Показати схожі тендери

Закупівля Код ДК 021:2015:45113000-2 (Роботи на будівельному майданчику) (Нове будівництво бюветного комплексу з артезіанською свердловиною за адресою: м. Одеса, Пересипський район, вул. Академіка Сахарова між будинками № 28,30, 34 та 36) від Департамент екології та розвитку рекреаційних зон Одеської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-17-011489-a
Id Tender 8771860ac5a241fa9a01a2222d75eede
План UA-P-2025-07-17-014215-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 17.07.2025 18:47
Остання зміна 19.08.2025 15:35
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
19 333 614 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
96 668.07 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.07.2025 18:47 до 02.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.07.2025 18:47
до 30.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.07.2025 18:47
до 30.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.08.2025 15:20
до 07.08.2025 13:20
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.08.2025 13:20
до 13.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.08.2025 13:20
до 19.08.2025 15:35
Період уточнень
з 17.07.2025 18:47 до 30.07.2025 00:00
Період оскарження
з 17.07.2025 18:47 до 30.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.08.2025 15:20 до 07.08.2025 13:20
Період кваліфікації
з 04.08.2025 15:20 до 07.08.2025 13:20
Основні параметри
Код ДК 021:2015:45113000-2 (Роботи на будівельному майданчику) (Нове будівництво бюветного комплексу з артезіанською свердловиною за адресою: м. Одеса, Пересипський район, вул. Академіка Сахарова між будинками № 28,30, 34 та 36)
з урахуванням постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
19 333 614 грн.
Код ДК 021:2015:45113000-2 (Роботи на будівельному майданчику) (Нове будівництво бюветного комплексу з артезіанською свердловиною за адресою: м. Одеса, Пересипський район, вул. Академіка Сахарова між будинками № 28,30, 34 та 36)
Назва предмета закупівлі
Код ДК 021:2015:45113000-2 (Роботи на будівельному майданчику) (Нове будівництво бюветного комплексу з артезіанською свердловиною за адресою: м. Одеса, Пересипський район, вул. Академіка Сахарова між будинками № 28,30, 34 та 36)
Примітки
з урахуванням постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178
Очікувана вартість
19 333 614 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
96668,07
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
96 650
Аукціон
Cтарт аукціону
04.08.2025 14:57
Закінчення аукціону
04.08.2025 15:20
Позиція
Опис предмета закупівлі
Код ДК 021:2015:45113000-2 (Роботи на будівельному майданчику) (Нове будівництво бюветного комплексу з артезіанською свердловиною за адресою: м. Одеса, Пересипський район, вул. Академіка Сахарова між будинками № 28,30, 34 та 36)
Код ДК 021:2015
45113000-2 - Роботи на будівельному майданчику
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
65000, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Академіка Сахарова між будинками № 28,30,34 та 36
Дата постачання по
30.04.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Компанія "Бласт і КО"
Пропозиція:
19 325 154 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ "ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ"
Пропозиція:
19 226 145.52 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.08.2025 14:57
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.07.2025 07:49
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ставратій Юлія Юріївна
Електронна пошта
Телефон
+380487243324
Замовник
ЄДРПОУ
25031496
Повна назва
Департамент екології та розвитку рекреаційних зон Одеської міської ради
Поштовий індекс
65022
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
м. Одеса
Адреса
вул. Косовська 2Д
Кваліфікація
Лот № 1 Код ДК 021:2015:45113000-2 (Роботи на будівельному майданчику) (Нове будівництво бюветного комплексу з артезіанською свердловиною за адресою: м. Одеса, Пересипський район, вул. Академіка Сахарова між будинками № 28,30, 34 та 36)
Період вимог/скарг з 07.08.2025 13:20 по 13.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.08.2025 15:20 по 12.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.08.2025 13:20
Довідка НАЗК
07.08.2025 13:20
Повідомлення про рішення
07.08.2025 13:18
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
04.08.2025 15:20
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 18:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 18:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ "ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ" за предметом закупівлі: Код ДК 021:2015:45113000-2 (Роботи на будівельному майданчику) (Нове будівництво бюветного комплексу з артезіанською свердловиною за адресою: м. Одеса, Пересипський район, вул. Академіка Сахарова між будинками № 28,30, 34 та 36) встановлено невідповідність наступного: На виконання Додатку № 1 та Додатку № 2 (Додатку № 2.3) до тендерної документації на предмет закупівлі: Код ДК 021:2015:45113000-2 (Роботи на будівельному майданчику) (Нове будівництво бюветного комплексу з артезіанською свердловиною за адресою: м. Одеса, Пересипський район, вул. Академіка Сахарова між будинками № 28,30, 34 та 36), учасником надано довідку № В/78/7 від 30.07.2025 про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, а також супутні документи, які вимагались відповідно до тендерної документації Додатку № 1 та Додатку № 2 (Додатку № 2.3). Відповідно до довідки № В/78/7 від 30.07.2025 в якій міститься інформація щодо спеціалізованого самоскиду МАЗ-5551, 1990 року випуску, 2 одиниці, наявний 1 автотранспорт держ номер ВН 5226 ІА щодо якого надано протокол технічного стану транспортного засобу № 00579-37996-24 відповідно якого вказано, що дата чергового проходження технічного контролю не пізніше 30.01.2025, а також надано поліс обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів № 219132600, термін дії якого становить з 30.01.20024 по 29.01.2025, що в свою чергу додані документи втратили свою чинність. Також, в доданих документах учасника наявне свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу марки ЗИЛ 431412 держ номер ВН 5231 ІА «автомобіль спеціальний вантажний – спеціальний автопідйомник». Однак даний автомобіль відсутній в переліку довідки № В/78/7 від 30.07.2025, а також по ньому відсутній документ щодо перевірки технічного стану транспортного засобу. В доданих документах учасника наявний протокол технічного стану транспортного засобу № 00579-42870-25 щодо автотранспорту марки КАМАЗ 5410 держ номер ВН 5186 ІА, однак транспортний засіб відсутній у переліку довідки № В/78/7 від 30.07.2025, а також відсутній документ щодо реєстрації даного транспортного засобу. Учасником у складі тендерної пропозиції надано договір № 1-А від 02.01.2024 який свідчить про залучення субпідрядника (19 % від вартості закупівлі про що наявна відповідна довідка) який виконуватиме роботи щодо буріння свердловини буровою установкою УРБ-2.5АК на базі автотранспорту КАМАЗ 4310, 1990 року випуску, держ номер ВН 1768 ОО про що є відповідні документи, однак відсутній документ щодо перевірки технічного стану даного транспортного засобу. Також, у довідці учасника № В/78/7 від 30.07.2025 у сьомій колонці вказано два договори, однак відсутня інформація щодо найменування організації з якою укладено договір (найменування та код за ЄДРПОУ), як цього вимагає Додаток № 1 та Додаток № 2 (Додатку № 2.3). Таким чином учаснику ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ "ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ" необхідно привести у відповідність заявлені документи з урахуванням пункту 43 Особливостей постанови КМУ від 12 .10.2022 № 1178.
Створено
05.08.2025 16:47
Надати до
06.08.2025 16:47
Договір
UA-2025-07-17-011489-a-b1
Підписаний і діє
Номер
21
19 226 145.52 грн.
16 021 787.93 грн.
З ПДВ
Підписано
19.08.2025
Строк дії договору з
19.08.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Код ДК 021:2015:45113000-2 (Роботи на будівельному майданчику) (Нове будівництво бюветного комплексу з артезіанською свердловиною за адресою: м. Одеса, Пересипський район, вул. Академіка Сахарова між будинками № 28,30, 34 та 36)
Номенклатура
Код ДК 021:2015:45113000-2 (Роботи на будівельному майданчику) (Нове будівництво бюветного комплексу з артезіанською свердловиною за адресою: м. Одеса, Пересипський район, вул. Академіка Сахарова між будинками № 28,30, 34 та 36)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 30 квітня 2026 р.

Покупець

Статус
Підтверджено
Коротка назва
Департамент екології та розвитку рекреаційних зон Одеської міської ради
Повна назва
Департамент екології та розвитку рекреаційних зон Одеської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25031496

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ "ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ"
Повна назва
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ "ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05514198

Інформація про підписанта

IBAN
UA638201720344281009400032147
ПІБ підписанта
Савченко Марина Юріївна
Посада підписанта
Директор
Діє на підставі
Положення
Номер телефону
+380487243324
Електронна пошта

Інформація про підписанта

Документи договору
19.08.2025 15:33
Підписаний договір
19.08.2025 15:35
Повідомлення про договір
Зміни до договору
25.08.2025
Статус
Опубліковано
Номер
1
На підставі п. 4 ч. 5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» - продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; п. 11.3, п. 11.4 Розділу 11 Договору № 21 від 19.08.2025 року, у зв’язку з затримкою отримання повідомлення про початок виконання будівельних робіт відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» внести зміни до Договору, а саме: - Додатки № 3, 4 викласти у новій редакції.
Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
26.08.2025 15:17
Повідомлення про рішення
Підписаний договір
26.08.2025 15:16
Підписаний договір
26.08.2025 15:16
Підписаний договір
26.08.2025 15:16
Підписаний договір
26.08.2025 15:16
Підписаний договір
Зміни до договору
23.09.2025
Статус
Опубліковано
Номер
2
На підставі п. 3 ч. 5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» - покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; на виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі Код ДК 021:2015:45113000-2 (Роботи на будівельному майданчику) (Нове будівництво бюветного комплексу з артезіанською свердловиною за адресою: м. Одеса, Пересипський район, вул. Академіка Сахарова між будинками № 28,30, 34 та 36) (UA-2025-07-17-011489-a) від 18.09.2025 затвердженого начальником Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області; п. 11.3, п. 11.4 Розділу 11 Договору № 21 від 19.08.2025 року, беручи до уваги лист ПАТ «РБД «ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ» від 23.09.2025 № В/100, а саме: - назву розділу 6 Договору № 21 від 19.08.2025 року викласти у наступній редакції: « Відповідальність сторін та гарантії якості»; - п. 6.8. розділу 6 Договору № 21 від 19.08.2025 року – виключити; - п. 6.9. розділу 6 Договору № 21 від 19.08.2025 року вважати «пунктом 6.8.»; - Доповнити розділ 6 Договору № 21 від 19.08.2025 року наступним пунктом: «6.9. Гарантії якості: 6.9.1. Підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення об’єктом будівництва визначених у проєктно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об’єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку – десять років від дня прийняття об’єкта Замовником. 6.9.2. Підрядник відповідає за дефекти, виявлені у межах гарантійного строку, якщо він не доведе, що вони сталися внаслідок: природного зносу об’єкта або його частин; неправильної його експлуатації або неправильності інструкцій щодо його експлуатації, розроблених самим Замовником або залученими ним іншими особами; неналежного ремонту об’єкта, який здійснено самим Замовником або залученими ним третіми особами. 6.9.3. Гарантійний строк продовжується на час, протягом якого об’єкт не міг експлуатуватися внаслідок недоліків, за які відповідає Підрядник. 6.9.4. У разі виявлення протягом гарантійного строку недоліків Замовник повинен заявити про них Підрядникові в розумний строк після їх виявлення»; - Додатки № 3, 4 викласти у новій редакції.
Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
23.09.2025 16:00
Повідомлення про рішення
23.09.2025 15:58
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
23.09.2025 15:58
Підписаний договір
Зміни до договору
27.10.2025
Статус
Опубліковано
Номер
3
На підставі п. 4 ч. 5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» - продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі то-вару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; п. 11.3, п. 11.4 Розділу 11 Договору № 21 від 19.08.2025 року, беручи до уваги лист ПАТ «РБД «ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ» від 27.10.2025 № 119, а саме: - Додатки № 3, 4 викласти у новій редакції.
Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
29.10.2025 13:05
Повідомлення про рішення
29.10.2025 13:04
Підписаний договір
29.10.2025 13:04
Підписаний договір
Повідомлення про рішення
Повідомлення про рішення
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-03-000081
Дата створення проекту
03.09.2025 14:42
Статус
вирішено
Дата публікації моніторингу
03.09.2025 15:14
Дата публікації висновку про результати
18.09.2025 11:49
Дата завершення усунення порушень
03.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
25.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 539-04-77
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127015
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Сєвєродонецьк
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 140-96-88
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127015
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Сєвєродонецьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 03.09.2025 № 36-З Сіверськодонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 03.09.2025 № 36-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-07-17-011489-a 17.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
03.09.2025 00:00
Документи рішення
03.09.2025 15:14
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 18 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – Постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації та змін до неї вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Департаменту екології та розвитку рекреаційних зон Одеської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 24.07.2025 року № 76 зі змінами, тендерну пропозицію приватного акціонерного товариства «Ремонтно-будівельна дільниця «ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ» (далі – ПАТ «Ремонтно-будівельна дільниця «ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ»), вимогу про усунення невідповідностей до 06.08.2025 року, протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо визначення переможця від 07.08.2025 року № 91, повідомлення про намір укласти договір від 07.08.2025 року, договір про закупівлю від 19.08.2025 року № 21 на суму 19 226 145,52 грн. з ПДВ (далі – Договір), додаткову угоду до Договору від 25.08.2025 року № 1, пояснення та документи, надані Замовником на запити Управління від 04.09.2025 року, 09.09.2025 року. Моніторингом питання дотримання вимог Постанови № 710 в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі встановлено порушення чинного законодавства. Пунктом 4-1 Постанови № 710 передбачено, що головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня) з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів мають забезпечити, зокрема, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Разом з цим, встановлено, що Замовником не оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі як розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів. З метою підтвердження або спростування порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 04.09.2025 року через електронну систему закупівель надано запит Замовнику щодо документального обґрунтування виконання вимог Постанови № 710. Замовником 08.09.2025 року в електронній системі закупівель надано відповідь: «Стосовно надання посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), інформуємо, що оприлюднення такої інформації для органів місцевого самоврядування відповідно до підпункту 1 пункту 4 вищезазначеної Постанови має рекомендаційний характер». Проте, пунктом 4-1 Постанови № 710 передбачено обов'язкове виконання його вимог для головних розпорядників бюджетних коштів, а також розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня, тоді як для інших суб'єктів, що використовують бюджетні кошти, дія цієї норми може мати рекомендаційний характер. Таким чином, пункт 4-1 встановлює імперативні зобов'язання щодо певних дій, на відміну від рекомендаційних положень, що можуть бути в інших пунктах Постанови № 710. Згідно з даними Державного веб-порталу бюджету для громадян https://openbudget.gov.ua/ Департамент екології та розвитку рекреаційних зон Одеської міської ради є головним розпорядником (код ЄДРПОУ 25031496, КВК 28). Тобто, Департамент екології та розвитку рекреаційних зон Одеської міської ради повинен мати власний веб-сайт, на якому розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі як це передбачено чинним законодавством. Таким чином, Замовник порушив пункт 4-1 Постанови № 710 в частині не оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Згідно пункту 17 Особливостей № 1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей. Відповідно до статті 875 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 № 435-IV (далі – ЦКУ) за договором будівельного підряду, підрядник зобов`язується збудувати і здати у встановлений строк об`єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов`язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов`язок не покладається на підрядника, прийняти об`єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх. Договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов`язаних з місцезнаходженням об`єкта. Водночас, відповідно до норм частини першої статті 884 ЦКУ підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Також, згідно з пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (які відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва; далі – Постанова КМУ № 668), гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом. Слід зазначити, що у пункті 6.8 розділу 6 Проєкту договору (додаток № 4 до тендерної документації) та договорі на виконання робіт від 19.08.2025 року № 21, укладеного за результатами проведення процедури закупівлі зазначено: «Підрядник несе відповідальність за якість виконаних робіт на протязі 12 (дванадцяти) місяців з дати прийняття об'єкта в експлуатацію», що не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України та абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668. З метою підтвердження або спростування порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 09.09.2025 року через електронну систему закупівель надано запит Замовнику щодо гарантійного строку договору. Проте, надане Замовником 12.09.2025 пояснення: «Таким чином, положення договору від 19.08.2025 № 21 про гарантійний строк у 12 місяців необхідно розглядати не як обмеження гарантійних зобов’язань, передбачених статтею 884 ЦКУ, а саме як додаткову умову щодо усунення недоліків якості виконаних робіт протягом першого року після введення об’єкта в експлуатацію», не спростовує виявлене порушення.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання вимог Постанови № 710 встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710. За результатами аналізу питання відповідності вимог умов договору вимогам Закону встановлено порушення вимог статті 884 Цивільного кодексу України, абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668 та пункту 17 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та Особливостей № 1178, відповідність вимог тендерної документації та змін до неї вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця, своєчасності укладення договору, внесення змін до договору, надання відповідей на запит органу державного фінансового контролю – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом приведення умов Договору на виконання робіт від 19.08.2025 року № 21 з урахуванням вимог Цивільного кодексу України та Постанови № 668, недопущення встановлених порушень у подальшому під час розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, а саме, вимог пункту 4-1 Постанови № 710, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
18.09.2025 00:00
Дата публікації
18.09.2025 11:49
Документи висновку
18.09.2025 11:49
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання зобов’язання про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зазначених у висновку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 18.09.2025 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-07-17-011489-a, інформуємо про наступне. Департаментом екології та розвитку рекреаційних зон Одеської міської ради виконано зобов’язання щодо приведення умов Договору на виконання робіт від 19.08.2025 року № 21 з урахуванням вимог ст. 884 Цивільного кодексу України та Постанови № 668 від 01.08.2005 шляхом укладання додаткової угоди № 2 до вищевказаного Договору. Також у подальшому, Департамент зобов’язується дотримуватись пункту 4-1 Постанови № 710.
Дата публікації
23.09.2025 16:11
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Замвоником усунуто порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зазначених у висновку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 18.09.2025 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-07-17-011489-a, шляхом приведення умов Договору на виконання робіт від 19.08.2025 року № 21 з урахуванням вимог ст. 884 Цивільного кодексу України та Постанови № 668 від 01.08.2005 шляхом укладання додаткової угоди № 2 до вищевказаного Договору. Також у подальшому, Департамент зобов’язується дотримуватись пункту 4-1 Постанови № 710.
Результат
Усунуто
Дата публікації
24.09.2025 12:18
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
24.09.2025 12:18
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури "Код ДК 021:2015:45113000-2 (Роботи на будівельному майданчику) (Нове будівництво бюветного комплексу з артезіанською свердловиною за адресою: м. Одеса, Пересипський район, вул. Академіка Сахарова між будинками № 28,30, 34 та 36)" (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-07-17-011489-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступне питання: 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк».
Рішеня
04.09.2025 11:06
Орган перевірки
10.09.2025 00:00
Документи повідомлення
04.09.2025 11:07
-
Відповідь
Відповідь на запит
Департаментом екології та розвитку рекреаційних зон Одеської міської ради розроблено проєктну документацію щодо «Нового будівництво бюветного комплексу з артезіанською свердловиною за адресою: м. Одеса, Пересипський район, вул. Академіка Сахарова між будинками № 28,30, 34 та 36, загальна кошторисна вартість якого склала 20 821,690 тис. грн. Очікувана вартість предмету закупівлі щодо виконання будівельних робіт по вищевказаному об’єкту розрахована на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва без урахування коштів Глав 9, 10 та 12. Розмір бюджетного призначення передбачений пунктом 2.20 Міської цільової програми охорони і поліпшення стану навколишнього природного середовища м. Одеси на 2022-2028 роки, затвердженої рішенням Виконавчого комітету Одеської міської ради від 21.06.2022 № 117 (зі змінами) посилання https://omr.gov.ua/ua/acts/council/211365/. Відповідно до Програми виконання будівництва бюветного комплексу з артезіанською свердловиною за адресою: м. Одеса, Пересипський район, вул. Академіка Сахарова між будинками № 28,30, 34 та 36, передбачено терміном на 2025-2026 роки, з яких на 2025 рік обсяг фінансування – 6 400,0 тис. грн, на 2026 рік – 13 672,0 тис. грн. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведена у додатку 6 до тендерної документації та обґрунтована на підставі відомості обсягів робіт (обсягів ресурсів), що є складовою проєктної документації Нового будівництва бюветного комплексу з артезіанською свердловиною за адресою: м. Одеса, Пересипський район, вул. Академіка Сахарова між будинками № 28,30, 34 та 36. Стосовно надання посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), інформуємо, що оприлюднення такої інформації для органів місцевого самоврядування відповідно до підпункту 1 пункту 4 вищезазначеної Постанови має рекомендаційний характер. Копії відповідних документів додаються.
Рішеня
08.09.2025 15:25
Замовник
Документи повідомлення
08.09.2025 15:25
-
-
08.09.2025 15:26
Повідомлення про рішення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури "Код ДК 021:2015:45113000-2 (Роботи на будівельному майданчику) (Нове будівництво бюветного комплексу з артезіанською свердловиною за адресою: м. Одеса, Пересипський район, вул. Академіка Сахарова між будинками № 28,30, 34 та 36)" (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-07-17-011489-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступне питання: 1. Чому в укладеному Договорі від 19.08.2025 року № 21 у п.6.8. Розділу 6 "Відповідальність сторін" зазначено: "Підрядник несе відповідальність за якість виконаних робіт на протязі 12 (дванадцяти) місяців з дати прийняття об'єкта в експлуатацію", проте, як гарантія якості у договорі будівельного підряду регламентуються статтею 884 Цивільного кодексу України, якою встановлено, що Підрядник гарантує досягнення об’єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об’єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду та гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об’єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом? У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк».
Рішеня
09.09.2025 15:59
Орган перевірки
13.09.2025 00:00
Документи повідомлення
09.09.2025 15:59
-
Відповідь
Відповідь на запит
У Договорі підряду від 19.08.2025 № 21 у пункті 6.8. Розділу 6 «Відповідальність сторін» зазначено, що Підрядник несе відповідальність за якість виконаних робіт протягом 12 (дванадцяти) місяців з дати прийняття об’єкта в експлуатацію. Зазначений строк визначений як гарантія якості виконаних робіт, тобто як обов’язок Підрядника усунути виявлені протягом цього періоду дефекти, що виникли з його вини. Така практика встановлення гарантійного строку для усунення недоліків є поширеною у договорах підряду. Водночас положення статті 884 Цивільного кодексу України встановлюють, що підрядник гарантує досягнення об’єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об’єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, який за загальним правилом становить 10 років від дня прийняття об’єкта замовником, якщо більший строк не встановлено договором або законом. Таким чином, положення договору від 19.08.2025 № 21 про гарантійний строк у 12 місяців необхідно розглядати не як обмеження гарантійних зобов’язань, передбачених статтею 884 ЦКУ, а саме як додаткову умову щодо усунення недоліків якості виконаних робіт протягом першого року після введення об’єкта в експлуатацію. Водночас Підрядник, незалежно від умов договору, залишається зобов’язаним відповідати за належне функціонування об’єкта та можливість його експлуатації у межах гарантійного строку, встановленого статтею 884 ЦКУ, тобто протягом 10 років, якщо більший строк не передбачено договором.
Рішеня
12.09.2025 13:53
Замовник
Документи повідомлення
-
12.09.2025 13:54
Повідомлення про рішення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
19 333 614 грн.
Період подання пропозицій
до 02.08.2025 00:00
Замовник:
Департамент екології та розвитку рекреаційних зон Одеської міської ради
Контактний телефон:
+380487243324
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
19 333 614 грн.
Період подання пропозицій
до 02.08.2025 00:00
Замовник:
Департамент екології та розвитку рекреаційних зон Одеської міської ради
Контактний телефон:
+380487243324
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності