі у процедурі закупівлі, дозволить залучити більше учасників та зробити закупівлю більш конкурентною. У зв’язку з цим просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації та дозволити використання Удосконаленого електронного підпису (УЕП) на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, поряд із КЕП, з огляду на чинні норми законодавства та практику застосування під час дії воєнного стану. Обґрунтування: 1. Відповідно до Постанови КМУ № 300 від 12.03.2022 (зі змінами), на період дії воєнного стану та протягом шести місяців після його припинення, в Україні дозволено використовувати УЕП у публічних закупівлях нарівні з КЕП, за умови, якщо інше прямо не суперечить законодавству. 2. Наказ Міністерства цифрової трансформації України № 60 від 27.07.2022 також підтверджує можливість використання УЕП у відносинах із суб’єктами публічного права під час дії воєнного стану. 3. УЕП забезпечує належну юридичну силу відповідно до ст. 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» та відповідає всім технічним вимогам для автентифікації учасника.
Дата оприлюднення звернення:
18.07.2025 13:20
Шановний учасник Постанова КМУ № 300 від 12.03.2022 втратила чинність, а відповідно до чинного Наказу МІНІСТЕРСТВ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 11.06.2020 р. №1082.Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі:
3. Розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю.
У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку.
Оприлюднення інформації на веб-порталі здійснюється електронною системою закупівель автоматично.
Отже вимоги тендерної документації відповідають чинному законодавству.
Дата оприлюднення відповіді:
18.07.2025 15:24