Зміст
В тендерній пропозиції учасника ПП "ІНТЕБ-К", який зараз перебуває на етапі оцінки, виявлено невідповідності його тендерної пропозиції, а саме:
1. Умовами закупівлі встановлено наступну вимогу до учасників закупівлі про надання у складі пропозиції за пунктом 1.2.1. додатку 3 тендерної документації: «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1.
Учасником ПП "ІНТЕБ-К" у складі тендерної пропозиції надано файли із іменами «наймані працівники»; «наймані працівники1», серед змісту яких надано зокрема довідку за вих. №461 від 24.07.2025 року «ІІ. Наявність, в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфі-кації, які мають необхідні знання та досвід» (далі – Довідка про працівників).
У вказаній довідці про працівників учасником зазначено про дев’ять працівників, які будуть залучені до надання послуг, що складають предмет закупівлі.
Поряд з цим учасником не зазначено інформацію напроти кожної особи у стовпчику Табл.1 із назвою «Працівник учасника/***працівник субпідрядника / співвиконавця».
З огляду на вказане та враховуючи інші документи, що підтверджують залучення учасником вказаних осіб на законних підставах, учасник торгів у стовпчику Табл.1 із назвою «Працівник учасника/***працівник субпідрядника / співвиконавця» повинен навпроти ПІБ кожної особи зазначити фразу «Працівник учасника» або аналогічну інформацію.
Вказані обставини є невідповідністю вимогам за тендерною документацією, що підлягають виправленню.
Таким чином учасник має можливість виправити вказані невідповідності шляхом підвантаження до електронної системи закупівель оновленої Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що в т.ч. містить інформацію напроти кожної особи у стовпчику Табл.1 із назвою «Працівник учасника/***працівник субпідрядника / співвиконавця».
2. Пунктом 6.12. Додатку 3 тендерної документації передбачено вимогу до учасників, що учасники в період уточнень в робочий час повинні ознайомитись на місці з обсягом робіт, мате-ріальними ресурсами, необхідними для їх виконання. На підтвердження цього учасники повинні надати у складі своєї пропозиції акт огляду об’єкта ремонту, підписаний представником учасника.
В складі тендерної пропозиції ПП "ІНТЕБ-К" відсутній акт огляду об’єкта ремонту, підписаний представником учасника, що датований (складений) в період уточнень в робочий час, тобто в період з 18 липня 2025 року до 22 липня 2025 року включно.
Отже учасник закупівлі зобов’язаний усунути виявлені невідповідності шляхом завантаження до електронної системи Акту огляду об’єкта ремонту, підписаний представником учасника, складений в період уточнень в робочий час і засвідчувати факт ознайомлення учасником на місці з обсягом робіт, матеріальними ресурсами, необхідними для їх виконання.
Пунктом 43 Постанови про особливості передбачено право Замовнику надати повідомлен-ня з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасни-ком процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що повинно бути виправлено учасником протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА ВИРІШИЛА:
1. З огляду на вказане надаємо право учаснику протягом встановленого строку додати документи, що відсутні та виправити наступні невідповідності, а саме:
- Оновлена Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що в т.ч. містить інформацію напроти кожної особи у стовпчику Табл.1 із назвою «Працівник учасника/***працівник субпідрядника / співвиконавця»;
- Акт огляду об’єкта ремонту, підписаний представником учасника, складений в період уточнень в робочий час і засвідчувати факт ознайомлення учасником на місці з обсягом робіт, матеріальними ресурсами, необхідними для їх виконання.
У випадку неподання вказаних документів у визначений строк, пропозиція ПП "ІНТЕБ-К" буде відхилена згідно підпункту 1 пункту 44 Постанови про особливості: «не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або докуме-нтах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей»