Показати схожі тендери
Закупівля ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування (Послуги щодо забезпечення харчування (годування), забезпечення комплектами продуктів за Каталогом продуктів харчування особового складу військових частин, установ та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах) від Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» .
Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-07-17-011531-a
Id Tender 38601ce1c80046d6b6a4bb28f1e3477e
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 17.07.2025 19:10
Остання зміна 01.08.2025 14:46
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
100 402 302.6 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
502 011.51 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.07.2025 19:00 до 28.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.07.2025 19:09
до 23.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.07.2025 00:00
до 29.07.2025 18:07
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.07.2025 18:07
до 01.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.07.2025 18:07
до 01.08.2025 14:46
Період уточнень
з 17.07.2025 19:09 до 23.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.07.2025 00:00 до 29.07.2025 18:07
Період кваліфікації
з 28.07.2025 00:00 до 29.07.2025 18:07
Основні параметри
ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування (Послуги щодо забезпечення харчування (годування), забезпечення комплектами продуктів за Каталогом продуктів харчування особового складу військових частин, установ та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах)
Ідентифікатор номенклатурної позиції: N-06-02-02-001-0001 - Послуги харчування за Каталогом продуктів для особового складу військових частин в стаціонарних та польових умовах; Ідентифікатор номенклатурної позиції: N-06-02-02-002-0001 - Послуги забезпечення комплектами продуктів для особового складу військових частин в стаціонарних та польових умовах.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
100 402 302.6 грн.
ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування (Послуги щодо забезпечення харчування (годування), забезпечення комплектами продуктів за Каталогом продуктів харчування особового складу військових частин, установ та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування (Послуги щодо забезпечення харчування (годування), забезпечення комплектами продуктів за Каталогом продуктів харчування особового складу військових частин, установ та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах)
Примітки
Ідентифікатор номенклатурної позиції: N-06-02-02-001-0001 - Послуги харчування за Каталогом продуктів для особового складу військових частин в стаціонарних та польових умовах; Ідентифікатор номенклатурної позиції: N-06-02-02-002-0001 - Послуги забезпечення комплектами продуктів для особового складу військових частин в стаціонарних та польових умовах.
Очікувана вартість
100 402 302.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
502011,51
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 420 750 (послуга)
Послуги харчування за Каталогом продуктів для особового складу військових частин в стаціонарних та польових умовах
Опис предмета закупівлі
Послуги харчування за Каталогом продуктів для особового складу військових частин в стаціонарних та польових умовах
Код ДК 021:2015
55320000-9 - Послуги офіціантів
Кількість
420 750
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 420 750 (послуга)
Послуги забезпечення комплектами продуктів для особового складу військових частин в стаціонарних та польових умовах
Опис предмета закупівлі
Послуги забезпечення комплектами продуктів для особового складу військових частин в стаціонарних та польових умовах
Код ДК 021:2015
55320000-9 - Послуги офіціантів
Кількість
420 750
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Відповідно до п. 3.2 Договору оплата вартості наданих Послуг здійснюється ЗАМОВНИКОМ протягом 10 (десяти) банківських днів з дня отримання підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних зведених актів приймання наданих послуг з організації харчування (Додаток № 4.1 та/або Додаток № 4.2) та/або Зведеного акту приймання-передачі послуг із забезпечення комплектами продуктів (Додаток № 4.3).
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Пропозиція:
100 402 302.6 грн.
Документи закупівлі
17.07.2025 19:10
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Нараєвська
Електронна пошта
Телефон
+380934785637
Сайт:
https://dotua.org/
Замовник
ЄДРПОУ
44830311
Повна назва
Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Поштовий індекс
04119
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул.Дегтярівська будинок 13/24
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування (Послуги щодо забезпечення харчування (годування), забезпечення комплектами продуктів за Каталогом продуктів харчування особового складу військових частин, установ та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах)
Період вимог/скарг з 29.07.2025 18:07 по 01.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.07.2025 00:00 по 05.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
29.07.2025 18:07
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до пункту 3 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагається підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у вигляді довідки за наведеною формою про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного-/их договору/-ів протягом останніх трьох років. Наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного/-их договору/-ів документально підтверджується в складі пропозиції такими документами: - скан-копія/-ї договору/-ів в повному обсязі та з усіма додатками, зазначеними в договорі/-ах, які є невід'ємними частинами договору/-ів, та додатковими угодами (у разі наявності), інформація по якому (яких) відображена в Довідці; - скан-копія/-ї акту/-ів приймання-передачі наданих послуг, або видаткової/-их накладної/-их, або актами звірки взаєморозрахунків, які підтверджують факт виконання аналогічного/-их договору/-ів. Надані документи повинні містити реквізити договору та повинні бути підписаними обома сторонами. Учасником у складі пропозиції на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надано скан-копію Договору про закупівлю послуги з організації харчування від 28 грудня 2023 року № 220/14/2/24/27, проте наданий договір не містить Додатків, що є невідємною частиною цього Договору. Для усунення невідповідності Учаснику необхідно надати скан-копію договору в повному обсязі та з усіма додатками, зазначеними в договорі, які є невід'ємними частинами договору, та додатковими угодами (у разі наявності). 2. Відповідно до пункту 2 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагається підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у вигляді довідки в довільній формі, що містить перелік працівників, які будуть залучені до надання послуг за предметом закупівлі із зазначенням кількості працівників та їх посад. У разі, якщо адреса місця приготування їжі відрізняється від адреси місця прийому їжі, надається перелік усіх осіб, які будуть залучені до транспортування готової їжі. Для підтвердження інформації, наданої у довідці, у складі пропозиції Учасник надає копії документів, що підтверджують наявність працівників, зазначених у довідці, а саме: копії наказів про прийняття на роботу або переведення та/або наказів про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності) та копії медичних книжок на працівників, зазначених у довідці, чинних на дату розкриття пропозиції. Учасником у складі пропозиції на підтвердження інформації, наданої у довідці надано скан-копію особистої медичної книжки Кухарук Олени Василівни відповідно до якої строк наступного медичного огляду прострочено. Для усунення невідповідності Учаснику необхідно надати чинну скан-копію медичної книжки Кухарук Олени Василівни. 3. Відповідно до п. 11 Розділу І Додатку №7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до учасника в частині комплаєнс» у складі пропозиції Учасник повинен надати сканований оригінал/копія документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (отриманий за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua/login) у формі передбаченій наказом Міністерства фінансів України № 733 від 03.09.2018 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи». Проте, Учасником у складі пропозиції надано оригінал/копія документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого до дати оприлюднення Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі, а саме від 08.07.2025 № 275215/31-00-13-02-20-Е, в той же час, дата оприлюднення Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі 17.07.2025. Для усунення невідповідності Учаснику необхідно надати сканований оригінал/копію документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 4. Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагається для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Гарантійний лист в довільній формі про наявність в Учасника приміщень та обладнання для організації послуги щодо забезпечення харчування (годування), забезпечення комплектами продуктів за Каталогом продуктів харчування особового складу військових частин, установ та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах, а також можливість організувати харчування в межах пішої доступності до 15 хвилин або не більше 750 метрів від місця навчання курсантів, а саме Військового інституту КНУ ім. Т. Шевченко до місця прийому їжі за наступними адресами: - в межах вулиць Юлії Здановської (Ломоносова), С. Ковалевської до перехрестя з вул. Васильківська та пр-кта Глушкова. Орієнтовна кількість посадкових місць та кількість приміщень в межах вулиць: не менше 150 посадкових місць на одне приміщення та не менше 4-х приміщень; - в межах вул. Володимирська, бульвара Шевченко до перехрестя з вул. Терещенківська. Орієнтовна кількість посадкових місць та кількість приміщень в межах вулиць: не менше 150 посадкових місць та не менше 1-го приміщення; - в межах вул. Ільєнка до перехрестя з вул. Пугачова (вул. Академіка Ромоданова), вул. Герцена. Орієнтовна кількість посадкових місць та кількість приміщень в межах вулиць: не менше 150 посадкових місць та не менше 1-го приміщення. Окрім того, Учасник у складі пропозиції має надати документи, що підтверджують наявність державної реєстрації потужностей приміщень, в яких буде надаватись послуга, зазначених у гарантійному листі, що надається на виконання вимог згідно з підпунктом 1.1 пункту 1 Додатку № 4 до Оголошення. Проте, в наданих Учасником документах що підтверджують наявність державної реєстрації потужності-/ей приміщення/-нь, в яких буде надаватись послуга не відповідає кількості приміщень, що зазначені у гарантійному листі від 23.07.2025 № 031/26. Для усунення невідповідностей Учасник має надати документи, що підтверджують наявність державної реєстрації потужності-/ей приміщення/-нь, в яких буде надаватись послуга, зазначених у гарантійному листі від 23.07.2025 № 031/26, що надається на виконання вимог згідно з підпунктом 1.1 пункту 1 Додатку № 4 до Оголошення. Звертаємо увагу, що відповідно до п.п. 4 п. 8 постанови КМУ від 11.11.2022 р. № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
28.07.2025 17:43
Надати до
29.07.2025 17:43
Договір
UA-2025-07-17-011531-a-c1
Підписаний і діє
Номер
177/07-25-ХП
100 402 302.6 грн.
83 668 585.5 грн.
З ПДВ
Підписано
31.07.2025
Строк дії договору з
31.07.2025
по
31.03.2026
Номенклатура
420 750 (послуга)
Послуги харчування за Каталогом продуктів для особового складу військових частин в стаціонарних та польових умовах
Номенклатура
Послуги харчування за Каталогом продуктів для особового складу військових частин в стаціонарних та польових умовах
Кількість
420 750
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
420 750 (послуга)
Послуги забезпечення комплектами продуктів для особового складу військових частин в стаціонарних та польових умовах
Номенклатура
Послуги забезпечення комплектами продуктів для особового складу військових частин в стаціонарних та польових умовах
Кількість
420 750
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Повна назва
Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44830311

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Повна назва
Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02070944

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Завершена закупівля
Очікувана вартість
100 402 302.6 грн.
Період подання пропозицій
до 28.07.2025 00:00
Замовник:
Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Контактний телефон:
+380934785637
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
100 402 302.6 грн.
Період подання пропозицій
до 28.07.2025 00:00
Замовник:
Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Контактний телефон:
+380934785637
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності