Показати схожі тендери

Закупівля Послуги їдалень, придбання яких здійснюється на реалізацію заходів для забезпечення діяльності центрів з надання допомоги внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб Маріупольської територіальної громади від КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "М.ЄХАБ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-17-011612-a
Id Tender ad7a15ba64d94835854fcf36d7d85ba0
План UA-P-2025-07-17-014316-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 17.07.2025 20:59
Остання зміна 31.07.2025 10:07
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 784 600 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
13 925 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.07.2025 20:58 до 25.07.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 17.07.2025 20:58
до 22.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.07.2025 20:58
до 22.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.07.2025 10:00
до 30.07.2025 21:06
Залишилось 4 днів 3 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.07.2025 21:06
до 05.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 30.07.2025 21:06
-
Період уточнень
з 17.07.2025 20:58 до 22.07.2025 00:00
Період оскарження
з 17.07.2025 20:58 до 22.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.07.2025 10:00 до 30.07.2025 21:06
Період кваліфікації
з 25.07.2025 10:00 до 30.07.2025 21:06
Основні параметри
Послуги їдалень, придбання яких здійснюється на реалізацію заходів для забезпечення діяльності центрів з надання допомоги внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб Маріупольської територіальної громади
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 784 600 грн.
Послуги їдалень, придбання яких здійснюється на реалізацію заходів для забезпечення діяльності центрів з надання допомоги внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб Маріупольської територіальної громади
Назва предмета закупівлі
Послуги їдалень, придбання яких здійснюється на реалізацію заходів для забезпечення діяльності центрів з надання допомоги внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб Маріупольської територіальної громади
Очікувана вартість
2 784 600 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
13925,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги їдалень, придбання яких здійснюється на реалізацію заходів для забезпечення діяльності центрів з надання допомоги внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб Маріупольської територіальної громади
Код ДК 021:2015
55510000-8 - Послуги їдалень
Кількість
8 160
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
23210, Україна, Вінницька область, смт. Стрижавка, 23210, Вінницька область, Вінницький р-н, смт. Стрижавка, Державна установа «Дитячий заклад оздоровлення та відпочинку ім.. Юлії Рябчинскої (Вінницька обл.) Національної поліції України»)
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за надані Послуги буде проводитися за фактично надані послуги, протягом 15 календарних днів з моменту надання Послуги на підставі належним чином оформленого та підписаного Сторонами Акту наданих послуг. Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані Послуги здійснюється протягом 20 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Науково-технічне підприємство у формі товариства з обмеженою відповідальністю-фірма «ММ ХАЙТЕК» ЛТД
Пропозиція:
2 780 928 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.07.2025 20:59
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ганна Потічна
Електронна пошта
Телефон
+380983896631
Замовник
ЄДРПОУ
42815794
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "М.ЄХАБ"
Поштовий індекс
87500
Країна
Україна
Область або регіон
Донецька область
Населений пункт
місто Маріуполь
Адреса
ПРОСПЕКТ МИРУ будинок 70
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги їдалень, придбання яких здійснюється на реалізацію заходів для забезпечення діяльності центрів з надання допомоги внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб Маріупольської територіальної громади
Період вимог/скарг з 30.07.2025 21:06 по 05.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.07.2025 10:00 по 02.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.07.2025 21:06
Довідка НАЗК
30.07.2025 21:06
Повідомлення про рішення
25.07.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 20:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 20:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах Під час розгляду тендерної Пропозиції учасника торгів закупівлі Послуги їдалень, придбання яких здійснюється на реалізацію заходів для забезпечення діяльності центрів з надання допомоги внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб Маріупольської територіальної громади, за кодом ДК 021:2015 - 55510000-8 — Послуги їдалень, (ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-17-011612-a), Науково-технічне підприємство у формі товариства з обмеженою відповідальністю-фірма «ММ ХАЙТЕК» ЛТД, виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Згідно з абзацом першим пункту 1 Додатку 1.1 до Тендерної документації вимагалось надати «1.Довідка в довільній формі в якій зазначається інформація про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: не менше 3 холодильників, не менше однієї м’ясорубки, не менше 2 електричних плит, не менше одного тістоміса, не менше однієї шафи пекарської, не менше 140 тарілок, не менше 140 чашок, не менше 140 виделок, не менше 140 ложок. В якості підтвердження наявності у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій зазначеній в довідці, а саме: не менше 3 холодильників, не менше однієї м’ясорубки, не менше 2 електричних плит, не менше одного тістоміса, не менше однієї шафи пекарської, не менше 140 тарілок, не менше 140 чашок, не менше 140 виделок, не менше 140 ложок учасник надає скан-копію договору оренди або договору купівлі-продажу або накладної або технічного паспорту або договору лізінгу/сублізінгу або інший фіскальний документ» Під час розгляду тендерної пропозиції учасника, а саме файла «Документи на підтвердження наявності обладнання.pdf», було виявлено наступні невідповідності: відсутній документ, а саме скан-копія договору оренди або договору купівлі-продажу або накладної або технічного паспорту або договору лізінгу/сублізінгу або інший фіскальний документ на обладнання не менше 3 холодильників, не менше однієї м’ясорубки, не менше 2 електричних плит, не менше одного тістоміса, не менше однієї шафи пекарської. 2. Згідно п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).» Під час розгляду тендерної пропозиції учасника, а саме файла «Лист-згода на обробку персон даних.pdf» було виявлено наступні невідповідності: відсутній відбиток печатки учасника. Науково-технічному підприємству у формі товариства з обмеженою відповідальністю-фірма «ММ ХАЙТЕК» ЛТД, необхідно подати наступну інформацію та/або документ для усунення виявлених невідповідностей: 1. В якості підтвердження наявності у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій зазначеній в довідці, а саме: не менше 3 холодильників, не менше однієї м’ясорубки, не менше 2 електричних плит, не менше одного тістоміса, не менше однієї шафи пекарської, учасник надає скан-копію договору оренди або договору купівлі-продажу або накладної або технічного паспорту або договору лізінгу/сублізінгу або інший фіскальний документ. 2. Письмову згоду на доступ та обробку персональних даних посадової особи, яка підписала пропозицію учасника або представника учасника процедури закупівлі, яка буде містити відбиток печатки учасника. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Створено
29.07.2025 19:16
Надати до
30.07.2025 19:16
Договір
UA-2025-07-17-011612-a-b1
Очікує підписання
2 780 928 грн.
2 780 928 грн.
З ПДВ
Номенклатура
8 160 (послуга)
Послуги їдалень, придбання яких здійснюється на реалізацію заходів для забезпечення діяльності центрів з надання допомоги внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб Маріупольської територіальної громади
Номенклатура
Послуги їдалень, придбання яких здійснюється на реалізацію заходів для забезпечення діяльності центрів з надання допомоги внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб Маріупольської територіальної громади
Кількість
8 160
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "М.ЄХАБ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "М.ЄХАБ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42815794

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Науково-технічне підприємство у формі товариства з обмеженою відповідальністю-фірма «ММ ХАЙТЕК» ЛТД
Повна назва
Науково-технічне підприємство у формі товариства з обмеженою відповідальністю-фірма «ММ ХАЙТЕК» ЛТД
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
13331365

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 784 600 грн.
Період подання пропозицій
до 25.07.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "М.ЄХАБ"
Контактний телефон:
+380983896631
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 784 600 грн.
Період подання пропозицій
до 25.07.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "М.ЄХАБ"
Контактний телефон:
+380983896631
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності