Показати схожі тендери
Закупівля Капітальний ремонт будівлі (термомодернізація) Вишнівського академічного ліцею №1 (старий корпус) Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: м. Вишневе, вул. Освіти, 9, Бучанський район, Київська область. Коригування (1 пусковий комплекс) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-17-011373-a
Id Tender 5ee25886a2b44bc382ae8f11b4d2de28
План UA-P-2025-07-17-011498-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 17.07.2025 18:11
Остання зміна 29.08.2025 15:41
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
21 505 903.5 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
107 529.52 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.07.2025 18:08 до 01.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.07.2025 18:08
до 29.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.07.2025 18:08
до 29.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.08.2025 00:00
до 11.08.2025 16:28
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.08.2025 16:28
до 17.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 11.08.2025 16:28
до 29.08.2025 15:41
Період уточнень
з 17.07.2025 18:08 до 29.07.2025 00:00
Період оскарження
з 17.07.2025 18:08 до 29.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.08.2025 00:00 до 11.08.2025 16:28
Період кваліфікації
з 01.08.2025 00:00 до 11.08.2025 16:28
Основні параметри
Капітальний ремонт будівлі (термомодернізація) Вишнівського академічного ліцею №1 (старий корпус) Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: м. Вишневе, вул. Освіти, 9, Бучанський район, Київська область. Коригування (1 пусковий комплекс)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
21 505 903.5 грн.
Капітальний ремонт будівлі (термомодернізація) Вишнівського академічного ліцею №1 (старий корпус) Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: м. Вишневе, вул. Освіти, 9, Бучанський район, Київська область. Коригування (1 пусковий комплекс)
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт будівлі (термомодернізація) Вишнівського академічного ліцею №1 (старий корпус) Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: м. Вишневе, вул. Освіти, 9, Бучанський район, Київська область. Коригування (1 пусковий комплекс)
Очікувана вартість
21 505 903.5 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
107529,52
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
107 529.52
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт будівлі (термомодернізація) Вишнівського академічного ліцею №1 (старий корпус) Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: м. Вишневе, вул. Освіти, 9, Бучанський район, Київська область. Коригування (1 пусковий комплекс)
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
08132, Україна, Київська область, м.Вишневе, вул.Освіти,9
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 (із змінами), згідно п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 (із змінами) Замовник може перерахувати Підряднику аванс/попередню оплату в розмірі, що не повинна перевищувати 30% вартості річного обсягу робіт у термін не пізніше ніж 3 (три) місяці з дати укладання Договору, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 20 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за виконані роботи здійснюються протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Тендерна документація
17.07.2025 18:09
Тендерна документація
17.07.2025 18:09
Тендерна документація
17.07.2025 18:09
Проект договору
17.07.2025 18:09
Тендерна документація
17.07.2025 18:09
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Електромережбуд-7"
Пропозиція:
21 444 334.8 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.07.2025 14:15
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ілона Левченко
Електронна пошта
Телефон
+380669818315
Замовник
ЄДРПОУ
38183153
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Поштовий індекс
08132
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Бучанський район, м. Вишневе
Адреса
вул. Київська 2-Д
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт будівлі (термомодернізація) Вишнівського академічного ліцею №1 (старий корпус) Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: м. Вишневе, вул. Освіти, 9, Бучанський район, Київська область. Коригування (1 пусковий комплекс)
Період вимог/скарг з 11.08.2025 16:28 по 17.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.08.2025 00:00 по 30.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.08.2025 16:28
Довідка НАЗК
11.08.2025 16:28
Повідомлення про рішення
08.08.2025 16:37
Електроний протокол про продовження строку
01.08.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 18:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 18:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Електромережбуд-7», встановлено значний обсяг документів. Зважаючи на це, Уповноважена особа вирішили продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Електромережбуд-7» у відкритих торгах (з Особливостями) на закупівлю по предмету «Капітальний ремонт будівлі (термомодернізація) Вишнівського академічного ліцею №1 (старий корпус) Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: м. Вишневе, вул. Освіти, 9, Бучанський район, Київська область. Коригування (1 пусковий комплекс)» ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи».
Дата продовження строку розгляду
08.08.2025 16:37
Дата кінця розгляду
30.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
08.08.2025 року ТОВ «Електромережбуд-7» ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документа, наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «Електромережбуд-7» на закупівлю за предметом «Капітальний ремонт будівлі (термомодернізація) Вишнівського академічного ліцею №1 (старий корпус) Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: м. Вишневе, вул. Освіти, 9, Бучанський район, Київська область. Коригування (1 пусковий комплекс)» ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи» 08 серпня 2025 року під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Електромережбуд-7» встановлено наступне. 1. Відповідно до підпункту 3.1. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації, встановлено, що обов’язковою умовою є наявність наступних Інженерно-технічних працівників: головний інженер, виконавець робіт, інженер – проектувальник в частині кошторисної документації (з відповідним підтвердженням свідоцтвом/сертифікатом) та полісом страхування цивільної відповідальності); інженер з охорони праці, для підтвердження надати свідоцтво\сертифікат та поліс страхування цивільної відповідальності, фахівець з неруйнівного контролю візуально-оптичного методу (з відповідним підтвердженням свідоцтвом/сертифікатом), фахівець з неруйнівного контролю (метод контролю - ультразвуковий), для підтвердження надати свідоцтво\сертифікат. Проте, тендерна пропозиція ТОВ «Електромережбуд-7 не містить поліс страхування цивільної відповідальності на інженера з охорони праці. 2. Відповідно до підпункту 5.2. пункту 5 Додатку 1 до тендерної документації, встановлено: «Учасники надають копії з оригіналів документів в кольоровому вигляді (сертифікатів), що підтверджують відповідність учасника вимогам: - чинний Cертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»; та документ, що підтверджує акредитацію або інший спосіб визнання компетентності, визначений законодавством, органу сертифікації (або органу з оцінки відповідності), що видав сертифікат. Якщо з дати видачі сертифікату пройшло 12 місяців, учасник подає копію підтвердження проходження щорічного аудиту (наглядового аудиту)». ТОВ «Електромережбуд-7 надано в складі тендерної пропозиції СЕРТИФІКАТ на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» дата видачі: 31.07.2024 року № UA.ES.230317.02/1-24 та ЗВІТ № 230317.02/СЕ за результатами технічного нагляду за сертифікованою системою екологічного управління ТОВ «Електромережбуд-7 (тип аудиту: наглядовий) від 01 травня 2024 року. Проте, тендерна пропозиція ТОВ «Електромережбуд-7 не містить підтвердження проходження саме щорічного аудиту (наглядового аудиту). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - поліс страхування цивільної відповідальності на інженера з охорони праці; - Учасники надають копії з оригіналів документів в кольоровому вигляді (сертифікатів), що підтверджують відповідність учасника вимогам: - чинний Cертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»; та документ, що підтверджує акредитацію або інший спосіб визнання компетентності, визначений законодавством, органу сертифікації (або органу з оцінки відповідності), що видав сертифікат. Якщо з дати видачі сертифікату пройшло 12 місяців, учасник подає копію підтвердження проходження щорічного аудиту (наглядового аудиту). Уповноважена особа І.В. Левченко
Створено
08.08.2025 16:39
Надати до
09.08.2025 16:39
Договір
UA-2025-07-17-011373-a-b1
Підписаний і діє
Номер
19/08-25
21 444 334.8 грн.
17 870 279 грн.
З ПДВ
Підписано
27.08.2025
Строк дії договору з
25.08.2025
по
30.11.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт будівлі (термомодернізація) Вишнівського академічного ліцею №1 (старий корпус) Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: м. Вишневе, вул. Освіти, 9, Бучанський район, Київська область. Коригування (1 пусковий комплекс)
Номенклатура
Капітальний ремонт будівлі (термомодернізація) Вишнівського академічного ліцею №1 (старий корпус) Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: м. Вишневе, вул. Освіти, 9, Бучанський район, Київська область. Коригування (1 пусковий комплекс)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38183153

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Електромережбуд-7"
Повна назва
ТОВ "Електромережбуд-7"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33415613

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
29.08.2025 15:41
-
Додатки до договору
Додатки до договору
Підписаний договір
Додатки до договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-25-000038
Дата створення проекту
25.08.2025 16:36
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
25.08.2025 17:30
Дата завершення моніторингу
16.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 801-59-98
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127020
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Полтава
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 25.08.2025 № 93-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 25.08.2025 № 93-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2025-07-17-011373-a, 17.07.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
25.08.2025 00:00
Документи рішення
25.08.2025 17:30
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 21 505 903,50 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-17-011373-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання: - Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
26.08.2025 10:07
Орган перевірки
30.08.2025 00:00
Документи повідомлення
26.08.2025 10:08
-
Відповідь
Відповідь на звернення
26.08.2025 року о 10:07:37 електронній системі закупівель у межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-M-2025-08-25-000038), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, було опубліковано запит замовнику на надання пояснень. А саме: «В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 21 505 903,50 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-17-011373-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання: - Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість». Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на вищезазначене, Замовник повідомляє наступне. Замовником було здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі відповідно до відомості обсягів робіт. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі та розміру витрат здійснювалися на підставі Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт будівлі (термомодернізація) Вишнівського академічного ліцею №1 (старий корпус) Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: м. Вишневе, вул. Освіти, 9, Бучанський район, Київська область. Коригування» з урахуванням відомостей, що викладені у Експертному звіті щодо розгляду проектної документації на будівництво за проектом «Капітальний ремонт будівлі (термомодернізація) Вишнівського академічного ліцею №1 (старий корпус) Вишневої міської ради Бучанського району Київської області за адресою: м. Вишневе, вул. Освіти, 9, Бучанський район, Київська область. Коригування» (ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № 47490 від 27 червня 2024 Реєстраційний номер EX01:9627-3731-0302-3396). З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», підготовлено та опубліковано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту, за посиланням: https://vyshneve-rada.gov.ua/index.php/rada/pz/9010-9.html. Додатки: 1. ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № № 47490 від 27 червня 2024.
Рішеня
29.08.2025 14:20
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 21 505 903,50 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-17-011373-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань: - відповідно до підпункту 1.4 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації замовника у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати, зокрема, копії документів, що посвідчують перевірку/випробування переносного електричного обладнання (журнал, протокол, звіт). При цьому, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Електромережбуд-7» відсутні протокол та звіт. Надайте пояснення, чому не було надано вимогу про усунення невідповідностей відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (Далі – Постанова № 1178, Особливості)? - Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Електромережбуд-7» аналогічний договір від 08.06.2021 № 220 (файл: «6.1.Копія аналогічного договору з дод.угодами.pdf») не виконує вимоги підпункту 2.1.1 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації замовника, зокрема, в частині, що аналогічним вважається договір, укладений протягом останніх 4 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі (17.07.2025). Надайте пояснення, чому не було надано вимогу про усуненні невідповідностей відповідно до пункту 43 Постанови № 1178? - Відповідно до підпункту 3.2 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації замовника учасник повинен документально підтвердити проходження працівниками навчання з Правил охорони праці. При цьому, надані у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Електромережбуд-7» відсутнє підтвердження проходження директором Кравцем Олександром Володимировичем навчання з Правил охорони праці, зокрема, загальний курс з ОП. Окрім цього встановлено, що вищевказаним учасником не підтверджено проходження електромонтажником Теодоровичем Денисом Олександровичем НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС), НПАОП 40.1-1.07-01 “Правила експлуатації електрозахисних засобів” (ПЕЕЗ), Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС), Правил улаштування електроустановок (ПУЕ). Надайте пояснення, чому не було надано вимогу про усуненні невідповідностей відповідно до пункту 43 Постанови № 1178? - Надати інформацію (пояснення) з відповідними документами щодо відсутності в календарному графіку виконання робіт дат початку та закінчення відповідних видів робіт, як це передбачено пунктом 17 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668. - У наданих у складі тендерної пропозиції часника ТОВ «Електромережбуд-7» локальних кошторисах (файл: «15.3.Локальні кошториси .pdf») відсутня інформація про більшість матеріалів зазначених у Підсумковій відомості ресурсів (файл: «15.6. Підсумкова відомість ресурсів .pdf») учасника ТОВ «Електромережбуд-7». Надайте пояснення невідповідностей у вищевказаних документах. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
08.09.2025 17:53
Орган перевірки
12.09.2025 00:00
Документи повідомлення
08.09.2025 17:55
-
Відповідь
Відповідь на звернення
08.09.2025 року о 17:53:44 електронній системі закупівель у межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-M-2025-08-25-000038), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, було опубліковано запит замовнику на надання пояснень. А саме: «В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 21 505 903,50 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-17-011373-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань: - відповідно до підпункту 1.4 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації замовника у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати, зокрема, копії документів, що посвідчують перевірку/випробування переносного електричного обладнання (журнал, протокол, звіт). При цьому, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Електромережбуд-7» відсутні протокол та звіт. Надайте пояснення, чому не було надано вимогу про усунення невідповідностей відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (Далі – Постанова № 1178, Особливості)? - Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Електромережбуд-7» аналогічний договір від 08.06.2021 № 220 (файл: «6.1.Копія аналогічного договору з дод.угодами.pdf») не виконує вимоги підпункту 2.1.1 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації замовника, зокрема, в частині, що аналогічним вважається договір, укладений протягом останніх 4 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі (17.07.2025). Надайте пояснення, чому не було надано вимогу про усуненні невідповідностей відповідно до пункту 43 Постанови № 1178? - Відповідно до підпункту 3.2 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації замовника учасник повинен документально підтвердити проходження працівниками навчання з Правил охорони праці. При цьому, надані у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Електромережбуд-7» відсутнє підтвердження проходження директором Кравцем Олександром Володимировичем навчання з Правил охорони праці, зокрема, загальний курс з ОП. Окрім цього встановлено, що вищевказаним учасником не підтверджено проходження електромонтажником Теодоровичем Денисом Олександровичем НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС), НПАОП 40.1-1.07-01 “Правила експлуатації електрозахисних засобів” (ПЕЕЗ), Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС), Правил улаштування електроустановок (ПУЕ). Надайте пояснення, чому не було надано вимогу про усуненні невідповідностей відповідно до пункту 43 Постанови № 1178? - Надати інформацію (пояснення) з відповідними документами щодо відсутності в календарному графіку виконання робіт дат початку та закінчення відповідних видів робіт, як це передбачено пунктом 17 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668. - У наданих у складі тендерної пропозиції часника ТОВ «Електромережбуд-7» локальних кошторисах (файл: «15.3.Локальні кошториси .pdf») відсутня інформація про більшість матеріалів зазначених у Підсумковій відомості ресурсів (файл: «15.6. Підсумкова відомість ресурсів .pdf») учасника ТОВ «Електромережбуд-7». Надайте пояснення невідповідностей у вищевказаних документах.». Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на вищезазначене, Замовник повідомляє наступне. 1. Відповідно до підпункту 1.4 пункту 1 Додатку 1 Тендерної документації замовника: «У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копію протоколу випробування ізоляції електроінструментів та копії документів, що посвідчують перевірку/випробування переносного електричного обладнання (журнал, протокол, звіт)». У складі тендерної пропозиції ТОВ «Електромережбуд-7» надало: Журнал обліку, перевірки та випробувань електроінструмента та допоміжного обладнання до нього та протоколи перевірки опору ізоляції де зазначено: «Висновок: величини опору ізоляції ручного електроінструменту відповідають нормам, величина опору не менше 2 МОм. Дата наступного випробування 10 жовтня 2025 року. Також, Висновок: величини опору ізоляції ручного електроінструменту відповідають нормам, величина опору не менше 2 МОм. Дата наступного випробування 06 вересня 2025 року.», що відповідає чинним вимогам. Таким чином, відповідно до наданого журналу та протоколів підтверджено перевірку переносного електричного інструменту, а згідно з наданими протоколами – випробування переносного електричного інструменту узгоджується з вимогами Документації, оскільки підтверджено перевірку/випробування переносного електричного інструменту шляхом надання окремого документу із зазначеного в Документації переліку. 2. Відповідно до пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, аналогічним вважається договір, укладений «протягом останніх 4 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі», предметом якого є виконання робіт з капітального ремонту/реконструкції/нового будівництва із вартістю договору не менше ніж 50% від очікуваної вартості закупівлі. На виконання зазначеної вимоги ТОВ «Електромережбуд-7» надало у складі тендерної пропозиції аналогічний договір від 08.06.2021 № 220 (файл: «6.1.Копія аналогічного договору з дод.угодами.pdf»). Дата оголошення закупівлі – 17.07.2025. Таким чином, чотирирічний період охоплює договори, укладені, починаючи з 2021 року. При цьому Замовником не було встановлено, що під «останніми 4 роками» розуміється виключно відлік «день у день» від конкретної календарної дати. Вимога сформульована загально – «4 роки», що логічно ототожнюється з календарними роками (2021, 2022, 2023, 2024 та 2025), без прив’язки до конкретного дня чи місяця. Буквальне тлумачення: термін «останні 4 роки» у звичайній юридичній практиці трактується як період у межах відповідних років, а не конкретних днів. Якби Замовник мав на меті відрахування «по днях», він мав би прямо вказати «протягом 1460 днів/з 17.07.2021 включно». Комісія АМКУ (наприклад, при розгляді скарг щодо аналогічних договорів) підкреслює, що визначальним є дотримання вимоги Замовника у тому вигляді, як вона викладена. Якщо Замовник не деталізував «дату в днях», то учасник має право надати договір, укладений у межах відповідного календарного року, і така вимога вважається виконаною. У сфері будівництва та фінансової звітності результати здебільшого рахуються «за роками» (звітний рік, фінансовий рік, календарний рік), а не по днях. Це також підтверджує, що застосування «річного» підходу є обґрунтованим і загальноприйнятим. Таким чином, договір від 08.06.2021 підпадає під умови «останніх 4 років» у розумінні вимог тендерної документації, адже він укладений у 2021 році, що входить у відповідний часовий період (2021–2025 роки). Відсутність конкретизації Замовником щодо обчислення «по днях» виключає можливість відхилення пропозиції з цих підстав. 3. Відповідно до підпункту 3.3 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен документально підтвердити проходження працівниками навчання з Правил охорони праці, а саме: для директора, головного інженера, виконавця робіт: загальний курс з ОП, Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07,Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями ПНАОП 0.00-1.71-13 Безпечне виконання робіт по стропуванню та переміщенню вантажів НПАОП 0.00-1.80-18 Правил охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт НПАОП 0.00-1.75.15 та питань з пожежної безпеки НАПБ А.01-001-2014. Щодо Директора: на виконання вимог, ТОВ «Електромережбуд-7» надало у складі тендерної пропозиції файл «5.6.Документи з охорони праці та посвідчення.pdf», який містить в собі документальне підтвердження проходження навчання з Правил охорони праці, а саме: для директора, головного інженера, виконавця робіт: загальний курс з ОП, Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07,Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями ПНАОП 0.00-1.71-13 Безпечне виконання робіт по стропуванню та переміщенню вантажів НПАОП 0.00-1.80-18 Правил охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт НПАОП 0.00-1.75.15 та питань з пожежної безпеки НАПБ А.01-001-2014, а саме: У відповідності до ст. 18 Закону України «Про охорону праці» та Типового положення (НПАОП 0.00-4.12-05), загальний курс з охорони праці містить вступні інструктажі (загальні питання ОП) та обов’язкову частину з пожежної безпеки. Надане підтвердження щодо проходження НПАОП 0.00-1.15-07 (стор. 1 файлу «5.6.Документи з охорони праці та посвідчення.pdf») містить розділ «Загальні положення» (п. 1.1–1.2) та передбачає, що особи допускаються до робіт після проходження навчання і перевірки знань з охорони праці відповідно до Типового положення (п. 1.3). Це фактично підтверджує, що учасник пройшов вступний інструктаж у сфері ОП. Надане підтвердження щодо проходження (стор. 1й файлу «5.6.Документи з охорони праці та посвідчення.pdf») НАПБ А.01.001-2014 зобов’язує всі працівників проходити інструктажі з пожежної безпеки при прийнятті на роботу (вступний інструктаж з пожежної безпеки). Цей блок є неодмінною частиною загального курсу. Таким чином, надані учасником документи включають обов’язкові елементи загального курсу — вступний інструктаж з охорони праці (НПАОП 0.00-1.15-07) та вступний інструктаж з пожежної безпеки (НАПБ А.01.001-2014). Це підтверджує виконання вимоги Замовника без необхідності надання окремого документа про загальний курс. Щодо електромонтажника Теодоровичем Денисом Олександровичем: на виконання вимог підпункту 3.3 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації, ТОВ «Електромережбуд-7» надало у складі тендерної пропозиції файл «5.7.Копії документів про освіту.pdf», який містить в собі (стор. 17 файлу «5.7.Копії документів про освіту.pdf») документ «ВИТЯГ З ПРОТОКОЛУ № 81-0741ЕЛ-2024 ЗАСІДАННЯ КОМІСІЇ З ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ПРАЦІ», який підтверджує проходження працівником навчання з НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС), НПАОП 40.1-1.07-01 “Правила експлуатації електрозахисних засобів” (ПЕЕЗ). Також, файл «5.7.Копії документів про освіту.pdf», який містить в собі (стор. 18 файлу «5.7.Копії документів про освіту.pdf») документ «ВИТЯГ З ПРОТОКОЛУ № 81-0741ВЕЕН -2024 ЗАСІДАННЯ КОМІСІЇ З ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬ З ПИТАНЬ ТЕХНОЛОГІЇ РОБІТ» який підтверджує проходження працівником навчання з Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС), Правил улаштування електроустановок (ПУЕ). 4. Відповідно до підпункту 5.3 пункту 5 Додатку 1 до тендерної документації, Замовником було встановлено надання проекту календарного графіку виконання робіт. На виконання цього, ТОВ «Електромережбуд-7» надало у складі тендерної пропозиції файл «15.9.Проєкт календарного графіку.pdf», який містить в собі Проект календарного графіку, відповідно до якого вбачається початок та закінчення відповідних робіт. Тендерна документація не містила вимог щодо відповідного проекту календарного графіку виконання робіт пункту 17 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668, враховуючи це, ТОВ «Електромережбуд-7» виконало вимогу в повному обсязі, шляхом надання Проекту календарного графіку (файл «15.9.Проєкт календарного графіку.pdf»). 5. Локальні кошториси складаються в поточному рівні цін на трудові і матеріально-технічні ресурси за формами, наведеними в додатках 1, 2 та 3 цієї Настанови (Настанова з визначення вартості будівництва). За локальними кошторисами визначають прямі та загальновиробничі витрати. Відомість ресурсів до локального кошторису складається за формою, наведеною у додатку 4 цієї Настанови. (НАСТАНОВА з визначення вартості будівництва). Це окремі документи, які не дублюються. В локальних кошторисах з розцінок «виносяться» матеріали, які враховуються по проєкту. Нормативні матеріали залишаються схованими в тілі розцінки. Враховуючи вищенаведене, інформація про матеріали в Локальних кошторисах та Підсумковій відомості ресурсів не обов’язково мають бути ідентичними за формою відображення, адже це різні документи за своєю логікою. Також, звертаємо увагу, що при перевірці аудиторами попереднього тендеру по цій закупівлі, а саме: UA-2025-05-23-012014-a представниками аудиторської служби не було виявлено/звернуто увагу на вищевказані документи учасників з такими ж вимогами Замовника та поданими документами Учасників. Адже моніторинг виконується комплексно, а не «вишукується» будь-яке одне порушення, що достатньо для відхилення чи скасування тендера в цілому. Уповноважена особа Левченко І.В.
Рішеня
11.09.2025 21:13
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
21 505 903.5 грн.
Період подання пропозицій
до 01.08.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Контактний телефон:
+380669818315
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
21 505 903.5 грн.
Період подання пропозицій
до 01.08.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Контактний телефон:
+380669818315
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності