Показати схожі тендери
Закупівля Капітальний ремонт по установці системи внутрішнього протипожежного водопроводу та автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу на об'єкті: Одеський ліцей «Олімпієць» Одеської міської ради, за адресою: м. Одеса, вул. Дача Ковалевського, 85, код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника від КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСУВАННЯ ТА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ СИСТЕМИ ОСВІТИ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М. ОДЕСИ".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-17-011081-a
Id Tender 292968675ae441339c82e0d458d03e22
План UA-P-2025-07-17-013367-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 17.07.2025 17:24
Остання зміна 31.10.2025 16:46
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 193 324 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
10 966.62 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.07.2025 17:23 до 20.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.07.2025 17:23
до 17.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.07.2025 17:23
до 17.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.08.2025 14:13
до 28.10.2025 17:26
Залишилось 6 год. 7 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.09.2025 11:32
до 03.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 28.10.2025 17:26
-
Період уточнень
з 17.07.2025 17:23 до 17.08.2025 00:00
Період оскарження
з 17.07.2025 17:23 до 17.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.08.2025 14:13 до 28.10.2025 17:26
Період кваліфікації
з 20.08.2025 14:13 до 28.10.2025 17:26
Основні параметри
Капітальний ремонт по установці системи внутрішнього протипожежного водопроводу та автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу на об'єкті: Одеський ліцей «Олімпієць» Одеської міської ради, за адресою: м. Одеса, вул. Дача Ковалевського, 85, код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Цей крок співфінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility Закупівля здійснюється на виконання програм та заходів, передбачених Планом України, схваленим для реалізації фінансування Європейським Союзом для України згідно з інструментом Ukraine Facility, відповідно до Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом UKRAINE FACILITY, ратифікованої Законом №3786-IX від 06.06.2024 року. Зміст висвітленої інформації не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 193 324 грн.
Капітальний ремонт по установці системи внутрішнього протипожежного водопроводу та автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу на об'єкті: Одеський ліцей «Олімпієць» Одеської міської ради, за адресою: м. Одеса, вул. Дача Ковалевського, 85, код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт по установці системи внутрішнього протипожежного водопроводу та автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу на об'єкті: Одеський ліцей «Олімпієць» Одеської міської ради, за адресою: м. Одеса, вул. Дача Ковалевського, 85, код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Очікувана вартість
2 193 324 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10966,62
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
10 966
Аукціон
Cтарт аукціону
20.08.2025 13:44
Закінчення аукціону
20.08.2025 14:13
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт по установці системи внутрішнього протипожежного водопроводу та автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу на об'єкті: Одеський ліцей «Олімпієць» Одеської міської ради, за адресою: м. Одеса, вул. Дача Ковалевського, 85
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
65038, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Дача Ковалевського, 85
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник проводить виплати за виконані Підрядником роботи, на підставі оформленого підписами і печатками Отримувача, Підрядника, та представника технагляду акту приймання виконаних будівельних робіт (ф № КБ -2в) і довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (ф № КБ -3) протягом 10 (десяти) робочих днів після надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ»
Пропозиція:
2 193 126.74 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ВБ СТРАЖ"
Пропозиція:
1 689 705.46 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СПАС"
Пропозиція:
1 943 324 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 20.08.2025 13:44
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.08.2025 10:46
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
17.07.2025 17:23
-
17.07.2025 17:23
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
17.07.2025 17:23
Проект договору
17.07.2025 17:23
-
17.07.2025 17:23
-
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Світлана Коливушко
Електронна пошта
Телефон
+380487530044
Замовник
ЄДРПОУ
40703015
Повна назва
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСУВАННЯ ТА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ СИСТЕМИ ОСВІТИ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М. ОДЕСИ"
Поштовий індекс
65080
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
місто Одеса
Адреса
вул. Філатова академіка, 2-A
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт по установці системи внутрішнього протипожежного водопроводу та автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу на об'єкті: Одеський ліцей «Олімпієць» Одеської міської ради, за адресою: м. Одеса, вул. Дача Ковалевського, 85, код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Період вимог/скарг з 15.09.2025 11:32 по 21.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.08.2025 14:13 по 18.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
15.09.2025 11:32
Повідомлення про рішення
27.08.2025 18:36
Електроний протокол про продовження строку
20.08.2025 14:13
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 17:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 17:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану учасником ТОВ "ВБ СТРАЖ" (далі — Учасник). У зв’язку із тим, що є необхідність в детальному технічному аналізі тендерної пропозиції Учасника, а також достатньо великий обсяг наданих Учасником документів в складі тендерної пропозиції, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо цієї закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
27.08.2025 18:36
Дата кінця розгляду
18.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «ВБ СТРАЖ». Згідно з вимогами пункту 1 розділу 3 тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема: - інформацією та/або документами, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації; - документами, що підтверджують надання учасником забезпечення тендерної пропозиції — згідно з Додатком 1 до тендерної документації та відповідно до пункту 2 цього розділу; - інформацією та/або документами щодо кожного субпідрядника / співвиконавця у разі залучення (відповідно до пункту 7 цього розділу та згідно з Додатком 1 до тендерної документації); - іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. 1. П. 1.1.1 та п 1.1.2. Додатку 1 до ТД: 1.1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт та передбачених відомістю ресурсів, із зазначенням найменування, кількості та підстави користування (власне/залучене). Учасник повинен документально підтвердити наявність в учасника або у субпідрядника/співвиконавця будівельних машин та механізмів у кількості однієї одиниці по кожній позиції з можливістю надання будівельних машин і механізмів, що виконують функції зазначених, які передбачені підсумковою відомістю ресурсів, згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації. 1.1.2. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначених в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності/ володіння/користування тощо відповідним майном. У наданій Учасником Довідці про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально технічної бази та технологій, які будуть безпосередньо залученні при виконанні послуг, вих. №1 від 15.08.2025 р.., не повністю зазначено інформацію про наявність будівельних машин та механізмів, які передбачені підсумковою відомістю ресурсів, згідно з Додатком 2 до тендерної документації, та не надано документи/документ на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном. 2. П. 1.1.3 Додатку 1 до ТД: 1.1.3.На підтвердження інформації стосовно наявності будівельних машин і механізмів, передбачених відомістю ресурсів та зазначених в довідці, надати свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу та додатково на крани на автомобільному ходу та компресор пересувний надати дозвіл та/або декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які підтверджують можливість експлуатувати (застосовувати) ці машини, механізми підвищеної небезпеки відповідно до Постанови КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77. Учасником не надано свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на крани на автомобільному ходу та компресор пересувний та дозвіл та/або декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які підтверджують можливість експлуатувати (застосовувати) ці машини, механізми підвищеної небезпеки відповідно до Постанови КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77. 3. П. 1.1.4 Додатку 1 до ТД: 1.1.4.Учасник повинен надати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо), зварювальні роботи, монтаж насосних установок, нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо), зареєстровану відповідно до чинного законодавства. Учасником не надано дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо). 4. Пунктом 2 розділу 3 ТД передбачено, що Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії, згідно з Додатком 1 до тендерної документації, з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 цього розділу тендерної документації. П. 3.2 Додатку 1 до ТД: 3.2. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати в складі пропозиції такий договір разом з банківською гарантією. В наданій Учасником ГАРАНТІЇ № 5351-25 від 19.08.2025 року наявне посилання на договір, відповідно до якого банком надана гарантія, а саме: Договір про надання гарантії № 5351-25 від «19» серпня 2025 року. Учасник надав в складі тендерної пропозиції Договір про надання гарантії № 5351-25 від «19» серпня 2025 року, але відсутня Заява про надання Гарантії/Заява, яка є невід'ємною частиною Договору про надання гарантії № 5351-25 від «19» серпня 2025 року, а тому договір від 19.08.2025 року №5351-25 не надано в повному обсязі. 5. Пунктом 7 розділу 3 ТД передбачено, що Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію згідно з вимогами, встановленими у цьому пункті та в Додатку 1 до тендерної документації. Учасником не надано документи та/або інформацію щодо субпідрядника/співвиконавця відповідно до розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації. 6. П. 6.5 Додатку 1 до ТД: 6.5. Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів на такі види робіт: - монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання: водопостачання та водовідведення, опалення; - виконання пусконалагоджувальних робіт: водопостачання та водовідведення. Така ліцензія може бути видана як Учаснику, так і субпідряднику(-ам)/співвиконавцю(-ям), яких учасник планує залучити до виконання робіт згідно даної закупівлі. Учасником не надана Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей надати: 1.Оновлену Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, яка містить повну інформацію про наявність будівельних машин та механізмів, які передбачені підсумковою відомістю ресурсів, згідно з Додатком 2 до тендерної документації та документи/документ на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном. 2. Свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на крани на автомобільному ходу та компресор пересувний та дозвіл та/або декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які підтверджують можливість експлуатувати (застосовувати) ці машини, механізми підвищеної небезпеки відповідно до Постанови КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77. 3. Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо). 4. Заяву про надання Гарантії/Заяву до ДОГОВОРУ ПРО НАДАННЯ ГАРАНТІЇ № 5351-25 від «19» серпня 2025 року. 5. Документи та/або інформацію щодо субпідрядника/співвиконавця відповідно до розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації. 6. Копію ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів на такі види робіт: - монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання: водопостачання та водовідведення, опалення; - виконання пусконалагоджувальних робіт: водопостачання та водовідведення.
Створено
11.09.2025 17:42
Надати до
12.09.2025 17:42
Період вимог/скарг з 22.09.2025 16:46 по 28.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.09.2025 11:32 по 23.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.09.2025 16:46 по 30.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.09.2025 16:46
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 17:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 17:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Згідно з вимогами пункту 1 розділу 3 тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема: - інформацією та/або документами, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації; - іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. 1.П. 1.1.1 та п 1.1.2. Додатку 1 до ТД: 1.1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт та передбачених відомістю ресурсів, із зазначенням найменування, кількості та підстави користування (власне/залучене). Учасник повинен документально підтвердити наявність в учасника або у субпідрядника/співвиконавця будівельних машин та механізмів у кількості однієї одиниці по кожній позиції з можливістю надання будівельних машин і механізмів, що виконують функції зазначених, які передбачені підсумковою відомістю ресурсів, згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації. 1.1.2. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначених в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном. У наданій Учасником Довідці, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально - технічної бази та технологій, вих. №ПОС – 1950/25 від 18.08.2025 р., не повністю зазначено інформацію про наявність будівельних машин та механізмів, які передбачені підсумковою відомістю ресурсів, згідно з Додатком 2 до тендерної документації (відсутні крани на автомобільному ходу, підіймачі щоглові, компресори пересувні з електродвигуном, бетонозмішувачі, домкрати гідравлічні, лебідки електричні, трансформатори зварювальні, машини шліфувальні електричні), та не надано документи/документ на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном. 2. П. 1.1.3 Додатку 1 до ТД: 1.1.3. На підтвердження інформації стосовно наявності будівельних машин і механізмів, передбачених відомістю ресурсів та зазначених в довідці, надати свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу та додатково на крани на автомобільному ходу та компресор пересувний надати дозвіл та/або декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які підтверджують можливість експлуатувати (застосовувати) ці машини, механізми підвищеної небезпеки відповідно до Постанови КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77. Учасником не надано свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на крани на автомобільному ходу та компресор пересувний та дозвіл та/або декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які підтверджують можливість експлуатувати (застосовувати) ці машини, механізми підвищеної небезпеки відповідно до Постанови КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77. 3. П. 7.3 Додатку 1 до ТД: 7.3. Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів на такі види робіт: - монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання: водопостачання та водовідведення, опалення; - виконання пусконалагоджувальних робіт: водопостачання та водовідведення. Така ліцензія може бути видана як Учаснику, так і субпідряднику(-ам)/співвиконавцю(-ям), яких учасник планує залучити до виконання робіт згідно даної закупівлі. Учасником не надано ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей надати: 1. Оновлену Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, яка містить повну інформацію про наявність будівельних машин та механізмів у кількості однієї одиниці по кожній позиції з можливістю надання будівельних машин і механізмів, що виконують функції зазначених, які передбачені підсумковою відомістю ресурсів, згідно з Додатком 2 до тендерної документації та документи/документ на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном. 2. Свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на крани на автомобільному ходу та компресор пересувний та дозвіл та/або декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які підтверджують можливість експлуатувати (застосовувати) ці машини, механізми підвищеної небезпеки відповідно до Постанови КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77. 3. Копію ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів на такі види робіт: - монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання: водопостачання та водовідведення, опалення; - виконання пусконалагоджувальних робіт: водопостачання та водовідведення.
Створено
25.09.2025 16:36
Надати до
26.09.2025 16:36
Період вимог/скарг з 28.10.2025 17:26 по 03.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.10.2025 10:49 по 29.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.10.2025 17:26
Довідка НАЗК
28.10.2025 17:26
Повідомлення про рішення
21.10.2025 10:49
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 17:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2025 17:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Згідно з вимогами пункту 1 розділу 3 тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема: - інформацією та/або документами, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації; - інформацією та документами на підтвердження відповідності вимогам Рамкової угоди згідно з інструментом Ukraine Facility, згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації; - інформацією та/або документами щодо кожного субпідрядника / співвиконавця у разі залучення (відповідно до пункту 7 цього розділу та згідно з Додатком 1 до тендерної документації); - іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. 1.П. 1.1.1 та п 1.1.2. Додатку 1 до ТД: 1.1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт та передбачених відомістю ресурсів, із зазначенням найменування, кількості та підстави користування (власне/залучене). Учасник повинен документально підтвердити наявність в учасника або у субпідрядника/співвиконавця будівельних машин та механізмів у кількості однієї одиниці по кожній позиції з можливістю надання будівельних машин і механізмів, що виконують функції зазначених, які передбачені підсумковою відомістю ресурсів, згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації. 1.1.2. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначених в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном. У наданій Учасником Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт та передбачених відомістю ресурсів, вих.110/ТП від «19» серпня 2025 року, не повністю зазначено інформацію про наявність будівельних машин та механізмів, які передбачені підсумковою відомістю ресурсів, згідно з Додатком 2 до тендерної документації, не надано документи/документ на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном. 2. П. 1.1.3 Додатку 1 до ТД: 1.1.3. На підтвердження інформації стосовно наявності будівельних машин і механізмів, передбачених відомістю ресурсів та зазначених в довідці, надати свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу та додатково на крани на автомобільному ходу та компресор пересувний надати дозвіл та/або декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які підтверджують можливість експлуатувати (застосовувати) ці машини, механізми підвищеної небезпеки відповідно до Постанови КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77. Учасником не надано усі свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу стосовно наявних будівельних машин і механізмів, вказаних у Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, та не надано дозвіл та/або декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які підтверджують можливість експлуатувати (застосовувати) ці машини, механізми підвищеної небезпеки відповідно до Постанови КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77. 3. П. 1.3.1 Додатку 1 до ТД: 1.3.1. Довідка в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного договору. У довідці обов’язково зазначити інформацію щодо замовника з адресою та контактними телефонами, предмет та суму договору, стан виконання договору. Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на закупівлю послуг (робіт) з монтажу/встановлення/установки/капітального ремонту тощо системи протипожежного водопроводу та/або автоматизації протипожежного водопроводу. Надана Учасником Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Вих.112/ТП від «19» серпня 2025 року не містить інформації щодо адреси та контактних телефонів замовника аналогічного договору та про стан виконання договору. 4.П. 4.2.1 та п. 4.2.2 Додатку 1 до ТД: 4.2.1. Довідка, у якій має бути зазначено інформацію про найменування кожної субпідрядної організації /співвиконавця, його місцезнаходження, код ЄДРПОУ, ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, ПІБ та дати народження бенефіціарних власників, види робіт, які передбачається доручити субпідрядній організації/співвиконавцю, орієнтовну вартість робіт, що будуть виконуватись субпідрядною організацією /співвиконавцем, у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції учасника. 4.2.2. Лист-погодження від кожної зазначеної в довідці субпідрядної організації/співвиконавця за підписом уповноваженої посадової особи субпідрядної організації/співвиконавця (з документальним підтвердженням її повноважень щодо підпису документів) про готовність виконання робіт, які він буде виконувати у разі визначення учасника переможцем торгів, із зазначенням ідентифікатора та назви закупівлі, найменування робіт, які будуть виконані субпідрядною організацією/співвиконавцем. У наданій Учасником Довідці про субпідрядника вих.114/ТП від «19» серпня 2025 року відсутня інформація щодо ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, ПІБ та дати народження бенефіціарних власників. Також Учасником не надано документального підтвердження повноважень уповноваженої посадової особи субпідрядної організації/ співвиконавця ТОВ «ВЕРЕС ЮГ», що підписала Лист-погодження від 31.07.2025 вих № 101. 5. П. 6.2 Додатку 1 до ТД: 6.2.Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку в довільній формі з інформацією про учасника, його кінцевого бенефіціарного власника; субпідрядника/співвиконавця, якого учасник планує залучити до виконання робіт чи послуг, кінцевого бенефіціарного власника субпідрядника / співвиконавця, якого учасник планує залучити до виконання робіт чи послуг із зазначенням такої інформації: ? повне найменування та код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань (для юридичної особи — резидента), код/номер реєстраційного посвідчення місцевого органу влади іноземної держави про реєстрацію юридичної особи (для юридичної особи — нерезидента) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) українською мовою і транслітерацією Учасника, країна його реєстрації; ? повне найменування та код в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань (для юридичної особи — резидента), код/номер реєстраційного посвідчення місцевого органу влади іноземної держави про реєстрацію юридичної особи (для юридичної особи — нерезидента) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) українською мовою і транслітерацією кінцевого бенефіціарного власника Учасника, громадянство (для фізичної особи (осіб)) / країна реєстрації (для юридичної особи), адреса місця проживання (місцезнаходження), відсоток частки статутного капіталу або відсоток права голосу, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння, дата народження (для фізичної особи (осіб)); ? повне найменування та код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань (для юридичної особи — резидента), код/номер реєстраційного посвідчення місцевого органу влади іноземної держави про реєстрацію юридичної особи (для юридичної особи — нерезидента) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) українською мовою і транслітерацією субпідрядника/ співвиконавця, якого Учасник планує залучити до виконання робіт чи послуг, країна його реєстрації. Зазначається щодо кожного субпідрядника / співвиконавця, якого Учасник планує залучити до виконання робіт / послуг; ? повне найменування та код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань (для юридичної особи — резидента), код/номер реєстраційного посвідчення місцевого органу влади іноземної держави про реєстрацію юридичної особи (для юридичної особи — нерезидента) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) українською мовою і транслітерацією кінцевого бенефіціарного власника субпідрядника/співвиконавця, якого Учасник планує залучити до виконання робіт чи послуг, громадянство (для фізичної особи (осіб)) / країна реєстрації (для юридичної особи), адреса місця проживання (місцезнаходження), відсоток частки статутного капіталу або відсоток права голосу, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння, дата народження (для фізичної особи (осіб)). У наданій Учасником Довідці Вих.121/ТП від «19» серпня 2025 року не зазначено транслітерацією повне найменування Учасника, повне найменування кінцевого бенефіціарного власника Учасника, повне найменування субпідрядника/співвиконавця, якого Учасник планує залучити до виконання робіт, повне найменування кінцевого бенефіціарного власника субпідрядника/співвиконавця, якого Учасник планує залучити до виконання робіт. 6.П. 7.6 Додатку 1 до ТД: 7.6. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань. Учасником не надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань. 7.П. 7.9 Додатку 1 до ТД: Довідка (-и) з банку (банків) про відкритии? поточнии? рахунок у стандарті IBAN, за яким будуть здіи?снюватися розрахунки за договором у разі визначення учасника переможцем, станом не раніше 30 днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій. Надана Учасником Довідка містить лише дату відкриття рахунку, але не містить дати видачі Довідки, що не дає можливості здійснити перевірку наявності відкритого поточного рахунку станом не раніше 30 днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей надати: 1. Оновлену Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, яка містить повну інформацію про наявність будівельних машин та механізмів у кількості однієї одиниці по кожній позиції з можливістю надання будівельних машин і механізмів, що виконують функції зазначених, які передбачені підсумковою відомістю ресурсів, згідно з Додатком 2 до тендерної документації та документи/документ на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном. 2. Свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу стосовно наявних будівельних машин і механізмів, вказаних в Довідці про наявність обладнання, матеріально – технічної бази, та дозвіл та/або декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які підтверджують можливість експлуатувати (застосовувати) усі ці машини, механізми підвищеної небезпеки відповідно до Постанови КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77. 3. Оновлену Довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного договору, у якій буде заначена інформацію щодо замовника з адресою та контактними телефонами, предмет та суму договору, стан виконання договору. 4. Оновлену Довідку про субпідрядника, яка буде містити інформацію про найменування кожної субпідрядної організації/співвиконавця, його місцезнаходження, код ЄДРПОУ, ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, ПІБ та дати народження бенефіціарних власників, види робіт, які передбачається доручити субпідрядній організації/співвиконавцю, орієнтовну вартість робіт, що будуть виконуватись субпідрядною організацією /співвиконавцем, у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції учасника. 5. Документи на підтвердження повноважень посадової особи, яка підписала Лист-погодження субпідрядної організації/співвиконавця ТОВ «ВЕРЕС ЮГ». 6. Оновлену Довідку в довільній формі з інформацією про учасника, його кінцевого бенефіціарного власника; субпідрядника/співвиконавця, якого учасник планує залучити до виконання робіт чи послуг, кінцевого бенефіціарного власника субпідрядника / співвиконавця, якого учасник планує залучити до виконання робіт чи послуг із зазначенням інформації відповідно до вимог п.6.2. Додатку 1 до тендерної документації (у тому числі зазначити транслітерацією повне найменування Учасника та його кінцевого бенефіціарного власника, субпідрядника/співвиконавця, якого Учасник планує залучити до виконання робіт, та його кінцевого бенефіціарного власника). 7. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань. 8. Довідку (-и) з банку (банків) про відкритии? поточнии? рахунок у стандарті IBAN, за яким будуть здіи?снюватися розрахунки за договором у разі визначення учасника переможцем, станом не раніше 30 днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій (із зазначенням дати видачі довідки).
Створено
24.10.2025 21:13
Надати до
25.10.2025 21:13
Договір
UA-2025-07-17-011081-a-c1
Очікує підписання
1 943 324 грн.
1 943 324 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт по установці системи внутрішнього протипожежного водопроводу та автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу на об'єкті: Одеський ліцей «Олімпієць» Одеської міської ради, за адресою: м. Одеса, вул. Дача Ковалевського, 85
Номенклатура
Капітальний ремонт по установці системи внутрішнього протипожежного водопроводу та автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу на об'єкті: Одеський ліцей «Олімпієць» Одеської міської ради, за адресою: м. Одеса, вул. Дача Ковалевського, 85
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСУВАННЯ ТА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ СИСТЕМИ ОСВІТИ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М. ОДЕСИ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСУВАННЯ ТА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ СИСТЕМИ ОСВІТИ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М. ОДЕСИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40703015

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "СПАС"
Повна назва
ТОВ "СПАС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41120093

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 193 324 грн.
Період подання пропозицій
до 20.08.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСУВАННЯ ТА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ СИСТЕМИ ОСВІТИ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М. ОДЕСИ"
Контактний телефон:
+380487530044
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 193 324 грн.
Період подання пропозицій
до 20.08.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСУВАННЯ ТА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ СИСТЕМИ ОСВІТИ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М. ОДЕСИ"
Контактний телефон:
+380487530044
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності