Показати схожі тендери

Закупівля Дитячі ігрові комплекси від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛАДЖИТЛОСЕРВІС".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-18-000600-a
Id Tender 1fe5781cba7a4dbaa90d1790f3a844fa
План UA-P-2025-07-18-000444-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.07.2025 09:16
Остання зміна 15.08.2025 14:58
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 000 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.07.2025 09:11 до 26.07.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 18.07.2025 09:11
до 23.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.07.2025 09:11
до 23.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.07.2025 01:00
до 30.07.2025 09:43
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.07.2025 09:43
до 05.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.07.2025 09:43
до 15.08.2025 14:58
Період уточнень
з 18.07.2025 09:11 до 23.07.2025 00:00
Період оскарження
з 18.07.2025 09:11 до 23.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.07.2025 01:00 до 30.07.2025 09:43
Період кваліфікації
з 26.07.2025 01:00 до 30.07.2025 09:43
Основні параметри
Дитячі ігрові комплекси
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова (з урахуванням вимог, встановлених в п.7 розділу 1 тендерної документації)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 000 000 грн.
Дитячі ігрові комплекси
Назва предмета закупівлі
Дитячі ігрові комплекси
Очікувана вартість
1 000 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 3 (штуки)
Ігровий комплекс з двома гірками та двома баштами
Опис предмета закупівлі
Ігровий комплекс з двома гірками та двома баштами
Код ДК 021:2015
37530000-2 - Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
24321, Україна, Вінницька область, м. Ладижин, вул. Процишина, 12
Дата постачання по
15.08.2025 00:00
Позиція : №2 3 (штуки)
Ігровий будиночок з столиком та двома лавами
Опис предмета закупівлі
Ігровий будиночок з столиком та двома лавами
Код ДК 021:2015
37530000-2 - Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
24321, Україна, Вінницька область, м. Ладижин, вул. Процишина, 12
Дата постачання по
15.08.2025 00:00
Позиція : №3 3 (штуки)
Пісочниця з дахом та кришкою
Опис предмета закупівлі
Пісочниця з дахом та кришкою
Код ДК 021:2015
37530000-2 - Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
24321, Україна, Вінницька область, м. Ладижин, вул. Процишина, 12
Дата постачання по
15.08.2025 00:00
Позиція : №4 3 (штуки)
Гойдалка подвійна
Опис предмета закупівлі
Гойдалка подвійна
Код ДК 021:2015
37530000-2 - Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
24321, Україна, Вінницька область, м. Ладижин, вул. Процишина, 12
Дата постачання по
15.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за поставлений Товар здійснюється в межах отриманого бюджетного фінансування в розмірі 100 % вартості товару упродовж 60 (шестидесяти) календарних днів з дати поставки Товару/партії товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної Товару
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Мартинов Олександр Сергійович"
Пропозиція:
999 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.07.2025 09:16
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
18.07.2025 09:11
-
18.07.2025 09:11
-
18.07.2025 09:11
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ігор Зубрицький
Електронна пошта
Телефон
+380434364437
Замовник
ЄДРПОУ
38023108
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛАДЖИТЛОСЕРВІС"
Поштовий індекс
24321
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
місто Ладижин
Адреса
ВУЛИЦЯ ПРОЦИШИНА, 12
Кваліфікація
Лот № 1 Дитячі ігрові комплекси
Період вимог/скарг з 30.07.2025 09:43 по 05.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.07.2025 01:00 по 02.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.07.2025 09:43
Довідка НАЗК
30.07.2025 09:43
Повідомлення про рішення
26.07.2025 01:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2025 09:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2025 09:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1). В п. 4.4 додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» встановлено вимогу – «Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації.» 2). В п. 1.2.3. додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасниками: «1.2.3. До довідки додати лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.». 1). Учасником на виконання цієї вимоги накладено Удосконалений електронний підпис (УЕП) на тендерну пропозицію. 2). Учасником на виконання цієї вимоги не надано лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. 1). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно накласти Кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію. 2). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
Створено
29.07.2025 09:37
Надати до
30.07.2025 09:37
Договір
UA-2025-07-18-000600-a-c1
Підписаний і діє
Номер
73/1
999 000 грн.
999 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
11.08.2025
Строк дії договору з
11.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
3 (штуки)
Ігровий комплекс з двома гірками та двома баштами
Номенклатура
Ігровий комплекс з двома гірками та двома баштами
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 15 серпня 2025 р.
Номенклатура
3 (штуки)
Ігровий будиночок з столиком та двома лавами
Номенклатура
Ігровий будиночок з столиком та двома лавами
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 15 серпня 2025 р.
Номенклатура
3 (штуки)
Пісочниця з дахом та кришкою
Номенклатура
Пісочниця з дахом та кришкою
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 15 серпня 2025 р.
Номенклатура
3 (штуки)
Гойдалка подвійна
Номенклатура
Гойдалка подвійна
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 15 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛАДЖИТЛОСЕРВІС"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛАДЖИТЛОСЕРВІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38023108

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Мартинов Олександр Сергійович"
Повна назва
ФОП "Мартинов Олександр Сергійович"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2559814154

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
15.08.2025 14:58
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-04-000036
Дата створення проекту
04.08.2025 12:18
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
04.08.2025 16:59
Дата публікації висновку про результати
21.08.2025 14:29
Дата завершення усунення порушень
05.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
26.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 43) 266-13-92
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919605
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Вінниця
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 43) 266-13-92
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919605
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Вінниця
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 04.08.2025 №110-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 04.08.2025 №110-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 11.UA-2025-07-18-000600-a, 18.07.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
04.08.2025 00:00
Документи рішення
04.08.2025 16:59
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 21 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Ладжитлосервіс» Ладижинської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 17.07.2025 № 138), реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію фізичної особи підприємця Мартинов Олександр Сергійович (далі – ФОП «Мартинов О.С.»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 30.07.2025, рішення уповноваженої особи від (протокол 30.07.2025 № 157) про визначення ФОП «Мартинов О.С.» переможцем торгів, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 11.08.2025 № 73/1 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 07.08.2025 та 18.08.2025 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що тендерна пропозиція учасника ФОП «Мартинов О.С.», якого обрано переможцем торгів, не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Так, абзацом 2 пункту 8 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником визначено, що якщо учасник не є виробником товару, то у складі тендерної пропозиції він повинен надати авторизаційний лист від виробника товару, що пропонується учасником, виданий на ім'я учасника, а також документи, які підтверджують повноваження учасника діяти від імені виробника (договір реалізації товарів та/або дилерський договір тощо). Учасником ФОП «Мартинов О.С.» у складі тендерної пропозиції надано цінову пропозицію (файл «Цінова пропозиція.pdf»), у якій зазначено, що виробником товару є ТОВ «АРТЯРД». Крім того у складі тендерної пропозиції надано авторизаційний лист від ТОВ «АРТЯРД» (файл лист_Мартинов.pdf), у якому виробник підтверджує, що ФОП «Мартинов О.С.» є офіційним представником компанії з правом участі у тендерах, з метою постачання обладнання для дитячих та спортивних майданчиків, виробленого ТОВ «АРТЯРД». Однак документів, які підтверджують повноваження учасника діяти від імені виробника (договір реалізації товарів та/або дилерський договір тощо) вказаним учасником у складі пропозиції не надано, чим порушено вимоги визначені у абзаці 2 пункту 8 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації. На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області щодо вказаного порушення Замовник зазначив, що переможець закупівлі надіслав лист та дилерський договір на електронну адресу Замовника після завершення періоду подання тендерних пропозицій. Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Постанови № 1178. З огляду на викладене, Замовник на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178 не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП «Мартинов О.С.» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Постанови № 1178, а прийняв рішення про визначення його переможцем торгів та уклав з ним договір про закупівлю від 11.08.2025 №73/1 на суму 999 000,00 грн. Абзацом другим пункту 10 Постанови № 1178 передбачено, що за результатами здійснення закупівлі шляхом застосування відкритих торгів або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до цього пункту в електронній системі закупівель замовником оприлюднюється договір про закупівлю та додатки до нього відповідно до вимог Закону з урахуванням Постанови № 1178. Пунктом 10 частини першої статті 10 Закону визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Моніторингом установлено, що договір укладений за результатами закупівлі оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro 15.08.2025, тобто на 4 робочий день, з дня його укладання. З огляду на зазначене, Замовником оприлюднено договір про закупівлю з порушенням строків, визначених пунктом 10 частини першої статті 10 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП «Мартинов О.С.» установлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
21.08.2025 00:00
Дата публікації
21.08.2025 14:29
Документи висновку
21.08.2025 14:29
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі дитячих ігрових комплексів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-07-18-000600-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з питань: 1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Яким чином учасником ФОП «Мартинов Олександр Сергійович» (далі – ФОП «Мартинов О.С.»), якого визначено переможцем торгів, виконано вимоги абзацу 2 пункту 8 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації в частині надання документів які підтверджують повноваження учасника діяти від імені виробника (договір реалізації товарів та/або дилерський договір тощо)? Оскільки учасником ФОП «Мартинов О.С.» на виконання вимог визначених у абзаці 2 пункту 8 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації у складі тендерної пропозиції надано лише авторизаційний лист від виробника товару (файл лист_Мартинов.pdf). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
05.08.2025 12:39
Орган перевірки
09.08.2025 00:00
Документи повідомлення
05.08.2025 12:39
-
Відповідь
У відповідь на запит у межах проведення моніторингу
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту. У відповідь на запит у межах проведення моніторингу закупівлі Дитячі ігрові комплекси, код за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника - 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-07-18-000600-a) повідомляємо наступне: щодо першого питання: - обґрунтування технічних та якісних характеристик та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до потреб замовника та на підставі оприманих комерційних пропозицій (файли : КП Батрун.pdf, КП Гулівер.pdf, КП Мартинов.pdf, додаються) щодо другого питання: - після завершення періоду подачі тендерних пропозицій, переможець закупівлі надіслав на електронну адресу замовника лист та дилерський договір (файли: ЛИСТ.pdf ДИЛЕРСЬКИИ? ДОГОВ?Р N? 01012025.pdf додаються). Через стислі строки поставки та враховуючи, що учасник надав дилерський договір з ТОВ «АРТЯРД», а також враховуючи що в авторизаційнийному листі від ТОВ «АРТЯРД» також зазначається що учасник є офіційним представником, замовник визначив це достатнім для визначення учасника переможцем
Рішеня
07.08.2025 15:19
Замовник
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі дитячих ігрових комплексів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-07-18-000600-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з питання: Поясніть яким чином виконано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» яким визначено, що договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Оскільки, згідно з інформацією опублікованою в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro, договір про закупівлю від 11.08.2025 № 73/1, укладений між комунальним підприємством «Ладжитлосервіс» та ФОП «Мартинов О.С.», оприлюднено 15.08.2025, тобто на 4 робочий день, з дня його укладання. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
15.08.2025 15:48
Орган перевірки
21.08.2025 00:00
Документи повідомлення
15.08.2025 15:49
-
Відповідь
надання пояснення Держаудитслужбі
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту. У відповідь на запит у межах проведення моніторингу закупівлі Дитячі ігрові комплекси, код за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника - 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-07-18-000600-a) повідомляємо наступне: Замовник оприлюднив договір про закупівлю від 11.08.2025 № 73/1, укладений між комунальним підприємством «Ладжитлосервіс» та ФОП «Мартинов О.С.», 15.08.2025 р., оскільки ФОП «Мартинов О.С.» надіслав підписаний оригінал договору від 11.08.2025 № 73/1 Новою поштою, та замовник отримав його та мав змогу підписати тільки із порушенням терміну оприлюднення
Рішеня
18.08.2025 11:01
Замовник
Документи повідомлення
18.08.2025 11:01
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.07.2025 01:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛАДЖИТЛОСЕРВІС"
Контактний телефон:
+380434364437
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.07.2025 01:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛАДЖИТЛОСЕРВІС"
Контактний телефон:
+380434364437
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності